[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Woensdagochtend 10 uur besteld (iPhone 12 pro 256gb blauw), morgen 16:30 ophalen T-mobile store.

Woensdagochtend 10 uur besteld (iPhone 12 pro 256gb blauw), morgen 16:30 ophalen T-mobile store.


Gisterochtend besteld??

Reputatie 2

Had een afspraak staan bij AMP voor aanstaande zondag (kon niet eerder kiezen), maar gewoon net even voor de lol gekeken en kon hem gewoon verplaatsen naar morgen.

Vrijdag rond 21:10 verlengd met Pro 128GB zwart en toch @ launchdate @ huis… best gek

Vrijdag rond middernacht besteld (23:53) en zojuist een SMS gekregen dat ik de bestelling kan ophalen bij de T-Mobile shop (Amsterdam 1e van Swindenstraat)! iPhone 12 Pro 128gb Zwart

Reputatie 3

Heb nog niets gehoord. Heb voor bezorgen gekozen en via gsmweb besteld maar krijg ik het toestel via tmobile zelf? Weet iemand dat? 

Reputatie 1

Op dinsdag besteld nog geen info bekend !12 pro blauwe.

Reputatie 1

Net gebeld dat ik morgen mijn iPhone Pro 128gb grijs op kan halen bij de Tmobile-shop in Hilversum. Ik heb deze zaterdag om 13:45 besteld. 

Heb gisteravond pas besteld, afhalen in Eindhoven. Nog geen telefoontje gehad. Benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.

Op de 16e in de middag besteld, nog steeds niets gehoord. Ik mag toch wel hopen dat ik bij de eerste levering zit. 

Reputatie 1

Zaterdagmiddag rond 16;00 de blauwe 12 pro 128 Gb besteld maar nog steeds niks gehoord van AMP. Nog even geduld hebben? 

Reputatie 2

Op de 16e in de middag besteld, nog steeds niets gehoord. Ik mag toch wel hopen dat ik bij de eerste levering zit. 

Ja daar mag je wel van uitgaan als “als eerste besteld als eerste geleverd” nog van toepassing is?

Ook ik heb nog steeds niets gehoord en op vrijdag 16-10 15.28 uur besteld…….. 

Reputatie 3

Zaterdagmiddag rond 16;00 de blauwe 12 pro 128 Gb besteld maar nog steeds niks gehoord van AMP. Nog even geduld hebben? 

Hier hetzelfde verhaal. Ook nog niks gehoord van AMP. 

Reputatie 2

Net gebeld dat ik morgen mijn iPhone Pro 128gb grijs op kan halen bij de Tmobile-shop in Hilversum. Ik heb deze zaterdag om 13:45 besteld. 

Wat fijn voor jou. 
Maar hoe bijzonder voor iedereen waaronder ik die hem vrijdag al besteld had. 
Ik vind het deze keer echt zo slecht geregeld, 15 jaar klant maar dit echt nog nooit zo gemaakt. 
ondertussen aan hoe zoeken aan een provider die duidelijker kan zijn over de leverdatum. Fail Tmobile! 

Reputatie 2

Op de 16e in de middag besteld, nog steeds niets gehoord. Ik mag toch wel hopen dat ik bij de eerste levering zit. 

Ja daar mag je wel van uitgaan als “als eerste besteld als eerste geleverd” nog van toepassing is?

Ook ik heb nog steeds niets gehoord en op vrijdag 16-10 15.28 uur besteld…….. 

Ik denk niet dat het zo werkt als ik hier lees en kijk naar mijn eigen bestelling, helaas! 

Reputatie 7
Badge +14

Heb nog niets gehoord. Heb voor bezorgen gekozen en via gsmweb besteld maar krijg ik het toestel via tmobile zelf? Weet iemand dat? 

Hallo @Mimi-89 Je moet bij GSMweb vragen wanneer ze uitleveren. 
Je krijgt je telefoon via dat bedrijf dus niet bij Tmobile 

Succes

Reputatie 3

Ik om 14.49 uur verlengd via gsmweb, ook nog niks gehoord pff

Reputatie 3

Heb nog niets gehoord. Heb voor bezorgen gekozen en via gsmweb besteld maar krijg ik het toestel via tmobile zelf? Weet iemand dat? 

