[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Beste @David,

 

ik vraag me af of mijn bestelling wel goed is doorgekomen heb namelijk nog steeds geen bericht gehad van de amp?

 

 

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!

Zal wel door een bug komen :joy:

Ik heb mijn Iphone 13 pro black 128 Gb op 22 sept besteld en afgelopen zaterdag nog langs de winkel geweest en konden mij niks vertellen, terwijl er meerdere personen zijn die al wel bericht hebben gehad…?

Ik moet hem ophalen bij de T mobile shop

Ik heb mijn Iphone 13 pro black 128 Gb op 22 sept besteld en afgelopen zaterdag nog langs de winkel geweest en konden mij niks vertellen, terwijl er meerdere personen zijn die al wel bericht hebben gehad…?

Ik moet hem ophalen bij de T mobile shop

Volgens mij staat er besteld vanaf 22 sept verwachte levertijd 2 tot 3 week dus je hebt nog maximaal een week waarin T-Mobile kan leveren. Gewoon lekker nog even genieten van je oude toestel en de reacties op dit forum :grin:

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Oh oké, duidelijk! Laten we hopen op max. zaterdag dan! Bedankt voor de reactie

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Oh oké, duidelijk! Laten we hopen op max. zaterdag dan! Bedankt voor de reactie

Ga er maar vanuit dat dit niet het geval is. Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon besteld op de 25ste, volgens het overzicht van t-mobile, in dit forum, zou deze al twee dagen geleverd moeten zijn. Maar helaas. Ik las hier ook verhalen van mensen die het de 22ste of 23ste besteld hebben en ook nog niks hebben ontvangen. 

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Oh oké, duidelijk! Laten we hopen op max. zaterdag dan! Bedankt voor de reactie

Ga er maar vanuit dat dit niet het geval is. Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon besteld op de 25ste, volgens het overzicht van t-mobile, in dit forum, zou deze al twee dagen geleverd moeten zijn. Maar helaas. Ik las hier ook verhalen van mensen die het de 22ste of 23ste besteld hebben en ook nog niks hebben ontvangen. 

Oh, ik zag wel eens een reactie inderdaad van iemand die dat dan aan gaf, maar meestal werd dat dan opgevolgd met een medewerker die dan de bestellingsinfo vroeg per e-mail om dan de bestelling te checken. Dacht dat het om een enkeling geïsoleerde gevallen ging, maar misschien was ik te optimistisch… dit is mijn eerste keer bestellen tijdens de release, denk ook direct de laatste keer, want het gaat super chaotisch en ongeïnformeerd vanuit T-Mobile… hopelijk heeft je vrouw en iedereen die er nog op wacht het toestel snel! 

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Oh oké, duidelijk! Laten we hopen op max. zaterdag dan! Bedankt voor de reactie

Ga er maar vanuit dat dit niet het geval is. Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon besteld op de 25ste, volgens het overzicht van t-mobile, in dit forum, zou deze al twee dagen geleverd moeten zijn. Maar helaas. Ik las hier ook verhalen van mensen die het de 22ste of 23ste besteld hebben en ook nog niks hebben ontvangen. 

Oh, ik zag wel eens een reactie inderdaad van iemand die dat dan aan gaf, maar meestal werd dat dan opgevolgd met een medewerker die dan de bestellingsinfo vroeg per e-mail om dan de bestelling te checken. Dacht dat het om een enkeling geïsoleerde gevallen ging, maar misschien was ik te optimistisch… dit is mijn eerste keer bestellen tijdens de release, denk ook direct de laatste keer, want het gaat super chaotisch en ongeïnformeerd vanuit T-Mobile… hopelijk heeft je vrouw en iedereen die er nog op wacht het toestel snel! 

Same here, eerste keer dat wij het via t-mobile bij release besteld hebben. Voor ons ook geen tweede keer. Normaal kopen wij de toestellen los, dit gaan wij de volgende keer weer doen. Ach, normaal vinden wij het niet erg om te wachten. Maar toevallig gaan wij volgende week op vakantie. Vinden het zonde dat de telefoon twee of drie weken in de winkel ligt terwijl wij ze niet kunnen ophalen. 
 

