[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Ik heb zondag 19 september om 13:30 de iPhone 13 pro goud 256gb besteld en heb dinsdag om 16:00u een berichtje gekregen dat ik een bezorgafspraak kon maken en vandaag tussen 15:30-17:30 wordt hij geleverd (als het goed is). 

Het verschilt alleen echt welke telefoon en welke provider. Mijn vriend zit bij KPN zakelijk en moet nog 6 weken wachten op z’n iPhone 13 pro max 256gb zwart en die had een half uurtje voor mij besteld. 

Ik hoop dat anderen hun telefoon ook snel krijgen! :) 

Edit: Mijn vriend heeft vandaag ook bericht gekregen dat z’n telefoon er over 2 dagen is. Bij mij was de bezorger wel wat eerder dan het aangegeven tijdsvak van 2 uur dus zorg er wel echt voor dat je thuis bent! Maar ik heb hem binnen en hij is nu bezig met overzetten! :raised_hands_tone1::blush:

Ik adviseer iedereen die niet kan wachten zoals ik, om gewoon de bestelling te annuleren en via Belsimpel te bestellen dan heb je hem de volgende dag. Moet er wel even bij zeggen dat dit in mijn geval wel icm een abonnement is, hoe dit voor de losse toestellen is weet ik niet.

 

:joy:  nou wat schiet je daar nu mee op?

Je hebt jezelf lopen opdraaien, anderen een hoop extra werk bezorgd… , de mensen hier lopen opdraaien met je posts en wow je hebt je telefoon een dag of 2 eerder :face_palm_tone1:

Ik heb het gevoel dat T-mobile de komende dagen de levering flink gaat inhalen. zie de 256gb modellen die hebben ineens flinke stappen gemaakt. 

Ik heb zondag 19 september om 13:30 de iPhone 13 pro goud 256gb besteld en heb dinsdag om 16:00u een berichtje gekregen dat ik een bezorgafspraak kon maken en vandaag tussen 15:30-17:30 wordt hij geleverd (als het goed is). 

Het verschilt alleen echt welke telefoon en welke provider. Mijn vriend zit bij KPN zakelijk en moet nog 6 weken wachten op z’n iPhone 13 pro max 256gb zwart en die had een half uurtje voor mij besteld. 

Ik hoop dat anderen hun telefoon ook snel krijgen! :) 

Edit: Mijn vriend heeft vandaag ook bericht gekregen dat z’n telefoon er over 2 dagen is. Bij mij was de bezorger wel wat eerder dan het aangegeven tijdsvak van 2 uur dus zorg er wel echt voor dat je thuis bent! Maar ik heb hem binnen en hij is nu bezig met overzetten! :raised_hands_tone1::blush:

goed om te weten 🙂 thanks voor de tip

 

Ik adviseer iedereen die niet kan wachten zoals ik, om gewoon de bestelling te annuleren en via Belsimpel te bestellen dan heb je hem de volgende dag. Moet er wel even bij zeggen dat dit in mijn geval wel icm een abonnement is, hoe dit voor de losse toestellen is weet ik niet.

 

:joy:  nou wat schiet je daar nu mee op?

Je hebt jezelf lopen opdraaien, anderen een hoop extra werk bezorgd… , de mensen hier lopen opdraaien met je posts en wow je hebt je telefoon een dag of 2 eerder :face_palm_tone1:

Ik heb het gevoel dat T-mobile de komende dagen de levering flink gaat inhalen. zie de 256gb modellen die hebben ineens flinke stappen gemaakt. 

Haha hoe bezorg ik andere mensen WERK met advies geven? Wat hun er mee doen is niet mijn keuze dus snap je niet helemaal.

 

En zoals je zelf zegt; Je hebt het ‘gevoel’ dat T-Mobile de levering gaat inhalen. Dan heb je nog geen zekerheid, kan ook nog 1-2 maanden duren… en bij Belsimpel heb je wel 100% zekerheid. 🤷🏼‍♂️

Ik zie dat de levertijden weer aangepast zijn met besteldatum 23-9 levering 1 tot 2 weken? 

