[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 1

@E.rutterd

Mag ik vragen welke telefoon je besteld hebt en of het een verlenging is?

De reden is dat het meerdere mensen wachten sinds september en het volgens T-mobile is het wie het eerst komt wie het eerst maalt. Wat blijkt is dat dit concept niet echt aangehouden wordt en dat het een eenmalige bug was. Maar volgens jou kan je het later bestellen en binnen 15 min een amp mail krijgen. Ben benieuwd of dit ook weer een bug is?

Dan zijn er wel heel erg veel bugs. Ik wacht al sinds 2 oktober op de pro in graniet kleur. Heb ervoor gekozen om deze op te halen in de winkel. Het is nu inmiddels al 11 oktober dus ik ga vandaag langs en vragen naar hoe het zit, tenzij ik ineens een magisch belletje krijg van de winkel

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik weet dat jullie zo snel mogelijk je toestel in handen willen krijgen. Wij doen ook ons best om dat zo goed mogelijk te realiseren. Zoals jullie misschien weten zijn wij afhankelijk van de voorraad van Apple en zijn onze levertijden daar op afgestemd. Het kan ook zijn dat je gekozen kleur of variant populair is waardoor de levering langer kan duren. Wij delen de meest actuele levertijden in dit topic zodat jullie ten alle tijden op de hoogte zijn. 

Ik hoop dat jullie snel een bericht krijgen van AMP of de Shop zodat je kan genieten van je nieuwe iPhone. 

Ik heb mijn blauwe iPhone om 12 uur ‘s nachts besteld op 30 september 128 GB en ik wacht ook nog steeds..

Ik heb een vraagje, ik heb de iPhone 13 pro op 07/10 besteld rond 12;00, heb ik een mailtje gekregen dat ik de eenmalige toestel kosten moest betalen ( heb ik ook gedaan ) en als ik dat had gedaan binnen 15 minuten een berichtje van AMP kreeg voor de bezorgafspraak, alleen heb ik nog geen bericht gekregen? Hoe zit dat….

Dat komt omdat de iPhone nog niet op voorraad is! Zo zit eigenlijk iedereen hier in hetzelfde schuitje.. alleen de een wacht sinds september en de ander vanaf begin oktober!

Hi, 

Heb mijn abo verlengd op 20/09 en de zwarte iphone 13 pro met 512GB besteld. Nu ben ik vanaf midden volgende week op vakantie en hoor maar niets van jullie. 

Wanneer kan ik m verwachten? 

cmk

Ik snap er geen kloot van, wat een kut bedrijf.

Ik wacht al sinds 23/09 en heb nog steeds geen ene shit ontvangen. 2/3 weken toch? Mijn reet! Volgens mij bedoelen ze 20/30weken wat een kut bedrijf

Hi,

gsmweb, krijgen die toestellen via jullie of zelf?

aangezien bij toestel kredieten er normaliter achter staat (free market) alleen in dit geval (t-mobile)

imei nummer staat er ook al in. al 3 weken dus vindt het beetje vreemd verhaal.

Ik heb de iPhone 13 pro in het goud besteld 128GB en het is indd een verlenging, ik vind het ook allemaal heel raar dat er ook gewoon geen duidelijkheid naar de klanten is ik begrijp ook helemaal niks van de tabel… 

Hi, 26-09 heb ik de iPhone 13 pro grafiet besteld in 128gb. Levertijd toen 2 weken. Zijn nu verstreken, waar kan ik de actuele levertijd zien voor mijn toestel?

Hi, 26-09 heb ik de iPhone 13 pro grafiet besteld in 128gb. Levertijd toen 2 weken. Zijn nu verstreken, waar kan ik de actuele levertijd zien voor mijn toestel?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus 

Ik heb Iphone 13 pro grafiet 128 gb besteld sinds 30-09 en ik heb nog geen bericht ontvangen?? 

 

Ik heb de grafiet 128gb besteld op 23-09 en heb ook nog niks gehoord. Jullie kunnen dus lekker lang wachten 😉. Beetje geduld hebben !

