Beantwoord

waarom moet het oplossen van een storing zoolang duren

  • 6 December 2020
  • 64 reacties
  • 1680 Bekeken


Toon eerste reactie

64 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @willem64 Ik heb direct voor je gekeken voor het retournummer. Ik zie deze staan in de retour e-mail die je van ons hebt ontvangen op 15-12. Onder het adres vind je de zin met het retournummer. Mocht je verder nog vragen hebben over de retourzending, dan horen we dat graag!

Reputatie 1

@Demi Ik heb geen retour mail ontvangen, heb het pakket ontvangen op 22-12 .

Op 15-12 Heb ik alleen een mail ontvangen dat het pakket verzonden werd. 

Dus willen jullie alsnog deze mail verzenden. 

Fijne jaarwisseling 

Reputatie 1

Tot op heden nog niets gehoord van KPN.

Reputatie 2

T-Mobile geeft volgens mij ook SIM kaarten uit met onbeperkte bundel zo lang de storing duurt.
Dit zou met een USB adaptertje in de ZyXEL router kunnen zodat u in ieder geval wel internet heeft voor de hele woning.

Officiele handleiding geeft inderdaad aan dat de ZyXEL routers dit moeten ondersteunen:

Cellular WAN (3G/4G) Backup
Connect a supported cellular USB dongle with an active SIM card to the USB port. This adds a second
WAN interface and allows the Zyxel Device to wirelessly access the Internet via a cellular network. The
cellular WAN connection is a backup in case the DSL connection fails.
To set up a cellular connection, click Network > Broadband > Cellular Backup.

 

Reputatie 1

We hebben alleen een (nieuwe) modem van T Mobile en de media converter. We kijken via internet tv en gebruik van apps zoals NLZiet, Netflix etc.

 

 

Reputatie 1

Als we internet/WiFi hebben en we gaan internet bekabeld gebruiken val het signaal uit. En blijf het powerlampje lampje branden WAN soms ook, knippert internet en WiFi of valt geheel weg. Daarbij verschijnt er een groen lampje bij LAN 2. De LAN 2 is niet aangesloten dus gebruiken we niet. 

Hoi @Boris het is toch echt waar dat ik nu nog 8 dgn moet wachten. Ik ben vanochtend gebeld en de afspraak is op 12 mei en volgens hun zeggen kan het niet eerder🤷🏼‍♀️. Maar als jij er versnelling in kan brengen dan zeg ik top!! 

Reputatie 2

Is de ZyXEL al eens naar fabrieksinstellingen terug gezet? Dit wil ook nog wel eens helpen.
Lijkt mij eerder dat de router de weg helemaal kwijt is.
 

Reputatie 1

Zou het niet weten, er is een monteur geweest die alles heeft nagekeken.

Reputatie 1

Ik zou stond op de lijst om vanmiddag gebeld te worden door de technische dienst van T Mobile. Dus ik kom nergens aan, zij moeten het oplossen. Ze zijn er al 5 dagen mee bezig en er voor opgeleid, ik niet. 

 

Reputatie 2

Ik zou stond op de lijst om vanmiddag gebeld te worden door de technische dienst van T Mobile. Dus ik kom nergens aan, zij moeten het oplossen. Ze zijn er al 5 dagen mee bezig en er voor opgeleid, ik niet. 

 

Begrijpelijk. Dan hou ik ook even op met suggesties te geven ;)

 

Reputatie 1

Net even het internet getest, het is nog steeds hetzelfde. 

Power blijft branden.

WAN, internet & WiFi is net een knipperlicht.

Media converteren die blijft stabiel alle 6 de lampjes branden. 

Gisteravond zowaar tv gekeken met onderbrekingen maar zodra de mobiele telefoon (verbonden met wifi) word gebruikt valt alles uit.

Hopelijk is het vandaag opgelost maar heb mijn twijfels. 

 

Reputatie 7

Hoi @willem64

 

Ik ben het helemaal eens met je dat we geen defecte apparatuur moeten hergebruiken. Dan is er hier iets misgegaan bij de controle. Ik hoor dit gelukkig weinig, het lijkt dus geen structureel issue. Hoe dan ook, bedankt voor het signaal, ik zal hier scherp op zijn mocht ik het vaker horen. 

 

Ik doe alvast een voorschot op de retourbrief. Met dit informatie in dit topic kun je direct je apparatuur terugsturen: Hoe stuur ik hardware retour?

Reputatie 1

@Sander 

Het adres heb ik maar het retour nummer dat ik krijg via de mail nog niet ontvangen. Dus retour zenden kan ik het pakket helaas nog niet.

Reputatie 1

@Boris 

Bezorgtijd nog onbekend

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen

 Verwacht dat het pakket pas na de kerstdagen bezorgd word. 

Echt een Top Service van T-Mobile.

Reputatie 7

Hoi @willem64

 

Je hebt een e-mail ontvangen op  dinsdag 15-12 om 17:51. Hierin staat een alinea over het retoursturen, inclusief het retournummer. Mocht je de e-mail niet meer hebben, dan help ik je hieraan. het retournummer is je klantnummer (drie letters gevolgd door 5 cijfers) gevolgd door -1. Je vindt je klantnummer hier: My T-Mobile Thuis

 

Ik wens je alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! 

