[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Net mijn order gecanceled (12 Pro, 128GB Blauw, 20 oktober 2020)
Ook gebeld met klantenservice over de levertijd van Pro Max 128GB Blauw en gaf inderdaad aan die op voorraad te hebben. Kan hem in het weekend ophalen in de winkel.

Reputatie 3

Cancellen maar boys! Hoe meer orders gecancelled worden, hoe eerder ik ‘m heb! Sinds de 5s gestopt met jaarlijks op de lanceerdag de nieuwste iPhone te willen hebben en dat bevalt prima. Het was elk jaar hetzelfde liedje: als een stresskip met man en macht proberen dat ding maar zsm In bezit te krijgen. Aantal keer de chaos in Oberhausen meegemaakt en sindsdien geloof ik het wel. Dan maar een paar weken langer wachten. We gaan er niet dood aan! 

Reputatie 2

Net mijn order gecanceled (12 Pro, 128GB Blauw, 20 oktober 2020)
Ook gebeld met klantenservice over de levertijd van Pro Max 128GB Blauw en gaf inderdaad aan die op voorraad te hebben. Kan hem in het weekend ophalen in de winkel.

Over welke klantenservice heb je het? Toch niet die van TM. Ik kan me niet voorstellen dat de klantenservice je beloftes kan maken over levertijden van een telefoon die overmorgen pas verkocht mag worden. Zeker niet terwijl ze nog aan “paar” mensen van betere levertijden mogen voorzien voor een ander toestel.

Maar heel fijn dat je jouw order hebt gecanceld, ik ontvang graag datzelfde toestel een dag eerder 😊

Reputatie 2

Wat T-mobile aan ons duur verkocht heeft, gaat zelf op een later moment goedkoop inkopen en aan ons leveren. Slimme truc dit! 

Waarom toch te koop aanbieden als je het niet kan leveren? @Hajar Dit was toch geen voorverkoop? Toen ik op 29 oktober bestelde was deze telefoon echt uitgekomen. 

Een slimme verkoop truc of zoiets? Verdient T-mobile dan niet genoeg aan ons? Zullen we ook wat centen doneren? In de hoop dat het de volgende keer sneller geleverd kan?

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet zeker dat @Hajar haar iPhone wel al heeft 🤬

Haha ik moet het nog doen met mijn iPhone 11! Laat je mij straks weten hoe de 12 Pro bevalt? :blush:

heeft iemand wel z'n iPhone al in de winkel kunnen afhalen?

 

Bedankt voor het cancellen boys! Net mail gehad dat ik mijn iPhone 12 Pro pacific blue morgen thuis kan verwachten! 

 

Blij met de mensen die cancellen, want nu heb ik hem eerder dan verwacht! Top! Volgend jaar weer?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,


Ik begrijp heel goed dat jullie je nieuwe iPhone zo snel mogelijk in handen willen hebben en dat het jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn hierin volledig afhankelijk van de aantallen die wij vanuit Apple krijgen aangeleverd om aan jullie te leveren. Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie binnenkort van je nieuwe toestel genieten!

Bedankt voor het cancellen boys! Net mail gehad dat ik mijn iPhone 12 Pro pacific blue morgen thuis kan verwachten! 

 

Blij met de mensen die cancellen, want nu heb ik hem eerder dan verwacht! Top! Volgend jaar weer?

Mag ik vragen hoeveel gb en wanneer je hem besteld hebt? :)

Hi,

Bedankt voor je aandacht.
Ik wil de leverdatum van mijn iPhone met bestelnummer bestelnummer 50763447 van 17-10-2020.

Waneer kan ik het krijgen?

Reputatie 4

Bedankt voor het cancellen boys! Net mail gehad dat ik mijn iPhone 12 Pro pacific blue morgen thuis kan verwachten! 

 

Blij met de mensen die cancellen, want nu heb ik hem eerder dan verwacht! Top! Volgend jaar weer?

Wanneer heb jij die van jou besteld?

Reputatie 3

heeft iemand wel z'n iPhone al in de winkel kunnen afhalen?

 

16 okt. Besteld, 23 okt. 17;00min huis.

opgehaald in t-mobile winkel meppel ( Drenthe)

Bedankt voor het cancellen boys! Net mail gehad dat ik mijn iPhone 12 Pro pacific blue morgen thuis kan verwachten! 

 

Blij met de mensen die cancellen, want nu heb ik hem eerder dan verwacht! Top! Volgend jaar weer?

Mag ik vragen hoeveel gb en wanneer je hem besteld hebt? :)

Ja tuurlijk! 128gb en besteld op release datum.

Reputatie 2

Fout ligt bij T-Mobile. Bij Apple kan ik hem morgen ophalen als ik zou willen. Wacht nu al bijna 4 weken, duurt nu echt te lang. 
 

Hahaha wat een grap t-mobile kan hier niks aan doen ze zijn afhankelijk van Apple. En zelfs apple kan pas 26 nov tot 3 dec leveren als je nu een Iphone 12 pro ocean blue besteld

Bedankt voor het cancellen boys! Net mail gehad dat ik mijn iPhone 12 Pro pacific blue morgen thuis kan verwachten! 

