Beantwoord

Verbindingsproblemen Maarssen 28-01-2022

  • 28 January 2022
  • 57 reacties
  • 779 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

57 reacties

@Ginny Toch wederom problemen in Maarssen. Geen idee of het lokaal is of breder speelt. Zie op allestoringen veel meldingen binnenkomen bij KPN en T-Mobile.

 

Reputatie 6

Ook jouw afspraak heb ik geannuleerd @LeonJ69

@Ginny Zou je mijn afspraak daar ook willen annuleren? Probeerde het net online, maar kan hem daar alleen wijzigen…

Dank!

Reputatie 6

@Gewoon_Jansen Fijn dat ook bij jou alles weer als een zonnetje werkt! Ik heb de monteursafspraak direct voor je geannuleerd, scheelt je weer een belletje morgen. Ik wens je een mooie dag toe! 

@Doornekamp33 Ik kan je garanderen dat je niet hoeft te twijfelen aan onze werkwijze! ☺ Het lijkt mij logisch dat wanneer de dienst van één van de collega's erop zit, dit wordt overgedragen naar de volgende collega. We kunnen moeilijk verwachten dat één collega 24/7 beschikbaar blijft om updates te geven. Ons team is prima op elkaar ingewerkt en wij kunnen dit zonder problemen van elkaar overnemen. Dat wij nog geen officiële afmelding van KPN hebben ontvangen, heeft níets te maken dat wij er niet bovenop zitten. Als wij aangeven dat we de ontwikkelingen scherp in de gaten houden, dan is dat ook zo. Wij houden van eerlijkheid en transparantie, maar kunnen niet altijd voorkomen dat updates wat langer op zich laten wachten dan in sommige gevallen gewenst is. Dat je onvrede ervaart in een ander topic, dat kan natuurlijk altijd, maar deze opmerkingen in dit topic zijn irrelevant.

Dat je er niet 24 uur bent zeer begrijpelijk, ook niet nodig, probleem is alleen de woordkeuze, Ik hou het scherp in de gaten en zitten er bovenop en houden de druk op de ketel”  klinkt heel anders dan, We houden het in de gaten en zodra we meer te weten komen volgt er een update in dit topic”  en schept ook andere verwachtingen.

Ik lees bij KPN dat het is opgelost, een uurtje voordat er hier bericht komt dat er nog geen zekerheid is dat het is opgelost, dat is niet er bovenop zitten en scherp in de gaten houden namelijk, dat is afwachten tot er een bericht komt, die zeker komt maar dat duurt over die schijven van een voormalig monopolist nu eenmaal wat langer.:wink:

 

 

Sinds vanmorgen vroeg weer internet, dank. In tegenstelling tot een bericht hierboven ben ik uitermate tevreden over hoe de communicatie hier is verlopen. 

Er staat bij mij nog een monteurs afspraak voor donderdag open, deze kan geannuleerd worden. Zal morgen even bellen.

Reputatie 6

@Doornekamp33 Ik kan je garanderen dat je niet hoeft te twijfelen aan onze werkwijze! ☺ Het lijkt mij logisch dat wanneer de dienst van één van de collega's erop zit, dit wordt overgedragen naar de volgende collega. We kunnen moeilijk verwachten dat één collega 24/7 beschikbaar blijft om updates te geven. Ons team is prima op elkaar ingewerkt en wij kunnen dit zonder problemen van elkaar overnemen. Dat wij nog geen officiële afmelding van KPN hebben ontvangen, heeft níets te maken dat wij er niet bovenop zitten. Als wij aangeven dat we de ontwikkelingen scherp in de gaten houden, dan is dat ook zo. Wij houden van eerlijkheid en transparantie, maar kunnen niet altijd voorkomen dat updates wat langer op zich laten wachten dan in sommige gevallen gewenst is. Dat je onvrede ervaart in een ander topic, dat kan natuurlijk altijd, maar deze opmerkingen in dit topic zijn irrelevant.

