[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Weet niet of ik langer wil wachten (6 tot 8 weken) of gewoon annuleren en dan bij Belsimpel gaan bestellen! Maar weet iemand hoe dat zit als je een vervoegde verlening heb aangevraagd? Je kan toch twee abonnementen nemen bij T-Mobile? 

Het wordt steeds spannender… en het vertrouwen in T-Mobile begint nu wel echt te dalen…

 

Vanmorgen is mijn aanbetaling voor de nieuwe iPhone plotseling teruggestort. Klantenservice gebeld en het eerste wat ze zeggen is “oh, dan is de bestelling geannuleerd!” Lekker weer dit. Hoe dan? 😡

Bij nakijken blijkt dat de bestelling vooralsnog in het systeem staat, maar dit hebben ze nog nooit meegemaakt… 🤷🏻 Gebeurt normaliter alleen als de bestelling word geannuleerd.

We gaan het voor u uitzoeken en komen hier binnen 14! dagen op terug. Dus weer 14 dagen wachten? Ja meneer, sorry, meer kan ik niet voor u doen.

WTF...

 

@Hajar @Pharwin - wat moet er gebeuren voordat ik het toestel daadwerkelijk krijg!?

Nou ik heb precies hetzelfde, echt WTF!!!! zes weken voor niets wachten!!!!

Ik denk een fout in het systeem ik heb op 4-10 mijn vorige Apple Watch in 1x afbetaald en de klantenservice zag het staan dat ik het bedrag tegoed had van hun.

Bij mij ging de betaling op 9-9 niet meteen goed, daardoor heb ik het geld teruggekregen. Ik heb net gebeld en ze zeggen dat mijn bestelling er nog wel goed in staat en ik nu moet betalen aan de deur...

Reputatie 4

Maar waarom wacht jij nog? De telefoon die jij wilt staat al op 16-09? @JonPhone 

Reputatie 4

Weet niet of ik langer wil wachten (6 tot 8 weken) of gewoon annuleren en dan bij Belsimpel gaan bestellen! Maar weet iemand hoe dat zit als je een vervoegde verlening heb aangevraagd? Je kan toch twee abonnementen nemen bij T-Mobile? 

Je bedoelt zo’n early renewal? Volgens mij kan dat alleen bij T mobile zelf. Je kan het altijd proberen toch die 2 abonnementen, zou dat wel doen voor je die ene annuleert

Maar waarom wacht jij nog? De telefoon die jij wilt staat al op 16-09? @JonPhone 

Ik weet het echt niet, 4-6 weken vanaf 9-9 is uiterlijk aankomende vrijdag, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet meer goedkomt..

Reputatie 4

Maar waarom wacht jij nog? De telefoon die jij wilt staat al op 16-09? @JonPhone 

Ik weet het echt niet, 4-6 weken vanaf 9-9 is uiterlijk aankomende vrijdag, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet meer goedkomt..

Heel raar. Als het op 16-09 staat neem je toch aan dat zeker 09-09 t/m 12-09 ( of later) al verwerkt zijn en uitgeleverd. 

Maar waarom wacht jij nog? De telefoon die jij wilt staat al op 16-09? @JonPhone 

Ik weet het echt niet, 4-6 weken vanaf 9-9 is uiterlijk aankomende vrijdag, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet meer goedkomt..

Heel raar. Als het op 16-09 staat neem je toch aan dat zeker 09-09 t/m 12-09 ( of later) al verwerkt zijn en uitgeleverd. 

Daarom, krijg er een slecht gevoel bij..

@Pharwin kun jij zeggen hoe het zit met mijn bestelling?

Zijn er mensen die vanuit mobiel.nl besteld hebben???

12 september iPhone 14 Pro Space Black besteld vanuit mobiel.nl voor een verlenging bij T-Mobile. Geen voorraad niks..

 

Zijn er mensen die vanuit mobiel.nl hebben besteld? Ik denk namelijk dat mobiel.nl 10x erger is dan vanuit hier bestellen.

Ik heb ook via mobiel.nl op 10-09 de pro 128 GB dieppaars besteld. Nog helemaal niks gehoord. Elke keer als ik bel zeggen ze 3 tot 4 weken.

Mobiel.nl is idd 10 keer erger dan T-Mobile.

Heb jij nog iets gehoord Moysin?

