Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.



Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 2

Net gebeld met Joke van klantenservice. Het opsturen van de nieuwe media converter is gecanceld. En de monteur ook. ze weet niet waarom en krijgt niemand aan de pijn van backoffice.

Kan iemand mij hepen a.u.b. ik wil internet en TV?

Want jullie laten me ook niet gaan vanwege de de opzegtermijn.

Ik heb geen internet en geen TV sinds 18 maart.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, ik snap ook niet waarom dit zo is verlopen… Ik zie dat Joke je vandaag nog terug zou bellen als ze meer weet, kan je mij hiervan op de hoogte houden? 

Reputatie 2

Joke heeft niet meer gebeld. Dus nogmaals gebeld. Furkan heeft beloofd dat de monteur, waar ik ondertussen een afspraak mee heb morgen, alles vervangt. Huawei media converter en modem etc. 

Ben benieuwd wat hij meeneemt, in de Afspraak bevestiging las ik daar niks over.

Hallo, ben nieuw klant bij jullie! Ik game Call of Cuty dat ging goed twee dagen! Nu maakt PS4 geen verbinding met het spel! Ik heb alles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet! XXXX service hebben jullie ook! Amateurs. Ik lees er zijn meerdere mensen die hier last van hebben! Het ligt gewoon aan jullie zwakke internet verbinding! Doe er wat aan! 

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Reputatie 2

KPN is geweest. Ze kunnen niets doen. Het signaal komt goed binnen en ze zijn een aantal maal naar een centrale gereden en weer teruggekomen.

Guideon of T Mobile moet terugkomen om een nieuwe media converter te installeren.

Nu 10 dagen zonder internet en TV.

Cal  Demi Tommie

Reputatie 2

Nog geen reactie van KPN.

Wel een factuur gekregen voor alvast tot 31 maart. Terwijl ik al vanaf de 18e geen signaal binnenkrijg en vanaf de 15e al een ticket uit heb staan voor dat de TV Anywhere app niet werkt.

Reputatie 2

KPN heeft het ticket voor de verhelping van de storing afgewezen. Omdat ik in een migratie zit.

Het wordt steeds gekker.

Heb nu de nieuwe aanvraag bij KPN geannuleerd. Dus er is geen sprake meer van migratie en KPN moet het reparatieticket oppakken. of jullie moeten per direct de lijn vrijgeven voor een andere provider. 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @reidisabi ik zie inderdaad dat KPN het ticket had afgewezen. Ik heb onze back office direct gevraagd om een nieuw ticket in te schieten bij KPN zodat ze dit nu wel moeten oppakken. Het ticket is inmiddels geaccepteerd. Zij zullen contact met jou opnemen voor een afspraak. Houd er rekening mee dat ze eventueel anoniem kunnen bellen. De migrate out is namelijk nu uit het systeem, dus moet goedkomen. Wat betreft de factuur, maak je daar geen zorgen over. Zodra het is opgelost vergoeden we uiteraard de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. 

Reageer