Verzameltopic: Hoge Latency sinds 17:45 in gebied 4761KR

  • 18 August 2023
  • 281 reacties
  • 8476 Bekeken


Toon eerste reactie

281 reacties

Reputatie 2

Zitten jullie allemaal in het 87.212.142.0/23 segment?

Ik niet iig.

De Regio Roosendaal, is dat ook voor de Regio Rucphen? Is ook 0165 netnummer ieg.

 

Ook wij hebben problemen welke vergelijkbaar zijn met die hier worden genoemd. In de avond valt ook de TV soms even op een freeze of soms zelfs even helemaal weg. 

 

Downloaden upload zijn ook niet meer wat het een maand geleden was. Soms zelf maar 160Mbit download. Upload is daarintegen wel vaak weer hoger. 

 

Latency is ook droevig te noemen, vandaar dat de TV soms ook bevriest. 

Reputatie 1

Kunnen hebben jullie ook problemen als jullie pingen naar de gateway van mijn segment?

 

87.212.142.1 als vanavond weer is

 

en kunnen jullie je eigen segment delen?

Reputatie 2

Mijn segment is: 95.99.53.78/22

IP: 95.99.53.121

 

Reputatie 1

Heb net wel een mail gehad dat mijn incident is opgelost dus ben benieuwd vanavond. 

Reputatie 2

Tot nu toe blijft hij stabiel:

 

 

Hier, 4706, ook nog altijd goed. Latency 5ms. 
Tussen 10.17u en 10.22u vanmorgen is er iig iets gebeurt wat geholpen kan hebben. 

Vooralsnog hier nu ook stabiel. Kan voorzichtig zeggen dat er verbetering is t.o.v. gisteren.

Reputatie 2

Tot nu toe blijft hij stabiel:

 

 

Hier ook. Creatieve naam van je UDM trouwens ;-)

 

 

Reputatie 2

Yup, ook hier tot nu toe geen issues. Goede strakke lage latency.

Reputatie 2

Tot nu toe blijft hij stabiel:

 

 

Hier ook. Creatieve naam van je UDM trouwens ;-)

 

 

Ja, lang over nagedacht 🤣😂

Reputatie 3

Lijn is ook stabiel hier, latency blijft laag en bandwith blijft mooi rond de 950~980mbit down

Vooralsnog gaat in 4706 alles nog goed.. nette pingtijd en snelheid is goed.

tv hakkelt vooralsnog niet 😬

Hier lijkt het ook opgelost, hopelijk is het later vanavond ook nog goed.

Ping is weer als vanouds (5ms avg. naar 8.8.8.8), snelheid is ook weer goed (max van mijn eigen router).

Fijn dat de moderators dit issue goed hebben doorgezet en ons ook op de hoogte hebben gehouden.

De uitleg van het technische probleem kan ik ook erg waarderen!

Reputatie 1

so far so good!!

Alles nog stabiel *knock on wood

Ja, bij ons ook weer goed nu (postcode 47)

Ook hier in Sprundel is de lijn nu stabiel :)

 

 

Reputatie 2

In 4711 gaat het ook nog steeds goed. Aan alle community leden: heel erg dank voor de actieve inzet!

Reputatie 1

het is nog niet zo erg als afgelopen dagen maar de latency loopt toch weer op bij mij.

Reputatie 2

Op dit moment toch weer 44ms , wel minder dan van de week.

Hier nog geen jubelende ja helaas.  Videoland loopt nog regelmatig vast en de snelheden zijn nog niet wat ze moeten zijn.

Reputatie 2

Ik ervaar exact hetzelfde als de screenshot van @DomiDuDe.
Zie op hetzelfde moment dezelfde latency waardes.

Latency is al beter dan afgelopen dagen, maar nog steeds niet wat het geweest was.
Het is dus helaas nog steeds niet stabiel.
Streamen van content loopt nog regelmatig vast.

Reputatie 2

Het gaat al beter dan de afgelopen dagen, maar het is zeker nog instabiel te noemen. Dus als T-Mobile denkt dat het probleem is opgelost…… helaas. Zou die uitbreiding van die verbindingen maar asap regelen, want TM gaat natuurlijk wel door met het aansluiten van huizen, dus die bottleneck halen we dan vanzelf wel weer.

 

 

Reageer