[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Ik heb mijn abbo verlengt op 10 sept met iphone 14 pro max , ophalen in  winkel , is in mij app niet terug te zien , staat nog steeds u kunt verlengen.?

 

Reputatie 6

Daar ging ik ook van uit, had hem besteld binnen 15 minuten vorige week. Ordernummer 7531 en zelfde model als aantal andere hier met een order nummer van 7533 of 7534 die hem al hebben.. 

En dat noemen ze dan first in first out 

Heb het idee dat FiFo compleet fout is gegaan met afhaal orders 🫠 hoop serieus dat ze dit komende dagen weten recht te trekken. Hier namelijk ook gewoon 7532 totaal geskipt (Hilversum).

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Cisca 43, ik kijk graag met je mee hoe het ervoor staat met je order! Wil jij je telefoonummer toevoegen aan je Community account onder het klopje: “T-Mobile Thuis Klantnummer”, dan kijk ik met je mee! 

Reputatie 2

Daar ging ik ook van uit, had hem besteld binnen 15 minuten vorige week. Ordernummer 7531 en zelfde model als aantal andere hier met een order nummer van 7533 of 7534 die hem al hebben.. 

En dat noemen ze dan first in first out 

Heb het idee dat FiFo compleet fout is gegaan met afhaal orders 🫠 hoop serieus dat ze dit komende dagen weten recht te trekken. Hier namelijk ook gewoon 7532 totaal geskipt (Hilversum).

Ik heb ook 7532 dus...

Reputatie 3

Daar ging ik ook van uit, had hem besteld binnen 15 minuten vorige week. Ordernummer 7531 en zelfde model als aantal andere hier met een order nummer van 7533 of 7534 die hem al hebben.. 

En dat noemen ze dan first in first out 

Heb het idee dat FiFo compleet fout is gegaan met afhaal orders 🫠 hoop serieus dat ze dit komende dagen weten recht te trekken. Hier namelijk ook gewoon 7532 totaal geskipt (Hilversum).

Het lijkt erop dan onze vraag ook gewoon geskipt wordt.. maarja 🤡

Reputatie 1

Ik heb mijn abbo verlengt op 10 sept met iphone 14 pro max , ophalen in  winkel , is in mij app niet terug te zien , staat nog steeds u kunt verlengen.?

 

Ik heb het zelfde probleem

Reputatie 4

Ik heb mijn abbo verlengt op 10 sept met iphone 14 pro max , ophalen in  winkel , is in mij app niet terug te zien , staat nog steeds u kunt verlengen.?

 

Ik heb het zelfde probleem

Ik ook en bij mij staat er bij bestelstatus op de site dat de bestelling geannuleerd is terwijl daarboven staat dat de bestelling is ontvangen en goedgekeurd. Ik kan niet eens betalen.

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

ik heb 10 sept me abbo verlengd met een iphone 14 pro max goud 128gb (telefonisch) Ik heb wel een mail gehad met daarin alle info over me nieuwe abbonement. In me app staat nog steeds me oude abbonement en dat ik kan verlengen hoe zit dit? En wanneer kan ik mijn toestel ophalen bij t mobile?

Daar ging ik ook van uit, had hem besteld binnen 15 minuten vorige week. Ordernummer 7531 en zelfde model als aantal andere hier met een order nummer van 7533 of 7534 die hem al hebben.. 

En dat noemen ze dan first in first out 

Heb het idee dat FiFo compleet fout is gegaan met afhaal orders 🫠 hoop serieus dat ze dit komende dagen weten recht te trekken. Hier namelijk ook gewoon 7532 totaal geskipt (Hilversum).

Het lijkt erop dan onze vraag ook gewoon geskipt wordt.. maarja 🤡

Ik heb ook heel sterk het gevoel dat ‘nieuwe klanten’ voorrang hebben gekregen met de levering met de achterliggende gedachten van die moeten we binnenhalen als nieuwe klant. En dat als je hebt verlengd of over bent gegaan van sim-only naar abbo met toestel dat ze zoiets hebben van die heeft toch al een contract ondertekend en kan toch niet zomaar weg, die mogen wel wachten. Lijkt er ook op dat als ze geen geldige reden kunnen vinden ze idd je vraag skippen.

Reputatie 1

Hoi hoi,

Ik heb een iPhone 14 pro Max besteld (zakelijk). Helaas nog niks ontvangen. Telefonisch zeiden ze dat het nog 2 weken kon duren en nu zie ik hier al 4 tot 5 weken. Niet normaal. 
Nu maar door naar mijn vraag. Doordeweeks ben ik niet thuis, wel andere familie leden. Vorige keer moest de “eigenaar” van het zakelijk account aanwezig zijn om de telefoon aan te nemen.

