[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Hi all,

I ordered the 13 pro 256gb on the 5th of October. After a lack of news I went to my local t-mobile two weeks ago, and they then changed my order to be delivered at home, and supposedly ‘put me on top of the list’. I paid online and I’m still nowhere close to receiving my phone. I’m fine as I have a good phone but my partner can’t wait any longer (iPhone 6, screen broken, speaker malfunctioning, battery showing its age…)

 

anyway, reading some comments here it looks like people that have ordered after me have a delivery date. What should I do?

 

thanks

Hi all,

FYI just got an email from the delivery service. Earliest date was the 16/12 so waiting time of 2 months and almost 2 weeks. 
cheers

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik neem aan, dat dit de levertijd incl bezorging is?

Ik lees hier de berichten mee over de status van levering. Wat mij opvalt is dat geen enkel bericht wordt beantwoord of wordt dat persoonlijk gedaan? 
 

Als ik nu bij Apple zelf bestel heb ik de iPhone binnen 2 weken in huis. Ik neem aan dat T-Mobile dus de iPhones ook binnen 2 weken hebben en dat de bezorging dan binnen een week kan plaatsvinden, dus binnen 3 weken vanaf nu?

ik hoor graag hierover

Toch verwacht je fatsoenlijk antwoord van een van de T-Mobile Moderators m.b.t. de in dit en overige Iphone 13 gerelateerde forums,  keurig gestelde vragen???

Leuk die updates tussendoor over verwachte levertijden, niet in lijn met de bezorgdiensten eigen schema's. Maar moeten wij maar ‘rapporteren’ om een reactie te ontfutselen van jullie?

 

Tot nu, wordt mijn Post.nl Track & Trace dagelijks verschoven tot het volgend etmaal.

Zelfs mijn brievenbus pakketjes zijn vertraagd… dikke drukte bij Post.NL zo lees ik ook op andere fora (Tweakers, KPN etc.).

Over AMP, dubbel zoveel klachten. Ook daar lopen ze ondergesneeuwd, door de vele pakketten door toedoen van de aankomende kerstdrukte, Blackfriday/monday/week, Sinterklaas acties… noem maar op.

 

Vanzelfsprekend is wachten het enige wat bekend is, maar wat meer menselijker service/communicatie e.d. is toch niet veel gevraagd? Globaal gezien een mijn inziens simpele handeling voor betalende T-Mobile klanten?

Wachten is voor mij geen luxe… kapot toestel, wil mijn privé zaken niet op mijn zakelijk toestel hebben. Denk dat iedereen zo zijn/haar eigen verhaal heeft.

Reputatie 7

Hoi lezers,

Er zijn wat vragen over de aanwezigheid van Moderators in de topics en waarom er niet wordt gereageerd op vragen over bestellingen.

Nagenoeg alle vragen die gesteld worden over de bestellingen komen neer op “Wanneer krijg ik mijn telefoon?”. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet en is afhankelijk van meerdere factoren: De verwachte levertijd van de gekozen iPhone, de hoeveelheid en frequentie van leveringen vanuit Apple, de ruimte voor AMP om een afspraak in te plannen, de drukte bij de koeriersdienst (op dit moment bijzonder druk!) en uiteindelijk de beschikbare leverdata. 

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij geen eenduidig antwoord kunnen geven op de herhaaldelijke vraag waar een specifieke telefoon blijft. Door de levertijdentabel actueel te houden verschaffen wij de beschikbare informatie en proberen wij zoveel mogelijk openheid te geven over de verwachte levertijd. Door de drukte bij de koeriersdiensten kan het ook zo zijn dat de aangegeven, verwachte levertijd niet gehaald wordt, waardoor het langer duurt voor je daadwerkelijk bericht ontvangt om een afspraak in te plannen om jouw iPhone te laten leveren.

Wij snappen ook dat jullie liever een nummertje hadden, zoals bijvoorbeeld bij de slager, maar deze specifieke info hebben we niet, dus deze kunnen we ook niet delen.

We blijven in ieder geval zo snel mogelijk de info in de tabel updaten en voor nu alvast een hele fijne avond! :thumbsup:

 

Hoi lezers,

Er zijn wat vragen over de aanwezigheid van Moderators in de topics en waarom er niet wordt gereageerd op vragen over bestellingen.

Nagenoeg alle vragen die gesteld worden over de bestellingen komen neer op “Wanneer krijg ik mijn telefoon?”. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet en is afhankelijk van meerdere factoren: De verwachte levertijd van de gekozen iPhone, de hoeveelheid en frequentie van leveringen vanuit Apple, de ruimte voor AMP om een afspraak in te plannen, de drukte bij de koeriersdienst (op dit moment bijzonder druk!) en uiteindelijk de beschikbare leverdata. 

