[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 3

@Johrick ik had mijn pro max 128gb zwart maandag besteld en ik heb gekozen voor afhaal wanneer krijg ik heb binnen want toen ik hem had besteld werdt er tegen mij gezegd dat ik heb vrijdag (gister) kon ophalen maar ik heb niks ontvangen 

Dat is denk ik vrij kansloos. Een van de populairste modellen en heel veel mensen die binnen een uur hebben besteld hebben hem ook nog niet ontvangen. 

Reputatie 2

Ik stond 09-09 om 14:00 uur al klaar om mijn verlening te doen. Helaas deed de website het niet. Uit eindelijk mijn bestelling met bestellingnnr: 7532XXX om 14:37uur gedaan. 
Heb voor de iPhone 14 Pro Max 128GB in silver gekozen. Gekozen voor afhaal in de winkel. Helaas nog geen bericht gekregen. 

 

Hebben jullie ook jullie ‘tweede’ mail de volgende dag binnen gekregen? Had eerst: Bedankt voor je bestelling!. En de volgende dag pas een email met: Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!

Reputatie 5

Ik stond 09-09 om 14:00 uur al klaar om mijn verlening te doen. Helaas deed de website het niet. Uit eindelijk mijn bestelling met bestellingnnr: 7532XXX om 14:37uur gedaan. 
Heb voor de iPhone 14 Pro Max 128GB in silver gekozen. Gekozen voor afhaal in de winkel. Helaas nog geen bericht gekregen. 

 

Hebben jullie ook jullie ‘tweede’ mail de volgende dag binnen gekregen? Had eerst: Bedankt voor je bestelling!. En de volgende dag pas een email met: Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!

Ja, kwam pas de volgende dag na 10 uur. Heb het idee dat dit bij alle online bestelling is gebeurd die voor aflevering in de winkel hebben gekozen. Misschien is dus niet het ordernummer leidend, maar het moment van de bestelbevestiging. Krijg steeds meer dat gevoel. Dat zou echt niet oké zijn.

Reputatie 6

Ja, kwam pas de volgende dag na 10 uur. Heb het idee dat dit bij alle online bestelling is gebeurd die voor aflevering in de winkel hebben gekozen. Misschien is dus niet het ordernummer leidend, maar het moment van de bestelbevestiging. Krijg steeds meer dat gevoel. Dat zou echt niet oké zijn.

Wellicht combinatie van. Maar ander lid @Steeffeh wist te vermelden dat zijn winkel niks binnen heeft gekregen (of helemaal gaan Max modellen). Dus het duidt ook op een mogelijk logistiek probleem.

Reputatie 4

Ik stond 09-09 om 14:00 uur al klaar om mijn verlening te doen. Helaas deed de website het niet. Uit eindelijk mijn bestelling met bestellingnnr: 7532XXX om 14:37uur gedaan. 
Heb voor de iPhone 14 Pro Max 128GB in silver gekozen. Gekozen voor afhaal in de winkel. Helaas nog geen bericht gekregen. 

 

Hebben jullie ook jullie ‘tweede’ mail de volgende dag binnen gekregen? Had eerst: Bedankt voor je bestelling!. En de volgende dag pas een email met: Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!

Ik had precies hetzelfde 

Reputatie 4

Ja, kwam pas de volgende dag na 10 uur. Heb het idee dat dit bij alle online bestelling is gebeurd die voor aflevering in de winkel hebben gekozen. Misschien is dus niet het ordernummer leidend, maar het moment van de bestelbevestiging. Krijg steeds meer dat gevoel. Dat zou echt niet oké zijn.

Wellicht combinatie van. Maar ander lid @Steeffeh wist te vermelden dat zijn winkel niks binnen heeft gekregen (of helemaal gaan Max modellen). Dus het duidt ook op een mogelijk logistiek probleem.

Denk je braaf en goed te zijn door het in de winkel te laten bezorgen en af te halen krijg je hiermee te maken. Met een logistiek probleem. Hij is fijn. 