@Ginny Gaat om de opmerkingen zoals "we zitten er bovenop” “houden het scherp in de gaten” en “zodra er wat bekent is laten we het gelijk weten” “we houden de druk op de ketel”, loze woorden die lijken op het pappen en nathouden.

(Heb ik in het verleden op kantoor ook al een gesprek over gehad met @Sander en @Brian )

En dat gebeurt dus niet, zodra de dienst er op zit lijkt het er op, doei ik ben er klaar mee, word in dit geval aan jou overgedaan  en hoera om 9.15, 2 uur na de bekent is gemaakt bij KPN dat het is opgelost kom jij om de hoek, lees ik alleen niet officieel dat het is opgelost door KPN jullie weten nog niks zeg je zelf, zit je er niet echt bovenop lijkt mij.

Dit soort zaken lees ik veel te veel hier, lopen veel ontevreden topics waar dit gezegd word ook dood en doven uit, er gaat teveel mis omdat het gewoonweg niet gebeurt omdat het uit het oog word verloren.

 

Jullie gebruiken dezelfde forum software als KPN, daar stellen de moderators na dit soort beloftes een reminder in en komen ze er bijna altijd op terug(soms een collega omdat ze het overgeven na hun dienst), iets wat jullie niet kunnen/konden (weet niet of het nu wel kan) dan is een notitie blokje een vereiste of een olifanten geheugen.

Reputatie 6

@Doornekamp33 wat voor soort verzachtende opmerkingen doel je op? Natuurlijk is niemand blij als het internet niet werkt, maar ik speur geen grote onvrede in dit topic over dingen die gezegd zijn door mijn collega’s.

@LeonJ69 Wat ontzettend fijn om te lezen dat alles weer werkt. Ik hou het onderzoek nauwlettend in de gaten, maar wij hebben nog geen officiële afmelding gehad van KPN. Daarom wacht ik nog even voordat ik het probleem hier afmeldt. 

@Waqqas Dankjewel voor je link naar KPN, dat is ontzettend fijn!

 

Zijn er mensen die nog steeds problemen hebben met de verbinding? Probeer eens een powerflip. Werkt het hierna nog niet, laat dan gerust van je horen!

Goedemorgen, hier lijkt alles weer te werken, hopelijk is eea ook bij jullie inmiddels opgelost.

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +15

Op het KPN forum ben je wat sneller op de hoogte van updates 😅

Je kan daar ook af en toe een kijkje nemen.

Klopt, nog niet alles is weer on-line begrijp ik nu, er was sprake van dat het klaar was maar er zijn nog wat verbindingen plat.

@Doornekamp33 Helaas hier nog niets hoor. Voor de zekerheid alles opnieuw opgestart maar nog geen verbinding (rode wereldbol).

@Gewoon_Jansen, Het zou weer moeten werken….problemen zijn opgelost.

zie ook dat @Cal er bovenop zit om de boel te updaten en van goed nieuws te voorzien, om 15.30 was 1 centrale weer op stoom, en nu de andere ook, waren 2 wijk centrales afgesneden van de buitenwereld.

@moderators, maak niet dit soort verzachtende opmerkingen als je ze niet na kunt komen, sla je een slecht figuur mee.

Hi allen,

Graag had ik jullie een update gegeven, alleen momenteel heb ik nog geen update ontvangen van KPN. Ik zal @Ginny op de hoogte brengen en zij zal jullie morgen aan mobiel internet en updates kunnen helpen. Wij houden de druk op de ketel hoog en hopelijk kunnen wij snel een gedetailleerdere update plaatsen!

Heel erg bedankt voor de updates van vandaag. Dit is ook gewoon overmacht, we wachten het rustig af. Vind het wel erg prettig dat jullie er ook bovenop zitten.

Reputatie 7
Badge +4

Hi allen,

Graag had ik jullie een update gegeven, alleen momenteel heb ik nog geen update ontvangen van KPN. Ik zal @Ginny op de hoogte brengen en zij zal jullie morgen aan mobiel internet en updates kunnen helpen. Wij houden de druk op de ketel hoog en hopelijk kunnen wij snel een gedetailleerdere update plaatsen!

