Beantwoord

Bestelstatus We konden je bestelling niet vinden

  • 19 September 2023
  • 53 reacties
  • 1629 Bekeken

Hallo, 

 

ik heb de iPhone 15 pro Max besteld met het bestel nummer 200787296

 

als ik mijn gegevens invul bij bestel status dan staat er we kunnen je bestelling niet vinden.  Terwijl ik de bevestig wel via de mail heb ontvangen? Ook heeft de app nog steeds aan dat ik m’n abbo nog steeds kan verlengen? Terwijl ik dat dus gedaan heb? 
 

tevens wil ik een klacht indienen over die waardeloze chatbot van jullie waar je helemaal niets aan hebt! Als dit al een voorbode is van jullie service, en hoe het ict gerelateerd in de toekomst gaat. Dan sluit ik liever ergens anders mijn abonnement af. Hoe kan een klantenservice maar tot 17.30 bereikbaar zijn! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 September 2023, 09:11

Bekijk origineel

53 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DyllenJ16, ik zie dat je je toestel zaterdag hebt opgehaald. Veel plezier ermee! 😄

Goedemiddag,

ook ik krijg geen status van mijn bestelling, heb hierover gisteren telefonisch contact gehad met Odido maar nog steeds geen nieuws. 
Bestelling: 205372613

Kan iemand aangeven wat de status is?

 

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag,

ook ik krijg geen status van mijn bestelling, heb hierover gisteren telefonisch contact gehad met Odido maar nog steeds geen nieuws. 
Bestelling: 205372613

Kan iemand aangeven wat de status is?

 

Hallo @janjr85, ik zie dat je bestelling al voor je klaarligt in onze winkel, je kunt je hem dus al ophalen! Vergeet niet om een geldige legitimatiebewijs mee te nemen, zodat mijn collega's kunnen checken dat jij de juiste persoon bent. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone! 😁

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer