[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Ik heb onlangs iphone 12 pro besteld op 23/10  en heb niks binnen vervolgens zijn mij beloftes gemaakt namens T-mobile met je krijg het maandag binnen is er ook niks van gekomen. Vervolgens ben ik naar t-mobile in grote markt geweest en wou met de manager spreken. De manager weigerden om met mij te spreken. Ben al 4 weken aan het wachten en nog steeds niks. Dit is een oproep naar elke klant die bij T-mobile zit pas op met T-mobile want het boeit ze helemaal niks. Ze gaan jullie niet helpen. Weigeren de confrontatie aan te gaan AUB mensen pas op. En T-mobile Ik vind dat jullie heel erg slecht omgaan met jullie klanten. 👎👎

Ik heb onlangs iphone 12 pro besteld op 23/10  en heb niks binnen vervolgens zijn mij beloftes gemaakt namens T-mobile met je krijg het maandag binnen is er ook niks van gekomen. Vervolgens ben ik naar t-mobile in grote markt geweest en wou met de manager spreken. De manager weigerden om met mij te spreken. Ben al 4 weken aan het wachten en nog steeds niks. Dit is een oproep naar elke klant die bij T-mobile zit pas op met T-mobile want het boeit ze helemaal niks. Ze gaan jullie niet helpen. Weigeren dde confrontatie aan te gaan AUB mensen pas op. En T-mobile Ik vind dat jullie heel erg slecht omgaan met jullie klanten. 👎👎

Ohh meen je niet? Vind sowieso belachelijk dat het mij eerst beloofd werd 3 á 4 weken vervolgens 2 weken en dan zie ik opeens 6 á 8 weken dit is toch belachelijk, bij vodafone heb je binnen 2 weken zelfs en hier mag je in 2021 gaan wachten.. Dit is niet zo professioneel naar mijn mening. 

Reputatie 4

Ik heb op 5/11 de iPhone grafiet 128GB besteld in de winkel. Nu is het zo dat ik een week geleden een sms heb ontvangen dat het vertraagd is. Toen was de levertijd nog 3-4 weken. Wat is de levertijd nu als je 5/11 hebt besteld? 
 

 

De levertijden hierboven gelden altijd vanaf je eigen besteldatum (ook al meerdere keren gevraagd en beantwoord op die forum)

Het ergste is dat ik vaak contackt heb opgezocht en me is belooft dat het maandag binnen zou zijn dat is niet gebeurd. ben zelfs vandaag naar T-mobile shop geweest en de Manager weigerde om me te spreken omdat die daar geen zin in had  

Het ergste is dat ik vaak contackt heb opgezocht en me is belooft dat het maandag binnen zou zijn dat is niet gebeurd. ben zelfs vandaag naar T-mobile shop geweest en de Manager weigerde om me te spreken omdat die daar geen zin in had  

Ja dat vindt ik inderdaad belachelijk, belofte is belofte. Ze moeten niet opeens levertijden veranderen of afspraken niet na komen dat vindt ik gewoon onzin.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Maar zoals eerder vermeld zijn we echt afhankelijk van de voorraad van Apple. Als daar ineens een vertraging in zit dan kunnen wij niet anders dan de levertijden aanpassen. Wij willen ook zo snel mogelijk leveren en doen ook echt ons best! Ik hoop dat jullie je nieuwe iPhone heel snel mogen ontvangen! We houden dit topic in de gaten en mochten we een update hebben dan zullen we dat direct delen!

Hey Hajar,

 

Is het mogelijk dat je in het systeem kan checken of mijn order goed is doorgekomen? Heb sindsdien geen mails of smsjes meer gekregen. Heb alleen na het bestelling toen tijdens de pre orders een mail gekregen die helemaal glitchy was. Als je nog info van mij nodig heb hoor ik het graag! 

Reputatie 2

@Hajar 

kan je mij uitleggen waarom mijn iphone 12 pro gold 128gb besteld op 16 oktober rond half 7 nog niet binnen is en die van faxman die hem later heeft besteld wel al ??

@Hajar

kan je mij uitleggen waarom mijn iphone 12 pro gold 128gb besteld op 16 oktober rond half 7 nog niet binnen is en die van faxman die hem later heeft besteld wel al ??

Ik vraag me dit ook aan hahah 

Hajar is het mogelijk dat we even via prive bericht kunnen spreken?

