[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

 @Johrick betekent dit dat het helemaal niet mogelijk is om een iPhone af te halen? Of wel als die van te voren is besteld?

 

Niet op voorraad, oftewel geen losse verkoop.

Hi @RicardoPunnjo, ik kijk graag met je mee wat er precies aan de hand is! Wil jij je (mobiele) klantnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis klantnummer sectie van je profiel? Dan kan ik meteen met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan.

Hi ​​​@xsaydin, we werken inderdaad met de FiFo methode. Soms kan het zo zijn dat een toestel besteld die erg populair is en je dus iets langer moet wachten, dit heeft ook te maken met bijvoorbeeld hoeveelheid opslag op de telefoon. Ik kijk natuurlijk graag met je mee wat de status is, wil net zo als Ricardo je (mobiele) klantnummer toevoegen aan je account? Dan zal ik een kijkje nemen. Geef mij wel even een seintje, dan weet ik dat je het hebt toegevoegd.
 

Johrick,

Zie niets wat ik nog kan toevoegen aan mijn account zou dus goed moeten staan zou ik denken?

Reputatie 2

mijn pakket komt morgen binnen met bestelnummer 7534 echter moet ik dan werken helaas. word deze dan bij een postnl punt bezorgd of bij de buren zodat ik m kan afhalen?

 

Ik heb 7532 en nog steeds niks gehoord.. 🤔

Reputatie 6
Badge +3

Hi @RicardoPunnjo, thanks! Ik kan alleen niets vinden op je telefoonummer. Wil jij mij een DM sturen met je mobiele klantnummer, je postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit! 

Hi @ties_s, je kunt de iPhone zeker wel afhalen, alleen hebben wij niet standaard de iPhone’s op voorraad liggen in de T-Shop. Je kunt wel een bestelling doen in de T-Shop, waarna het toestel daar voor je geleverd zal worden. 

Hi @xsaydin, wil je mij in dat geval even een DM sturen? Dan kijk ik met je mee!

Reputatie 2

Hi @RicardoPunnjo, thanks! Ik kan alleen niets vinden op je telefoonummer. Wil jij mij een DM sturen met je mobiele klantnummer, je postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit! 

Hi @ties_s, je kunt de iPhone zeker wel afhalen, alleen hebben wij niet standaard de iPhone’s op voorraad liggen in de T-Shop. Je kunt wel een bestelling doen in de T-Shop, waarna het toestel daar voor je geleverd zal worden. 

Oke fijn, dan hopen dat het een beetje opschiet. Ze konden in de winkel ook niet vertellen wanneer er weer een levering kwam.

Reputatie 1

Hi @RicardoPunnjo, thanks! Ik kan alleen niets vinden op je telefoonummer. Wil jij mij een DM sturen met je mobiele klantnummer, je postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit! 
 


@Johrick  ohjee….  ik heb je een prive bericht gestuurt!

 

@Johrick ik krijg net een bericht van PostNL dat hij morgen komt, maar ben dan weg. Moet ik hem persoonlijk aannemen of mag m’n vrouw dit ook doen? Voorheen met AMP moest ik hem namelijk wel zelf aannemen. 

@Johrick Vorige week de iPhone 14 Pro MAX (128GB) besteld in de winkel. Kon hem vanmiddag ophalen, blijkt dat ze de verkeerde kleur hebben besteld. Wilde hem in Silver, maar ze hadden Black besteld. Bestelling moeten annuleren en opnieuw moeten bestellen, blijkt dat ik gewoon ACHTERAAN de rij kom te staan. Echt hele slechte zaken dit. Medewerker maakt een fout met het bestellen en ik ben de sjaak. Kan ik hier nog wat mee?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @MattBol, wat fijn dat je toestel morgen al komt! Mocht je vrouw thuis zijn en geregistreerd zijn op het adres, mag ook zij het toestel aannemen. Hoe de bezorging precies in zijn weking gaat kun je zien in deze video: 

www.youtube.com/watch?v=aZpS26diL_8

Hi @Johrick,

Ik heb vorige week om 14:25 mijn bestelling telefonisch geplaatst (stond op de lijst voor verlenging en zou door jullie gebeld worden). Ik heb hiervan gewoon een bestelbevestiging met een nummer ontvangen, alleen ik kan mijn bestelstatus hiermee niet vinden. Gaat dit wel goed? Je collega zei mij ook dat ik hem vandaag zou kunnen ophalen, juist als ik hem in de winkel zou laten bezorgen.

Reputatie 4

Hi @Johrick,

Ik heb vorige week om 14:25 mijn bestelling telefonisch geplaatst (stond op de lijst voor verlenging en zou door jullie gebeld worden). Ik heb hiervan gewoon een bestelbevestiging met een nummer ontvangen, alleen ik kan mijn bestelstatus hiermee niet vinden. Gaat dit wel goed? Je collega zei mij ook dat ik hem vandaag zou kunnen ophalen, juist als ik hem in de winkel zou laten bezorgen.