Hey de data’s zijn aangepast. Nu opeens weer flink wat dagen verder. Ben benieuwd wanneer ik mijn Dieppaarse 128gb thuis kan verwachten, heb hem op 23-9 besteld en daar staat die nu op. Duimen maar

Hoe is het met de rest van jullie? Al wat gehoord

Reputatie 4

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Nou nee hoor, denk niet dat iedereen z’n telefoon al heeft. Ik denk dat iedereen het zat is om in een form te kletsen waar de oprichter (T-mobile) geen woord zegt. Geen update geeft van welke bestellingen er aan de beurt zijn etc etc. Als je dan hoort dat er mensen langs de Shop gaan en meteen met een telefoon weg lopen dan is je vertrouwen in hun zogenaamde fifo systeem ook totaal weg!!

Reputatie 4

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Ik denk dat de ene helft zijn telefoon al heeft en de andere helft is het alweer zat en/of hebben ergens anders besteld 

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Nou nee hoor, denk niet dat iedereen z’n telefoon al heeft. Ik denk dat iedereen het zat is om in een form te kletsen waar de oprichter (T-mobile) geen woord zegt. Geen update geeft van welke bestellingen er aan de beurt zijn etc etc. Als je dan hoort dat er mensen langs de Shop gaan en meteen met een telefoon weg lopen dan is je vertrouwen in hun zogenaamde fifo systeem ook totaal weg!!

Mee eens, mensen zijn denk ik grotendeels het zat om en te wachten en niks te horen van T-Mobile admins hier op het forum. Het valt me ook op dat er al een tijdje geen chat is gekomen hier in dit Forum van Pharwan of Hajar of iemand anders van T-mobile die een soort update kan geven.

Reputatie 4

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Nou nee hoor, denk niet dat iedereen z’n telefoon al heeft. Ik denk dat iedereen het zat is om in een form te kletsen waar de oprichter (T-mobile) geen woord zegt. Geen update geeft van welke bestellingen er aan de beurt zijn etc etc. Als je dan hoort dat er mensen langs de Shop gaan en meteen met een telefoon weg lopen dan is je vertrouwen in hun zogenaamde fifo systeem ook totaal weg!!

Ik gun het diegene wel hoor want dit wachten is ook niks maar vind het wel oneerlijk tegenover degene die wel netjes in de rij staan en wachten. Maar het kan ook aan die shop liggen misschien was er voor dat model geen wachtrij daar of zoiets 

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Nou nee hoor, denk niet dat iedereen z’n telefoon al heeft. Ik denk dat iedereen het zat is om in een form te kletsen waar de oprichter (T-mobile) geen woord zegt. Geen update geeft van welke bestellingen er aan de beurt zijn etc etc. Als je dan hoort dat er mensen langs de Shop gaan en meteen met een telefoon weg lopen dan is je vertrouwen in hun zogenaamde fifo systeem ook totaal weg!!

Mee eens, mensen zijn denk ik grotendeels het zat om en te wachten en niks te horen van T-Mobile admins hier op het forum. Het valt me ook op dat er al een tijdje geen chat is gekomen hier in dit Forum van Pharwan of Hajar of iemand anders van T-mobile die een soort update kan geven.

Volgens mij is het helemaal niet zo moeilijk, als ze nou Ipv bestel datum aangeven welke bestellingen per telefoon type aan de beurt zijn. Dan scheelt het een hoop zelfde vragen en onzekerheid.

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Nou nee hoor, denk niet dat iedereen z’n telefoon al heeft. Ik denk dat iedereen het zat is om in een form te kletsen waar de oprichter (T-mobile) geen woord zegt. Geen update geeft van welke bestellingen er aan de beurt zijn etc etc. Als je dan hoort dat er mensen langs de Shop gaan en meteen met een telefoon weg lopen dan is je vertrouwen in hun zogenaamde fifo systeem ook totaal weg!!

Ik gun het diegene wel hoor want dit wachten is ook niks maar vind het wel oneerlijk tegenover degene die wel netjes in de rij staan en wachten. Maar het kan ook aan die shop liggen misschien was er voor dat model geen wachtrij daar of zoiets 

ik gun het ook iedereen dat die niet hoeft te wachten, maar zo een shop moet ook wel weten hoe hun eigen bestel systeem werkt. Als er inderdaad iemand een bestelling annuleert, dan staan er nog 1000 in de wachtrij. Dan geeft je die toch niet aan iemand die op dat moment toevallig binnen komt lopen. Maar goed zal wel aan mij liggen ofzo. Wacht al sinds 11-09 en ben het wachten meer dan zat.