Wij wachten het vandaag af en anders annuleren wij de bestelling. Dan is een andere wachtende eerder aan de beurt en kopen wij wel twee losse toestellen in de winkel na onze vakantie. 
 

Ik blijf het niet netjes vinden dat t-mobile haar belofte niet nakomt:) 

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Even een update, heb zojuist een bericht van AMP ontvangen. Maandag tussen 8:00 en 18:00 uur wordt het toestel geleverd! (Kon ook zaterdag als optie kiezen, maar dan moest ik extra betalen en dat vond ik een beetje onnodig.)

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Oh oké, duidelijk! Laten we hopen op max. zaterdag dan! Bedankt voor de reactie

Ga er maar vanuit dat dit niet het geval is. Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon besteld op de 25ste, volgens het overzicht van t-mobile, in dit forum, zou deze al twee dagen geleverd moeten zijn. Maar helaas. Ik las hier ook verhalen van mensen die het de 22ste of 23ste besteld hebben en ook nog niks hebben ontvangen. 

Oh, ik zag wel eens een reactie inderdaad van iemand die dat dan aan gaf, maar meestal werd dat dan opgevolgd met een medewerker die dan de bestellingsinfo vroeg per e-mail om dan de bestelling te checken. Dacht dat het om een enkeling geïsoleerde gevallen ging, maar misschien was ik te optimistisch… dit is mijn eerste keer bestellen tijdens de release, denk ook direct de laatste keer, want het gaat super chaotisch en ongeïnformeerd vanuit T-Mobile… hopelijk heeft je vrouw en iedereen die er nog op wacht het toestel snel! 

Same here, eerste keer dat wij het via t-mobile bij release besteld hebben. Voor ons ook geen tweede keer. Normaal kopen wij de toestellen los, dit gaan wij de volgende keer weer doen. Ach, normaal vinden wij het niet erg om te wachten. Maar toevallig gaan wij volgende week op vakantie. Vinden het zonde dat de telefoon twee of drie weken in de winkel ligt terwijl wij ze niet kunnen ophalen. 
 

Wij wachten het vandaag af en anders annuleren wij de bestelling. Dan is een andere wachtende eerder aan de beurt en kopen wij wel twee losse toestellen in de winkel na onze vakantie. 
 

Ik blijf het niet netjes vinden dat t-mobile haar belofte niet nakomt:) 

Ja snap ik, dat is inderdaad vervelend. Denk niet dat ze het express doen, maar communicatie is in dit geval wel prettig. Ik heb in ieder geval zojuist een bericht van AMP ontvangen, ik hoop dat die van jullie ook spoedig komt, zodat jullie toch het toestel mee kunnen nemen op vakantie!

30 september besteld en 8 oktober al een bericht van AMP! 
Ik ben er heel blij mee! vervelend voor andere. Het gaat om een: (pro13 blauw 256GB.)

Ja snap ik, dat is inderdaad vervelend. Denk niet dat ze het express doen, maar communicatie is in dit geval wel prettig. Ik heb in ieder geval zojuist een bericht van AMP ontvangen, ik hoop dat die van jullie ook spoedig komt, zodat jullie toch het toestel mee kunnen nemen op vakantie!

