[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68805 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Ik heb net mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel, en vanuit mijn ongeduld (en ook frustratie met te weinig geheugen in het verleden) ben ik voor de 256gb gegaan, omdat deze volgens de site, in tegenstelling tot de 128gb, direct leverbaar zou zijn. In de winkel is me verteld dat deze uberhaubt in verschillende filialen een levertijd van 2 tot 3 weken heeft. Als ik dit had geweten, was ik voor de 128gb gegaan. Als student scheelt elke euro toch een hoop. Ik begrijp dat de vraag waarschijnlijk groter is dan het aanbod op dit moment, en dat het lastig inschatten is wanneer de toestellen op voorraad zijn, maar ik voel me wel foutief geïnformeerd waardoor ik een keuze heb gemaakt waar ik niet helemaal tevreden over ben. Ik erken mijn eigen aandeel hier volledig in, maar ik wilde toch mijn teleurstelling uiten. Correcte info op de website zou in het vervolg enorm gewaardeerd worden. Either way zal ik maar geduldig wachten tot het toestel op voorraad is! 

Reputatie 7

@Derogija 

Spijtig om te lezen dat dit je aan de lijn is verteld, want wij kunnen eigenlijk geen toezeggingen doen over wanneer jij precies jouw bestelling zal ontvangen. Dit is afhankelijk van de voorraad die we ontvangen en het aantal bestellingen voor het door jou bestelde toestel. 

Hopelijk kun je voor de komende weken nog ergens een toestel vandaan toveren, zodat je de tijd in ieder geval kunt overbruggen. Fijn weekend!

Dus de voorgaande dagen staat er op de website 24 september leverbaar, daarna een paar keer de klantenservice gebeld en te horen gekregen dat het toestel max maandag binnen kan komen, is dit opeens veranderd naar 2-3 weken? Ik voel mij als consument voorgelogen. Daarnaast is mijn oude toestel door een hardware fout kapot gegaan, en viel ik 20 dagen buiten de garantie waardoor ik helemaal niet meer geholpen kon worden door jullie. Nu zit ik 2 tot 3 weken(?) Zonder telefoon en heb ik maar pech terwijl ik al bijna 10 jaar vaste klant ben. Nou bedankt

Reputatie 7
Badge +9

@direct9898 

Wij zijn hiervan op de hoogte en zullen dit aanpassen. Je kan de levertijden aanhouden die in de levertijdentabel staan hierboven. 

@dyasalih 

Als je nog geen bericht hebt gehad dan kun je de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum. 

Betekent de aangepaste status dat de iPhone 13 vandaag nog niet op te halen is? 

Hallo, ik zie in de tabel dat de 128gb witte iPhone 13 nu op 2 a 3 weken staat. Op de website zelf staat Direct leverbaar. Welke status klopt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Misschien moeten jullie het overzicht eens updaten. Er staat info van een week terug.