Dat zou betekenen dat alle bestellingen welke voor 23 september uitgeleverd zouden moeten zijn of dat ze deze week een afspraak krijgen? 

Zie namelijk onder mijn abonnement gegevens al wel de telefoon staan bij kredieten incl IMEI nummer maar nog geen afspraak of iets gemaakt.. dacht dat aangezien IMEI bekend is de telefoon er ook wel zou moeten zijn :rolling_eyes:

Reputatie 7

Hi @iklieve,

Ik wil graag voor je nakijken hoe het met jouw order staat. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ieder geval controleren of de bestelling goed bij ons is doorgekomen en wat de huidige status is.

Reputatie 1

Canceled as well and extended through belsimpel! Best decision ever. Contract was fixed yesterday, phone is in store today. Would definitely recommend doing the same

Ik zie dat de levertijden weer aangepast zijn met besteldatum 23-9 levering 1 tot 2 weken? 

Dat zou betekenen dat alle bestellingen welke voor 23 september uitgeleverd zouden moeten zijn of dat ze deze week een afspraak krijgen? 

Zie namelijk onder mijn abonnement gegevens al wel de telefoon staan bij kredieten incl IMEI nummer maar nog geen afspraak of iets gemaakt.. dacht dat aangezien IMEI bekend is de telefoon er ook wel zou moeten zijn :rolling_eyes:

Heb ook al een week een Imei bekend en een  nieuw contract in mij t-mobile. alleen heb ik de iphone 13 pro besteld via gsmweb. rare is wel dat toestel naam lijkt alsof die van t-mobile zelf afkomt. 

en nog geen leverdatum bekend of course .

Ik zie dat de levertijden weer aangepast zijn met besteldatum 23-9 levering 1 tot 2 weken? 

Dat zou betekenen dat alle bestellingen welke voor 23 september uitgeleverd zouden moeten zijn of dat ze deze week een afspraak krijgen? 

Zie namelijk onder mijn abonnement gegevens al wel de telefoon staan bij kredieten incl IMEI nummer maar nog geen afspraak of iets gemaakt.. dacht dat aangezien IMEI bekend is de telefoon er ook wel zou moeten zijn :rolling_eyes:

Heb ook al een week een Imei bekend en een  nieuw contract in mij t-mobile. alleen heb ik de iphone 13 pro besteld via gsmweb. rare is wel dat toestel naam lijkt alsof die van t-mobile zelf afkomt. 

en nog geen leverdatum bekend of course .

Yep hier ook via gsmweb besteld.. net maar weer eens gebeld en de standaard reactie “levertijd 1-2 weken” .. zou dan volgende week binnen moeten zijn.. 

Note to self: nooit meer daar bestellen !! :sweat_smile:

Ik zie dat de levertijden weer aangepast zijn met besteldatum 23-9 levering 1 tot 2 weken? 

Dat zou betekenen dat alle bestellingen welke voor 23 september uitgeleverd zouden moeten zijn of dat ze deze week een afspraak krijgen? 

Zie namelijk onder mijn abonnement gegevens al wel de telefoon staan bij kredieten incl IMEI nummer maar nog geen afspraak of iets gemaakt.. dacht dat aangezien IMEI bekend is de telefoon er ook wel zou moeten zijn :rolling_eyes:

Heb ook al een week een Imei bekend en een  nieuw contract in mij t-mobile. alleen heb ik de iphone 13 pro besteld via gsmweb. rare is wel dat toestel naam lijkt alsof die van t-mobile zelf afkomt. 

en nog geen leverdatum bekend of course .

Yep hier ook via gsmweb besteld.. net maar weer eens gebeld en de standaard reactie “levertijd 1-2 weken” .. zou dan volgende week binnen moeten zijn.. 

Note to self: nooit meer daar bestellen !! :sweat_smile:

precies…. rare firma is dat :-)

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

Zojuist zijn er weer een aantal levertijden aangepast in de levertijdentabel. De meest actuele informatie is dus weer te vinden in het eerste bericht in dit topic.