Ik denk dat we haast wel mogen concluderen dat T-Mobile het wel expres doet, want dit probleem speelt al jaren. Dat heb ik elders al aangegeven dat ik al best een tijd mee loop en meerdere toestellen tijdens of kort na de pre order of release heb besteld en dat je kunt wegen tot je een ons weegt. Vervolgens gaan de moderators van alles beloven maar volgend jaar ga je exact dezelfde berichten lezen van ontevreden klanten die amper tot niets horen en gaat T-Mobile wederom van alles beloven. Feit blijft, kijk maar in de topics over voorlopers van de iPhone 13 in alle varianten dat er te veel ontevreden klanten zijn die balen van T-Mobile’s beperkte communicatie. Ik persoonlijk heb op de 23e een toestel besteld ( 13 pro, grafiet, 128GB ) ondanks dat ik mij niet druk maak over de levering ( je schiet er geen moer mee op ) lijkt het er wel op dat de levertijd die aangegeven wordt in mijn geval 2 tot 3 week, rustig 3 week kan worden want die 14 dagen zijn we inmiddels gepasseerd. De mensen die wel binnen de tijd een toestel krijgen komt door fouten of een minder populair model. Maar dat T-Mobile nog al die jaren dezelfde maatregel hanteert om per order te bestellen in plaats van een voorraad toestellen op voorhand te bestellen zou al een hele hoop schelen. Het excuus dat bijvoorbeeld Belsimpel telefoons kan leveren ( uit voorraad ) en ze kan koppelen aan een provider, T-Mobile doet hetzelfde want het zijn gewoon simlockvrije toestellen. Zelfs de mensen van pre orders moeten wachten op een toestel en feitelijk zou het zo moeten zijn dat bij een pre order je gegarandeerd bent van een toestel op de release dag, immers je weet vantevoren welke voorraad je kan bestellen. Ik kan mij ontzettend goed de reacties van mensen voorstellen die moeten wachten ( sommigen zijn vrij ongeduldig, maar dat terzijde ) het punt blijft dat T-Mobile verder niks doet om een betere structuur aan te brengen.

Ja snap ik, dat is inderdaad vervelend. Denk niet dat ze het express doen, maar communicatie is in dit geval wel prettig. Ik heb in ieder geval zojuist een bericht van AMP ontvangen, ik hoop dat die van jullie ook spoedig komt, zodat jullie toch het toestel mee kunnen nemen op vakantie!

Ik denk dat we haast wel mogen concluderen dat T-Mobile het wel expres doet, want dit probleem speelt al jaren. Dat heb ik elders al aangegeven dat ik al best een tijd mee loop en meerdere toestellen tijdens of kort na de pre order of release heb besteld en dat je kunt wegen tot je een ons weegt. Vervolgens gaan de moderators van alles beloven maar volgend jaar ga je exact dezelfde berichten lezen van ontevreden klanten die amper tot niets horen en gaat T-Mobile wederom van alles beloven. Feit blijft, kijk maar in de topics over voorlopers van de iPhone 13 in alle varianten dat er te veel ontevreden klanten zijn die balen van T-Mobile’s beperkte communicatie. Ik persoonlijk heb op de 23e een toestel besteld ( 13 pro, grafiet, 128GB ) ondanks dat ik mij niet druk maak over de levering ( je schiet er geen moer mee op ) lijkt het er wel op dat de levertijd die aangegeven wordt in mijn geval 2 tot 3 week, rustig 3 week kan worden want die 14 dagen zijn we inmiddels gepasseerd. De mensen die wel binnen de tijd een toestel krijgen komt door fouten of een minder populair model. Maar dat T-Mobile nog al die jaren dezelfde maatregel hanteert om per order te bestellen in plaats van een voorraad toestellen op voorhand te bestellen zou al een hele hoop schelen. Het excuus dat bijvoorbeeld Belsimpel telefoons kan leveren ( uit voorraad ) en ze kan koppelen aan een provider, T-Mobile doet hetzelfde want het zijn gewoon simlockvrije toestellen. Zelfs de mensen van pre orders moeten wachten op een toestel en feitelijk zou het zo moeten zijn dat bij een pre order je gegarandeerd bent van een toestel op de release dag, immers je weet vantevoren welke voorraad je kan bestellen. Ik kan mij ontzettend goed de reacties van mensen voorstellen die moeten wachten ( sommigen zijn vrij ongeduldig, maar dat terzijde ) het punt blijft dat T-Mobile verder niks doet om een betere structuur aan te brengen.

Oké, ik snap het… misschien kan je volgend jaar dan een toestel bij een andere provider of niet met de releasedate aanschaffen? Als je dit al meerdere jaren achter elkaar persoonlijk mee heb gemaakt? 

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Oh oké, duidelijk! Laten we hopen op max. zaterdag dan! Bedankt voor de reactie

Ga er maar vanuit dat dit niet het geval is. Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon besteld op de 25ste, volgens het overzicht van t-mobile, in dit forum, zou deze al twee dagen geleverd moeten zijn. Maar helaas. Ik las hier ook verhalen van mensen die het de 22ste of 23ste besteld hebben en ook nog niks hebben ontvangen. 

