[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt! Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

Reputatie 4

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt! Hierboven zie je de meest actuele levertijden en die gelden vanaf de besteldatum die je ernaast ziet. 

Ik dacht dat de levertijden gelden vanaf je eigen besteld datum? Ik een goude 128gb 6 november besteld, betekend dit dat die 5-6 weken minus het verschil tussen 16-10 en 06-11?

Reputatie 3

@Hajar misschien beter als je zegt dat die gelden vanaf de datum dat je jouw bestelling hebt gedaan, toch?

Reputatie 7
Badge +9

@carfreak_2602 @marzso Ja, inderdaad vanaf de datum waarop  je zelf een bestelling hebt gedaan. 

Reputatie 2

@Hajar ik heb 16-10 de 256gb goud besteld… zou ik dus al in huis moeten hebben volgens het overzicht… morgen zit ik toch echt op 5 weken… ipv 3-4…. 

Reputatie 2

Even een vraag die al 100 keer gesteld is, maar volgens mij niet in deze variant 😉

Toen ik mijn 12 Pro 128G bestelde (5-11) stond de levertijd op 3-4 weken. Daarna is dat gewijzigd naar 5-6 weken. Kan ik dan nog uitgaan van 3-4 weken, of geldt voor mij nu ook de 5-6 weken, omdat ik hem na 16-10 heb besteld (deze datum staat in het overzicht bij ‘besteldatum’)?

Reputatie 4

Even een vraag die al 100 keer gesteld is, maar volgens mij niet in deze variant 😉

Toen ik mijn 12 Pro 128G bestelde (5-11) stond de levertijd op 3-4 weken. Daarna is dat gewijzigd naar 5-6 weken. Kan ik dan nog uitgaan van 3-4 weken, of geldt voor mij nu ook de 5-6 weken, omdat ik hem na 16-10 heb besteld (deze datum staat in het overzicht bij ‘besteldatum’)?

Die 5-6 weken dat is de actuele levertijd

Reputatie 2

Dus ik heb 3-4 weken voorbij zien komen, vervolgens 5-6 weken en nu 6-8 weken? Krijg ik m’n iPhone überhaupt nog wel voordat er alweer een nieuwe versie is? Jullie zijn echt op niks.

Reputatie 7
Badge +9

@mooiebloem 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat je je toestel in de shop gaat ophalen. Je ontvangt een bericht van de shop medewerkers zodra je toestel klaar ligt. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

@A. Dahmani Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk wilt hebben. Dit zijn voor nu de meest actuele levertijden die we hebben doorgekregen. Wij zijn in dit geval afhankelijk van de voorraad van Apple en doen ons best om jullie zo snel mogelijk van je nieuwe iPhone te voorzien. Excuses dat het wat langer duurt!

@Hajar mijn bestelling is op 12-11 geplaatst, met de nieuwe levertijden, kan ik mijn toestel dit jaar nog verwachten? 😂 iPhone 12 pro Ocean Blue 256GB.

Beetje opmerkelijk dat BelSimpel onder T-Mobile dezelfde variant op voorraad heeft. 

nou iPhone 12 Pro oceaanblauw 256GB bestel op 28-10 , wachtijd was 2-3 weken ! vervolgens moest ik vandaag bellen om achter te komen dat het vertraagd is naar 6 tot 8 weken. 

waarom krijg ik niet eerder van t-mobile te horen dat het wat langer zou duren en dat ik achter moet komen door te gaan bellen.

begin december ga ik weg met fakantie voor 2 maanden dus dan moet ik als ik terug ben weer een nieiwe gaan bestellen ? want denk niet dat ik het zou kunnen meeneneme 6 weken na mijn besteldatum net telaat is ! wel jammer dit!

Ik heb op 22-10 de

Is er iemand die silver 128gb 12 pro  heeft ontvangen?

Ik heb die ook besteld op 22-10 nog niks te horen gekregen.

Reputatie 2

Ik begrijp dat T-Mobile afhankelijk is van de leveringen van Apple maar nu het weer is uitgesteld ben ik inmiddels toch wel teleurgesteld.

Wat een gezeik!

