[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68805 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ebru2801 

Wat leuk dat je voor de iPhone roze bent gegaan. Prachtige kleur! Zoals je hierboven in de levertijdentabel kunt zien is de levertijd vanaf besteldatum 2 tot 3 weken. Ik verwacht dat je ergens deze of volgende week bericht krijgt over de levering. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Hi,

27-9-21 Apple iPhone 13 128gb roze besteld, wanneer kan ik deze verwachten? 
 

zijn ondertussen 2 weken verder..

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Hi , weten jullie al of dat de iphone rood 128gb deze week nog komt of niet ?? 

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden van de iPhone 13 128 GB Zwart en Rood zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

 

@Imnee, voor dit toestel staat een verwachte levertijd van 2 tot 3 weken, dus het kan nog even duren voor je bericht ontvangt.

Beste, @Hajar @David

Ik heb de 21ste van September de iPhone 13 128 gb roze besteld, tot op heden geen mail ontvangen van de koerier. 

Hoe zit dat? 

Goedemiddag,

Ik heb mijn Iphone 13 zwart 128gb 28 september besteld. Heb een bevestigingsmail gekregen. Wanner kan ik hem verwachten?

 

denk dan tussen 12 en 19 oktober

Goedemiddag,

Ik heb mijn Iphone 13 zwart 128gb 28 september besteld. Heb een bevestigingsmail gekregen. Wanner kan ik hem verwachten?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

@Cirsten

Heel goed nieuws! Thanks dat je het even laat weten!

@Jacy

Vragen en updates over de iPhone 13 Pro en 13 Pro Max kun je in de desbetreffende topics delen. Dit topic gaat specifiek over de iPhone 13. 

Als er iets te melden is over de levertijden zullen we dat ook altijd pro-actief laten weten in de topics.

Nou bedankt hoor 🙂 ik zal dat zeker doen maar de updates zijn daar al niet echt te merken dus ik zou blijven kijken

Reputatie 7

@Cirsten 

Heel goed nieuws! Thanks dat je het even laat weten!

@Jacy 

Vragen en updates over de iPhone 13 Pro en 13 Pro Max kun je in de desbetreffende topics delen. Dit topic gaat specifiek over de iPhone 13. 

Als er iets te melden is over de levertijden zullen we dat ook altijd pro-actief laten weten in de topics.

@David  Ik krijg echt net een berichtje! Hartelijk dank. Super! 

Reputatie 1

@T1982.

In jouw geval moet je 1 a 2 weken verwachte levertijd rekenen vanaf 30 september, dus de verwachting is 7 tot en met 14 oktober.

@Cirsten

Ik zie dat jouw order onderweg is met de koerier! :thumbsup:

@Henke134

We kunnen de levertijden alleen bijwerken wanneer er iets te updaten is. Als er geen nieuws is dan worden de tabellen ook niet geüpdatet en is het afwachten tot er iets te melden is. Soms gaat daar een aantal dagen overheen, zeker als het weekend ertussen zit.

Ik heb een vraag hierover. Waarom is er nog geen duidelijke informatie over de levering en of ophalen van de 13 Pro en de 13 Pro max?

Reputatie 7

@T1982.

In jouw geval moet je 1 a 2 weken verwachte levertijd rekenen vanaf 30 september, dus de verwachting is 7 tot en met 14 oktober.

@Cirsten

Ik zie dat jouw order onderweg is met de koerier! :thumbsup:

@Henke134

We kunnen de levertijden alleen bijwerken wanneer er iets te updaten is. Als er geen nieuws is dan worden de tabellen ook niet geüpdatet en is het afwachten tot er iets te melden is. Soms gaat daar een aantal dagen overheen, zeker als het weekend ertussen zit.

Waarom worden de levertijden niet bijgewerkt? Laatste was op 1 oktober, wacht nu al bijna 3 weken op m'n toestel, wel een mail gekregen dat ie besteld is, wil best wachten maar het wordt nu toch wel belachelijk, geen enkele communicatie naar de klant, steeds hetzelfde antwoord van de klantenservice, geduld hebben, mijn geduld begint nu aardig op te raken.

Goedemorgen T-Mobile,

 

Ik heb op 23 september een rode 128 besteld. Uiterlijk morgen zou deze er dan moeten zijn gelet op de aangegeven levertijden. 

Ik heb tot op heden nog geen bericht gehad. Is er al iets meer duidelijkheid?

Beste, 

ik heb m’n Iphone ( rood 128gb ) op 30 september besteld op welke datum kan ik hem verwachten 

Reputatie 7

Hoi @SilvanaVink,

Dat klopt inderdaad! Voor de iPhone 13 Roze 128 GB staan 2 tot 3 weken verwachte levertijd, dus als je op 22 september hebt besteld kun je inderdaad verwachten dat deze tussen 6 en 13 oktober wordt geleverd.

Houd er wel rekening mee dat de levertijden altijd onder voorbehoud zijn, dus er kan altijd nog iets aan veranderen. Mocht dat het geval zijn dan delen we dat direct in dit topic!

Beste,

 

ik heb m'n Iphone 13 roze besteld op 22 september 2021, betekend het dan dat ik hem kan verwachten tussen 6 en 13 oktober?

 

 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijd van de iPhone 13 Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

 

@direct989 

Je moet de levertijd van 2 tot 3 weken rekenen vanaf jouw besteldatum, dus vanaf 22 september. Als iemand dezelfde iPhone vandaag bestelt, dan gaan de 2 tot 3 weken ook gelden voor die persoon.

Bij de witte iPhone 128GB staat nu dus besteldatum 22-09 en hierachter 2a3 weken. Betekent dit dat een bestelling gedaan op 22-09 nu nog 2a3 weken op zich laat wachten? Dus een bestelling gedaan op een latere datum laat dan nog langer op zich wachten?

Of zijn de iPhones die zijn besteld op 22-09 nu aan de beurt voor levering en is de gemiddelde levertijd bij nieuwe bestellingen 2a3 weken?

Ik verwacht het laatste omdat ook in de webshop 2a3 weken staat (dus voor nieuwe bestellingen) maar ik wil het graag even zeker weten. Alvast bedankt. 

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijd van de iPhone 13 Wit 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven onveranderd. 

Zodra er weer wat nieuws te melden is zien jullie ons vanzelf weer verschijnen!

Reputatie 7

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7

@direct9898 

Op dit moment hebben we nog geen update over de levertijden. Zodra we deze hebben zullen we gelijk de informatie in de tabel updaten en dit ook als reactie in dit topic laten weten!

Hebben jullie nog een update mbt de levertijden? Ik heb een witte iPhone 13 128GB besteld.