Reputatie 3

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Zou leuk zijn als ze hierop gaan reageren.. maar dat zou teveel werk zijn

Reputatie 1

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Zou leuk zijn als ze hierop gaan reageren.. maar dat zou teveel werk zijn

Laat het te veel werk zitten, ze hebben er geen antwoord op

Reputatie 6

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Zou leuk zijn als ze hierop gaan reageren.. maar dat zou teveel werk zijn

Laat het te veel werk zitten, ze hebben er geen antwoord op

En een antwoord is ook niet nodig. Een oplossing wél. Als logistiek fout gaat (wat ze misschien nu niet eens door hebben) moeten ze dat oplossen en dan krijgen wij allemaal asap onze ophaal bevestiging. 

Reputatie 2

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Zou leuk zijn als ze hierop gaan reageren.. maar dat zou teveel werk zijn

Laat het te veel werk zitten, ze hebben er geen antwoord op

En een antwoord is ook niet nodig. Een oplossing wél. Als logistiek fout gaat (wat ze misschien nu niet eens door hebben) moeten ze dat oplossen en dan krijgen wij allemaal asap onze ophaal bevestiging. 

Heeft iemand überhaupt al zijn of haar Iphone opgehaald? Ik zie zowat alleen maar Iphones die bezorgd zijn. Tja het moet wel een fout zijn want het is raar dat niemand zijn Iphone kan ophalen.

Reputatie 6

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Zou leuk zijn als ze hierop gaan reageren.. maar dat zou teveel werk zijn

Laat het te veel werk zitten, ze hebben er geen antwoord op

En een antwoord is ook niet nodig. Een oplossing wél. Als logistiek fout gaat (wat ze misschien nu niet eens door hebben) moeten ze dat oplossen en dan krijgen wij allemaal asap onze ophaal bevestiging. 

Heeft iemand überhaupt al zijn of haar Iphone opgehaald? Ik zie zowat alleen maar Iphones die bezorgd zijn. Tja het moet wel een fout zijn want het is raar dat niemand zijn Iphone kan ophalen.

Een enkeling geloof ik. Maar kan alsnog zijn dat er dan iets fout gaat. Je weet niet of alles vanuit 1 punt wordt aangestuurd of niet.

 

Maar als je het logisch moet redeneren én om je heen kijkt zie je dat er in ieder geval IETS fout is. Dus dat moeten ze gewoon onderzoeken, intern escaleren, ipv ons standaard antwoord geven over FiFo en veel vraag weinig aanbod. Want dat is hier totaal niet het geval.

Reputatie 4

Ook wel toevallig dat precies de mensen die voor ophalen in de winkel hebben gekozen geen bestelstatus kunnen zien (ergens logisch). Maar dit zijn ook precies de personen die nog niks hebben kunnen ophalen.

Reputatie 4

Laten bezorgen is ook niet heilig.

Ik zou hem vandaag rond 13:30 krijgen maar PostNL stuurt doodleuk een update dat het nu maandagmiddag wordt.

Alsof ik dag en nacht thuis kan zitten voor een pakketje.

Snap niet dat T-mobile hier zaken mee doet 

Reputatie 2

Laten bezorgen is ook niet heilig.

Ik zou hem vandaag rond 13:30 krijgen maar PostNL stuurt doodleuk een update dat het nu maandagmiddag wordt.

Alsof ik dag en nacht thuis kan zitten voor een pakketje.

Snap niet dat T-mobile hier zaken mee doet 

Dat is eerder uitzondering dan regel bij PostNL, maar goed, je gal spuwen mag altijd 😉

Reputatie 4

Laten bezorgen is ook niet heilig.

Ik zou hem vandaag rond 13:30 krijgen maar PostNL stuurt doodleuk een update dat het nu maandagmiddag wordt.

Alsof ik dag en nacht thuis kan zitten voor een pakketje.

Snap niet dat T-mobile hier zaken mee doet 

Jij hebt in ieder geval nog een status van waar je toestel is. Bij ons is het echt een groot raadsel.

