Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.


Reputatie 2

Voor de 2e keer geen internet vanuit buiten. Vorige keer heb ik 3 weken gewacht tot het werd opgelost, er moest alleen een stom knopje worden omgezet door KPN in een kastje buiten ergens.

Nu beginnen we weer van begin af aan. 5 werkdagen voor er een technische dienst van TM  belt. dat betekent dus uiterlijk maandag pas over een week.

Die gaat dan waarschijnlijk toch maar KPN inschakelen en dan duurt het weer 5 dagen. 

Ik heb zo'n spijt dat ik bij T Mobile ben gegaan. 

icon

Beste antwoord door reidisabi 3 April 2023, 13:34

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@hajarnerway Ik lees dat de PS4 geen verbinding maakt met het internet. Kun je wel Call of Duty spelen als je PS4 bekabeld aansluit? Wil je dit eens proberen?

Ik heb wel internet maar ik kan geen call of Cuty niet spelen! Alles geprobeerd wat jullie hier boven genoemd hebben! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hajarnerway, zoals je ziet heb ik je bericht aangepast.

Kan je mij wat meer informatie geven? Krijg je toevallig een foutmelding te zien op je scherm? 

Hallo, ben nieuw klant bij jullie! Ik game Call of Cuty dat ging goed twee dagen! Nu maakt PS4 geen verbinding met het spel! Ik heb alles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet! XXXX service hebben jullie ook! Amateurs. Ik lees er zijn meerdere mensen die hier last van hebben! Het ligt gewoon aan jullie zwakke internet verbinding! Doe er wat aan! 

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

@reidisabi, je hebt te maken met één maand opzegtermijn. Ik zie dat je gebruik maakt van een Overstapservice, de nieuwe aanbieder is verantwoordelijk voor het afhandelen van de Overstapservice. Tijdens een Overstapservice is er altijd sprake van een opzegtermijn. Dit is zo omdat, je nieuwe provider de overstap vlekkeloos kan laten verlopen en je niet zonder internet komt te zitten. 

 

Reputatie 2

Internet werkt weer.

Na 16 dagen en 3 monteurs, is het ONT kastje vervangen en dat was het probleem.

Reputatie 7
Badge +16

@reidisabi Ook nog voor de volledigheid hier:

Bedankt voor je privébericht: ik mis echter 1 cijfer of letter in de SN. Dit komt op 15 in plaats van 16. Kun je me nog de correcte 16 doorsturen, alsjeblieft? 

Reputatie 2

Ok, Jason ik heb je de cijfers doorgegeven. ik hoop dat het snel goed komt. Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @reidisabi, jeetje dat is niet hoe het hoort te gaan inderdaad, sorry voor alle ongemakken! Graag meld ik de ONT alsnog aan in ons systeem. Kun je mij het 16-cijferige registratie/serienummer toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat de nieuwe ONT geactiveerd wordt voor je.

Reputatie 2

En inderdaad, daar is de monteur. Hij weet van niets. heeft geen nieuwe media converter bij zich.

Dus ik krijg geen nieuwe OMT opgestuurd omdat iemand dat ticket heeft gecanceld. En nu weer een monteur binnen die geen idee heeft water aan de hand is. Hij kan hij ook niks aan doen.

Hij heeft een reserve OMT uit zijn bus gehaald, maar die kan niet geactiveerd worden, omdat de technische dienst onbereikbaar is. 

Kan iemand helpen? Activeer die OMT?

Of laat me gaan, gooi die lijn vrij dan heb ik morgen een andere provider.

 

Reputatie 2

Joke heeft niet meer gebeld. Dus nogmaals gebeld. Furkan heeft beloofd dat de monteur, waar ik ondertussen een afspraak mee heb morgen, alles vervangt. Huawei media converter en modem etc. 

Ben benieuwd wat hij meeneemt, in de Afspraak bevestiging las ik daar niks over.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, ik snap ook niet waarom dit zo is verlopen… Ik zie dat Joke je vandaag nog terug zou bellen als ze meer weet, kan je mij hiervan op de hoogte houden? 