 

Blij met de mensen die cancellen, want nu heb ik hem eerder dan verwacht! Top! Volgend jaar weer?

Wanneer heb jij die van jou besteld?

Releasedatum

22okt besteld heeft vertraging. Een ander die bij de concurrent KPN op 23okt heeft besteld heeft hem vandaag ontvangen. Overstappen dan maar?

Reputatie 1

Heb net me preorder ook gecanceld nadat ik weer een SMS kreeg dat de levertijd niet haalbaar is. Geen zin om nog 2-4 weken te wachten.

Wel meteen besteld bij BelSimpel, de iPhone 12 Pro 512GB Blauw. Krijg hem morgen als goed is al binnen. Wel gewoon met een abonnement erbij van T-Mobile, want daar is niks mis mee.

Hoe kan het dat BelSimpel zoveel meer toestellen heeft ? Denk dat hun ook genoeg klanten hebben.

Reputatie 7
Badge +15

@KabouterSnorFiets

Belsimpel doet veel grotere inkopen dan T-Mobile omdat je daar een abonnement kan afsluiten of verlengen voor elke provider.

Bij T-Mobile is dit enkel voor eigen klanten en dat zijn er zeker minder dus ook minder grote inkopen.

Reputatie 1

Net mijn order gecanceled (12 Pro, 128GB Blauw, 20 oktober 2020)
Ook gebeld met klantenservice over de levertijd van Pro Max 128GB Blauw en gaf inderdaad aan die op voorraad te hebben. Kan hem in het weekend ophalen in de winkel.

Over welke klantenservice heb je het? Toch niet die van TM. Ik kan me niet voorstellen dat de klantenservice je beloftes kan maken over levertijden van een telefoon die overmorgen pas verkocht mag worden. Zeker niet terwijl ze nog aan “paar” mensen van betere levertijden mogen voorzien voor een ander toestel.

Maar heel fijn dat je jouw order hebt gecanceld, ik ontvang graag datzelfde toestel een dag eerder 😊

Ik heb het zeker wel over die van TM, mevrouw heeft letterlijk gezegd dat hij op voorraad is en dat ik hem zaterdag dan kan ophalen in de winkel. Inmiddels ook al bestelling email ontvangen. 

Reputatie 1

@KabouterSnorFiets

Belsimpel doet veel grotere inkopen dan T-Mobile omdat je daar een abonnement kan afsluiten of verlengen voor elke provider.

Bij T-Mobile is dit enkel voor eigen klanten en dat zijn er zeker minder dus ook minder grote inkopen.

Oke, ja dat was dus niet helemaal duidelijk. Vraag me af wat het verschil is aan wat ze binnenkrijgen elke keer. Heb iig een afspraak voor morgen. Me unlimited data van T-Mobile wel onwijs blij mee.

Reputatie 7
Badge +15

Bij T-Mobile zijn ze waarschijnlijk sneller uit voorraad.

Bij sites als Belsimpel en Mobiel zijn de toestellen ook vaak iets goedkoper, verder is er niks anders aan het abonnement voor je simkaart.

Hi,

Bedankt voor je aandacht.
Ik wil de leverdatum van mijn iPhone met bestelnummer bestelnummer 50763447 van 17-10-2020.

Waneer kan ik het krijgen?

Dit kun je als het goed is hier opzoeken:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Hi,

Bedankt voor je aandacht.
Ik wil de leverdatum van mijn iPhone met bestelnummer bestelnummer 50763447 van 17-10-2020.

Waneer kan ik het krijgen?

Dit kun je als het goed is hier opzoeken:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Nee sorry trouwens ik dacht aan bestelstatus, levertijd valt niks over te zeggen

Reputatie 2

ik heb 17-10-2020 een goude besteld wanneer komt die dan?

want dan zou ik hem toch nu onderhand moeten krijgen

sws slechte communicatie van Tmobile met zijn vaste klanten [Dutchtone, orange, tmobile]

ik vind het raar dat IK als klant achter Tmobile aan moet lopen om te weten hoe het mijn iphone 12 zit en niet door Tmobile op de hoogte word gehouden via mail of sms wanneer ze mijn telefoon verwachten

enige dat ik kreeg was dat ie 23 okt in NL kwam meer niet, maar dat het nu ineens een paar weken later word totaal niks van gehoord moet je allemaal zelf uit zoeken

beetje ruk dit

Klant is koning is bij Tmobile ver te zoeken

Reputatie 1

Fout ligt bij T-Mobile. Bij Apple kan ik hem morgen ophalen als ik zou willen. Wacht nu al bijna 4 weken, duurt nu echt te lang. 
 

Hahaha wat een grap t-mobile kan hier niks aan doen ze zijn afhankelijk van Apple. En zelfs apple kan pas 26 nov tot 3 dec leveren als je nu een Iphone 12 pro ocean blue besteld

Nee, je moet verder kijken dan je neus lang is. Als je nu een iphone 12 pro besteld kan je hem morgen afhalen in Amsterdam. Je moet goed lezen wat ik zeg.