Beantwoord

Bestelstatus We konden je bestelling niet vinden

  • 19 September 2023
  • 53 reacties
  • 1645 Bekeken

Hallo, 

 

ik heb de iPhone 15 pro Max besteld met het bestel nummer 200787296

 

als ik mijn gegevens invul bij bestel status dan staat er we kunnen je bestelling niet vinden.  Terwijl ik de bevestig wel via de mail heb ontvangen? Ook heeft de app nog steeds aan dat ik m’n abbo nog steeds kan verlengen? Terwijl ik dat dus gedaan heb? 
 

tevens wil ik een klacht indienen over die waardeloze chatbot van jullie waar je helemaal niets aan hebt! Als dit al een voorbode is van jullie service, en hoe het ict gerelateerd in de toekomst gaat. Dan sluit ik liever ergens anders mijn abonnement af. Hoe kan een klantenservice maar tot 17.30 bereikbaar zijn! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 September 2023, 09:11

Bekijk origineel

53 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag,

ook ik krijg geen status van mijn bestelling, heb hierover gisteren telefonisch contact gehad met Odido maar nog steeds geen nieuws. 
Bestelling: 205372613

Kan iemand aangeven wat de status is?

 

Hallo @janjr85, ik zie dat je bestelling al voor je klaarligt in onze winkel, je kunt je hem dus al ophalen! Vergeet niet om een geldige legitimatiebewijs mee te nemen, zodat mijn collega's kunnen checken dat jij de juiste persoon bent. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone! 😁

Groetjes, 

Pharwin 

Goedemiddag,

ook ik krijg geen status van mijn bestelling, heb hierover gisteren telefonisch contact gehad met Odido maar nog steeds geen nieuws. 
Bestelling: 205372613

Kan iemand aangeven wat de status is?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DyllenJ16, ik zie dat je je toestel zaterdag hebt opgehaald. Veel plezier ermee! 😄

ik heb ook deze probleem mijn ordernummer is 205193386 @Hajar van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @M bremer, je order ziet er goed uit! Zodra jouw toestel klaarligt, nemen mijn collega's uit de Shop contact met je op om hem op te halen!

 

Zou deze order nagekeken kunnen worden 203317132

ODIDO zou een betere klantervaring moeten geven en een veel betere klantenservice.

als je dan leest hoeveel mensen hier al een foutmeldingen te zien krijgen, zeer lange levertijden en dergelijk dan vraag ik en vermoedelijk vele anderen zich af wat de meerwaarde van de naamsverandering is…

ik zie hem niet.

toestellen die op voorraad zijn en dan zulke levertijden is terug naar de jaren 30 toen de melkboer nog met paard en wagen langs kwam.

 

Hi kunnen jullie ook checken hetzelfde probleem 

201648306

mvg

Reputatie 6
Badge +6

Kun je deze ook controleren 

203041931

 

Hi @Klipper, je bestelling heb ik gelijk voor je gecheckt en je Apple Watch wordt momenteel uit ons logistieke center besteld. We hebben ervoor gekozen om prijzige toestellen niet meer te laten liggen in onze winkels, i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers. Er hebben namelijk in het verleden diefstallen plaatsgevonden en we proberen het op deze manier te voorkomen, ik hoop dat je dit begrijpt! Prijzige toestellen/Watches liggen namelijk klaar in onze logistieke center. Als je een bestelling plaatst en kiest voor ophalen in één van onze winkels, zal het een paar dagen duren voordat deze voor je klaarligt in onze winkel. Zodra de Watch voor je klaarligt in onze winkel in Dordrecht, zul je een SMS ontvangen om deze op te halen. Het is voor nu nog even geduldig afwachten! 


Als je nog andere vragen hebt ​​​​​​, stel ze gerust! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Kun je deze ook controleren 

203041931

 

Reputatie 7
Badge +9

@Ambervdm 

Ik heb je bestelling van 202670869 nogmaals gecontroleerd en zie inderdaad dat die is geannuleerd. Ik denk dat er technisch iets is mis gegaan waardoor je betaling niet is verwerkt. Excuses daarvoor! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Dan zorg ik er in ieder geval voor dat je je geld terugkrijgt binnen 14 dagen. Je kan ook een nieuwe bestelling plaatsen als je wil. Ik hoop dat je zo verder komt!

@Anoukey 

Ik zie dat je op 28 oktober een bericht hebt gehad van de Odido shop en dat je bestelling klaarligt. De bestelling ligt daar 7 dagen dus zorg dat je die op tijd ophaalt en dat je een geldige ID-bewijs bij hebt. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Ook mijn bestelling kan niet gevonden worden: 202966117, en ook wil ik weten wanneer ik hem kan ophalen! 

Ik heb de betaling op 22 oktober gedaan

Hii, ik krijg vandaag weer een betaalherrinering en als ik betaald heb kan ik een bezorgafspraak maken en anders word ie geannuleerd als ik niet betaal.

maar ik heb al betaald en de betalingsafschrijving heb ik ook.

wat moet ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ambervdm, wat apart dat je te zien krijgt dat je bestelling is geannuleerd. In het systeem staat je bestelling namelijk gewoon goed en niet op geannuleerd. Heb je de betaling vandaag gedaan na de tweede herinnering? Dan is het helemaal goed. Je ontvangt inderdaad geen aparte bevestiging van betaling!

Hi, bij mij staat er dat de bestelling geannuleerd is en ik heb wel al betaald, toen ik belde zeiden ze dat ze het niet weten maar dat hij niet geannuleerd is.

ik snap er niets meer van.. staat mijn order nu vast en is mijn betaling binnen? Want ik heb ook geen betalingsbevestiging gekregen.

ordernummer : 202670869

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lucasvo, ik heb zojuist in een ander topic op je gereageerd! 😄

Hier hetzelfde probleem:

 

Ordernummer: 202048464
Datum: 09-10-2023

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Manuelvg Ook jouw bestelling staat er goed in. Je ontvangt een bericht van de Odido shop collega’s in Apeldoorn zodra je bestelling klaarligt. Veel plezier met je iPhone 15 Pro!

Hi,

zouden jullie ook mijne willen checken?

 

mijn bestel nummer is 201483114

 

alvast bedankt 

 

met vriendelijke groet, 

manuel 

@Hajar van Odido Heel erg bedankt voor het controleren! 

Reputatie 7
Badge +9

@abctwee Ik heb je bestelling gecontroleerd en die staat er goed in. Ook jij ontvangt een bericht van mijn collega’s in de Odido Middelburg winkel zodra je bestelling klaarligt. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Hi, zou er naar mijn bestelling gekeken kunnen worden? Via de telefoon is er gezegd niks te kunnen vinden. Het nummer is 201775143 @Hajar van Odido

Hi @RAK2023 

Ook jouw order staat er goed in. Je krijgt bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken van je bestelling klaar ligt. In onze FAQ kun je de levertijden vinden. 

Toppie!! Dank voor het kijken 😃

Reageer