Hallo @Mimi-89 Je moet bij GSMweb vragen wanneer ze uitleveren. 
Je krijgt je telefoon via dat bedrijf dus niet bij Tmobile 

Succes

Ben benieuwd. Had ben ook morgen verwacht 😞

Reputatie 7
Badge +14

Net gebeld dat ik morgen mijn iPhone Pro 128gb grijs op kan halen bij de Tmobile-shop in Hilversum. Ik heb deze zaterdag om 13:45 besteld. 

Wat fijn voor jou. 
Maar hoe bijzonder voor iedereen waaronder ik die hem vrijdag al besteld had. 
Ik vind het deze keer echt zo slecht geregeld, 15 jaar klant maar dit echt nog nooit zo gemaakt. 
ondertussen aan hoe zoeken aan een provider die duidelijker kan zijn over de leverdatum. Fail Tmobile! 

Dit heeft alles met kleur en type te maken. 
 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

FAQ iPhone 12 klik op de link voor meer uitleg.

Voor straks veel plezier met jullie nieuwe IPhone, iedereen komt aan de beurt (zelfs ik in November pas maar dan kan ik nog van langer van de voorpret genieten)

 

Reputatie 1

Net gebeld dat ik morgen mijn iPhone Pro 128gb grijs op kan halen bij de Tmobile-shop in Hilversum. Ik heb deze zaterdag om 13:45 besteld. 

Wat fijn voor jou. 
Maar hoe bijzonder voor iedereen waaronder ik die hem vrijdag al besteld had. 
Ik vind het deze keer echt zo slecht geregeld, 15 jaar klant maar dit echt nog nooit zo gemaakt. 
ondertussen aan hoe zoeken aan een provider die duidelijker kan zijn over de leverdatum. Fail Tmobile! 

Dit heeft alles met kleur en type te maken. 

 

Dit klopt niet helemaal CrisTien. Een paar pagina’s terug kun je het vinden. Er zijn mensen die dezelfde iPhone en kleur later hebben besteld en hem toch eerder ontvangen (ook gelijk gereageerd op de AMP mail). Voor mij was dit helaas ook zo, maar ik heb mijn bezorging vanmiddag nog kunnen aanpassen gelukkig.

Reputatie 2

Krijg nu net een sms dat ik hem morgen kan ophalen….Toch nog:raised_hands_tone2:

Reputatie 7
Badge +14

Heb nog niets gehoord. Heb voor bezorgen gekozen en via gsmweb besteld maar krijg ik het toestel via tmobile zelf? Weet iemand dat? 

Hallo @Mimi-89 Je moet bij GSMweb vragen wanneer ze uitleveren. 
Je krijgt je telefoon via dat bedrijf dus niet bij Tmobile 

Succes

Ben benieuwd. Had ben ook morgen verwacht 😞

Ga even op GsmWeb kijken of je iets wijzer kan worden.

heb je nog geen mail voor afspraak? Kijk ook in je spambox 

Heb je de mail echt niet dan is of de IPhone 📱 van jouw keus er nog niet of  AMP stuurt de mail nog. 
De 12 Lijkt een succesnummer met mega veel bestellingen. 
Ik las bij apple zelf dat ze sommige toestellen die gisteren besteld zijn pas half Nov. Leveren.
Groetjes

Reputatie 4

Heb gisteravond pas besteld, afhalen in Eindhoven. Nog geen telefoontje gehad. Benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.

Welke heb je besteld? 
 

Reputatie 4

Net gebeld dat ik morgen mijn iPhone Pro 128gb grijs op kan halen bij de Tmobile-shop in Hilversum. Ik heb deze zaterdag om 13:45 besteld. 

Wat fijn voor jou. 
Maar hoe bijzonder voor iedereen waaronder ik die hem vrijdag al besteld had. 
Ik vind het deze keer echt zo slecht geregeld, 15 jaar klant maar dit echt nog nooit zo gemaakt. 
ondertussen aan hoe zoeken aan een provider die duidelijker kan zijn over de leverdatum. Fail Tmobile! 

Welke kleur? Sommige kleuren en GB zijn niet eens bij alle shops geleverd 

Reputatie 1

Ik heb maandag om 18:00 uur besteld en gekozen voor afhalen T-Mobile shop in Zutphen… iemand toevallig die daar ook heeft besteld en meer weet?