 

Reputatie 4

@Fayz Ab ik snap dat niet… alle modellen staan op 15-09 of later. Dat zou toch moeten betekenen dat alles ervoor behandeld is?  Want waarom zou je de datum verschuiven als die ervoor nog niet afgehandeld zijn? 

Nou ik hang hier nog wel even rond misschien een week of 3 nog.

Paars 512gb staat nu op 16-09 ik heb op 10-10 besteld order 76431xxx

Het lijkt wel alsof bijna iedereen z’n telefoon al binnen heeft, dit Forum begint een beetje stof te vangen niemand praat meer :(

Nou nee hoor, denk niet dat iedereen z’n telefoon al heeft. Ik denk dat iedereen het zat is om in een form te kletsen waar de oprichter (T-mobile) geen woord zegt. Geen update geeft van welke bestellingen er aan de beurt zijn etc etc. Als je dan hoort dat er mensen langs de Shop gaan en meteen met een telefoon weg lopen dan is je vertrouwen in hun zogenaamde fifo systeem ook totaal weg!!

Ik gun het diegene wel hoor want dit wachten is ook niks maar vind het wel oneerlijk tegenover degene die wel netjes in de rij staan en wachten. Maar het kan ook aan die shop liggen misschien was er voor dat model geen wachtrij daar of zoiets 

ik gun het ook iedereen dat die niet hoeft te wachten, maar zo een shop moet ook wel weten hoe hun eigen bestel systeem werkt. Als er inderdaad iemand een bestelling annuleert, dan staan er nog 1000 in de wachtrij. Dan geeft je die toch niet aan iemand die op dat moment toevallig binnen komt lopen. Maar goed zal wel aan mij liggen ofzo. Wacht al sinds 11-09 en ben het wachten meer dan zat.

 

Precies wat jij dacht dat dacht ik ook! 

@Fayz Ab ik snap dat niet… alle modellen staan op 15-09 of later. Dat zou toch moeten betekenen dat alles ervoor behandeld is?  Want waarom zou je de datum verschuiven als die ervoor nog niet afgehandeld zijn? 

Nee dat is dus niet zo, dat betekent dat iedereen die op of voor 15 September heeft besteld 4 tot 6 weken moet wachten. Maar wie er nu aan de beurt is, is de vraag. 

Reputatie 4

@Fayz Ab ik snap dat niet… alle modellen staan op 15-09 of later. Dat zou toch moeten betekenen dat alles ervoor behandeld is?  Want waarom zou je de datum verschuiven als die ervoor nog niet afgehandeld zijn? 

Nee dat is dus niet zo, dat betekent dat iedereen die op of voor 15 September heeft besteld 4 tot 6 weken moet wachten. Maar wie er nu aan de beurt is, is de vraag. 

Ik dacht juist vanaf 15-09 is 4 tot 6 weken wachten en alles ervoor is afgehandeld of als eerste aan de beurt.

Maar ja dat geeft weer aan hoe onduidelijk alles is 

@Fayz Ab ik snap dat niet… alle modellen staan op 15-09 of later. Dat zou toch moeten betekenen dat alles ervoor behandeld is?  Want waarom zou je de datum verschuiven als die ervoor nog niet afgehandeld zijn? 

Nee dat is dus niet zo, dat betekent dat iedereen die op of voor 15 September heeft besteld 4 tot 6 weken moet wachten. Maar wie er nu aan de beurt is, is de vraag. 

Ik dacht juist vanaf 15-09 is 4 tot 6 weken wachten en alles ervoor is afgehandeld of als eerste aan de beurt.

Maar ja dat geeft weer aan hoe onduidelijk alles is 

Waarschijnlijk moet je als je de aangegeven datum besteld hebt nu nog 4 tot 6 weken wachten…

12 september iPhone 14 Pro Space Black besteld vanuit mobiel.nl voor een verlenging bij T-Mobile. Geen voorraad niks..

 

Zijn er mensen die vanuit mobiel.nl hebben besteld? Ik denk namelijk dat mobiel.nl 10x erger is dan vanuit hier bestellen.

Ik heb ook via mobiel.nl op 10-09 de pro 128 GB dieppaars besteld. Nog helemaal niks gehoord. Elke keer als ik bel zeggen ze 3 tot 4 weken.

Mobiel.nl is idd 10 keer erger dan T-Mobile.

Heb jij nog iets gehoord Moysin?

Helaas niks gehoord over de levering, vorige week een officiele klacht ingediend bij hun directie. Nog steeds geen reactie op de klacht.

Reputatie 4

Nou de levertijden zijn weer aangepast en weer niet voor het toestel waar ik op wacht. Zucht 😞