Beantwoord

Bestelstatus We konden je bestelling niet vinden

  • 19 September 2023
  • 53 reacties
  • 1629 Bekeken

Hallo, 

 

ik heb de iPhone 15 pro Max besteld met het bestel nummer 200787296

 

als ik mijn gegevens invul bij bestel status dan staat er we kunnen je bestelling niet vinden.  Terwijl ik de bevestig wel via de mail heb ontvangen? Ook heeft de app nog steeds aan dat ik m’n abbo nog steeds kan verlengen? Terwijl ik dat dus gedaan heb? 
 

tevens wil ik een klacht indienen over die waardeloze chatbot van jullie waar je helemaal niets aan hebt! Als dit al een voorbode is van jullie service, en hoe het ict gerelateerd in de toekomst gaat. Dan sluit ik liever ergens anders mijn abonnement af. Hoe kan een klantenservice maar tot 17.30 bereikbaar zijn! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 September 2023, 09:11

Bekijk origineel

53 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bzztt 

Je bestelling staat goed in ons systeem. Dit zal je later ook terugzien in Mijn Odido. Ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in de Odido winkel. Je ontvangt een bericht van mijn collega’s in de shop zodra je bestelling klaarligt. Wij zijn via verschillende kanalen bereikbaar als het niet via de telefoon gaat dan kun je al je vragen ook hier of via Twitter of Facebook stellen. Ook daar helpen wij graag al onze klanten. 

Ik wens je veel plezier met je bestelling straks. 

Hi @Bzztt 

Je bestelling staat goed in ons systeem. Dit zal je later ook terugzien in Mijn Odido. Ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in de Odido winkel. Je ontvangt een bericht van mijn collega’s in de shop zodra je bestelling klaarligt. Wij zijn via verschillende kanalen bereikbaar als het niet via de telefoon gaat dan kun je al je vragen ook hier of via Twitter of Facebook stellen. Ook daar helpen wij graag al onze klanten. 

Ik wens je veel plezier met je bestelling straks. 

 

Goedemorgen,

ik heb ook dezelfde situatie. kunnen jullie checken of mijn bestelling er ook goed in zit?

bestelnummer: 200788538

 

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

@Ferhat5858 Ook jouw bestelling staat er goed in en ook voor jou geldt hetzelfde. Je krijgt een bericht van de shop medewerkers zodra je bestelling klaarligt. Veel plezier met je bestelling!

@Ferhat5858 Ook jouw bestelling staat er goed in en ook voor jou geldt hetzelfde. Je krijgt een bericht van de shop medewerkers zodra je bestelling klaarligt. Veel plezier met je bestelling!

Goedemorgen! Hier hetzelfde is het mogelijk dit ook aub te checken met nummer: 200792340. Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

@Vtwee Ook jouw bestelling staat er goed in. Je krijgt een bericht van AMP wanneer je bestelling bezorgd kan worden. Veel plezier met je nieuwe iPhone!

Reputatie 7
Badge +9

@Vtwee Ook jouw bestelling staat er goed in. Je krijgt een bericht van AMP wanneer je bestelling bezorgd kan worden. Veel plezier met je nieuwe iPhone!

@Vtwee Ook jouw bestelling staat er goed in. Je krijgt een bericht van AMP wanneer je bestelling bezorgd kan worden. Veel plezier met je nieuwe iPhone!

Bedankt! Kan de bevestiging wellicht alsnog verstuurd worden? :) 

Kan je deze ook controleren, 200810787. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @steveng1223 

Voor jou geldt ook hetzelfde. Je bestelling staat er goed in en je ontvangt een bericht van de shop zodra je bestelling klaarligt. Veel plezier met je iPhone!

Hi @Hajar van Odido ,

 

ik heb hetzelfde probleem met de bestelstatus. 
 

Bestelnummer: 200894196

Hallo @Hajar van Odido,

 

blij dat ik dit topic gevonden heb. Ik heb hetzelfde. Nummer 200826832. Zou deze ook gecontroleerd kunnen worden? Zou me enorm geruststellen!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MC.G Ook die van jou ligt klaar! Veel plezier met je nieuwe iPhone!

Hi @MC.G Ook die van jou ligt klaar! Veel plezier met je nieuwe iPhone!

Laat ik ten eerste zeggen dat het fijn is dat je ons op de hoogte brengt waarvoor dank, maar kun je wellicht iets meer inzicht geven waarom wij geen bevestiging ontvangen? Ik heb deze bijvoorbeeld nog steeds niet maar blijkbaar is de bestelling wel goed in jullie systeem. Ik heb geen haast maar heb wel graag een indicatie. Ik heb getracht te bellen maar sta een flinke tijd in de wacht.. daar kan jij niks aan doen maar wellicht kun je ons hier wel een update geven? Mijn nummer nogmaals: 200792340 

alvast bedankt 

Hoi Hajar,

 

Zou je mijn bestelling ook willen controleren? Alvast bedankt!

Bestelnummer: 200901680

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Hajar,

 

Zou je mijn bestelling ook willen controleren? Alvast bedankt!

Bestelnummer: 200901680

Ook jouw bestelling staat er goed in. Je krijgt een bericht van de shop wanneer die klaar ligt. In onze faq kun je de levertijden terug vinden. 

Hoi Hajar,

 

Zou je mijn bestelling ook willen controleren? Alvast bedankt!

Bestelnummer: 200901680

Ook jouw bestelling staat er goed in. Je krijgt een bericht van de shop wanneer die klaar ligt. In onze faq kun je de levertijden terug vinden. 

@Hajar van Odido Bedankt voor het controleren! Gelukkig staat die er goed in. Ja, die levertijden zijn hopelijk voor de mensen die nu bestellen? Ik heb namelijk op 16 september besteld en toen stond er nog 3-4 weken. Inmiddels 6-8 weken...

Reputatie 1

Hoi @Hajar van Odido ook mijn bestelling is niet vindbaar. Ik gok dat het verhaal 't zelfde gaat zijn als bij alle andere. Maar zou je mijn bestelling ook willen checken? 201249063 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @verohermans Voor jou geldt ook hetzelfde. Je hebt ook een sms ontvangen op de 23ste met meer informatie. Veel plezier met je bestelling.

Hi,

ook mijn bestelling kan niet gevonden worden. Staat deze goed in het systeem? Nr 201480315.

Groet,

Thomas

Reputatie 7
Badge +9

Hi @thomasgtg Voor jou geldt ook hetzelfde. Je bestelling staat er goed in en je ontvangt een bericht van de shop zodra je bestelling klaarligt. Veel plezier met je iPhone!

Hoii, waarschijnlijk hetzelfde maar zou je mijne ook kunnen checken: 201486219

tnx!

Hallo,

 

tot op heden heb ik nog geen betaallink of bevestiging gekregen van mijn bestelling!

 

groetjes Rozemarijn de Birk

Hallo ik kan ook geen bestelstatus zien.

Zou je mijn ordernummer ook kunnen nakijken 

201673133

Reputatie 7
Badge +9

@Kimnwhs en @Michaël1234. Die van jullie staan er ook goed in. Jullie ontvangen een bericht van de Odido shop zodra je bestelling klaarligt. 

 

Hoi, ik kan zelf ook geen bestelstatus krijgen voor mijn bestelling. 
 

zou mijn ordernummer ook nagekeken worden?

201769272
 

alvast bedankt!

Reageer