Wanneer er weer wat nieuws te melden is horen jullie het van ons en als er vragen zijn horen we het ook graag!

Goedemiddag, 

In het schema staat bij de iPhone 13 Pro sierra blue 128GB bij besteldatum 25-09 een levertijd van 1 a 2 weken. Betekend dit dat de bestellingen van vóór de 25e allemaal al zijn verwerkt en geleverd? Ik heb namelijk 23 september een verlenging gedaan i.c.m. dit toestel en heb daarbij aangegeven dat ik deze wil ophalen in de winkel, maar nog geen bericht gehad.

Kan iemand mij daar misschien iets meer over vertellen?

Bedankt!

Goedemiddag, 

In het schema staat bij de iPhone 13 Pro sierra blue 128GB bij besteldatum 25-09 een levertijd van 1 a 2 weken. Betekend dit dat de bestellingen van vóór de 25e allemaal al zijn verwerkt en geleverd? Ik heb namelijk 23 september een verlenging gedaan i.c.m. dit toestel en heb daarbij aangegeven dat ik deze wil ophalen in de winkel, maar nog geen bericht gehad.

Kan iemand mij daar misschien iets meer over vertellen?

Bedankt!

Ik denk dat de data die weergegeven wordt door t-mobile niet klopt. Het type iPhone 13 pro dat mijn vrouw heeft besteld (13 pro 128gb blue) zou dan ook al uitgeleverd moeten zijn. Ze is vandaag nog even langs de t-mobile winkel gelopen, maar helaas hij was er nog niet. (Pas na veel moeite was de medewerker bereid achter gaan kijken, minpunt)
 

@David top dat jullie meedenken door middel van dit forum en de afbeelding. Ik snap dat we moeten wachten, het is niet anders en wij kunnen prima een paar dagen extra wachten. Maar wel een tip: kijk dan of wat je communiceert als bedrijf wel klopt, Nu voelt het wat vreemd. 
 

Ik wacht geduldig op mijn grafiet:) Moet ook zeggen dat ik normaal mijn toestellen altijd los koop. Alleen door verlenging via t-mobile en de telefoon in één keer te betalen is de telefoon €100,- voordeliger dan via Apple of coolblue. Daarvoor kan ik wel heel iets langer wachten;) 

Dit jaar maar weer eens via T-Mobile mijn abbo verlengd met daarbij een iPhone 13 Pro, echter weet ik nu weer waarom ik de voorgaande keren elders mijn toestel heb besteld en mijn abbo verlengd.

Los van het feit dat T-Mobile weinig kan doen aan de hoeveelheid toestellen welke ze binnen krijgen, blijft de communicatie nog even slecht als jaren terug en met jaren terug bedoel ik vanaf de iPhone 6S.

Ondanks dat ik tevreden ben met het netwerk van T-Mobile, vind ik wel dat de communicatie vanuit T-Mobile beter kan en beter moet. 

Sinds volgens mij de 3GS zit ik bij T-Mobile en verleng ik elke 2 jaar mijn abonnement met een nieuwe iPhone, echter de communicatie verloopt al jaren stroef.

En al die jaren is er niks verbeterd, ik vindt dit toch wel een punt van kritiek waarin T-Mobile zich dient te verbeteren.

Elk jaar is het drama met het bestellen via de site op de dag van pre orderen, ondanks dat we mensen in een baan om de aarde kunnen brengen klapt de site van T-Mobile er nog steeds uit. Als je uitgaat van de informatie van jaren terug, waarom de capaciteit niet verhogen zodat alles soepel verloopt? Ik zie nog veel klachten hierover en dat bestellen lastig is en blijft.

In de periode na de pre order blijft communicatie een issue bij T-Mobile, en snap ik eerlijk gezegd niet echt dat een kleinere onderneming zoals bijvoorbeeld Belsimpel de volgende dag toestellen kan leveren, dit terwijl zij abonnementen van T-Mobile, KPN, Vodafone etc., etc., leveren, krijgt T-Mobile echt zo weinig toestellen? 