6 tot 8 weken pffffff

nou iPhone 12 Pro oceaanblauw 256GB bestel op 28-10 , wachtijd was 2-3 weken ! vervolgens moest ik vandaag bellen om achter te komen dat het vertraagd is naar 6 tot 8 weken. 

waarom krijg ik niet eerder van t-mobile te horen dat het wat langer zou duren en dat ik achter moet komen door te gaan bellen.

begin december ga ik weg met fakantie voor 2 maanden dus dan moet ik als ik terug ben weer een nieiwe gaan bestellen ? want denk niet dat ik het zou kunnen meeneneme 6 weken na mijn besteldatum net telaat is ! wel jammer dit!

 

leuk blijkbaar lezen ze wel wat er gechreven word, want nu durven ze een massage te sturen dat het wat langer zou duren …. het ging van jammer naar grapig !

 

Reputatie 1

Nu begint het wel irritant te worden hoor

Reputatie 1

Ik heb 19 oktober een blauwe 12 pro 128 besteld met de hoop ik hem een week later te krijgen. Om die reden snel een hoesje bij applestore Den Haag gekocht. De 22ste een zooitje hoesjes gekocht op Ali Expres, die zijn inmiddels allemaal al binnen maar op de telefoon zelf kan ik nu nog 4 weken wachten. Dat is wel heel sneu van apple. Neem ze niet zo serieus meer. 

12 pro 256

Jongens, je doet jezelf twijfelen aan je professionaliteit. Op het moment van bestellen (21.10) was de wachttijd 3-5 dagen.  De volgende dag veranderde de giettijd met 3-4 weken. En nu, bijna een maand nadat je de bestelling hebt geplaatst, stuur je een sms dat de bestelling niet kan worden uitgevoerd. Dit is niet de beste dialoog met een klant. Dit is niet de beste advertentie voor de reputatie van een bedrijf. Het spijt me zeer dat u uw verplichtingen niet kunt nakomen.

T-mobile jullie maken je zelf totaal belachelijk door zo slecht om te gaan met jullie klanten , de levertijden veranderen per week en worden steeds langer , is er nog een mogelijkheid dat de bestelling geannuleerd kan worden ? Of komt er nog een compensatie voor de klanten wie straks 1,5 tot 2 maand hebben moeten wachten op hun iPhone ?? Nieuwe MagSafe lader erbij bijv

Besteld 26-10. iPhone 12 Pro 256 GB Pacific Blue. Bestelling net geannuleerd. Jullie plekje in de rij gaat weer een stukje omhoog. 

Yesss as vrijdag wordt mijn telefoon geleverd. 
graffiet 128 gb. Besteld op 21 november. 
 

mijn God als ik al deze reacties lees 🙈 chill out mensen. Ik heb nog geen enkel jaar meegemaakt dat ik mijn telefoon eerder had. Je weet dat je moet wachten op je iPhone als ie net uit is. Als je dat niet wilt andere telefoon bestellen 🤷🏼‍♀️ Ja tuurlijk keek ik iedere dag of ik al bericht had. Je bent enthousiast en wil die telefoon! Maar dat is je eigen enthousiasme kun je andere niet de schuld van geven. 
 

Geduld mensen komt vanzelf! Mijn geduld is ook geloond 😍

Dit ga je me niet menen. Exact hetzelfde toestel besteld op 20 November. Ik heb nog niks vernomen...

Reputatie 2

@mooiebloem

Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat je je toestel in de shop gaat ophalen. Je ontvangt een bericht van de shop medewerkers zodra je toestel klaar ligt. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

@A. Dahmani Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk wilt hebben. Dit zijn voor nu de meest actuele levertijden die we hebben doorgekregen. Wij zijn in dit geval afhankelijk van de voorraad van Apple en doen ons best om jullie zo snel mogelijk van je nieuwe iPhone te voorzien. Excuses dat het wat langer duurt!

@Hajar dankjewel… 

ik heb gekozen voor ophalen omdat me verteld werd dat dat sneller zou zijn… 🤔

maar ophalen of verzenden zou niks mogen veranderen aan de levertijd... 

Reputatie 2

Yesss, de mijne word maandag geleverd 🙏🏻 iPhone 12 pro 128 GB Gold. 16-10 besteld

Reputatie 4

Yesss, de mijne word maandag geleverd 🙏🏻 iPhone 12 pro 128 GB Gold. 16-10 besteld

Op pre order datum besteld?
 

Never mind niet goed gelezen