[Info] Levertijden Apple iPhone 13 mini

  • 17 September 2021
  • 88 reacties
  • 11794 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 mini

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

88 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hallo ik heb op 11-11-2021 de witte i-phone 13 besteld en tot op de dag van vandaag niks gehoord qua levering of ook maar iets aan info 

graag hoor ik wat meer over hoelang dit nog gaat duren anders ga ik voor een andere provider kijken levertijd zou 2 tot 3 wk zijn en ben inmiddels een mnd verder 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. 

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7

Goedenavond,

De levertijden van iPhone 13 mini Zwart 128GB en Rood 512GB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.

Een nieuwe update delen we natuurlijk weer direct in het topic!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het weer direct van ons.

Alvast een goed weekend toegewenst!

Morgen is het 3 weken geleden dat ik de iphone 13 mini rose heb besteld. De bestelstatus staat nog steeds op "wachten op voorraad”. Maar volgens het levertijdenoverzicht zou dat toestel er toch echt binnen 2 tot 3 weken moeten zijn. Dit wordt nu best wel irritant. Hoe lang moet ik nog wachten?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 mini vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7

@Josipizzetti 

Due to the aggravated robberies in our stores we have decided to remove all the smartphones from the shops. This also meant that all the orders that were to be picked up in the shops have been switched to a home delivery. This may cause some delay in the orders, also since the delivery service will have a whole lot more work to do.

Hopefully you’ll receive an e-mail to make an appointment soon. Have a good weekend!

I bought an iPhone 13 mini red yesterday with subscription and I was supposed to receive the contact for the delivery and so far no confirmation was send. How I can solve it, I choose the available in store color because I have e urgency 🤨

Reputatie 7

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Dit keer geen update over de levertijden, maar over bestellingen die opgehaald zouden worden in de winkel. In verband met de maatregelen die wij hebben getroffen zullen deze worden omgezet naar een bezorging aan huis. Hier ontvang je ook nog bericht over.

De wachtrijen voor de toestellen blijven hetzelfde als voorheen en ook de levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.

In dit topic vind je hier meer informatie over.

Reputatie 7

Good morning! 

De levertijd van de iPhone 13 mini Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden in de tabel blijven hetzelfde als voorheen.

Zodra er weer wat te melden is dan horen jullie het van ons!

Reputatie 7

@ArnoJ,

Het leek erop dat je jammer genoeg precies buiten de ‘Direct leverbaar’-boot viel en dus inderdaad langer moet wachten. Ik zie terug dat de order vervolgens ook is geannuleerd op jouw verzoek, in de T-Shop.

Mochten we nog ergens anders kunnen bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Goedemorgen, heb gistermiddag verlengd met een 13 mini blauw 128 gb, was direct leverbaar. Vanochtend kreeg ik een sms met verwijzing naar dit topic, en zie dat de 13 mini blauw 128gb ineens over 2 a 3 weken geleverd wordt. Dit lijkt ook gistermiddag aangepast.
 

Kan ik/jullie zien (bestelnr. 65622657) of ik:

  • net geluk heb gehad en een van de laatste toestellen gescoord heb die naar de shop verzonden wordt voor ophalen,
  • of de ‘direct leverbaar’ niet klopte (nam aan dat dit een live voorraadstatus was) en het nu een paar weken wachten wordt?
Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 mini Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 mini wit 256 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!