Het lijkt mij niet dat half Nederland opeens een toestel wil via T-Mobile, maar als Belsimpel sinds de release niet te kampen heeft gehad met wachttijden voor toestellen i.c.m een abonnement, hoe kan het dan dat T-Mobile bijvoorbeeld hier wel mee te maken heeft? 

 

Reputatie 7

Hoi allemaal,

Op dit moment geen update omtrent de levertijden, dus deze blijven op dit moment nog hetzelfde. Natuurlijk laten we het direct weten zodra er wél iets nieuw te melden is! 

 

@Moshi 

Ik zie dat je ongeveer een kwartiertje na jouw post bericht hebt ontvangen dat jouw iPhone klaarligt om opgepikt te worden, dus dat was toevallig vlak na elkaar! 

@Mboss 

Heeft jouw vrouw toevallig ondertussen ook al bericht ontvangen? Zou je mij anders het ordernummer en bijbehorende e-mailadres toe kunnen sturen? Dan kan ik even kijken of alles in ieder geval nog wel goed verloopt en er niet iets anders aan de hand is.

@MysteriOus_NL

Bedankt voor de uitgebreide feedback! We willen natuurlijk graag iedereen tevreden stellen met alle vragen, communicatie en alles eromheen. Van de website is ook een duidelijk punt en ondanks de nodige voorzorgsmaatregelen waren de iPhones toch weer dusdanig populair dat de site het zwaar te verduren heeft gehad. Dat is ook zeker iets wat we weer evalueren en verbeteren bij een volgende launch.

De communicatie is ook iets waar we ons altijd in willen verbeteren, maar met de nieuwe iPhones blijft het altijd afwachten. We zijn afhankelijk van Apple omtrent de leveringen en voorraad die we krijgen. Zodra we meer informatie hebben dan delen we die ook zo spoedig mogelijk in onze topics, zodat de meest actuele info altijd te vinden is. 

Vragen over Belsimpel, hun voorraad en leveringen, kan ik niet beantwoorden, dat zijn echt vragen die je bij Belsimpel moet stellen. Wij hebben geen inzicht in hun voorraden en alles daaromheen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

 

 

@MysteriOus_NL

Bedankt voor de uitgebreide feedback! We willen natuurlijk graag iedereen tevreden stellen met alle vragen, communicatie en alles eromheen. Van de website is ook een duidelijk punt en ondanks de nodige voorzorgsmaatregelen waren de iPhones toch weer dusdanig populair dat de site het zwaar te verduren heeft gehad. Dat is ook zeker iets wat we weer evalueren en verbeteren bij een volgende launch.

De communicatie is ook iets waar we ons altijd in willen verbeteren, maar met de nieuwe iPhones blijft het altijd afwachten. We zijn afhankelijk van Apple omtrent de leveringen en voorraad die we krijgen. Zodra we meer informatie hebben dan delen we die ook zo spoedig mogelijk in onze topics, zodat de meest actuele info altijd te vinden is. 

Vragen over Belsimpel, hun voorraad en leveringen, kan ik niet beantwoorden, dat zijn echt vragen die je bij Belsimpel moet stellen. Wij hebben geen inzicht in hun voorraden en alles daaromheen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

 

Ik heb de boel wat ingekort, maar bandbreedte hoort geen issue te zijn het is niet dat er duizenden mensen tegelijk inloggen die toevallig allemaal kunnen verlengen of een toestel willen kopen en persé de iPhone willen. Ook al kon ik tijdens de pre order niet gelijk verlengen dat neemt niet weg dat ik wel op de site heb gekeken en ik kreeg voor 2 uur al een time out op de site. Ondanks dat ik een nieuw account heb op de community, loop ik al wel wat jaren mee op de community echter mijn oude account is klaarblijkelijk niet toegankelijk maar dat terzijde.