Is er een mogelijkheid dat iemand van de familie hem kan aannemen als ik mijn paspoort achterlaat? 
 

 

 

Ik heb ook voor afhalen in de winkel gekozen. Alles lijkt erop dat het bezorgen sneller gaat dan het afhalen. Erg jammer dat het zo verloopt bij T-mobile, niks zeggend berichtje dat je telefoon vertraagd is en daar moet je het mee doen. De t-mobile winkel bij mij heeft niet eens een telefoon nummer, dus contact opnemen lukt ook niet 👀

Ik ga er vanuit, dat wanneer de winkel jouw iPhone binnenkrijgt, jouw contact gegevens daar opstaan!

Haha ik mag het hopen ja. Hopelijk veranderen ze communicatie bij de volgende release.

Reputatie 3

Daar ging ik ook van uit, had hem besteld binnen 15 minuten vorige week. Ordernummer 7531 en zelfde model als aantal andere hier met een order nummer van 7533 of 7534 die hem al hebben.. 

En dat noemen ze dan first in first out 

Heb het idee dat FiFo compleet fout is gegaan met afhaal orders 🫠 hoop serieus dat ze dit komende dagen weten recht te trekken. Hier namelijk ook gewoon 7532 totaal geskipt (Hilversum).

Het lijkt erop dan onze vraag ook gewoon geskipt wordt.. maarja 🤡

Ik heb ook heel sterk het gevoel dat ‘nieuwe klanten’ voorrang hebben gekregen met de levering met de achterliggende gedachten van die moeten we binnenhalen als nieuwe klant. En dat als je hebt verlengd of over bent gegaan van sim-only naar abbo met toestel dat ze zoiets hebben van die heeft toch al een contract ondertekend en kan toch niet zomaar weg, die mogen wel wachten. Lijkt er ook op dat als ze geen geldige reden kunnen vinden ze idd je vraag skippen.

Yep, denk dat het afhalen gebeuren gewoon een grote faal is 

Reputatie 6

Ik heb ook heel sterk het gevoel dat ‘nieuwe klanten’ voorrang hebben gekregen met de levering met de achterliggende gedachten van die moeten we binnenhalen als nieuwe klant. En dat als je hebt verlengd of over bent gegaan van sim-only naar abbo met toestel dat ze zoiets hebben van die heeft toch al een contract ondertekend en kan toch niet zomaar weg, die mogen wel wachten. Lijkt er ook op dat als ze geen geldige reden kunnen vinden ze idd je vraag skippen.

Nee ik heb 1 verlening en 1 nieuwe contract (dus nieuwe klant: zakelijk) en beide zijn nog niet verwerkt - beide afhalen in winkel.

Reputatie 1

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

ik heb 10 sept me abbo verlengd met een iphone 14 pro max goud 128gb (telefonisch) Ik heb wel een mail gehad met daarin alle info over me nieuwe abbonement. In me app staat nog steeds me oude abbonement en dat ik kan verlengen hoe zit dit? En wanneer kan ik mijn toestel ophalen bij t mobile?

Ik zit met het zelfde probleem en ik had de mijne verlengend op 9-9 en ophalen

Reputatie 2

Hi @Cisca 43, ik kijk graag met je mee hoe het ervoor staat met je order! Wil jij je telefoonummer toevoegen aan je Community account onder het klopje: “T-Mobile Thuis Klantnummer”, dan kijk ik met je mee! 

Gedaan @Johrick 

 

 

Reputatie 2

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

ik heb 10 sept me abbo verlengd met een iphone 14 pro max goud 128gb (telefonisch) Ik heb wel een mail gehad met daarin alle info over me nieuwe abbonement. In me app staat nog steeds me oude abbonement en dat ik kan verlengen hoe zit dit? En wanneer kan ik mijn toestel ophalen bij t mobile?

Ik zit met het zelfde probleem en ik had de mijne verlengend op 9-9 en ophalen

Ik heb precies hetzelfde 

 

@Johrick Vorige week de iPhone 14 Pro MAX (128GB) besteld in de winkel. Kon hem vanmiddag ophalen, blijkt dat ze de verkeerde kleur hebben besteld. Wilde hem in Silver, maar ze hadden Black besteld. Bestelling moeten annuleren en opnieuw moeten bestellen, blijkt dat ik gewoon ACHTERAAN de rij kom te staan. Echt hele slechte zaken dit. Medewerker maakt een fout met het bestellen en ik ben de sjaak. Kan ik hier nog wat mee?