Oh, ik zag wel eens een reactie inderdaad van iemand die dat dan aan gaf, maar meestal werd dat dan opgevolgd met een medewerker die dan de bestellingsinfo vroeg per e-mail om dan de bestelling te checken. Dacht dat het om een enkeling geïsoleerde gevallen ging, maar misschien was ik te optimistisch… dit is mijn eerste keer bestellen tijdens de release, denk ook direct de laatste keer, want het gaat super chaotisch en ongeïnformeerd vanuit T-Mobile… hopelijk heeft je vrouw en iedereen die er nog op wacht het toestel snel! 

Same here, eerste keer dat wij het via t-mobile bij release besteld hebben. Voor ons ook geen tweede keer. Normaal kopen wij de toestellen los, dit gaan wij de volgende keer weer doen. Ach, normaal vinden wij het niet erg om te wachten. Maar toevallig gaan wij volgende week op vakantie. Vinden het zonde dat de telefoon twee of drie weken in de winkel ligt terwijl wij ze niet kunnen ophalen. 
 

Wij wachten het vandaag af en anders annuleren wij de bestelling. Dan is een andere wachtende eerder aan de beurt en kopen wij wel twee losse toestellen in de winkel na onze vakantie. 
 

Ik blijf het niet netjes vinden dat t-mobile haar belofte niet nakomt:) 

Ja snap ik, dat is inderdaad vervelend. Denk niet dat ze het express doen, maar communicatie is in dit geval wel prettig. Ik heb in ieder geval zojuist een bericht van AMP ontvangen, ik hoop dat die van jullie ook spoedig komt, zodat jullie toch het toestel mee kunnen nemen op vakantie!

Top! Mooi dat die van jou binnen is. Hopelijk is de bezorger snel bij je, veel plezier alvast.  Nee, het lijkt mij ook niet dat ze het bewust doen en de medewerkers kunnen er ook weinig aan doen. Het is zoals het is, ze krijgen al genoeg gezeik over hun heen. 
 

Helaas hebben wij geen bericht ontvangen. Wij zagen dat ze op voorraad waren bij de mediamarkt. Dus wij hebben ze daar gekocht en de bestelling bij T-mobile geannuleerd. Dan hebben wij ze nog voor de vakantie.
 

Naast dat het ze twee telefoons kost aan verkoop, kost het ze ook twee klanten. Gemiste kans voor t-mobile. 

Ja snap ik, dat is inderdaad vervelend. Denk niet dat ze het express doen, maar communicatie is in dit geval wel prettig. Ik heb in ieder geval zojuist een bericht van AMP ontvangen, ik hoop dat die van jullie ook spoedig komt, zodat jullie toch het toestel mee kunnen nemen op vakantie!

Ik denk dat we haast wel mogen concluderen dat T-Mobile het wel expres doet, want dit probleem speelt al jaren. Dat heb ik elders al aangegeven dat ik al best een tijd mee loop en meerdere toestellen tijdens of kort na de pre order of release heb besteld en dat je kunt wegen tot je een ons weegt. Vervolgens gaan de moderators van alles beloven maar volgend jaar ga je exact dezelfde berichten lezen van ontevreden klanten die amper tot niets horen en gaat T-Mobile wederom van alles beloven. Feit blijft, kijk maar in de topics over voorlopers van de iPhone 13 in alle varianten dat er te veel ontevreden klanten zijn die balen van T-Mobile’s beperkte communicatie. Ik persoonlijk heb op de 23e een toestel besteld ( 13 pro, grafiet, 128GB ) ondanks dat ik mij niet druk maak over de levering ( je schiet er geen moer mee op ) lijkt het er wel op dat de levertijd die aangegeven wordt in mijn geval 2 tot 3 week, rustig 3 week kan worden want die 14 dagen zijn we inmiddels gepasseerd. De mensen die wel binnen de tijd een toestel krijgen komt door fouten of een minder populair model. Maar dat T-Mobile nog al die jaren dezelfde maatregel hanteert om per order te bestellen in plaats van een voorraad toestellen op voorhand te bestellen zou al een hele hoop schelen. Het excuus dat bijvoorbeeld Belsimpel telefoons kan leveren ( uit voorraad ) en ze kan koppelen aan een provider, T-Mobile doet hetzelfde want het zijn gewoon simlockvrije toestellen. Zelfs de mensen van pre orders moeten wachten op een toestel en feitelijk zou het zo moeten zijn dat bij een pre order je gegarandeerd bent van een toestel op de release dag, immers je weet vantevoren welke voorraad je kan bestellen. Ik kan mij ontzettend goed de reacties van mensen voorstellen die moeten wachten ( sommigen zijn vrij ongeduldig, maar dat terzijde ) het punt blijft dat T-Mobile verder niks doet om een betere structuur aan te brengen.