Reputatie 2

Net gebeld met Joke van klantenservice. Het opsturen van de nieuwe media converter is gecanceld. En de monteur ook. ze weet niet waarom en krijgt niemand aan de pijn van backoffice.

Kan iemand mij hepen a.u.b. ik wil internet en TV?

Want jullie laten me ook niet gaan vanwege de de opzegtermijn.

Ik heb geen internet en geen TV sinds 18 maart.

 

Reputatie 2

Maandag de 27e zou er een apparaat worden opgestuurd, met een track and trace code. daarna moet ik weer een afspraak maken met een monteur om dat kastje te installeren.

Nog niks, geen internet, geen track and trace, geen monteur.

Ik woon gewoon om de hoek in Diemen. Daar zit ook jullie hoofdkantoor.

Reputatie 7
Badge +5

Ik zie het inderdaad @reidisabi, dank voor deze update. KPN heeft gisteren contact gehad met onze technische dienst. Zij pakken dit verder op. Je hoort zo snel mogelijk van ons. Achteraf maken we een vergoeding aan voor de periode dat je geen verbinding hebt gehad!

Reputatie 2

KPN is geweest. Ze kunnen niets doen. Het signaal komt goed binnen en ze zijn een aantal maal naar een centrale gereden en weer teruggekomen.

Guideon of T Mobile moet terugkomen om een nieuwe media converter te installeren.

Nu 10 dagen zonder internet en TV.

Cal  Demi Tommie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @reidisabi ik zie inderdaad dat KPN het ticket had afgewezen. Ik heb onze back office direct gevraagd om een nieuw ticket in te schieten bij KPN zodat ze dit nu wel moeten oppakken. Het ticket is inmiddels geaccepteerd. Zij zullen contact met jou opnemen voor een afspraak. Houd er rekening mee dat ze eventueel anoniem kunnen bellen. De migrate out is namelijk nu uit het systeem, dus moet goedkomen. Wat betreft de factuur, maak je daar geen zorgen over. Zodra het is opgelost vergoeden we uiteraard de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. 

Reputatie 2

 

 

 

Reputatie 2

KPN heeft het ticket voor de verhelping van de storing afgewezen. Omdat ik in een migratie zit.

Het wordt steeds gekker.

Heb nu de nieuwe aanvraag bij KPN geannuleerd. Dus er is geen sprake meer van migratie en KPN moet het reparatieticket oppakken. of jullie moeten per direct de lijn vrijgeven voor een andere provider. 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

Nog geen reactie van KPN.

Wel een factuur gekregen voor alvast tot 31 maart. Terwijl ik al vanaf de 18e geen signaal binnenkrijg en vanaf de 15e al een ticket uit heb staan voor dat de TV Anywhere app niet werkt.

Reputatie 2

Dank je.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @reidisabi, bedankt voor je terugkoppeling, hier wilde ik meteen mee aan de slag! Omdat ik een aantal taken van de technische dienst kan overnemen heb ik direct geschakeld met KPN NetwerkNL. Zij voeren nu een onderzoek uit en met een beetje geluk nemen ze vandaag nog contact met je op, al zou dat ook morgen kunnen zijn.

Ik ga mijn uiterste best doen om hier voor je haast achter te zetten, hopelijk is de definitieve oplossing snel in zicht!

Reputatie 2

Precies wat ik zei eerder. De Guideon monteur is net langs geweest en kan verder niets doen. Hij heeft KPN ingeschakeld. Nu duurt het weer tot KPN dat ticket oppakt. Vorige keer 5 werkdagen.

Ellen van T Mobile heeft mij gisteren beloofd dat er direct een KPN monteur langs zou komen en niet een Guideon. En toch komt Guideon.

 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi de opzegtermijn geldt zolang je een contract hebt met ons. Ik snap je vraag maar je dient ons wel de tijd te geven om het probleem op te lossen. Hier zit een minimale termijn aan. We zijn druk voor je bezig om je zo snel mogelijk online te krijgen. Onze techneuten nemen contact met je op zodra dit verholpen is. 

Reputatie 2

Maar jullie leveren geen internet. 

Stop die opzegtermijn dan? Geef die lijn nu per direct vrij?

 

 

Reageer