Indien je hebt gekozen voor ophalen in de winkel kan je niks zien op de bestelstatus. Dit heb ik en de andere ook.

Hi @Johrick,

Ik heb vorige week om 14:25 mijn bestelling telefonisch geplaatst (stond op de lijst voor verlenging en zou door jullie gebeld worden). Ik heb hiervan gewoon een bestelbevestiging met een nummer ontvangen, alleen ik kan mijn bestelstatus hiermee niet vinden. Gaat dit wel goed? Je collega zei mij ook dat ik hem vandaag zou kunnen ophalen, juist als ik hem in de winkel zou laten bezorgen.

Indien je hebt gekozen voor ophalen in de winkel kan je niks zien op de bestelstatus. Dit heb ik en de andere ook.

Aha, thanks! Teleurstellend wel dat winkels ook niet goed bereikbaar zijn en de chatfunctie hier weinig raad weet.

Ook netjes de pre order geplaatst op de dag dat het mogelijk was. Ordernummer: 7532xxxx

Iphone 14 pro max 256gb zwart. Volgens de medewerker zou de telefoon vandaag geleverd worden. Tot op heden alleen een bericht ontvangen, levertijd gewijzigd. Als ik de bestelling probeer te tracken levert dat niks op. Er zou geen bestelling zijn?

 

Lekker die fifo policy 😂

Reputatie 1

Hi @Johrick,

Ik heb vorige week om 14:25 mijn bestelling telefonisch geplaatst (stond op de lijst voor verlenging en zou door jullie gebeld worden). Ik heb hiervan gewoon een bestelbevestiging met een nummer ontvangen, alleen ik kan mijn bestelstatus hiermee niet vinden. Gaat dit wel goed? Je collega zei mij ook dat ik hem vandaag zou kunnen ophalen, juist als ik hem in de winkel zou laten bezorgen.

Indien je hebt gekozen voor ophalen in de winkel kan je niks zien op de bestelstatus. Dit heb ik en de andere ook.

Als we zien hoe het wordt afgehandeld denk ik dat we ergens volgende week of de week er op onze telefoons kunnen afhalen. 

Reputatie 2

Mag weg...

Reputatie 2

@Johrick ik krijg net een bericht van PostNL dat hij morgen komt, maar ben dan weg. Moet ik hem persoonlijk aannemen of mag m’n vrouw dit ook doen? Voorheen met AMP moest ik hem namelijk wel zelf aannemen. 

Iedereen in die woning mag hem aannemen.

Is er nog een mogelijkheid dat ik vandaag nog een sms keijg met dat ik mijn iphone kan gaan komen ophalen of is het gewoon afwachten ???

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Hagenaar070, dat kan niemand je vertellen, ik moet je echt aanraden om af te wachten totdat jij bericht van ons krijgt!

Reputatie 6

Is er nog een mogelijkheid dat ik vandaag nog een sms keijg met dat ik mijn iphone kan gaan komen ophalen of is het gewoon afwachten ???

Die mogelijkheid is er. Morgen ook en alle dagen daarna ook. Het proces loopt, maar wanneer je hem krijgt dat zullen we nooit weten want dat is gewoon onmogelijk om te vertellen 😔

Reputatie 2

Het lijkt net dat bezorgen veel sneller gaat dan ophalen in de winkel als ik het zo zie. Ik had juist ophalen gedaan, omdat ik dacht dat het wat sneller was doordat die alleen afgeleverd moest worden bij de winkel. Tja en het enige wat ik heb gekregen is een SMS'sje naar deze pagina. Dat terwijl ik mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB al in het eerste uur van 09-09 september heb besteld. Wat meer informatie over je eigen bestelling zou wel is fijn zijn. Want tussen 4-5 weken vind ik wel erg lang als er stond hoe eerder je bent, hoe vroeger die komt. 

Het lijkt net dat bezorgen veel sneller gaat dan ophalen in de winkel als ik het zo zie. Ik had juist ophalen gedaan, omdat ik dacht dat het wat sneller was doordat die alleen afgeleverd moest worden bij de winkel. Tja en het enige wat ik heb gekregen is een SMS'sje naar deze pagina. Dat terwijl ik mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB al in het eerste uur van 09-09 september heb besteld. Wat meer informatie over je eigen bestelling zou wel is fijn zijn. Want tussen 4-5 weken vind ik wel erg lang als er stond hoe eerder je bent, hoe vroeger die komt. 