Daarnaast het “euvel” rondom de beschikbaarheid, ook dit is ieder jaar een probleem de negatieve commentaren van klanten ook. En de verhalen over feedback, evalueren enz., enz., dat lees ik al jaren maar er gebeurt weinig mee. Immers wat ik destijds al ervoer, dezelfde problemen zijn er nog steeds.

Er zijn genoeg webshops die gewoon een digitaal voorraadbeheersysteem hebben en je per direct ziet hoeveel items er per product nog zijn. En ook grote webshops die dit hebben met meerdere vestigingen hebben dit. T-Mobile weet echt wel hoeveel toestellen zij krijgen bij de eerste levering, hoeveel er besteld worden etc., etc., 

Zoals aangegeven ben ik al wat langer klant bij T-Mobile, na meerdere jaren via T-Mobile te hebben besteld ben ik daarna jarenlang klant geweest bij Belsimpel.

Daar is inderdaad de boel simpel, er is voorraad, en 99,9% kans dat zij de volgende dag leveren er is communicatie en eerlijk is eerlijk T-Mobile kan wellicht nog een boel leren van Belsimpel. 

Bij T-Mobile is bestellen te omslachtig, heb je totaal geen zekerheid dat als je als eerste besteld je je bestelling ook als eerste krijgt. Terwijl een klant die openlijk beweerd op de community hetzelfde toestel te hebben besteld, met dezelfde specificaties ( kleur, type, geheugen ) maar wel later dan iemand anders op de community maar toch het toestel eerder krijgt dat zou mijn inziens niet horen.

Deze grap heb ik al eens meegemaakt toen ik als eerste klant een toestel had besteld in de T-Mobile winkel en een kennis van mij een week later in dezelfde winkel exact hetzelfde toestel bestelde en hem eerder dan mij had.

Alleen de communicatie mag wel wat meer up to date zijn!

Als ik mij niet vergis heb ik de 21 of 22e mijn 13 pro in de kleur grafiet besteld met 164GB opslagcapaciteit, echter kan ik nergens relevante leveringsdata vinden, immers de informatie die beschikbaar is voor dit toestel zegt vanaf 23 september 2 tot 3 week. 

Nu kan ik de bestelstatus controleren, maar als ik hier al lees dat mensen al een imei nummer kunnen achterhalen in “mijn toestelkrediet”, maar nog geen concrete leverdatum hebben, ook dit zou eigenlijk niet mogelijk horen te zijn.

Al met al moet ik toch wel concluderen dat T-Mobile in al die jaren de zaken nog niet op orde hebben, ondanks beloftes dat er wat gedaan wordt met de feedback is het elk jaar voor wat betreft de nieuwe iPhone een drama.

 

 

 

k wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

k wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Wat fijn dat jij hem zo snel krijgt! Ik ben ook altijd tevreden over T-mobile. 
 

Ik heb nog niet eerder een bericht geplaatst in de community, maar zou toch graag antwoord willen van T-mobile op het volgende:
Ik heb precies dezelfde telefoon besteld op zaterdag 25 september met optie afhalen in de winkel maar nog niets gehoord hierover vanuit T-mobile... De orders op volgorde afhandelen wordt lijkt mij dus niet nageleefd? Ik zou toch wel graag willen weten hoe dit precies zit en wanneer ik mijn toestel kan verwachten als er al orders van 30 sept geleverd gaan worden.

Reputatie 1

k wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Wat fijn dat jij hem zo snel krijgt! Ik ben ook altijd tevreden over T-mobile. 
 

Ik heb nog niet eerder een bericht geplaatst in de community, maar zou toch graag antwoord willen van T-mobile op het volgende:
Ik heb precies dezelfde telefoon besteld op zaterdag 25 september met optie afhalen in de winkel maar nog niets gehoord hierover vanuit T-mobile... De orders op volgorde afhandelen wordt lijkt mij dus niet nageleefd? Ik zou toch wel graag willen weten hoe dit precies zit en wanneer ik mijn toestel kan verwachten als er al orders van 30 sept geleverd gaan worden.


