[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Ik zie tot nu toe veel grijze en blauwe telefoons die hun order nu vrijdag of dit weekend gaan ontvangen, maar nog geen enkele gouden pro. Of heeft iemand inmiddels al een bezorgbevestiging gekregen voor hun gouden iPhone pro preorder? Ik nog niet namelijk.

Ik heb de telefoon vrijdag 16 oktober rond 5 uur besteld (eerder was technisch niet mogelijk), gekozen voor bezorgen en de eerste mogelijkheid is pas dinsdag 27 September. Moet zeggen dat het bestelproces deze keer een beetje teleurstellend is.

Balen, 11 maanden wachten...

Oeps, dat moet Oktober zijn ;)

iPhone 12 Pro 256 GB zilver. Besteld op vrijdag 16-10 om 15.21 uur en ophalen in de winkel. Ik heb direct een bevestiging per mail gehad. Maandag heb ik nog een bevestiging per sms gehad. Ik heb verder nog niets gehoord over het ophaalmoment. 

Reputatie 4

Ik zie tot nu toe veel grijze en blauwe telefoons die hun order nu vrijdag of dit weekend gaan ontvangen, maar nog geen enkele gouden pro. Of heeft iemand inmiddels al een bezorgbevestiging gekregen voor hun gouden iPhone pro preorder? Ik nog niet namelijk.


Ik heb ook de Goud kleur Pro 128gb besteld. Ik verwacht ergens vandaag wel bericht dat die morgen gewoon opgehaald kan worden. 
 

Reputatie 2

iPhone 12 Pro 256 GB zilver. Besteld op vrijdag 16-10 om 15.21 uur en ophalen in de winkel. Ik heb direct een bevestiging per mail gehad. Maandag heb ik nog een bevestiging per sms gehad. Ik heb verder nog niets gehoord over het ophaalmoment. 

Ik heb ook vrijdag 16-10 om 15.28 uur de iPhone 12 Pro 128 GB grijs (grafiet/space gray) besteld en ophalen in de winkel in Arnhem. Direct mail ter bevestiging gehad en sms op maandag. Verder nog niets gehoord. Verwacht echter nog wel bericht vandaag aangezien mensen die op zondag bestellen al wel bericht hebben? First in first out:thinking:  

Reputatie 3

iPhone 12 Pro 256 GB zilver. Besteld op vrijdag 16-10 om 15.21 uur en ophalen in de winkel. Ik heb direct een bevestiging per mail gehad. Maandag heb ik nog een bevestiging per sms gehad. Ik heb verder nog niets gehoord over het ophaalmoment. 

Ik heb ook vrijdag 16-10 om 15.28 uur de iPhone 12 Pro 128 GB grijs (grafiet/space gray) besteld en ophalen in de winkel in Arnhem. Direct mail ter bevestiging gehad en sms op maandag. Verder nog niets gehoord. Verwacht echter nog wel bericht vandaag aangezien mensen die op zondag bestellen al wel bericht hebben? First in first out:thinking:  

I have never gotten an SMS by the way. They directly called so maybe this depends on the store itself? But if you ordered that early, I am nearly sure you'll get a call today to pick it up tomorrow.

Reputatie 3

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Reputatie 3

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Yeeaahhh! There we go!

Reputatie 2

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Netjes! Ik heb afhalen tmobile Eindhoven gekozen, nog steeds aan het wachten op een bericht..:rolling_eyes:

Reputatie 2

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Ik nog niet dus maar je zou zeggen……..

 

Reputatie 2

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Yeeaahhh! There we go!

I hope so!

Reputatie 2

Ik zie tot nu toe veel grijze en blauwe telefoons die hun order nu vrijdag of dit weekend gaan ontvangen, maar nog geen enkele gouden pro. Of heeft iemand inmiddels al een bezorgbevestiging gekregen voor hun gouden iPhone pro preorder? Ik nog niet namelijk.

 

Dan heb je niet goed gekeken. Ik heb al gepost dat ik een 128GB Gold heb besteld vrijdag tegen 1500, helaas maandag bezorg afspraak :( 

Reputatie 1

Net gebeld door de t-mobile shop in Rotterdam, waar ik allebei de iPhones die we hadden ge-preordered kunnen ophalen morgen! Beide besteld vrijdag rond 15:00.

 

iPhone 12 Pro goud 512gb

iPhone 12 pro blauw 256gb

Reputatie 4

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Netjes! Ik heb afhalen tmobile Eindhoven gekozen, nog steeds aan het wachten op een bericht..:rolling_eyes:

Deze shop belt of sms’t vandaag, me vriend is daar werkzaam ze zijn er mee bezig. Ik ben zelf ook nog in afwachting 

Reputatie 2

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi Chyma,

door welke shop ben je gebeld? Centrum, Kronenburg of Presikhaaf?

 

Zojuist de volgende sms ontvangen:

Beste klant, 



De bestelling die je hebt geplaatst 

ligt binnenkort voor je klaar! 



Wij gaan je in de loop van de dag 

(anoniem) bellen om een tijd af te 

spreken.



Hopelijk kun je dit gesprek aannemen. 

Als dat niet lukt kun je, vanaf 23-10, 

je bestelling komen ophalen zonder 

afspraak.



Mvg,



T-Mobile Shop Zaandam

Reputatie 3

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi Chyma,

door welke shop ben je gebeld? Centrum, Kronenburg of Presikhaaf?

 

Goedendag, ik heb u prive geïnformeerd hierover. 

Reputatie 2

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Netjes! Ik heb afhalen tmobile Eindhoven gekozen, nog steeds aan het wachten op een bericht..:rolling_eyes:

Deze shop belt of sms’t vandaag, me vriend is daar werkzaam ze zijn er mee bezig. Ik ben zelf ook nog in afwachting 

Oke dan wacht ik nog even ongeduldig af :joy: Als je iets meer weet houd me op de hoogte

Reputatie 1

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

Zou ik ook graag willen weten.

Heb zelf laten bezorgen bij Kronenburg maar nog niks gehoord. Bestelling vrijdag 14:50 uur voor iPhone 12 Pro 256GB Oceaan blauw.

Reputatie 1

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

Zou ik ook graag willen weten.

Heb zelf laten bezorgen bij Kronenburg maar nog niks gehoord. Bestelling vrijdag 14:50 uur voor iPhone 12 Pro 256GB Oceaan blauw.

bellen ze anoniem ?

Reputatie 3

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

Zou ik ook graag willen weten.

Heb zelf laten bezorgen bij Kronenburg maar nog niks gehoord. Bestelling vrijdag 14:50 uur voor iPhone 12 Pro 256GB Oceaan blauw.

bellen ze anoniem ?

Hoi, 

Ja, ze bellen anoniem. 

Iemand al reactie van de T-Mobile store A’dam Kalverstraat gehad? 😬

iemand gebeld of sms gekrijgen uit Eindhoven?

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

Zou ik ook graag willen weten.

Heb zelf laten bezorgen bij Kronenburg maar nog niks gehoord. Bestelling vrijdag 14:50 uur voor iPhone 12 Pro 256GB Oceaan blauw.

 

Ik heb ook gekozen voor afleveren bij Kronenburg. Ik ben benieuwd of ik vandaag iets hoor.