Beantwoord

T-Mobile zegt bridge tap

  • 29 November 2020
  • 37 reacties
  • 932 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @HopeloosTmobile, top dat Internet in ieder geval weer gestabiliseerd is. Wil je me laten weten of de monteur het vandaag heeft opgelost? Bedankt voor je terugkoppeling alvast en een prachtig weekend toegewenst!

Beste Jason,

De Guidion monteur is geweest maar heeft het helaas ook niet kunnen oplossen. Omdat bij tel. navraag van een collega bleek dat er toch veel ruis is op de KPN lijn is het volgende uitgezet aldus de werkbon: “na verschijnende pogingen heb ik deze ticket via collega bij Guidion door laten zetten (ondanks dat er al een keer een lijnmonteur van KPN is langs geweest voor de buitenlijn vanaf de straat kast naar het huis toe) graag deze lijn nogmaals uittesten of vanaf de buiten kast op (dik ader) een andere aansluitpunt te plaatsen”.

Ik hoop dan ook dat KPN spoedig contact opneemt om eea op te pakken/op te lossen.

met vriendelijke groet,

Marga

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @HopeloosTmobile, bedankt voor de update en natuurlijk erg onfortuinlijk dat de Guidion monteur het niet heeft kunnen oplossen. Gelukkig heeft de monteur het direct doorgezet. De huidige verwerkingstijd bedraagt drie tot zes dagen. Zodra KPN de terugkoppeling heeft gemaakt naar onze technische dienst, zal er contact opgenomen worden met je. 

Het ‘klantdomein’, oftewel alle binnenhuisbekabeling inclusief de installatieonderdelen bij jou thuis, zijn volledig uitgesloten dus KPN zal met een alternatief komen. Sorry voor de wachttijd!

Beste Jason,

 

Dank voor je antwoord. Zoals de Guidion monteur al liet weten (zie boven), ligt eea ook niet aan de binnenhuisbekabeling. Ik wacht de reactie af.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @HopeloosTmobile, gisterochtend is KPN een lijninspectie gestart op basis van alle doorgegeven informatie. Het resultaat hiervan en de mogelijke oplossing zullen spoedig aangeleverd worden. Mocht jij niet direct van hen een reactie ontvangen, dan zal ik die je meteen doorgeven in dit topic. 

We zijn er bijna uit, bedankt voor je geduld!

Beste jason, er staat een afspraak met kpn gepland voor morgen 15 jan. Ik hoop dat ze dan voldoende info hebben om eea op te lossen. Fingers crossed.

Mvrgr, marga

Reputatie 7
Badge +16

Dat komt ongetwijfeld helemaal goed. Laat je me weten hoe de afspraak ging? Alvast bedankt, succes morgen en nog een prachtige dag toegewenst!

Beste Jason,

Een kleine update. Helaas kon de KPN monteur de storing (zeer blokkerig tv beeld) niet oplossen ondanks het feit dat hij wel een uur bezig is geweest in het KPN kastje buiten. Verrassend was wel dat hij zei dat de klacht was dat het internet het niet deed terwijl het internet nu juist wel stabiel is nadat deze zelfde monteur in dec. hiermee aan de slag is geweest. Iig kont hij dus ook niet ontdekken waar de storing vandaan komt; vandaar dat er nu morgen 21 jan, een specialist van de KPN langskomt om dit te bekijken. Wordt vervolgd.

met vriendelijke groet, Marga

Reputatie 7

Hoi @HopeloosTmobile ,

Ik ben erg benieuwd wat de specialist van KPN heeft ontdekt! Wil je het ons laten weten? 

Beste Boris,

 

De specialist van KPN is gisteren (21 jan) geweest en ziet een storing op de lijn van de KPN verdeelkast een paar straten verderop naar ons huis maar hij had niet de specifieke apparatuur om dit aan te pakken. Vandaar dat deze KPN monteur een afspraak heeft ingepland op 28 jan. voor een nog gespecialiseerder iemand (!) om dit hopelijk te kunnen verhelpen. Voor het moment is de situatie dus onveranderd, maw nog steeds een blokkerig tv beeld. 

We wachten het dus maar weer af. 

met vriendelijke groet, Marga

Reputatie 7

@HopeloosTmobile ,

Balen dat de monteur dit niet in deze keer kon oplossen! Dank je wel voor de update en weet dat we voor je klaar zitten hier. We wachten het af!

Beste Jason ea,

Hierbij een kleine en hopelijk laatste update. Nadat een derde en uiteindelijk gespecialiseerde top monteur van KPN op 26 jan. j.l. is langsgekomen, is het helemaal goed gekomen met het tv beeld. De monteur heeft iets aangepast in de buitenlijn en een filter geplaatst tussen het modem en de buitenlijn waarmee het probleem van het zeer blokkerig tv beeld nu is opgelost en wij tot ons grote genoegen eindelijk na 5 maanden ongestoord tv kunnen kijken. De KPN monteur heeft ook nog keurig 2x gebeld om te informeren hoe het ging met het tv beeld. Het internet is gelukkig ook nog steeds stabiel. 

Dus met de geboden oplossing zijn wij nu tevreden. Echter, ik betreur nog steeds de tijd dat eea geduurd heeft en het feit dat je eerst toch wat “afgescheept” wordt met standaard oplossingen alvorens er actie wordt ondernomen, dit kan absoluut wat klantvriendelijker, maar hopelijk nu eind goed al goed!

met vriendelijke groet,

Marga

Reageer