[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅

Die mail heb ik niet ontvangen. Wel een mail met definitieve bevestiging van bestelling met betaallink en nog een mail over privacy. Snap niet dat ik die bevestiging pas na een maand heb ontvangen. Hoop niet dat ik nu achteraan in de rij ben gezet

Reputatie 2

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅

Die mail heb ik niet ontvangen. Wel een mail met definitieve bevestiging van bestelling met betaallink en nog een mail over privacy. Snap niet dat ik die bevestiging pas na een maand heb ontvangen. Hoop niet dat ik nu achteraan in de rij ben gezet

Ik heb nog helemaal geen mail met betaallink gehad dus denk dat ik nog verder achterloop. Volgens mij ontvang je de mail met betaallink pas als het toestel op voorraad is of klaar zou liggen voor je. Maar goed dat blijft ook nog onduidelijk bij tmobile..

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅

Die mail heb ik niet ontvangen. Wel een mail met definitieve bevestiging van bestelling met betaallink en nog een mail over privacy. Snap niet dat ik die bevestiging pas na een maand heb ontvangen. Hoop niet dat ik nu achteraan in de rij ben gezet

Ik heb nog helemaal geen mail met betaallink gehad dus denk dat ik nog verder achterloop. Volgens mij ontvang je de mail met betaallink pas als het toestel op voorraad is of klaar zou liggen voor je. Maar goed dat blijft ook nog onduidelijk bij tmobile..

Die mail heb ik donderdag 4-10 ontvangen daarna niks meer gehoord. Zou het afhalen in de winkel misschien heeft t daarmee te maken
 

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes

Reputatie 2

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

7 oktober 

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

7 October

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Reputatie 2

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

7 oktober 

Lekker! Geniet ervan..

@Hajar @David Gaat er niet iets mis? Ik heb mijn telefoon veel eerder besteld en nog steeds niets gehoord…. Exact dezelfde telefoon en kleur als hierboven vermeld. Volgens mij worden de winkel-afhalers gewoon achter in het rijtje gezet?!

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Wanneer had jij m besteld? Alvast veel plezier ermee!

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Wanneer had jij m besteld? Alvast veel plezier ermee!

6oktober ! 

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Wanneer had jij m besteld? Alvast veel plezier ermee!

6oktober ! 

Ik ook! Hoop dat ik morgen een berichtje van amp ga ontvangen dan 🤞🏼

Gisteren ook plots een berichtje van AMP;

13 Pro Max 256 in Sierra Blue besteld op 5-10 voor afhalen in de winkel. Wordt ergens volgende week geleverd.

Gisteravond een mail van AMP gekregen (23:45).

IPhone 13 pro 256 GB Sierra Blue op 15-10-2021 besteld. 
Eerst volgende bezorgdag was 22-11-2021 voor mij. Hoop dat dit helpt!

Inmiddels is het zover. 14 oktober de bestelling gedaan en gisteren de SMS gehad. Als goed is word 18 november de telefoon geleverd. Duurt even maar dan heb je ook wat ;)

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik heb de 13 pro zwart 128gb besteld op 6-10. Hoe kan het zijn dat ik nog geen bericht heb ontvangen voor de levering? 

Wij zouden graag een persoonlijke update van onze bestelling willen ontvangen. Op 22 november jl. de mobiel betaald en daarna hoor je helemaal niets meer van T-mobile. Dit kan klantvriendelijk lijkt ons. Een vaag overzicht (in dit forum) met levertijden vanaf een datum die al een maand achter ons ligt in dit is niet voldoende.

Op 6-10 de pro 128gb Zwart besteld, zou 3-4 weken duren. Inmiddels 5 weken verder en het gaat vast nog veel langer duren omdat AMP het nu super druk gaat hebben..erg jammer dit. Gebruik mijn huidige tel nu 4 jaar en is echt aan vervanging toe. Hopen dat we het zsm gaan ontvangen

Net EINDELIJK de mail van amp ontvangen, kan pas over 2 weken (23-11) bezorgd worden helaas maar was te verwachten. Totaal 7 weken wachten jammer dat wij de dupe hiervan zijn geworden. Veel succes iedereen die nog moeten wachten!

Op 6-10 de pro 128gb Zwart besteld, zou 3-4 weken duren. Inmiddels 5 weken verder en het gaat vast nog veel langer duren omdat AMP het nu super druk gaat hebben..erg jammer dit. Gebruik mijn huidige tel nu 4 jaar en is echt aan vervanging toe. Hopen dat we het zsm gaan ontvangen

Net EINDELIJK de mail van amp ontvangen, kan pas over 2 weken (23-11) bezorgd worden helaas maar was te verwachten. Totaal 7 weken wachten jammer dat wij de dupe hiervan zijn geworden. Veel succes iedereen die nog moeten wachten!

Bedankt voor deze informatie. 2 weken wachten voor bezorging? Iets te lang voor me. 

De telefoon die ik bestelde stond al in de winkel om af te halen maar toen werd besloten de telefoons uit de winkel te halen. Tot vandaag heb ik geen e-mail ontvangen van de AMP. Wat dat betreft is Apple Winkel betrouwbaarder.

Ik heb mijn order met T-mobile geanuleered.  

Op 6-10 de pro 128gb Zwart besteld, zou 3-4 weken duren. Inmiddels 5 weken verder en het gaat vast nog veel langer duren omdat AMP het nu super druk gaat hebben..erg jammer dit. Gebruik mijn huidige tel nu 4 jaar en is echt aan vervanging toe. Hopen dat we het zsm gaan ontvangen

Net EINDELIJK de mail van amp ontvangen, kan pas over 2 weken (23-11) bezorgd worden helaas maar was te verwachten. Totaal 7 weken wachten jammer dat wij de dupe hiervan zijn geworden. Veel succes iedereen die nog moeten wachten!

Bedankt voor deze informatie. 2 weken wachten voor bezorging? Iets te lang voor me. 

De telefoon die ik bestelde stond al in de winkel om af te halen maar toen werd besloten de telefoons uit de winkel te halen. Tot vandaag heb ik geen e-mail ontvangen van de AMP. Wat dat betreft is Apple Winkel betrouwbaarder.

Ik heb mijn order met T-mobile geanuleered.
 

Dat is balen idd. Als mijn vriendin niet bij tmobile zou werken en ik geen korting had gekregen was ik ook allang naar belsimpel:)) 

 

Reputatie 2

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Kan iemand mij uitleggen waarom het zo lang moet duren? Het geintje “afhankelijk van Apple” werkt niet want er zijn mensen die ruim 1.5 WEEK na mij besteld hebben en al een linkje hebben gekregen…. Krijgen wij nog antwoord???

Inmiddels is het zover. 14 oktober de bestelling gedaan en gisteren de SMS gehad. Als goed is word 18 november de telefoon geleverd. Duurt even maar dan heb je ook wat ;)

Welke had je besteld als ik vragen mag? Ik ook 14 oktober besteld maar nog niets gehoord!

Ik heb iphone 13 pro zwart besteld op 1 november en 12 november bericht gekregen van amp 22 november krijg ik hem thuis