Op 22-12-23 is de odido apparatuur voor internet en tv geinstalleerd en tot op de dag van vandaag 16-2-24 werkt het niet!!!!!!!! Al diverse monteurs over de vloer gehad, zonder resultaat
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de factuur al vergoed is, echter zal dit vergoed worden als de volgende factuur er aan komt, “een volgende betaalcyclus” in onze taal. Aan het KPN verhaal kan ik jammer genoeg niks doen, wij hebben de lijn al overgenomen dus daar zal je echt nog een keer achteraan moeten gaan. Het is inderdaad erg vreemd dat je nog facturen van hun ontvangt.
Daarnaast heb ik het nieuwe ticket van de monteur een hogere prioriteit gegeven zodat het sneller opgepakt wordt. Hopelijk krijgen we je nu snel online!
Ik krijg nu facturen van ODIDO en van KPN en geen van beide bedrijven leveren een product????????
IK KRIJG OPNIEUW EEN FACTUUR DIE GECREDITEERD IS OF MOET WORDEN
WAAROM KOMT ER GEEN REACTIE ?????
WAAROM REAGEREN JULLIE NIET????????
Vanmiddag is er een monteur langs geweest. Is 2 minuten binnen geweest om vervolgens naar de centrale te gaan. Hij beloofde me terug te bellen wat niet is gebeurd. Kortom geen oplossing.
NOG STEEDS GEEN INTERNET EN TV!!!!!!!!!!
Heb vandaag voor de zoveelste keer met KPN gebeld, die me verzekerd dat jullie me in december hebben afgemeld maar daarna weer hebben aangemeld bij KPN omdat het ODIDO internet en tv nu al meer dan 2 maanden niet werkt!!!!!!!!!!
JULLIE MOETEN ME BIJ KPN AFMELDEN of in ieder geval contact met ze opnemen om e.e.a. op te lossen.
Hi
Ik raad je aan om voor het abonnement bij KPN even met hun na te gaan hoe het met de opzegging zit, wij hebben vanuit onze kant namelijk alles al geregeld! Dat je op dit moment nog een Internet + TV hebt kan kloppen, er moet namelijk nog een monteur jouw kant op komen. Dit komt helemaal goed!
Nog steeds geen internet en tv😡😡😡😡
Waarom is mijn KPN ABONNEMENT nog niet opgezegd via de opzegservice? Ik krijg nog steeds incasso’s en ontvang sinds december geen diensten!!!!!!
En….. wat gebeurt er?????? Ik zie niks gebeuren
een HUAWEI.
Voor lampjes zie foto, het rode lampje knippert.
Al deze info heb ik al meerdere keren doorgegeven.
Hi
- Welke ONT hangt er nu bij jou? Kun je hier alsjeblieft een foto van maken? Dit apparaat zitten tussen het modem en je aansluitpunt
- Welke lampjes branden er exact? Beschrijf ze allemaal zo duidelijk mogelijk, stuk voor stuk.
Ontzettend bedankt en tot snel!
- Ik heb nog geen afspraak!!!!!!
- Uw techn dienst heeft onjuist geconcludeerd dat de verbinding is hersteld GEEN VERBINDING
Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie in het ticket van onze technische dienst dat de verbinding is hersteld en je weer online bent, ervaar jij dit ook zo?
Mocht dit niet het geval zijn, laat het mij dan weten. Ik kijk gelijk met je mee!
Hi
Tot nu toe nog niets gehoord van uw netwerkpartner??????????
En die doen er hoogstwaarschijnlijk ook weer 6 dagen over om te komen. Wat een slecht klantenmanagement👎👎👎
Hey
Inmiddels 62 dagen zonder internet en tv?????????? Nog steeds geen oplossing👎👎👎
Hey
Nog steeds geen enkele reactie!!!!!!!!!!!
Dank voor uw terecht wijzing😳.
Zou het echter op prijs stellen als Odido zich ook houdt aan de afspraken (om binnen 24/48 uur te reageren, wat niet het geval is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.