Oké, ik snap het… misschien kan je volgend jaar dan een toestel bij een andere provider of niet met de releasedate aanschaffen? Als je dit al meerdere jaren achter elkaar persoonlijk mee heb gemaakt? 

Ik koop niet ieder jaar een toestel!

Het enige wat ik aangaf is dat bij vorige bestellingen en dan gaan we al een behoorlijk tijdje terug ( iPhone 6s ) de problemen hetzelfde waren. Ondanks beloftes zie ik ieder jaar hetzelfde probleem terug komen bij T-Mobile. Ik persoonlijk ben een man van mijn woord dus belofte maakt schuld, ik vindt het daarom wel jammer dat de service van T-Mobile niet hetzelfde is als het netwerk. En dat gedane beloftes blijkbaar niet nagekomen hoeven te worden, ik heb best wel wat reacties gelezen hier en ik moet zeggen dat als “dienstverlener” je liever klanten niet ziet weglopen. Maar kennelijk boeit het bij T-Mobile niet en blijft voor wat betreft de informatie rondom bestellingen amateuristisch. Hoe moeilijk is het om de slechtste feedback uit de desbetreffende topics te filteren en mee te nemen om je dienstverlening te verbeteren. T-Mobile zit er door ons en niet voor ons, zonder klanten kun je niet veel.

 

Even ter aanvulling:)

Reputatie 1

Even ter aanvulling:)

Heel mooi! Ik vraag mij af wanneer ik de 13 pro graniet in de winkel kan ophalen wacht inmiddels al bijna een week

Even ter aanvulling:)

Heel mooi! Ik vraag mij af wanneer ik de 13 pro graniet in de winkel kan ophalen wacht inmiddels al bijna een week

Als je daadwerkelijk een iPhone in de kleur graNiet hebt besteld dan kun je denk ik lang wachten ;) 

Afhankelijk van de uitvoering wacht je nog niet zo lang dus ik ben bang dat je wat langer moet wachten, ikzelf wacht al 15 dagen dus ik ben benieuwd of ik hem volgende week ga krijgen. 

Reputatie 1

Even ter aanvulling:)

Heel mooi! Ik vraag mij af wanneer ik de 13 pro graniet in de winkel kan ophalen wacht inmiddels al bijna een week

Als je daadwerkelijk een iPhone in de kleur graNiet hebt besteld dan kun je denk ik lang wachten ;) 

Afhankelijk van de uitvoering wacht je nog niet zo lang dus ik ben bang dat je wat langer moet wachten, ikzelf wacht al 15 dagen dus ik ben benieuwd of ik hem volgende week ga krijgen. 

Ik vind het maar raar dat t zo loopt

Reputatie 1

Even ter aanvulling:)

Heel mooi! Ik vraag mij af wanneer ik de 13 pro graniet in de winkel kan ophalen wacht inmiddels al bijna een week

Dan wacht je nog wel wat langer, k wacht al 15 dagen op de iPhone 13 pro in de kleur grafiet. 😉 

Goed nieuws!

26 september besteld. 

Morgen ontvang ik mijn iPhone 13 pro 256GB Grafiet.

Reputatie 1

Goed nieuws!

26 september besteld. 

Morgen ontvang ik mijn iPhone 13 pro 256GB Grafiet.

Oohhh lekker snel 🥰

14 dagen zijn om vanaf vandaag, dus niet binnen 1 of 2 weken mogen ophalen, jammer, maar dan nog een extra week wachten…

misschien dan wel handig om voor de Iphone 13 Pro 128Gb Blue even 2-3 weken neer te zetten…