Problemen SINDS 22/12/23

  • 16 February 2024
  • 27 reacties
  • 190 Bekeken

Op 22-12-23 is de odido apparatuur voor internet en tv geinstalleerd en tot op de dag van vandaag 16-2-24 werkt het niet!!!!!!!! Al diverse monteurs over de vloer gehad, zonder resultaat

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @thterstege 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Gelukkig zie ik dat alle bevindingen zijn teruggekoppeld aan onze technische dienst, zij zullen gaan schakelen met de netwerkbeheerder om dit op te lossen. Daarnaast heb ik het ticket geëscaleerd, zodat het een hoge prioriteit krijgt. Ik hoop dat je snel weer verbinding hebt! 

Bekijk origineel

27 reacties

  1. Ik heb nog geen afspraak!!!!!!
  2. Uw techn dienst heeft onjuist geconcludeerd dat de verbinding is hersteld GEEN VERBINDING 
Reputatie 5
Badge +4

Hi @thterstege, heb je inmiddels al wel bericht van ze ontvangen en een afspraak kunnen inplannen? De netwerkbeheerder geeft namelijk aan dat uiterlijk begin volgende week een afspraak ingepland wordt! 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @thterstege,

Ik raad je aan om voor het abonnement bij KPN even met hun na te gaan hoe het met de opzegging zit, wij hebben vanuit onze kant namelijk alles al geregeld! Dat je op dit moment nog een Internet + TV hebt kan kloppen, er moet namelijk nog een monteur jouw kant op komen. Dit komt helemaal goed!

Heb vandaag voor de zoveelste keer met KPN gebeld, die me verzekerd dat jullie me in december hebben afgemeld maar daarna weer hebben aangemeld bij KPN omdat het ODIDO internet en tv nu al meer dan 2 maanden niet werkt!!!!!!!!!!

 

JULLIE MOETEN ME BIJ KPN AFMELDEN of in ieder geval contact met ze opnemen om e.e.a. op te lossen.

Nog steeds geen enkele reactie!!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @thterstege, ik heb nu rechtstreeks contact met een collega van de technische dienst. Op de 27ste zou je online moeten zijn geweest, maar ik zie nu ook weer dat er geen licht op de lijn staat. Om dit op te lossen heeft mijn collega twee vragen:

  • Welke ONT hangt er nu bij jou? Kun je hier alsjeblieft een foto van maken? Dit apparaat zitten tussen het modem en je aansluitpunt
  • Welke lampjes branden er exact? Beschrijf ze allemaal zo duidelijk mogelijk, stuk voor stuk. 

Ontzettend bedankt en tot snel!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thterstege, sorry, ik denk dat jouw topic in de verkeerde map terecht gekomen is. 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de factuur al vergoed is, echter zal dit vergoed worden als de volgende factuur er aan komt, “een volgende betaalcyclus” in onze taal. Aan het KPN verhaal kan ik jammer genoeg niks doen, wij hebben de lijn al overgenomen dus daar zal je echt nog een keer achteraan moeten gaan. Het is inderdaad erg vreemd dat je nog facturen van hun ontvangt. 

Daarnaast heb ik het nieuwe ticket van de monteur een hogere prioriteit gegeven zodat het sneller opgepakt wordt. Hopelijk krijgen we je nu snel online!

Heb zo'n beetje alles gedaan om eea te escaleren naar het management, zonder resultaat. Kom niet verder dan de klantenservice, die niets weten noch iets anders kunnen doen om ervoor te zorgen dat er na 3-5 dagen een mailtje komt om een nieuwe afspraak met een monteur te maken.

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @thterstege 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Gelukkig zie ik dat alle bevindingen zijn teruggekoppeld aan onze technische dienst, zij zullen gaan schakelen met de netwerkbeheerder om dit op te lossen. Daarnaast heb ik het ticket geëscaleerd, zodat het een hoge prioriteit krijgt. Ik hoop dat je snel weer verbinding hebt! 

een HUAWEI.

 

Voor lampjes zie foto, het rode lampje knippert. 

 

Al deze info heb ik al meerdere keren doorgegeven.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thterstege, het ticket is op 16-02 ingeschoten. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. We zitten nu op dag twee. Geen zorgen, ik ga er vanuit dat het ticket spoedig opgepakt wordt! Dan wordt er vanzelf contact met je opgenomen. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik zet het direct door @thterstege, dank!

Vanmiddag is er een monteur langs geweest. Is 2 minuten binnen geweest om vervolgens naar de centrale te gaan. Hij beloofde me terug te bellen wat niet is gebeurd. Kortom geen oplossing.

NOG STEEDS GEEN INTERNET EN TV!!!!!!!!!!

Inmiddels 62 dagen zonder internet en tv?????????? Nog steeds geen oplossing👎👎👎

WAAROM REAGEREN JULLIE NIET????????

En….. wat gebeurt er?????? Ik zie niks gebeuren

WAAROM KOMT ER GEEN REACTIE ?????

 

IK KRIJG OPNIEUW EEN FACTUUR DIE GECREDITEERD IS OF MOET WORDEN 

Ik krijg nu facturen van ODIDO en van KPN en geen van beide bedrijven leveren een product????????

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thterstege, ik zie dat de onderaannemer zojuist de netwerkbeheerder heeft aangestuurd. Zij zullen spoedig contact met je opnemen! 

Reputatie 6
Badge +2

@thterstege Mijn excuses, het verzoek bleek niet goed te zijn uitgestuurd. Ik heb dit nu net nogmaals gedaan. Je ontvangt een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

En die doen er hoogstwaarschijnlijk ook weer 6 dagen over om te komen. Wat een slecht klantenmanagement👎👎👎

Tot nu toe nog niets gehoord van uw netwerkpartner??????????

Dank voor uw terecht wijzing😳.

 

Zou het echter op prijs stellen als Odido zich ook houdt aan de afspraken (om binnen 24/48 uur te reageren, wat niet het geval is.

Waarom is mijn KPN ABONNEMENT nog niet opgezegd via de opzegservice? Ik krijg nog steeds incasso’s en ontvang sinds december geen diensten!!!!!!

Reageer