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij geen eenduidig antwoord kunnen geven op de herhaaldelijke vraag waar een specifieke telefoon blijft. Door de levertijdentabel actueel te houden verschaffen wij de beschikbare informatie en proberen wij zoveel mogelijk openheid te geven over de verwachte levertijd. Door de drukte bij de koeriersdiensten kan het ook zo zijn dat de aangegeven, verwachte levertijd niet gehaald wordt, waardoor het langer duurt voor je daadwerkelijk bericht ontvangt om een afspraak in te plannen om jouw iPhone te laten leveren.

Wij snappen ook dat jullie liever een nummertje hadden, zoals bijvoorbeeld bij de slager, maar deze specifieke info hebben we niet, dus deze kunnen we ook niet delen.

We blijven in ieder geval zo snel mogelijk de info in de tabel updaten en voor nu alvast een hele fijne avond! :thumbsup:

 

Beste David,

Ik begrijp, dat er onzekerheden zijn en dan mn de levering door Apple.

Ik zie echter dat de levertijd bij Apple 2 wkn is, dus neem aan, dat ze jullie dan ook gaan leveren!!
Waar ik nu bang voor ben, en ik denk velen met mij, dat AMP het zo druk krijgt, dat de bezorgtijd 4-6 wkn wordt. 
Misschien is het toch verstandig om een koerier te nemen, die wel snel kan bezorgen. 
Ik krijg alle bestellingen via Post- nl en DHL binnen 2 dgn binnen, kan echter ook zijn dat deze leveranciers betere afspraken maken met de koeriers. 
Dus het wij kunnen er ook niets aan doen is wel erg kort door de bocht. 
Mbt tot de levertijden tabel, stel ik voor de te verwachten bezorgtijd er in mee te nemen (de op dit moment actuele). 
Dat voorkomt nl veel teleurstelling en moeten we ons realiseren, dat de nieuwe fel begeerde iPhone waarschijnlijk dit jaar niet meer geleverd wordt. 
Mvrgr. Gert

Precies 6 weken later is gisteren mijn gloednieuwe Iphone 13 Pro 128GB zilver thuisbezorgd.
Eind goed al goed, na alle bezorg beloftes van de koeriersdienst, de nodige grijze haren erbij gekregen ;-)

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

wanneer ontvang ik mijn telefoon deze week en voor de vijfde week sindsdien?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. 

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Beetje erg domme opmerking als je geen inzicht hebt hoe hard ze allemaal werken. Misschien je eens verdiepen in de drukte en het feit dat al de providers nu helaas zo moeten werken omdat er te veel overvallen zijn.(helaas)
Roep je ook dat dit absurd is als het jou overkomt?
ik begrijp dat je echt de pest in heb en de telefoon liever gisteren wil ontvangen, maar bedenk dan dat iedereen zijn best doet en zelfs meer dan dat maar zich niet in tienen kunnen delen.

Heb je al bericht wanneer je telefoon komt?

 

 

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Beetje erg domme opmerking als je geen inzicht hebt hoe hard ze allemaal werken. Misschien je eens verdiepen in de drukte en het feit dat al de providers nu helaas zo moeten werken omdat er te veel overvallen zijn.(helaas)
Roep je ook dat dit absurd is als het jou overkomt?
ik begrijp dat je echt de pest in heb en de telefoon liever gisteren wil ontvangen, maar bedenk dan dat iedereen zijn best doet en zelfs meer dan dat maar zich niet in tienen kunnen delen.

Heb je al bericht wanneer je telefoon komt?

 

 

Ja je mag domme opmerking vinden maar aangezien ik wel in die branche zit weet ik dus wel hoe dit allemaal gaat btw telefoon is al binnen moet alleen nog 4 weken wachten tot die afgeleverd kan worden ohh ja klopt er wordt zo hard gewerkt idd dat ze de zo geheten zzprs contracten hebben met de koeriers die ze hebben zodat ze hun altijd aansprakelijk zouden stellen mocht het verkeerd gaan maar goed ik heb geen verstand verder maar mijn mening blijft wel absurd!! 4 weken lever tijd!!!

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Beetje erg domme opmerking als je geen inzicht hebt hoe hard ze allemaal werken. Misschien je eens verdiepen in de drukte en het feit dat al de providers nu helaas zo moeten werken omdat er te veel overvallen zijn.(helaas)
Roep je ook dat dit absurd is als het jou overkomt?
ik begrijp dat je echt de pest in heb en de telefoon liever gisteren wil ontvangen, maar bedenk dan dat iedereen zijn best doet en zelfs meer dan dat maar zich niet in tienen kunnen delen.

Heb je al bericht wanneer je telefoon komt?