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Hierboven staan de meest actuele levertijden. Als je nog geen bericht hebben ontvangen van AMP of de T-Mobile Shop dan is je toestel nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht zodra je toestel leverbaar is. 

Reputatie 1

Hi allemaal,

Hierboven staan de meest actuele levertijden. Als je nog geen bericht hebben ontvangen van AMP of de T-Mobile Shop dan is je toestel nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht zodra je toestel leverbaar is. 

Hi Hajar,

dat is juist t storende van die levertijden, want je weet niet wanneer je telefoon op voorraad is.

 

daarnaast zijn er mensen die ook in oktober hebben besteld en zij krijgen ook geen directe indicatie over de bestellingen aangezien t niet duidelijk is.

 

de aangegeven levertijden zijn voor mijn part niet duidelijk en ook niet overzichtelijk. Bestel update via traceren is er ook niet dus dan heb je ook geen inzicht op de bestelling. 
 

ik vind persoonlijk dat t iets duidelijker moet, want ik heb wel zoiets van als je iets besteld dan krijg je ook wel een leveringsdatum te zien en niet “ we hebben deze niet voor jou op voorraad zodra deze er is nemen wij contact met jou op” heel erg frappant.

Hi,

gsmweb, krijgen die toestellen via jullie of zelf?

aangezien bij toestel kredieten er normaliter achter staat (free market) alleen in dit geval (t-mobile)

imei nummer staat er ook al in. al 3 weken dus vindt het beetje vreemd verhaal.

@Hajar :) kun dit toevallig beantwoorden? 

@E.rutterd

Mag ik vragen welke telefoon je besteld hebt en of het een verlenging is?

De reden is dat het meerdere mensen wachten sinds september en het volgens T-mobile is het wie het eerst komt wie het eerst maalt. Wat blijkt is dat dit concept niet echt aangehouden wordt en dat het een eenmalige bug was. Maar volgens jou kan je het later bestellen en binnen 15 min een amp mail krijgen. Ben benieuwd of dit ook weer een bug is?

Dan zijn er wel heel erg veel bugs. Ik wacht al sinds 2 oktober op de pro in graniet kleur. Heb ervoor gekozen om deze op te halen in de winkel. Het is nu inmiddels al 11 oktober dus ik ga vandaag langs en vragen naar hoe het zit, tenzij ik ineens een magisch belletje krijg van de winkel

Als je goed kijkt in de tabel dan is de levertijd vanaf 22-09 ( er van uitgaande dat je een toestel met 128GB hebt besteld ) 2 tot 3 week. Als jij 2 oktober besteld hebt dan zou je minimaal 2 week later bericht kunnen krijgen en uiterlijk nog een week later. Op zijn vroegst kom jij pas 16 oktober in aanmerking als jij al de datum van 22-09 aan kunt houden. Ik heb namelijk de 23e besteld en wacht inmiddels wat langer dan jou, dus in principe zou ik hem eerder dan jou moeten krijgen en zul jij meer geduld moeten hebben ;)

Reputatie 1

@E.rutterd

Mag ik vragen welke telefoon je besteld hebt en of het een verlenging is?

De reden is dat het meerdere mensen wachten sinds september en het volgens T-mobile is het wie het eerst komt wie het eerst maalt. Wat blijkt is dat dit concept niet echt aangehouden wordt en dat het een eenmalige bug was. Maar volgens jou kan je het later bestellen en binnen 15 min een amp mail krijgen. Ben benieuwd of dit ook weer een bug is?

