[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast in de tabel, dus je vindt er weer de meest actuele informatie.

Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die natuurlijk, zoals altijd, weer direct!

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Blauw 512 GB en Goud 512 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven onveranderd.

Fijne donderdag! 

Reputatie 1

Ik heb 12-12 mijn abonnement verlengd met een iphone 13 pro, ik zie iedereen het over bezorgdienst AMP hebben, in mijn bevestigingsmail staat postnl als bezorger, heel leuk en aardig maar een telefoon van deze prijsklasse gewoon met de reguliere postbezorger mee laten gaan vind ik aardig tricky, word deze wel aangetekend/verzekerd verzonden?

Jammer dat er vanuit de community hier geen reactie komt om enige coulance aan te bieden voor het ongemak. 
 

Gisteren mijn order via AMP geannuleerd. Nog eens 5 weken wachten nadat ik al 5 weken gewacht heb ga ik niet doen. 
 

Gisteren via de Apple store de iPhone 13 pro besteld en zojuist ontvangen en in gebruik genomen. Zo moeilijk is dat toch niet zo zie je maar. 

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Voor nu alvast een fijne avond! 

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast, dus de meest actuele informatie is daar weer te vinden! 

Hele fijne feestdagen allemaal! :christmas_tree:

Ik heb 12-12 mijn abonnement verlengd met een iphone 13 pro, ik zie iedereen het over bezorgdienst AMP hebben, in mijn bevestigingsmail staat postnl als bezorger, heel leuk en aardig maar een telefoon van deze prijsklasse gewoon met de reguliere postbezorger mee laten gaan vind ik aardig tricky, word deze wel aangetekend/verzekerd verzonden?

Nou bereid je maar voor want je zorgen zijn terecht. Mijne kwam ook met PostNL. Eerste poging krijg ik bericht dat ik niet thuis was wat ik wel degelijk was. Volgende dag moest ik hem ophalen bij een PostNl punt dat al weken dicht was wegens corona. Vervolgens zou hij vrijdag konen wat uiteraard niet gebeurde. Toen zou hij vandaag komen tussen 14:00 en 16:30 en ja hoor…aflever moment uitgesteld tot volgende werkdag. Nou een ding kan je je met zekerheid zeggen, die komt niet morgen. Wat een ramp zeg. Waarom niet gewoon AMP? Daar heb ik nooit last mee gehad. Geen idee dus waar mijn telefoon is of waneer ik hem krijg

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Reputatie 2

Voor mij de laatste keer dit. Via GSMWEB abonnement incl. telefoon besteld (op 19 december) die op voorraad is. Dan bel je dinsdag en woensdag de 21e en 22e en hoor je dat het toestel de 23e of 24e verstuurd wordt. Waarom zo lang wachten is toch op voorraad? 

Nee is niet op voorraad komt 23e of 24e binnen. 

Euh maar volgens jullie site is die op voorraad. Nee meneer dit klopt niet, moet nog bijgewerkt worden. Met de hand mevrouw? Ja dit klopt. Hahahaha neem lekker iemand anders in de maling.

Sterker nog, toestel is na bijna 1.5 week volgens GSMWEB nu nog steeds op voorraad.

(zojuist nog gecontroleerd)

 

Dus T-Mobile, lekker zaken doen met zulke leveranciers, worden je klanten blij van ….

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 2

I paid for my iphone 13 pro on Oct 18, and received it on 22 Dec due to long waiting times at both T-mobile and AMP. Waited for 2 months. Totally understand your situation, no question asked.

Then the phone had some quality issue. The right half of the screen tints red in the dark. I called T-Mobile and they wanted to change it for me. But the waiting queue at AMP is even longer. If I want a change, I'll have to wait until Jan 28. No new phone before that. So I chose to return the phone and wait another year for a new iPhone.

Turned out I can't return to a T-Mobile store and the return is not for free. I have to pack the phone up and send it back myself. All on my cost. So I'm paying for receiving a phone with quality problem, after a 2-month wait. 

I'm frustrated. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 1

Ik heb 12-12 mijn abonnement verlengd met een iphone 13 pro, ik zie iedereen het over bezorgdienst AMP hebben, in mijn bevestigingsmail staat postnl als bezorger, heel leuk en aardig maar een telefoon van deze prijsklasse gewoon met de reguliere postbezorger mee laten gaan vind ik aardig tricky, word deze wel aangetekend/verzekerd verzonden?

