Beantwoord

Upload blijft achter glasvezel 200-200



Toon eerste reactie

87 reacties

Reputatie 7

Hi @error33, top dat gaat dan helemaal lukken. Wat de snelheid betreft, eerlijk gezegd geen idee. We hebben in jouw geval met meerdere collega's, monteurs en de netbeheerder alles nagelopen maar blijkbaar zit/zat er toch ergens in de keten iets niet goed. Maar ik moet je hier jammer genoeg het antwoord schuldig blijven.

@Brian @Ginny_TM @Piotr en ik zal er nog wel vergeten die ik de laatste maanden als contact heb gehad.

TOEN WAS HET RADIOSTILTE.

En wel blijf ik van T-Mobile mail’s krijgen over hoe tevreden ik ben. Nou das duidelijk dat ik niet tevreden ben. Ik krijg niet waarvoor ik betaal…….

 

Een mail over hoe ik tevreden ben over T-Mobile thuis nu ik bijna een jaar klant ben dei ik vervolgens netjes naar mijn idee invul:

Tja dan vul ik daar mijn mening in:

En dan krijg je als reactie:

Daar heb ik wat aan, graag zou ik een stap hoger komen om mijn klacht te melden maar dat is niet mogelijk.

Enkele dagen later krijg ik weer een mail om mijn internet verbinding te testen:

Tja dan doe je dat netjes zoals beschreven via de kabel en de link van test mijn snelheid en het resultaat :

 

Niet verrassend voor mij.

 

Kom op T-Mobile jullie vragen naar mijn mening doe er dan wat aan. een opmerking van je mag kosteloos overstappen is niet hetgeen wat ik wil.

 

Waar ik me ook aan stoor is dat mensen van T-Mobile zich niet verdiepen in wat er allemaal al geprobeerd is en wat er door mij geschreven is. Best wel grappig nu ik dit tik. Op TV de reclame van uit en thuis……..

@Brian 

Ik heb de keuze gemaakt om over te stappen. En heb geen gebruik gemaakt van de overstapservice zoals je adviseerde. Zal als ik de definitieve datum weet dit doorgeven.

Hopelijk kom ik niet in een spelletje terecht van dat de lijn vrij is etc etc etc. Zal positief denken :)

Ben jij de komende weken nog afwezig ivm vakantie of andere dingen? Zo ja met wie mag ik dit dan verder afhandelen? 

@Brian @Ginny_TM @Jason @Piotr 

 

Graag had ik een schriftelijke bevestiging (mag op mail) dat ik kosteloos mag opzeggen. Om bij een overstap aanvraag geen discussie’s te krijgen.

Niemand van T-Mobile die hier wat over wil zeggen ?
Reputatie 4
Hi @error33! Je kunt jouw internetsnelheid inderdaad aanpassen. Ik wil er wel, net als mijn collega Brian, nog bij zeggen dat ik niet durf te zeggen dat dit de oplossing is. Maar wie weet het proberen waard! Je kunt jouw internetsnelheid gemakkelijk aanpassen via jouw My T-Mobile Thuis account. Je krijgt van ons een bevestiging per e-mail zodra jouw nieuwe snelheid actief is! Geen zorgen, er veranderd verder niks aan jouw contract. Je kunt jouw snelheid uiteindelijk ook weer verlagen, mocht je dat willen. Succes, en laat het vooral weten als je nog hulp nodig hebt. Dan staan we natuurlijk voor je klaar! 😄

@Jomanda 

 

Dat is inderdaad een simpele oplossing zou je zeggen. Maar T-Mobile moet dit dan regelen en tja wat zal ik hier over zeggen. 
 

en daar komt nu nog eens bij dat 500-500 niet meer kan. Zelf ga ik dan ook niks meer aanpassen. Voordat ik het weet zit ik op 100-100 wat het maximum nu is en hou 90-70 over :( 

@Sander @Brian @Sven-TMT @Piotr

Zomaar wat namen van T-mobile medewerkers, kunnen jullie me op weg helpen ??
Reputatie 5
Badge

Hier ook al enige tijd een 100\100 glasvezel, maar veel verschil met de 50/50 merk ik niet.

Bij verschillende testen haal ik gemiddeld 55 down en 60 up.

 

@Piotr Inmiddels zijn we 16 dagen verder maar het is behoorlijk radio stilte  :(

Ik lees op verschillende communities dezelfde problemen. Ik heb het probleem al meer dan een jaar maar niemand kan het klaarblijkelijk op lossen. Misschien moeten we allemaal contact zoeken met andere media waaronder Tweakers. Wanneer er niet meer druk gezet wordt gebeurt er niets. Nou misschien zeggen dat ze er mee bezig zijn. Dus geef aub aan iedereen door het probleem te melden bij andere publieke media.

@Brian Vandaag stond gepland om de overstap te maken…..

En inmiddels is dat ook gebeurd na enkele uren offline werkt nu alles weer zoals het hoort. En blijf er een vreemd gevoel aan overhouden als ik de eerste speedtesten doe:

 

Kom er met mijn simpele verstand niet bij dat ondanks T-Mobile via KPN levert en alles van centrale tot in mijn meterkast niks is veranderd het nu is zoals het hoort. En zelf nog wat extra :) 

6 monteurs aan huis en bijna een jaar later.

 

Ergens is er een spel tussen KPN en T-Mobile gaande zoals ik al eerder aangegeven had waar klanten de dupe van zijn.

Reageer