 

 

Ja je mag domme opmerking vinden maar aangezien ik wel in die branche zit weet ik dus wel hoe dit allemaal gaat btw telefoon is al binnen moet alleen nog 4 weken wachten tot die afgeleverd kan worden ohh ja klopt er wordt zo hard gewerkt idd dat ze de zo geheten zzprs contracten hebben met de koeriers die ze hebben zodat ze hun altijd aansprakelijk zouden stellen mocht het verkeerd gaan maar goed ik heb geen verstand verder maar mijn mening blijft wel absurd!! 4 weken lever tijd!!!

Ik ben het met je eens ik heb hetzelfde. 4 weken moeten wachten tot de telefoon op voorraad is oke prima populaire telefoon wereldwijde tekort aan chips. Maar dat ze er vervolgens 4 weken over doen om de telefoon te bezorgen slaat nergens op. Ik snap dat door de overvallen er voor is gekozen om de telefoons uit de winkel te halen. Maar vervolgens niet opschalen of samen met amp groep een passende oplossing te verzinnen snap ik niet. Amp groep kan dit duidelijk niet aan t mobile weet het eigenlijk ook niet en schuift het af. Wie is de grote verliezer? De klant weer.... 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7

Hi allemaal,

Zojuist is de tabel van de levertijden weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan laten we dat natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijdentabel is zojuist alweer aangepast. De actuele info vind je dus weer in de tabel. 

Bij een nieuwe update zien jullie ons weer verschijnen. Fijne avond!

16 november een vervroegde verlenging aangevraagd, goed gekeurd en al.

tot heden nog steeds geen iPhone 13 pro silver 128gb

levertijd was toen tot 3 weken, nu paar weken verder nog geen mobiel alleen een factuur binnen gekregen voor de kosten van het toestel.

 

wanneer komt mijn telefoon binnen T-Mobile?

Ik heb 18 november besteld en we gaan nu dus naar week 5. Waar ik me aan stoor is dat er helemaal geen fatsoenlijke uitleg komt over hoe en wat. 
 

Als ik op 1 december de iPhone had besteld rechtstreeks bij Apple had ik die uiterlijk 15 december in huis. Als ik nu bij Apple bestel heb ik de iPhone 22 december in huis. 
 

oftwel de iPhone die ik heb besteld (128gb grafiet) is op voorraad bij Apple. Ik snap werkelijk niet waarom het zo lang moet duren. Ik zou graag willen weten of de iPhone inmiddels bij T-mobile binnen is? Ik ga hier wel van uit. Als dat zo is dan ligt het dus aan AMP dat het zo lang duurt. Waarom wordt niet openheid van zaken gegeven?? 
 

Ik ontvang graag een reactie

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

De levertijdentabel is zojuist weer geüpdatet. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is, dan laten we dat wederom zo spoedig mogelijk weten!

Reputatie 7

@Juno 

Wij zijn afhankelijk van de voorraad die Apple ons geeft en aan de hand daarvan kunnen wij de wachtende klanten hun iPhone aanbieden. Het is dus een kwestie van vraag en aanbod, waarbij (zoals bij vrijwel iedere iPhone) de vraag een stuk hoger is dan wat Apple kan bieden. 

Hopelijk ontvang je spoedig bericht over jouw iPhone!

Mocht het iemand helpen! 

iPhone 13 Pro (Sierra Blauw - 128 GB) besteld → do 11 november
Afspraak mail AMP → do 16 december 
Eerst mogelijke leverdatum → vr 7 januari 

8 weken totaal

Mocht het iemand helpen! 

iPhone 13 Pro (Sierra Blauw - 128 GB) besteld → do 11 november
Afspraak mail AMP → do 16 december 
Eerst mogelijke leverdatum → vr 7 januari 

8 weken totaal

 

Dat helpt mij inderdaad. Ik heb op dezelfde dag als jou dezelfde telefoon besteld als jou. Heb nog niet eens bericht gehad van AMP :confused:

Vanochtend e-mail gehad van AMP. 
 

iPhone 13 PRO 128 GB grafiet besteld op 18 november. Eerste bezorgmogelijkheid is op zaterdag 22 januari tegen 10 euro bij betaling. Anders pas op donderdag 27 januari. 
 

Dit is totaal 10 weken wachten vanaf moment van bestellen. Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice. Hier ben ik niet geholpen. Order annuleren kan niet meer omdat de iPhone is overgedragen naar AMP. 
 

Bij het bestellen is aangegeven 4 tot 6 weken. Dat is voor mij inclusief het thuis laten bezorgen van de telefoon. 
 

5 weken moeten wachten totdat een telefoon wordt bezorgd??? Anno 2022 is dit niet meer van deze tijd. Een week wachten is geen probleem maar 5 weken… het gaat om een telefoon dat al in Nederland is, niet om een bank of een product dat van de andere kant van de wereld moet komen. 
 

Wat gaan jullie hieraan doen? 
Jullie zijn in zee gegaan met AMP dan zorg er ook maar voor dat het netjes wordt opgelost. Totaal 10 weken wachten op een iPhone slaat nergens op.