Nou, precies dit! Ook de eerste keer dat ik reageer; ik heb namelijk ook 25 september precies die iPhone besteld (met thuisbezorging), en nog niets gehoord. En ik wacht echt geduldig af, maar wel gek dat een bestelling van 5 dagen later sneller wordt geleverd (het is je uiteraard wel gegund!). En aangezien dit het zoveelste voorbeeld is van dat het blijkbaar niet op volgorde gaat, gaat er lijkt me toch iets niet goed in de systemen van T-mobile. 

Reputatie 7

Hi all,

Dat zou inderdaad vreemd zijn en dat wil ik natuurlijk graag even checken! In vorige gevallen waar men dacht dat de wachtrij niet goed verliep bleek het uiteindelijk logisch te verklaren zijn (bijvoorbeeld in verband met een andere variant of latere afspraak bij AMP) en werden de orders nog altijd op volgorde uitgeleverd. Ik wil natuurlijk graag even nagaan of dat nu ook het geval is!

@miszjenny, als je mij via een privébericht jouw ordernummer en e-mailadres zou kunnen sturen dan kan ik even kijken naar jouw order en dan kan ik de rest van de lezers hier ook updaten als ik erachter ben!

Reputatie 1

Ik snap niet hoezo er geen indicatie kan worden ingebracht wanneer de actuele levertijd is van de iPhone 13|pro|pro max. Als je vanuit tmobile een bericht krijgt zoals “ we hebben jouw telefoon nu niet op voorraad maar hebben deze wel voor jou besteld” dan moet je in mijn ogen een inzicht krijgen over wanneer je telefoon klaar ligt om bezorgd of opgehaald te kunnen worden. 
 

‘T kan niet zo zijn dat een telefoon bedrijf niet de maximale capaciteit heeft om samen met Apple tegen de hoeveelheid in te gaan om leverbare telefoons omhoog te kunnen krijgen. 
 

ik loop al een tijdje te lezen dat bij T-mobile het ineens te druk is of dat er op eens geen telefoons op voorraad liggen wat natuurlijk onzin is. Een indicatie van wanneer er iets afgeleverd of opgehaald kan worden hoor je heel snel te horen te krijgen, dus ik vind het maar frappant dat jullie dit niet kunnen. 
 

Betere communicatie is belangrijk want er zitten mensen te wachten sinds de pre-order op een telefoon die bij andere telefoon bedrijven gewoon op voorraad liggen.

Ik ben heel benieuwd hoe het kan zijn dat je een iphone 13 pro besteld op 29 sep en nog geen melding hebt gekregen om een afspraak te maken om het te leveren. Terwijl iemand die op 30 sep een iphone besteld, 4 dagen later een bericht krijgt. 
 

Dit laat zien dat het dus niet uitmaakt wanneer je besteld maar “random” levering worden gedaan??? En sinds 1 okt is er geen update meer in de afbeelding. Dan bel je t-mobile op om een vraag te stellen over je bestelling, krijg je te horen dat het 2 tot 3 weken kan duren. Niet volgens de afbeelding.  Weet niet meer wat ik moet geloven. Een ding weet ik zeker en dat is: Er gaat een heleboel mis bij t-mobile. 

Ik snap niet hoezo er geen indicatie kan worden ingebracht wanneer de actuele levertijd is van de iPhone 13|pro|pro max. Als je vanuit tmobile een bericht krijgt zoals “ we hebben jouw telefoon nu niet op voorraad maar hebben deze wel voor jou besteld” dan moet je in mijn ogen een inzicht krijgen over wanneer je telefoon klaar ligt om bezorgd of opgehaald te kunnen worden. 
 