Nou bereid je maar voor want je zorgen zijn terecht. Mijne kwam ook met PostNL. Eerste poging krijg ik bericht dat ik niet thuis was wat ik wel degelijk was. Volgende dag moest ik hem ophalen bij een PostNl punt dat al weken dicht was wegens corona. Vervolgens zou hij vrijdag konen wat uiteraard niet gebeurde. Toen zou hij vandaag komen tussen 14:00 en 16:30 en ja hoor…aflever moment uitgesteld tot volgende werkdag. Nou een ding kan je je met zekerheid zeggen, die komt niet morgen. Wat een ramp zeg. Waarom niet gewoon AMP? Daar heb ik nooit last mee gehad. Geen idee dus waar mijn telefoon is of waneer ik hem krijg

 

 

Oh wat erg zeg! hopenlijk heb je hem inmiddels wel

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen allemaal en de beste wensen!

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Max Zwart 128 GB en Pro Max Goud 1TB  is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Beste,

 

Graag wil ik weten wanneer mijn telefoon komt. net telefonisch contact gehad met jullie afdeling en die zeggen gewoon u moet zo lang wachten omdat AMP geen tijd heeft! Dit geeft ontzettend veel ergernis omdat ik nu dus  nog 2 weken moet wachten. Totale wacht tijd dan 8 WEKEN terwijl er bij jullie op de site staat levertijd 3 weken en er niets verteld wordt dat je daarna nog weken moet wachten op de levering.

Kan de telefoon beter bij BOL.COM kopen dan is het vandaag besteld morgen in huis. Dit kunnen jullie niet normaal meer uitleggen. Dit is zeker geen reclame van T-Mobile en een -dikke min voor de klantenservice die helemaal geen moeite nemen om te kijken.

Beste,

 

Graag wil ik weten wanneer mijn telefoon komt. net telefonisch contact gehad met jullie afdeling en die zeggen gewoon u moet zo lang wachten omdat AMP geen tijd heeft! Dit geeft ontzettend veel ergernis omdat ik nu dus  nog 2 weken moet wachten. Totale wacht tijd dan 8 WEKEN terwijl er bij jullie op de site staat levertijd 3 weken en er niets verteld wordt dat je daarna nog weken moet wachten op de levering.

Kan de telefoon beter bij BOL.COM kopen dan is het vandaag besteld morgen in huis. Dit kunnen jullie niet normaal meer uitleggen. Dit is zeker geen reclame van T-Mobile en een -dikke min voor de klantenservice die helemaal geen moeite nemen om te kijken.

Vorige week iphone 13 besteld en afspraak direct kunnen maken met AMP. Dus het zal wel aan type iphone hebben gelegen dat die nog niet leverbaar is voor jou

Beste,

 

Graag wil ik weten wanneer mijn telefoon komt. net telefonisch contact gehad met jullie afdeling en die zeggen gewoon u moet zo lang wachten omdat AMP geen tijd heeft! Dit geeft ontzettend veel ergernis omdat ik nu dus  nog 2 weken moet wachten. Totale wacht tijd dan 8 WEKEN terwijl er bij jullie op de site staat levertijd 3 weken en er niets verteld wordt dat je daarna nog weken moet wachten op de levering.

Kan de telefoon beter bij BOL.COM kopen dan is het vandaag besteld morgen in huis. Dit kunnen jullie niet normaal meer uitleggen. Dit is zeker geen reclame van T-Mobile en een -dikke min voor de klantenservice die helemaal geen moeite nemen om te kijken.

Vorige week iphone 13 besteld en afspraak direct kunnen maken met AMP. Dus het zal wel aan type iphone hebben gelegen dat die nog niet leverbaar is voor jou

 

 

Bij mij stond ook ‘ direct leverbaar ‘ ik heb besteld op 14 december. Kreeg gelijk een mail van AMP voor een afspraak. Eerst volgende was 12 januari. Had op de naam van mijn moeder gedaan. Ze was niet thuis dus ik stond klaar met haar ID  in haar huis. Nou kreeg de telefoon echt niet. Hij ging weer weg met de telefoon waar ik 4 weken op heb gewacht. Ik keek voor een nieuwe afspraak de eerste volgende was pas 27 januari. Dan kon mijn moeder ook niet en zou het pas 7 feb worden! Heb de bestelling geannuleerd.. ga opnieuw een bestelling telefonisch doen. En kijken of het met postnl kan. Want dit slaat echt nergens op

 

:rage::rage: Jullie zijn super chaotisch!!!!! Ik heb mijn iphone 13 pro op 20 oktober 2021 besteld, na 6 weken niets gehoord te hebben van jullie en dan zelf achteraan ben gegaan kom ik erachter dat na mijn annulering er geen nieuwe bestelling gedaan was. 

Fast forward naar 16 januari 2022 komt de bezorger en kan ik m’n mobiel niet krijgen want JULLIE hebben een fout gemaakt bij m’n geboorte datum. Hoe????

 

Ik heb de iphone 13 pro sierra blue 128GB besteld er staat 2 tot 3 weken en ik wacht al 4 weken hierop wanneer komt me kkr telefoon binnen?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Blauw 256 GB is zojuist aangepast.De andere varianten behouden dezelfde data.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!