@Cal goed dat je e.e.a. in de gaten houdt & dat je begrip toont. Wederzijds respect is uiteraard een goede zaak maar ik heb ik wel veel begrip voor de reacties van @willem64 want op een gegeven moment raakt het geduld gewoon op. Ik zit zelf ook alweer bijna een maand te wachten op een oplossing voor mijn probleem en ook in mijn geval zijn er allerlei onduidelijkheden & tegenstrijdige berichten en heen & weer ge-ping/pong tussen interne & externe partijen!

Als elke keer maar weer blijkt dat de klantenservice door jullie eigen klanten als slecht wordt ervaren, dan vraag je je toch echt af of de feedback wel goed tot jullie doordringt / serieus wordt genomen! En het kan zo anders! Ook bij T-Mobile! Ik ben jarenlang klant geweest van T-Mobile in de USA (niet helemaal hetzelfde, maar toch) en als er daar ook maar iets niet naar wens is dan weet je niet wat er gebeurd! De klant is echt koning! Meteen actie - probleem oplossen - niet volgende week maar nu! Ze doen er echt alles aan om je tevreden te houden - nieuw modem de volgende dag in huis of gewoon ophalen in een winkel - toegang tot het support systeem zodat je de case zelf kunt volgen - geen geneuzel met monteurs van een derde partij die pas twee weken later beschikbaar zijn - meteen schakelen met tweedelijns support als dat nodig is i.p.v. een intern bericht en dan maar hopen dat iemand het oppakt - en als alles opgelost is krijg je een flinke korting op je abonnement of een verhoging van je data bundel/snelheid of wat dan ook - als je maar klant van ze blijft! Dat zit in het DNA v/h bedrijf.

Allemaal processen die geoptimaliseerd kunnen worden! Er zijn zat voorbeelden van bedrijven waar ze het wel goed voor elkaar hebben. Het proces piept en kraakt aan alle kanten en dat heeft negatieve impact op jullie kwaliteit - en daar moet iemand hogerop binnen T-Mobile toch bezorgd over zijn… je krijgt geen Michelin sterren als alles in de keuken niet 100% perfect loopt

Reputatie 1

De modem is net een flipperkast, het enigste wat niet uit gaat is het powerlampje. Het is van de zotte dat het zolang moet duren. Zo'n grote provider maar een probleem snel oplossen is blijkbaar heel moeilijk. De klantenservice kan er niks aan doen. Die lezen ook maar op wat het scherm aan geeft. Ik blijf elke dag bellen totdat ze er kots misselijk er van worden. We dachten blij te zijn met T Mobile maar heb nu mijn twijfels. 

Reputatie 1

Heb net via de mail een klacht ingediend over de "Top Service" van T-Mobile. 

Ze zullen er wel niks mee gaan doen net zoals het goed en snel afhandelen van een probleem. Het is net zo traag als dikke stront tegen een berg op.

Reputatie 7

Hoi @willem64,

Goed om te weten waar nu precies het probleem is. Ik ben benieuwd of de swap de gewenste resultaten geeft. Bedankt voor de updates! Deze worden zeker weten gewaardeerd! 😉

Reputatie 1

Net gebeld het word pas as dinsdagmiddag dat KPN komt.

Reputatie 1

We hadden gisteravond zowaar even tv. Toch nog wat kunnen kijken. Ca 6 x is het contact verbroken. Het hele systeem is instabiel en daar word je moedeloos van.

Vanochtend is het weer drama, zodra je internet gaat gebruiken om tv te kijken is het k't. WiFi ook nog steeds instabiel in huis. Daarbij hebben we "recht" op 200mbits maar we komen niet verder dan op z'n hoogst op 72. Als het systeem werkt.

Hopelijk bellen ze vandaag van de technische dienst maar of dat zo is wachten we maar af. 

 

Reputatie 1

@Boris 

Vandaag weer eens gebeld met de klantenservice mbt het verzonden pakket (nieuwe modem etc). Heb bij Track & Tracé van Postnl gecheckt of het wel afgeleverd is bij PostNL.  Maar tot nu toe nog  steeds niet, ze hadden beter een monteur kunnen sturen die is er "binnen 5 werkdagen". Nu duurt het nog langer een gebed zonder eind. Weer een voucher gekregen maar dat is maar een klein pluspuntje. Als onze dochter moet werken hebben wij er niks aan. 

 

Nu word er een onderzoek gestart naar het pakket binnen T-mobile, wat gaat er fout etc. intern. 

 

Toen we het contract afsloten bij T-Mobile 1,5 jaar geleden had ik goede verwachtingen er van. Nu niet meer als kennissen vragen wat vond je van T-Mobile. Dan kun je het antwoord wel raden. Mbt de klantenservice die jongens en meiden willen mee denken daar zeg ik niks van. Maar voor de rest is het gewoon k"t. 

Het is wel raar dat als je een abonnement hebt van T- Mobile de concurrent KPN het probleem moet oplossen . 

 

Reputatie 7
Badge +4

Het is wel raar dat als je een abonnement hebt van T- Mobile de concurrent KPN het probleem moet oplossen . 

 

Zo raar is dat niet, want in de meeste gevallen maakt T-Mobile gebruik van het WBA Netwerk van KPN. T-Mobile is zelf ook bezig met de uitrol van een ODF netwerk. 

Reageer