‘T kan niet zo zijn dat een telefoon bedrijf niet de maximale capaciteit heeft om samen met Apple tegen de hoeveelheid in te gaan om leverbare telefoons omhoog te kunnen krijgen. 
 

ik loop al een tijdje te lezen dat bij T-mobile het ineens te druk is of dat er op eens geen telefoons op voorraad liggen wat natuurlijk onzin is. Een indicatie van wanneer er iets afgeleverd of opgehaald kan worden hoor je heel snel te horen te krijgen, dus ik vind het maar frappant dat jullie dit niet kunnen. 
 

Betere communicatie is belangrijk want er zitten mensen te wachten sinds de pre-order op een telefoon die bij andere telefoon bedrijven gewoon op voorraad liggen.

Ik heb zostraks voor de gein gebeld, maar kennelijk wordt er ook nog onderscheid gemaakt tussen de mensen die willen afhalen in de winkel en de mensen die kiezen voor bezorging thuis. Ondanks dat het niet exact in dezelfde bewoordingen werd gezegd was de conclusie duidelijk. Laat jij je toestel bezorgen in de winkel dan heb je hem eerder dan wanneer je er voor kiest om hem te laten bezorgen. 

Zoals ik zelf al aanhaalde “voorraadbeheer” een normaal iets bij bedrijven om te weten wat er binnen komt, wat er uit gaat en wat er bij moet komen. Immers, vraag en aanbod en daarnaast moet T-Mobile de telefoons gewoon aftikken.

Het lijkt mij zeer ondenkbaar dat Apple 2000 toestellen levert en T-Mobile zegt we gaan voor 1000 betalen. Uit ervaring weet ik dat Apple een hele heldere en duidelijke communicatie heeft als je bij Apple besteld. Dat heb ik gehad met mijn iPad, Macbook en iMac. T-Mobile echter heeft totaal geen idee wat de voorraad is, wat de voorraad was en wanneer de nieuwe voorraad komt. 

Op de site van Vodafone is het volgende te lezen en ik citeer en dit geldt voor de iPhone 13 pro! Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt in kleur en/of capaciteit!

 

Langere levertijd

Deze telefoon is tijdelijk niet verkrijgbaar. Maar maak je geen zorgen. Zodra wij je betalingsbevestiging hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk je nieuwe telefoon krijgt. Vaak kunnen we binnen 5 werkdagen je telefoon thuisbezorgen. Heb je na 5 dagen nog steeds niets ontvangen? Dan krijg je van ons per e-mail een update.

Meer info over de levertijd van toestellen

 

Kennelijk, ondanks dat er een langere levertijd zit op een toestel bij Vodafone zodra je betaling binnen is leveren ze binnen 5 werkdagen je toestel. 

Dat is een beetje anders bij T-Mobile en kennelijk durven ze bij T-Mobile niet te communiceren wanneer een nieuwe lichting toestellen binnen komt, ik ga er voor het gemak even vanuit dat er wekelijks een x aantal toestellen binnen komt. 

De bewering dat T-Mobile op volgorde van binnenkomst de telefoons beschikbaar stelt is niet correct, dit blijkt wel uit de bewering van een T-Mobile medewerker die ik om 17:15 uur sprak vandaag en aangaf dat bestellingen bij afhalen in de winkel sneller hun toestel hebben. 

Belsimpel lijkt zoals ieder jaar de grootste voorraad te hebben en gewoon zeer snel te kunnen leveren ( 1 dag! ), waarom het bij T-Mobile elk jaar een zooitje is, geen idee!

Reputatie 1

Ik snap niet hoezo er geen indicatie kan worden ingebracht wanneer de actuele levertijd is van de iPhone 13|pro|pro max. Als je vanuit tmobile een bericht krijgt zoals “ we hebben jouw telefoon nu niet op voorraad maar hebben deze wel voor jou besteld” dan moet je in mijn ogen een inzicht krijgen over wanneer je telefoon klaar ligt om bezorgd of opgehaald te kunnen worden. 
 