 

Ik heb ook voor afhalen in de winkel gekozen. Alles lijkt erop dat het bezorgen sneller gaat dan het afhalen. Erg jammer dat het zo verloopt bij T-mobile, niks zeggend berichtje dat je telefoon vertraagd is en daar moet je het mee doen. De t-mobile winkel bij mij heeft niet eens een telefoon nummer, dus contact opnemen lukt ook niet 👀

Reputatie 4

Ik verwacht dat ik die 4-5 weken moet wachten (ordernr 7555****) maar vroeg me af of iemand anders onderin zijn bestelstatus ook heeft staan bestelling is geannuleerd dus je hoeft niet te betalen. Terwijl op de rest van de pagina gewoon alle stappen staan en dat je bestelling is ontvangen en goedgekeurd. En als ik op de email betaal link klik staat er je betaalt bij ontvangst van je bestelling.

Reputatie 2

Het lijkt net dat bezorgen veel sneller gaat dan ophalen in de winkel als ik het zo zie. Ik had juist ophalen gedaan, omdat ik dacht dat het wat sneller was doordat die alleen afgeleverd moest worden bij de winkel. Tja en het enige wat ik heb gekregen is een SMS'sje naar deze pagina. Dat terwijl ik mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB al in het eerste uur van 09-09 september heb besteld. Wat meer informatie over je eigen bestelling zou wel is fijn zijn. Want tussen 4-5 weken vind ik wel erg lang als er stond hoe eerder je bent, hoe vroeger die komt. 

 

Ik heb ook voor afhalen in de winkel gekozen. Alles lijkt erop dat het bezorgen sneller gaat dan het afhalen. Erg jammer dat het zo verloopt bij T-mobile, niks zeggend berichtje dat je telefoon vertraagd is en daar moet je het mee doen. De t-mobile winkel bij mij heeft niet eens een telefoon nummer, dus contact opnemen lukt ook niet 👀

Klopt is een beetje vaag hoor vind ik. Sommige winkels hebben hem ook al gelijk of krijgen hem dit weekend. En dan moeten wij hier dus 4-5 weken wachten terwijl het een pre-order is. Zeker voor de mensen die hem in de eerste 2 uur van 9 september hebben besteld, vind ik het toch wel veel te lang. Ook persoonlijke informatie over je telefoon vind ik tot nu toe erg vaag. En dan zie je inderdaad mensen die hem hebben laten bezorgen, dat ze hem wel veel eerder krijgen als je sommige berichten hier ziet. Tja ik vind het persoonlijk jammer want het is ook de 1e keer dat ik zoiets al vroeg bestel.

Reputatie 6

 

Ik heb ook voor afhalen in de winkel gekozen. Alles lijkt erop dat het bezorgen sneller gaat dan het afhalen. Erg jammer dat het zo verloopt bij T-mobile, niks zeggend berichtje dat je telefoon vertraagd is en daar moet je het mee doen. De t-mobile winkel bij mij heeft niet eens een telefoon nummer, dus contact opnemen lukt ook niet 👀

Ik ga er vanuit, dat wanneer de winkel jouw iPhone binnenkrijgt, jouw contact gegevens daar opstaan!

Reputatie 3

Het lijkt net dat bezorgen veel sneller gaat dan ophalen in de winkel als ik het zo zie. Ik had juist ophalen gedaan, omdat ik dacht dat het wat sneller was doordat die alleen afgeleverd moest worden bij de winkel. Tja en het enige wat ik heb gekregen is een SMS'sje naar deze pagina. Dat terwijl ik mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB al in het eerste uur van 09-09 september heb besteld. Wat meer informatie over je eigen bestelling zou wel is fijn zijn. Want tussen 4-5 weken vind ik wel erg lang als er stond hoe eerder je bent, hoe vroeger die komt. 

 

Ik heb ook voor afhalen in de winkel gekozen. Alles lijkt erop dat het bezorgen sneller gaat dan het afhalen. Erg jammer dat het zo verloopt bij T-mobile, niks zeggend berichtje dat je telefoon vertraagd is en daar moet je het mee doen. De t-mobile winkel bij mij heeft niet eens een telefoon nummer, dus contact opnemen lukt ook niet 👀

Klopt is een beetje vaag hoor vind ik. Sommige winkels hebben hem ook al gelijk of krijgen hem dit weekend. En dan moeten wij hier dus 4-5 weken wachten terwijl het een pre-order is. Zeker voor de mensen die hem in de eerste 2 uur van 9 september hebben besteld, vind ik het toch wel veel te lang. Ook persoonlijke informatie over je telefoon vind ik tot nu toe erg vaag. En dan zie je inderdaad mensen die hem hebben laten bezorgen, dat ze hem wel veel eerder krijgen als je sommige berichten hier ziet. Tja ik vind het persoonlijk jammer want het is ook de 1e keer dat ik zoiets al vroeg bestel.

Daar ging ik ook van uit, had hem besteld binnen 15 minuten vorige week. Ordernummer 7531 en zelfde model als aantal andere hier met een order nummer van 7533 of 7534 die hem al hebben.. 

En dat noemen ze dan first in first out