Ook wel toevallig dat precies de mensen die voor ophalen in de winkel hebben gekozen geen bestelstatus kunnen zien (ergens logisch). Maar dit zijn ook precies de personen die nog niks hebben kunnen ophalen.

Ik vind het eigenlijk helemaal niet logisch: de winkel is toch ook een adres waarnaar bezorgd wordt? Waarom zou je daar de status niet van bij kunnen houden? 

Ik vind het niet weten een veel groter probleem dan het wachten. Als het product niet op voorraad is en ik daarom moet wachten: jammer maar begrijpelijk. Maar niet weten of het vandaag, morgen of over 5 weken komt, dat vind ik echt ver beneden wat je mag verwachten een modern bestelproces.

Reputatie 4

Ook wel toevallig dat precies de mensen die voor ophalen in de winkel hebben gekozen geen bestelstatus kunnen zien (ergens logisch). Maar dit zijn ook precies de personen die nog niks hebben kunnen ophalen.

Ik vind het eigenlijk helemaal niet logisch: de winkel is toch ook een adres waarnaar bezorgd wordt? Waarom zou je daar de status niet van bij kunnen houden? 

Ik heb werkelijk waar geen idee.. Ik vind het ook allemaal erg krom hoe het hier gaat. Het is nu maar met smart wachten op een SMS van T-mobile… Verder kan er echt niks worden ingezien van status of wat dan ook.

Reputatie 4

Ik lees hier heel veel vragen! 
Mijn vriend werkt in de winkel van t-mobile, en hun hebben echt niet veel toestellen geleverd gekregen. Wanneer er een nieuwe batch komt is ook niet duidelijk. Het verschilt ook per winkel hoeveel ze er hebben geleverd gekregen. 
Ze werken de orders op volgorde af, maar per winkel kan het ook verschillen wat er is binnen gekomen. 

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. 
Als jou iPhone in de winkel is word je uiteraard gebeld 

Reputatie 3

Nogmaals iedereen, het is niet alleen afhalen in de winkel waarbij FiFo niet nageleefd wordt. Bij bezorgen ook. 

Reputatie 6

Ik lees hier heel veel vragen! 
Mijn vriend werkt in de winkel van t-mobile, en hun hebben echt niet veel toestellen geleverd gekregen. Wanneer er een nieuwe batch komt is ook niet duidelijk. Het verschilt ook per winkel hoeveel ze er hebben geleverd gekregen. 
Ze werken de orders op volgorde af, maar per winkel kan het ook verschillen wat er is binnen gekomen. 

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. 
Als jou iPhone in de winkel is word je uiteraard gebeld 

Maar alsnog klopt het FiFo systeem niet. Dan zou een iPhone voor afhalen naar de winkel moeten voor iemand met order 7531 en niet naar iemand die bezorgen heeft gekozen met order 7532. Dan klopt het toch niet 🤷🏻‍♂️

 

*exact zelfde iPhone configuratie.

Reputatie 4

Ik lees hier heel veel vragen! 
Mijn vriend werkt in de winkel van t-mobile, en hun hebben echt niet veel toestellen geleverd gekregen. Wanneer er een nieuwe batch komt is ook niet duidelijk. Het verschilt ook per winkel hoeveel ze er hebben geleverd gekregen. 
Ze werken de orders op volgorde af, maar per winkel kan het ook verschillen wat er is binnen gekomen. 

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. 
Als jou iPhone in de winkel is word je uiteraard gebeld 

Maar alsnog klopt het FiFo systeem niet. Dan zou een iPhone voor afhalen naar de winkel moeten voor iemand met order 7531 en niet naar iemand die bezorgen heeft gekozen met order 7532. Dan klopt het toch niet 🤷🏻‍♂️

 

*exact zelfde iPhone configuratie.