‘T kan niet zo zijn dat een telefoon bedrijf niet de maximale capaciteit heeft om samen met Apple tegen de hoeveelheid in te gaan om leverbare telefoons omhoog te kunnen krijgen. 
 

ik loop al een tijdje te lezen dat bij T-mobile het ineens te druk is of dat er op eens geen telefoons op voorraad liggen wat natuurlijk onzin is. Een indicatie van wanneer er iets afgeleverd of opgehaald kan worden hoor je heel snel te horen te krijgen, dus ik vind het maar frappant dat jullie dit niet kunnen. 
 

Betere communicatie is belangrijk want er zitten mensen te wachten sinds de pre-order op een telefoon die bij andere telefoon bedrijven gewoon op voorraad liggen.

Ik heb zostraks voor de gein gebeld, maar kennelijk wordt er ook nog onderscheid gemaakt tussen de mensen die willen afhalen in de winkel en de mensen die kiezen voor bezorging thuis. Ondanks dat het niet exact in dezelfde bewoordingen werd gezegd was de conclusie duidelijk. Laat jij je toestel bezorgen in de winkel dan heb je hem eerder dan wanneer je er voor kiest om hem te laten bezorgen. 

Zoals ik zelf al aanhaalde “voorraadbeheer” een normaal iets bij bedrijven om te weten wat er binnen komt, wat er uit gaat en wat er bij moet komen. Immers, vraag en aanbod en daarnaast moet T-Mobile de telefoons gewoon aftikken.

Het lijkt mij zeer ondenkbaar dat Apple 2000 toestellen levert en T-Mobile zegt we gaan voor 1000 betalen. Uit ervaring weet ik dat Apple een hele heldere en duidelijke communicatie heeft als je bij Apple besteld. Dat heb ik gehad met mijn iPad, Macbook en iMac. T-Mobile echter heeft totaal geen idee wat de voorraad is, wat de voorraad was en wanneer de nieuwe voorraad komt. 

Op de site van Vodafone is het volgende te lezen en ik citeer en dit geldt voor de iPhone 13 pro! Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt in kleur en/of capaciteit!

 

Langere levertijd

Deze telefoon is tijdelijk niet verkrijgbaar. Maar maak je geen zorgen. Zodra wij je betalingsbevestiging hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk je nieuwe telefoon krijgt. Vaak kunnen we binnen 5 werkdagen je telefoon thuisbezorgen. Heb je na 5 dagen nog steeds niets ontvangen? Dan krijg je van ons per e-mail een update.

Meer info over de levertijd van toestellen

 

Kennelijk, ondanks dat er een langere levertijd zit op een toestel bij Vodafone zodra je betaling binnen is leveren ze binnen 5 werkdagen je toestel. 

Dat is een beetje anders bij T-Mobile en kennelijk durven ze bij T-Mobile niet te communiceren wanneer een nieuwe lichting toestellen binnen komt, ik ga er voor het gemak even vanuit dat er wekelijks een x aantal toestellen binnen komt. 

De bewering dat T-Mobile op volgorde van binnenkomst de telefoons beschikbaar stelt is niet correct, dit blijkt wel uit de bewering van een T-Mobile medewerker die ik om 17:15 uur sprak vandaag en aangaf dat bestellingen bij afhalen in de winkel sneller hun toestel hebben. 

Belsimpel lijkt zoals ieder jaar de grootste voorraad te hebben en gewoon zeer snel te kunnen leveren ( 1 dag! ), waarom het bij T-Mobile elk jaar een zooitje is, geen idee!

vind het allemaal raar

Wat een verhalen allemaal! Ik heb veel geduld en wacht rustig aan maar word steeds sceptischer… Hopelijk komt t-mobile met een verklaring. Ik snap dat andere bestellingen die later dan die van mij zijn geplaatst op basis van model, kleur etc eerder of later geleverd worden. Maar zou graag, zoals vele van jullie, op de hoogte worden gehouden van de levertijden PER bestelling en niet per model.

Mijn bestelling geplaatst op 19 sept. om 16:00 voor een verlening van een sim only naar abbo met toestel. Gaat om een iPhone 13 Pro 128gb. We gaan volgens het schema de 3e week. Maar of het deze week nog word geleverd, ben ik huiverig over.