Beantwoord

Stilte rondom Glasvezel aansluiting

  • 19 April 2022
  • 36 reacties
  • 1037 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 7

Dat geeft hoop @Marinus Annastraat! Wil je ons laten weten of VWT contact heeft gelegd? Ook staat natuurlijk het aanbod vanuit @Jason open. We horen het graag.

Reputatie 1

Gisteren weer contact met KPN gehad inzake de planning van glasvezelnetwerk aansluiting in ons postcodegebied.

Deze allervriendelijkste Manon van Volker Wessels was heel begripvol voor onze vervelende situatie.

Wederom is toegezegd dat de uitvoerende aannemer binnen 5 werkdagen telefonisch contact met me zal opnemen.

Diit heeft VW al vaker toegezegd in de afgelopen maanden, maar we houden moed en wachten het weer af ..

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Marinus Annastraat, het is jammer genoeg niet mogelijk om de DSL-lijn opnieuw te activeren, sorry. Wat ik wel in de tussengelegen periode kan doen, is je voorzien van Unlimited Internet vouchers. Hiermee kun je onbeperkt online blijven via de mobiele hotspot; GB's hoeven niet aangevuld te worden dus je zit ook niet aan een max na een paar uur. Ik heb aan de technische dienst gevraagd per wanneer de netbeheerder contact kan opnemen: er wordt contact met jou opgenomen om de huisinstallatie te bespoedigen. Omdat ik geen idee heb wanneer dit precies moet plaatsvinden en jij al weken wacht in onzekerheid, heb ik gevraagd om een telefoonnummer - deze zal ik, net als de vouchercodes, per privébericht aan je sturen. De vouchers zijn elk zeven dagen geldig en worden geactiveerd zodra je de code per sms verstuurt aan 2244. De vouchers werken alleen in combinatie met een T-Mobile en Tele2 simkaart.

Reputatie 1

Hallo, sinds november '21 is de onderaannemer van Volker Wessels in ons postcodegebied bezig geweest met het aanleggen van glasvezel tot in de meterkast. Om voor mij onduidelijke reden is de onderaannemer halfweg ons appartementencomplex gestopt met de werkzaamheden, en we hebben nooit meer iets van hen vernomen. Ook ik heb op aanraden van T-Mobile mijn abonnement "alvast" laten omzetten naar glasvezel abo. Op 8 april heeft T-Mobile mijn DSL verbinding uitgeschakeld en men kan dit blijkbaar niet terug aanzetten. Hierdoor is mijn op adres geen Intnet en tv meer, en het duurt misschien nog wel maanden eer het glasvezelnetwerk tot in mijn meterkast gelegd wordt. (Wacht er al sinds november 21 op). Per wanneer mag ik weer internettoegang en live televisie verwachten op mijn adres? En wat te doen met het abonnementsgeld ?

Ps: dit zijn geen uren, dit zijn al weken en wordt wellicht zelfs maanden!

 

Marinus,

Bergen op Zoom

Reputatie 2

Klopt! mailtje gestuurd en het is even afwachten nu. mocht daar geen reactie op komen etc (of juist wel). dan zal ik dat hier melden!

Reputatie 7

Hi @sjoerd374 ,

Ik begrijp dat er zojuist contact is geweest met één van onze Sales managers en er is contact gelegd met de aannemer. Het goede e-mailadres, glasvezelkralingen@vangelder.com, is daarbij aan je doorgegeven en zal er zo contact kunnen worden gezocht om de installatie en aansluiting gereed te maken. Ook zal dit worden gewijzigd op de website, zodat daar ook het goede e-mailadres te zien is.

Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar. 

Reputatie 7

Hi @sjoerd374,

Terechte vraag die je stelt! Het klopt inderdaad wat @Waqqas zegt; momenteel zijn er nog werkzaamheden nodig vanuit de aannemer en onderaannemer om de Glasvezelaansluiting volledig te realiseren. Daarbij is het natuurlijk wel imperatief dat dit wordt opgepakt via bovenstaande weg, namelijk of per e-mail of per telefoon. Ik heb daarop direct contact opgenomen met de managers die over de aanleg gaan, om ervoor te zorgen dat deze weg wel kan worden behandeld. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak. Ik wil je graag via deze weg op de hoogte houden, zodat jij duidelijkheid hebt waar je aan toe bent. 

Reputatie 2

Die mail had ik een tijdje geleden al geprobeerd. Ik denk dat ze de mails van iedereen zat waren

Reputatie 7
Badge +15

Het nummer klopt wel en is van Van Gelder Telecom, dat is ook de aannemer in Kralingen. Ze hebben ook een emailadres t-mobilerotterdam@vangelder.com

Reputatie 2

Scherp. Gaat om Kralingen/Rotterdam en nr is 0384431429.

Zeer waarschijnlijk is het niet het beste nr(dit heeft de locatie Zwolle) maar heb dit nr al een stuk of 5 keer gekregen van de klantenservice. En er is me op het hart gedrukt dat dit het enige nr is 

Ze hebben de stoep opengebroken om de kabels aan te leggen. Maar hebben ons nog niet benaderd (geen idee of ze nog een extra stukje naar de gevel moeten leggen). Mij was altijd verteld dat volkerwessels nu de kabel nog naar binnen moet trekken (naar de meterkast). Maar er is dus misschien nog een extra stap?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sjoerd374 

Om welke wijk/stad gaat het en welk telefoonnummer heb je gekregen? Wie weet is het niet het nummer voor vragen over de aanleg in jouw wijk 🤷🏽‍♂️

Dus de kabel is ook nog niet naar de gevel geschoten?