Beantwoord

Storing sinds stroomonderbreking

  • 12 October 2020
  • 11 reacties
  • 186 Bekeken

Vandaag had ik een stroomonderbreking. Sindsdien krijg ik geen verbinding met het internet. Ik heb al 2 keer het modem gereset door de stroom eraf te halen. Heb ook een keer het andere kastje (glasvezel) gereset. Zit al een paar uur te wachten of het zichzelf nog herstelt. Maar niets mag baten. Er zouden geen storingen zijn in mijn regio. De andere lampjes op het modem zijn wel groen. Internet is rood. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Brian 13 October 2020, 09:41

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @2linda  Je kan Hier meer lezen over de storing. Hopelijk is het snel opgelost.

 

Update 14.30 uur: De oorzaak van het probleem is gevonden, er wordt nu hard gewerkt aan een oplossing.

Groetjes

Dank je wel voor je reactie. Ik woon echter in Brabant en niet in Den Haag. Dan geldt deze info toch niet voor mij?

Reputatie 7
Badge +14

Mmmm dan lijkt er iets anders mis @2linda  bel Tmobile thuis even anders wachten op hulp van de moderators. Ik kan je helaas niet helpen.

Helaas! Sorry. Misschien heeft een andere klant nog een idee!? @Waqqas jij soms ?

@CrisTien dank voor je inzet. Ik wacht op een moderator. Fijne avond. 

Reputatie 7
Badge +15

@2linda

Brand het FO lampje op de mediaconverter?

En staat er niks in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen?

Hallo @Waqqas 

Het FO lampje brandt oranje. Daarnaast 2 groene. Onder 1 groen, dan 1 oranje en weer 1 groen. 

Ik weet niet hoe ik in mijn mail kom via de foon. Ik word hier heel zenuwachtig van. Sorry. Misschien begrijp ik het niet goed. In mijn account stond geen storing aangegeven. 

Reputatie 7
Badge +15

@2linda 

Kan je eens een foto maken van de lampjes van de mediaconverter en hier plaatsen?

Is verder de internetkabel vanaf de mediaconverter verbonden met de WAN poort van de modem?

Deze kabel vervangen kan je misschien ook eens proberen indien mogelijk.

@Waqqas 

nee, ik weet niet hoe ik een foto hier moet plaatsen via mijn foon.  Kabels heb ik ook geen verstand van. Sorry. Voor de stroomonderbreking deed alles het gewoon. 

Ik zal moeten wachten tot de begeleiding morgen kan helpen met bellen. 

Dank voor alle inzet. Ik gooi de handdoek in de ring. 

Reputatie 7
Badge +14

@2linda 
maak eerst een foto daarna klik je op de button (zie mijn foto. 

 

Reputatie 7

Hi @2linda Zou je eens een reset willen proberen volgens precies deze stappen? Met een beetje geluk ben je daarna direct weer online1

Hoi @Brian en de anderen,

Gisteravond om 23 uur had ik op miraculeuze wijze weer internet. Heb er verder niets meer aan gedaan.

Dank jullie voor alle hulp en inzet. Ik wens jullie een fijne dag.

Groetjes, Linda

Reageer