[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf oktober 

nee, wanneer heb je besteld?

27 september de iPhone 13 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag ontvangen. Ik moet er wel even bijzeggen dat ik de klantenservice (beloftes) en levering verschrikkelijk vind en ik hier ook nog op terug zal komen.

Succes aan iedereen die nog wacht!

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf oktober 

nee, wanneer heb je besteld?

7 oktober 

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf oktober 

nee, wanneer heb je besteld?

7 oktober 

haha ik ook, we zijn dezelfde bro

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf 

Hoe moet ik die tabel nou toch lezen?

Ik heb op 23-9-2021 een 13 Pro 512 Gb zwart besteld. Voor dit model staat (al een tijdje, en ook vandaag) in de tabel: besteldatum 19-9-2021 leverdatum 3 tot 4 weken.

Geldt dit nou voor bestellingen gedaan tót 19-9-2021? Want in dat geval mag de levertijd wel worden aangepast, het is al dik 4 weken.

Of zijn alle bestellingen gedaan vóór 19-9-2021 inmiddels geleverd, en geldt de levertijd voor bestellingen gedaan vanaf 19-9-2021. Ook dan ben ik benieuwd, want voor mijn bestelling is het vandaag precies 4 weken.

Hebben mensen die hebben besteld voor de genoemde data, inmiddels geleverd gekregen?

Hajar?
 

27 september de iPhone 13 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag ontvangen. Ik moet er wel even bijzeggen dat ik de klantenservice (beloftes) en levering verschrikkelijk vind en ik hier ook nog op terug zal komen.

Succes aan iedereen die nog wacht!

Eindelijk een positieve reactie.

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf oktober 

nee, wanneer heb je besteld?

7 oktober 

haha ik ook, we zijn dezelfde bro

Vind het echt slecht dat dat zo lang duurt lol 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Is the ‘Levertijd’ calculated from the ‘besteldatum’ or from now?

Vrijdag 1 oktober heb ik de iPhone 13 pro graphite 256GB besteld en gisteren op kunnen halen in de shop.

netjes op 3 weken levertijd!

als ik een weekje langer had moeten wachten had ik dat ook niet erg gevonden. 
en laten we even reeel zijn: als je je zo druk kunt maken over de levertijden, heb je het gewoon goed. Typisch eerste wereld probleem.

Reputatie 7
Badge +9

@Zhujie 

De levertijd geldt vanaf je besteldatum. Ik hoop dat je snel je toestel ontvangt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De  levertijden in de levertijdentabel zijn aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ruim over de 3-4 weken levertijd heen en nog niets vernomen…..

Kom op T-mobile! De Iphone 14 is inmiddels al bijna uit.

Ruim over de 3-4 weken levertijd heen en nog niets vernomen…..

Kom op T-mobile! De Iphone 14 is inmiddels al bijna uit.

Ik moet even zeggen dat ik stuk ga om deze opmerking je hebt inderdaad gelijk! 🤣 

Reputatie 2

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf oktober 

nee, wanneer heb je besteld?

7 oktober 

haha ik ook, we zijn dezelfde bro

Ik 5 oktober besteld en nog niet ontvangen

Hi,

De  levertijden in de levertijdentabel zijn aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

De levertijden is onjuist.

Ik heb mijn iphong13pro 512gb blauw op 24 september besteld en het is vandaag precies een maand geleden. Ik heb mijn mobiele telefoon nog niet ontvangen .ik ben naar de winkel gegaan en gevraagd, maar ik heb nooit geweten.

Vind het echt slecht dat dat zo lang duurt.

Heeft iemand die op 25 of september zijn telefoon (Iphone 13 pro, graniet) heeft besteld, zijn telefoon al ontvangen?

Ik heb de mijne 24 september besteld en nog niet ontvangen... 

Ik ook

Reputatie 1

Na iets langer dan 4 weken, net bericht gehad van AMP en hij wordt morgen bezorgd (zilver, 256gb). 25 sept besteld. Dacht nu eigenlijk dat het nog een stuk langer zou duren, dus ben blij. Iedereen succes met wachten en veel plezier ermee alvast! 

Na iets langer dan 4 weken, net bericht gehad van AMP en hij wordt morgen bezorgd (zilver, 256gb). 25 sept besteld. Dacht nu eigenlijk dat het nog een stuk langer zou duren, dus ben blij. Iedereen succes met wachten en veel plezier ermee alvast! 

Enjoy! Ik blijf hopend dat ik zal iets straks horen van hun😁 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast in de levertijdentabel. Voor de meest actuele informatie kun je het eerste bericht dus weer bekijken.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is laten we het direct weten!

Reputatie 1

Na iets langer dan 4 weken, net bericht gehad van AMP en hij wordt morgen bezorgd (zilver, 256gb). 25 sept besteld. Dacht nu eigenlijk dat het nog een stuk langer zou duren, dus ben blij. Iedereen succes met wachten en veel plezier ermee alvast! 

Enjoy! Ik blijf hopend dat ik zal iets straks horen van hun😁 

Thanks! Ik duim voor je dat het snel is :) 

Na iets langer dan 4 weken, net bericht gehad van AMP en hij wordt morgen bezorgd (zilver, 256gb). 25 sept besteld. Dacht nu eigenlijk dat het nog een stuk langer zou duren, dus ben blij. Iedereen succes met wachten en veel plezier ermee alvast! 

Enjoy! Ik blijf hopend dat ik zal iets straks horen van hun😁 

Thanks! Ik duim voor je dat het snel is :) 

Niet te geloven, net een berichtje gekregen van AMP en ze kan mijn telefoon afleveren vrijdag! (zilver 256gb 27sept besteld) Het lijkt dat ze een levering had van apple!
Veel succes allemaal ik hoop jullie krijgen je nieuwe telefoons snel!    

Reputatie 2

Na iets langer dan 4 weken, net bericht gehad van AMP en hij wordt morgen bezorgd (zilver, 256gb). 25 sept besteld. Dacht nu eigenlijk dat het nog een stuk langer zou duren, dus ben blij. Iedereen succes met wachten en veel plezier ermee alvast! 

Congratulations. I ordered the same phone (silver 256gb) on Oct 18. Four week from that is 15 Nov. Now I just hope I don’t have to wait much longer than you. 

Enjoy your new phone. 

Hi,

 

Ik heb 5 oktober besteld, stond er bij mijn bestelling eerst 1-2 weken toen hier in de community 2-3 weken levertijd en nu 4-6 weken levertijd...

Zit nu exact op 3 weken. Moet ik nu vanuit gaan dat het 3 weken langer kan duren?

 

M.v.g,

 

A