[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

16-10 de 256gb goud besteld… ophalen in winkel gekozen… iemand deze mogen ontvangen… de 4 weken zijn bijna om…  :disappointed:

Ik krijg ook het idee dat het bezorgen stuk sneller gaat dan het afhalen in de winkel.. 

Ik heb die optie ook gekozen, regio Hilversum

19-10-20 besteld

 Vandaag bevestiging gekregen voor een bezorg afspraak.

128gb blauw

gaat volgens mij nu wel De goeie kant op met uitleveren 

Hier ook 128GB blauw besteld op de 19de.
Vandaag ook de bevestig voor bezorgen :D

Reputatie 2

Hier ook de 19e besteld 128GB Grafiet en ophalen in winkel. Het is afwachten of we deze week nog bericht krijgen.

Omgeving Helmond
 

Reputatie 1

Jeej😁😁de mail ontvangen en wordt morgen bezorgd pro blauw 128gb

19-10 besteld. Vandaag mail AMP ontvangen. Iphone 12 pro blauw wordt donderdag bezorgd. Zaandam 

I ordered an iPhone 12 Pro Graphite 256GB on October 21st. It seems it has the shortest delivery time but there is still no sms/email from the store which I will pick up my phone from. Tomorrow is my birthday and I would like to receive my own gift :joy: Sad...

16 Oktober rond 17:00 de iPhone Pro Gold 128GB besteld, nogsteeds niets ontvangen - ook geen mail o.i.d.. Mijn telefoon zal dus niet binnen 4 weken bezorgd zijn, aangezien ik nog een afspraak hiervoor moet inplannen etc. Een mailtje of ander contact hierover had ook wel klantvriendelijk geweest, maar we wachten af. Ik weet dat dit niet het einde van de wereld is maar ik moet eerlijk toegeven dat het me wel irriteert.

Goedeavond, 

Ik heb vandaag een bestelling van een iPhone 12 pro blauw geplaatst. Het overzicht van de levertijden is gedateerd. Heeft u enig idee wanneer ik mij bestelling kan ontvangen?

Mijn ordernummer is: 53558442

Reputatie 2

16 Oktober rond 17:00 de iPhone Pro Gold 128GB besteld, nogsteeds niets ontvangen - ook geen mail o.i.d.. Mijn telefoon zal dus niet binnen 4 weken bezorgd zijn, aangezien ik nog een afspraak hiervoor moet inplannen etc. Een mailtje of ander contact hierover had ook wel klantvriendelijk geweest, maar we wachten af. Ik weet dat dit niet het einde van de wereld is maar ik moet eerlijk toegeven dat het me wel irriteert.

Hier zelfde telefoon alleen tegen 19:30 uur besteld, en we weten dat T-Mobile afhankelijk is!!! maar hier zakt de moed ook in…….Denk dat goud te populair is 😁

18 oktober een 12 pro goud 128GB besteld.

pfff, wachten duurt lang🤬

Valt me ontzettend tegen van T-mobile over het informeren van beschikbaarheid van de toestellen.

Er staat al drie weken hetzelfde plaatje met dezelfde data. 🤬🤬🤬

 

Reputatie 4

18 oktober een 12 pro goud 128GB besteld.

pfff, wachten duurt lang🤬

Valt me ontzettend tegen van T-mobile over het informeren van beschikbaarheid van de toestellen.

Er staat al drie weken hetzelfde plaatje met dezelfde data. 🤬🤬🤬

 

Oh dat duurt wel heel lang dan, lijkt erop dat er nu hier en daar de blauwe binnenkomen. Ben benieuwd of de gouden snel volgt. Hoop dat die van mij dan niet net zo lang duurt (besteld 6 november)

Reputatie 1

Kunnen jullie mij al wat meer vertellen over de levering van de iPhone 12 Pro 512GB Blauw? Ik heb hem 16 oktober besteld, maar nog steeds niks gehoord over de levering. Gister wel door T-Mobile gebeld of ik mijn abonnement wilde verlengen maar dat heb ik dus op 16 oktober al gedaan. Vreemde is dat dit niet zichtbaar is in mijn account. Ik zou hem afgeleverd krijgen in de shop Capelle a/d IJssel maar heb al behoorlijk wat wachttijd er op zitten. Ik zie graag uw reactie tegemoet! 

Geen antwoord niks. Krijg ik deze week de telefoon nou wel of niet in mijn handen? Ik heb best geduld maar inmiddels wachten we al bijna vier weken? 

16 oktober de iphone 12 pro 128gb goud besteld. Tot op heden niks ontvangen. Jammer dit allemaal.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt!

Reputatie 2

16 oktober de iphone 12 pro 128gb goud besteld. Tot op heden niks ontvangen. Jammer dit allemaal.

Same 5-6 weken nu pfff 😢

Reputatie 1

5-6 weken!?:rage: is dit sirieus? Doei T-mobile

Ik ben echt benieuwd naar de hoeveelheid bestellingen die jullie per batch bestellen…………..

Reputatie 4

16 oktober de iphone 12 pro 128gb goud besteld. Tot op heden niks ontvangen. Jammer dit allemaal.

Denk dat ik de mijne pas met kerst heb...

Reputatie 1

Kan ik mijn order nog annuleren? De bedenktijd is verstreken, maar dit is absurd lang wachten.

Reputatie 1

Kan ik mijn order nog annuleren? De bedenktijd is verstreken, maar dit is absurd lang wachten.

Ik snap je frustratie volledig! dit is gewoon te gek voor woorden echt waar….

Reputatie 2

Dit duurt idd lang. Als ze elke week er weer 2 weken bijzetten kunnen we het beste alvast de iPhone 13 pre-orderen 🤪 

Reputatie 4

Dit duurt idd lang. Als ze elke week er weer 2 weken bijzetten kunnen we het beste alvast de iPhone 13 pre-orderen 🤪 

Begint zo langzamerhand wel op de overheid met de coronamaatregelen te lijken

Reputatie 2

Het is jammer dat ze alleen even doorgeven dat ze de levertijden hebben aangepast en dan weer zijn verdwenen van het forum. Totaal geen communicatie op het forum…..

Ik weet ook wel, het is maar een telefoon. Maar het is altijd wel fijn als ze iets meer informatie kunnen geven.

Reputatie 2

5 a 6 weken? Wat nu weer?!! Busje in “brand” ?? 🤦🏽‍♂️

16 oktober om 14:59 de pacific blue 12 pro 128gb besteld en betaald. Tot op heden niks gehoord, ik weet dus niet waar mijn 1070 euro heen is. Meerdere telefoontjes gepleegd en valse beloftes aangehoord van de klantenservice. Vind het belachelijk dat ik vervolgens zelf in een community erachter moet komen dat het nog 2 weken langer kan gaan duren. Dit allemaal terwijl ik wil overstappen van kpn naar Tmobile. Zo hoor je niet met nieuwe klanten (en huidige overigens ook) om te gaan. 

Reputatie 2

Ik weet zeker dat @Hajar haar iPhone wel al heeft 🤬