@Johrick  Zou je hier ook antwoord op willen geven? Ben benieuwd of ik niet gewoon nog voorrang heb namelijk, immers lag de fout bij de medewerker

Reputatie 4

Ik verwacht dat ik die 4-5 weken moet wachten (ordernr 7555****) maar vroeg me af of iemand anders onderin zijn bestelstatus ook heeft staan bestelling is geannuleerd dus je hoeft niet te betalen. Terwijl op de rest van de pagina gewoon alle stappen staan en dat je bestelling is ontvangen en goedgekeurd. En als ik op de email betaal link klik staat er je betaalt bij ontvangst van je bestelling.

@Johrick  heb jij misschien een antwoord? Er staat in mijn app ook dat ik nog kan verlengen.

@Johrick zou je voor mij ook willen kijken wat mijn status is voor mijn preorder? Ik heb 9-9 via klantenservice besteld. Rond 14:45 uur. 

Ik heb verder niets meer gehoord van T mobile behalve een bevestigings mail en dat ik een sms krijg als ie opgehaald kan worden.

 

dank

Reputatie 4

Ik verwacht dat ik die 4-5 weken moet wachten (ordernr 7555****) maar vroeg me af of iemand anders onderin zijn bestelstatus ook heeft staan bestelling is geannuleerd dus je hoeft niet te betalen. Terwijl op de rest van de pagina gewoon alle stappen staan en dat je bestelling is ontvangen en goedgekeurd. En als ik op de email betaal link klik staat er je betaalt bij ontvangst van je bestelling.

@Johrick  heb jij misschien een antwoord? Er staat in mijn app ook dat ik nog kan verlengen.

Staat er bij mij ook maar wanneer ik daarop klik kan ik niks. Toch is mijn bestelling er wel juist door. Ik heb dan gelukkig geen bericht of melding dat de mijne is geannuleerd.

 

zie wel steeds meer reacties dat het verzenden van je telefoon meer succes biedt dan dat je hem zelf ophaalt in de winkel dit jaar. 

Reputatie 1

Alvast excuses met mijn Nederlands, het is niet zo goed!

 

Ik heb op 9-9 om ~4pm de iPhone 14 pro max (128gb, Paars) besteld, maar de orderstatus pagina vind geen resultaat? Mijn bestelnummer en postcode etc heeft geen fout…

 

Heb iemand dit probleem ook?

Reputatie 4

Ik verwacht dat ik die 4-5 weken moet wachten (ordernr 7555****) maar vroeg me af of iemand anders onderin zijn bestelstatus ook heeft staan bestelling is geannuleerd dus je hoeft niet te betalen. Terwijl op de rest van de pagina gewoon alle stappen staan en dat je bestelling is ontvangen en goedgekeurd. En als ik op de email betaal link klik staat er je betaalt bij ontvangst van je bestelling.

@Johrick  heb jij misschien een antwoord? Er staat in mijn app ook dat ik nog kan verlengen.

Staat er bij mij ook maar wanneer ik daarop klik kan ik niks. Toch is mijn bestelling er wel juist door. Ik heb dan gelukkig geen bericht of melding dat de mijne is geannuleerd.

 

zie wel steeds meer reacties dat het verzenden van je telefoon meer succes biedt dan dat je hem zelf ophaalt in de winkel dit jaar. 

Ik had wel aangegeven dat ik hem thuisbezorgd wilde hebben. Maar vind het raar dat ik niet kan betalen en dat er staat geannuleerd. En in de app ( en op de site als ik inlog) staat dat ik nog kan verlengen.

Reputatie 6

Alvast excuses met mijn Nederlands, het is niet zo goed!

 

Ik heb op 9-9 om ~4pm de iPhone 14 pro max (128gb, Paars) besteld, maar de orderstatus pagina vind geen resultaat? Mijn bestelnummer en postcode etc heeft geen fout…

 

Heb iemand dit probleem ook?

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel? Dan werkt die pagina namelijk niet!

Reputatie 6

Ik had wel aangegeven dat ik hem thuisbezorgd wilde hebben. Maar vind het raar dat ik niet kan betalen en dat er staat geannuleerd. En in de app ( en op de site als ik inlog) staat dat ik nog kan verlengen.

Je kan T-Mobile altijd even een berichtje op Twitter sturen, die hebben mij daar ook vrij vlot geholpen met controleren of mijn order correct was binnengekomen.

Reputatie 4

Ik had wel aangegeven dat ik hem thuisbezorgd wilde hebben. Maar vind het raar dat ik niet kan betalen en dat er staat geannuleerd. En in de app ( en op de site als ik inlog) staat dat ik nog kan verlengen.

Je kan T-Mobile altijd even een berichtje op Twitter sturen, die hebben mij daar ook vrij vlot geholpen met controleren of mijn order correct was binnengekomen.

Ik heb geen twitter