Dan zijn er wel heel erg veel bugs. Ik wacht al sinds 2 oktober op de pro in graniet kleur. Heb ervoor gekozen om deze op te halen in de winkel. Het is nu inmiddels al 11 oktober dus ik ga vandaag langs en vragen naar hoe het zit, tenzij ik ineens een magisch belletje krijg van de winkel

Als je goed kijkt in de tabel dan is de levertijd vanaf 22-09 ( er van uitgaande dat je een toestel met 128GB hebt besteld ) 2 tot 3 week. Als jij 2 oktober besteld hebt dan zou je minimaal 2 week later bericht kunnen krijgen en uiterlijk nog een week later. Op zijn vroegst kom jij pas 16 oktober in aanmerking als jij al de datum van 22-09 aan kunt houden. Ik heb namelijk de 23e besteld en wacht inmiddels wat langer dan jou, dus in principe zou ik hem eerder dan jou moeten krijgen en zul jij meer geduld moeten hebben ;)

Dat is het hem juist waarom zo lang wachten als andere providers de telefoon sneller leveren?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

@Hajar Het punt is hier dat t-mobile had beloofd dat orders altijd op volgorde uitgeleverd worden. Alleen blijkt hier nu dat het niet zo is. Er blijkt nu meerdere mensen die later bestellen eerder hun Iphone krijgen. En ik begrijp dat je zegt: hierboven staan de actuele levertijden maar dat wordt niet dagelijks ge-update. En dat is waar iedereen een beetje me zit. Geen communicatie, geen Helderheid. Beetje jammer van een groot bedrijf.  

Dus dan is het zo dat het vanaf 23/09, 2/3 weken levertijd heeft? Want dan begrijp ik het een beetje 

Dus dan is het zo dat het vanaf 23/09, 2/3 weken levertijd heeft? Want dan begrijp ik het een beetje 

Zo staat het er toch? Besteldatum 23-09 levertijd 2 tot 3 week 23 september plus 2 tot 3 week is levering tussen 7 oktober en 14 oktober. Heeft iemand die op 23-09 de 13 pro, 128 GB, Grafiet al een imei nummer bij het toestelkrediet staan?

Dus dan is het zo dat het vanaf 23/09, 2/3 weken levertijd heeft? Want dan begrijp ik het een beetje 

Zo staat het er toch? Besteldatum 23-09 levertijd 2 tot 3 week 23 september plus 2 tot 3 week is levering tussen 7 oktober en 14 oktober. Heeft iemand die op 23-09 de 13 pro, 128 GB, Grafiet al een imei nummer bij het toestelkrediet staan?

Nee zo werkt het niet. Ik heb eergister contact opgenomen met T-mobile en zij zeiden het volgende:
 

Het toestel heeft een levertijd van 2 tot 3 weken. Je zit nu in de 2e week dus je krijgt tussen vandaag en uiterlijk eind volgende week een bericht van ons om een bezorg moment in te plannen.

Ik heb besteld op 23-09 (13 pro 128 gb grafiet)

Dus dan is het zo dat het vanaf 23/09, 2/3 weken levertijd heeft? Want dan begrijp ik het een beetje 

Zo staat het er toch? Besteldatum 23-09 levertijd 2 tot 3 week 23 september plus 2 tot 3 week is levering tussen 7 oktober en 14 oktober. Heeft iemand die op 23-09 de 13 pro, 128 GB, Grafiet al een imei nummer bij het toestelkrediet staan?

Nee zo werkt het niet. Ik heb eergister contact opgenomen met T-mobile en zij zeiden het volgende:
 

Het toestel heeft een levertijd van 2 tot 3 weken. Je zit nu in de 2e week dus je krijgt tussen vandaag en uiterlijk eind volgende week een bericht van ons om een bezorg moment in te plannen.

Ik heb besteld op 23-09 (13 pro 128 gb grafiet)

En wat staat er bij toestelkrediet? Is er al een imei nummer toegewezen?

 

 

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Vanmiddag dan ook echt mijn toestel in ontvangst mogen nemen! Veel succes aan iedereen die er nog op wacht

Wij hebben op 23-9 twee telefoons besteld en ik zie in deze topic fat iemand eerder zijn telefoon heeft ontvangen. Levertijd is 2-3 weken. Over 2 dagen is het precies drie weken. Waar ligt het probleem. Bij het afsluiten gaven ze aan 1 a 2 weken wachten en je hebt je telefoon… niet dus😕