Denk zelf dat ze bezorgen apart doen op volgorde en de winkel apart doen op volgorde. 
Maar stel winkel A heeft die iPhone niet maar winkel B wel en iemand heeft in A besteld maar is er dus niet ja dan moet die ook wachten terwijl had die in winkel B besteld had hij hem misschien al gehad  

Denk dat het een heel moeilijk iets is om de juiste iPhones op de juiste plaats te krijgen als je gaat kijken na de ordernummers 

 

Reputatie 6

Denk zelf dat ze bezorgen apart doen op volgorde en de winkel apart doen op volgorde. 
Maar stel winkel A heeft die iPhone niet maar winkel B wel en iemand heeft in A besteld maar is er dus niet ja dan moet die ook wachten terwijl had die in winkel B besteld had hij hem misschien al gehad  

Denk dat het een heel moeilijk iets is om de juiste iPhones op de juiste plaats te krijgen als je gaat kijken na de ordernummers 

 

Zelf zou ik dat ook zeggen, want dat is een logische logistieke handeling. Maar dat rijmt niet met wat klantenservice ons zegt. Die communiceert van 1 algemene FiFo. Dus dat is het hekel punt: als ze er transparanter over zijn is het geklaag ook niet nodig 😌

Reputatie 4

Ik lees hier heel veel vragen! 
Mijn vriend werkt in de winkel van t-mobile, en hun hebben echt niet veel toestellen geleverd gekregen. Wanneer er een nieuwe batch komt is ook niet duidelijk. Het verschilt ook per winkel hoeveel ze er hebben geleverd gekregen. 
Ze werken de orders op volgorde af, maar per winkel kan het ook verschillen wat er is binnen gekomen. 

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. 
Als jou iPhone in de winkel is word je uiteraard gebeld 

Maar alsnog klopt het FiFo systeem niet. Dan zou een iPhone voor afhalen naar de winkel moeten voor iemand met order 7531 en niet naar iemand die bezorgen heeft gekozen met order 7532. Dan klopt het toch niet 🤷🏻‍♂️

 

*exact zelfde iPhone configuratie.

Denk zelf dat ze bezorgen apart doen op volgorde en de winkel apart doen op volgorde. 
Maar stel winkel A heeft die iPhone niet maar winkel B wel en iemand heeft in A besteld maar is er dus niet ja dan moet die ook wachten terwijl had die in winkel B besteld had hij hem misschien al gehad  

Denk dat het een heel moeilijk iets is om de juiste iPhones op de juiste plaats te krijgen als je gaat kijken na de ordernummers 

 

Maar dat is wel wat T-mobile belooft. Zij zeggen dat ze FiFo hanteren, dus als ik met mijn bestelling in de winkel in Veldhoven order nummer 2 heb en er zijn in een winkel in Amsterdam 3 orders, (nummer 1, 3 &4), dan hoort van de eerste 3 telefoons (natuurlijk gelijke config/kleur) er één te gaan naar Veldhoven en 2 naar Amsterdam en niet 3 naar Amsterdam omdat daar nou toevallig 3 orders voor dat toestel zijn. 

 

Het forum staat ondertussen vol met voorbeelden van mensen die qua ordernummer / tijd gewoon snel besteld hebben en die, bij gelijke configuratie, hun telefoon niet hebben, terwijl mensen die later besteld hebben, hun telefoon al hebben. 

 

Nu weet ik dat dit elk jaar bij de introductie van iPhones het geval is en dat is ook logisch, want er gaat op x orders echt wel eens wat mis, maar dit jaar is het wel heel erg veel. Dat kan goed door externe of interne fouten/problemen komen, maar ben dan als T-mobile eerlijk en zeg dat dan gewoon. Nu zien mensen dat het niet gaat zoals beloofd is en is d'r 0 reactie van T-mobile en dat is voor de medewerkers in de T-mobile winkel ook niet handig, want die hebben al helemaal geen invloed op dit proces, maar hebben wel een boze klant in de winkel.

ik heb bestelnummer 7534 had 9 sept om 17:20 besteld en heb hem nu net binnen de iphone 14 pro max 128 gb dieppaars🥳

Reputatie 3

ik heb bestelnummer 7534 had 9 sept om 17:20 besteld en heb hem nu net binnen de iphone 14 pro max 128 gb dieppaars🥳

Zelfde model, bestel nummer 7531 en nog niks… lol