Reputatie 7
Badge +4

Dank @Waqqas en @LeonJ69 voor het doorlinken van de informatie van KPN!

Hoi allen,

Jammer genoeg is het, door de renovatie van de brug, lastig om de kabel te herstellen. Als netwerkbeheerder heeft KPN aan ons doorgegeven dat ze aan het eind van de middag een update verwachten te geven. Zodra deze informatie binnen is zal ik proberen om snel een update in dit topic te geven. Samen met KPN zijn wij hard op zoek naar een manier om dit snel op te lossen, alleen is de kans reëel dat het door de renovatie van de brug pas na het weekend lukt.

Mocht iemand gebaat zijn bij extra internet voor een mobiele bundel, stuur mij dan graag in een privébericht jouw postcode, huisnummer, en het mobiele nummer door waar het om gaat. Vervolgens probeer ik snel een privébericht met daarin een code toe te sturen waarmee je extra internet kan activeren.

Ondertussen werken wij onverminderd hard door en ik hoop dat er snel licht is aan het einde van de tunnel!

https://forum.kpn.com/internet-9/internetstoring-in-maarssen-558244

 

Nieuwe link op KPN forum (oude is verwijderd). Oplossen gaat waarschijnlijk toch langer duren omdat ze moeilijk bij de kabel kunnen komen die beschadigd is.

@Gewoon_Jansen @LeonJ69 

KPN heeft er ook last van en daar spreken ze over een kapotte glasvezelkabel.

KPN storing Maarssen

@Waqqas Dank! Lees het nodige op dat forum dat het mogelijk meerdere dagen kan duren. Hopelijk valt die schatting mee.

Reputatie 7
Badge +15

@Gewoon_Jansen @LeonJ69 

KPN heeft er ook last van en daar spreken ze over een kapotte glasvezelkabel.

KPN storing Maarssen

Goedemiddag all, de verbindingsproblemen in Maarssen zijn genoteerd sinds omstreeks 14:15 inderdaad. In tegenstelling tot de melding dat het om grootschalige problemen zou gaan, betreft dit een zeer kleine groep gedupeerden. Sorry voor het ongemak, het wordt spoedig opgelost!

Dank voor de update. Er wordt met spoedig eerder dan de monteurs afspraak bedoeld?

Goedemiddag all, de verbindingsproblemen in Maarssen zijn genoteerd sinds omstreeks 14:15 inderdaad. In tegenstelling tot de melding dat het om grootschalige problemen zou gaan, betreft dit een zeer kleine groep gedupeerden. Sorry voor het ongemak, het wordt spoedig opgelost!

 

Helder, dank voor de terugkoppeling!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, de verbindingsproblemen in Maarssen zijn genoteerd sinds omstreeks 14:15 inderdaad. In tegenstelling tot de melding dat het om grootschalige problemen zou gaan, betreft dit een zeer kleine groep gedupeerden. Sorry voor het ongemak, het wordt spoedig opgelost!

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb het doorgegeven aan de moderators, hopelijk wordt het Storingstopic snel geüpdate zodat je daar de voortgang kan lezen.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-28438

Edit het betreft een kleine storing volgens de moderators, ongeveer 15 gedupeerden. Hiervoor komt geen melding in het storingstopic.

Ook zojuist weer de klantenservice gesproken, inmiddels is men erachter dat het een algemene grotere storing is in Maarssen. (Volgens de medewerker om 14.15 aangemeld als 'grote' storing.)

Zou nu opgeschaald worden en vermoedelijk al eerder dan de 6 dagen wachttijd opgelost zijn.

Hij vroeg de afspraak voor de zekerheid te laten staan en deze indien de storing dit weekend verholpen is zelf de afspraak met Gidion te cancellen.

Super, laten we elkaar op de hoogte houden hier.