Wat een waardeloze bedrijf.

ik heb op 19-10 mijn abo verlengt voor vanaf  9-11-2021.

per 23-10 zou ik mijn telefoon krijgen.

nou het is inmiddels 20-11 en ik wacht nog steeds op een toestel.

dat betekent dat ik langer dan de afgesproken 2 jaar aan jullie vast zit. Want verlenging gaat in wanneer ik het toestel krijg en niet vanaf 9-11. En dat kan wel 2 maanden. En dit betekend in de praktijk 2x+24 maanden is 26 maanden dat ik aan jullie vast zit.🤷🏼‍♂️

dit is zo oneerlijk en onrechtvaardig van Tmobile. En bellen, chatten mailen tot je een ons weegt ze beloven veel maar terug bellen ho maar.

oh ja bestelling afzeggen is ook onmogelijk.bedenk tijd is voorbij 😡😡

G

25 oktober een grafiet 256 GB besteld en wordt maandag geleverd! Gelukkig geen zes weken.

25 oktober een grafiet 256 GB besteld en wordt maandag geleverd! Gelukkig geen zes weken.

Wees blij!👆🏻
maandag zeg je dat betekent dat je deze nog niet hebt.😂

als we ervan uitgaan wat Tmobile aangeeft dan had ik de toestel op 23-10.😂😂

jij gelooft zeker in sprookjes? 

Reputatie 2

17-10 Silver 12 Pro 128gb besteld en ook gelijk alles afbetaald. Volgende week is het de 6e wacht week. @Hajar halen we dit nog volgens jou schema? Graag hoor ik van je.

25 oktober een grafiet 256 GB besteld en wordt maandag geleverd! Gelukkig geen zes weken.

Wees blij!👆🏻
maandag zeg je dat betekent dat je deze nog niet hebt.😂

als we ervan uitgaan wat Tmobile aangeeft dan had ik de toestel op 23-10.😂😂

jij gelooft zeker in sprookjes? 
 

afspraak met amp gemaakt, dus ga ervan uit dat ze dan ook leveren.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een aantal orders naar aanleiding van vragen gecontroleerd en alles gaat op dit moment nog altijd zoals het zou horen. Daar zitten inderdaad langere wachttijden bij, maar dat is eigenlijk ieder jaar het geval en hierin zijn wij volledig afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Wanneer wij de telefoons binnen hebben werken we zo hard mogelijk om iedereen zo spoedig mogelijk de order te kunnen laten ontvangen.

Wanneer er wat nieuws te melden is over de levertijden dan horen jullie het hier natuurlijk direct! 

 

@Duanejong

Goed dat je het even vraag, want ik heb jouw order erbij gepakt en deze aanvraag is afgewezen in de validatie, dus deze is niet bij ons afgerond. Op 16 oktober is hier ook gelijk een e-mail over verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres, wellicht had je deze over het hoofd gezien of is deze in je spam beland. Je kunt ervoor kiezen om de toestelbetaling direct geheel te voldoen, dit kan in de winkel geregeld worden. 

@Amier 

In ons systeem zie ik terug dat jouw eerdere bestelling is geannuleerd in de winkel op 5 november. De bestelling die daarna goed is doorgekomen is ook op 5 november geplaatst. Ik kan jammer genoeg niet inzien wat hier precies gebeurd is, omdat dit vanuit de winkel is gebeurd waar jij jouw bestelling wilde afhalen. Voor de reden waarom dit is gebeurd kun je het beste navraag doen in de winkel, maar de geplaatste bestelling is uiteindelijk dus op 5 november bij ons doorgekomen.

@Sharicia 

Jij hebt een andere kleur iPhone 12 Pro besteld dan Amier en Faxman01, vandaar dat je de bestellingen niet 1 op 1 met elkaar kunt vergelijken. Per kleur, model en geheugenvariant zijn er andere levertijden.

@soliman30 

Jammer om te lezen dat we je verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. In principe doen wij nooit uitspraken over de verwachte leverdatum, omdat wij ook moeten afwachten wat Apple ons levert en dus niet kunnen garanderen dat jij jouw telefoon op een bepaalde dag ontvangt. Excuus als dit wel is gebeurd!

 

Reputatie 2

 

@David 

ik was op 5 november gelijk naar de shop gegaan en zij vertelde mij dat ze een storing hadden waardoor die was geanuleerd maar zij garandeerden mij dat ik niet onderin de lijst kwam zelfs met de t mobile berichten gepraat en zij zouden voor mij een mail naar een afdeling sturen maar tot heden nog niks gehoord

maar volgens de shop zou ik gwn mijn iphone krijgen zonder dat ik onderin de lijst zo komen te staan, maar nu zie ik gwn dat faxman hem eerder heeft bijv.

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Tot heden nog steeds niet gebeld trouwens

Vandaag de iPhone 12 pro gold 128gb opgehaald in Den Haag, 17-10 besteld. Hopelijk krijgen jullie je iPhone ook snel!

Reputatie 3

@David  Fijn dat jij in de systemen kan kijken. Jammer dat we niet zelf een status ergens kunnen zien van je eigen bestelling. Het gaat toch om serieus geld en dan wil je wel weten waar je aan toe bent.

Mij werd telefonisch verzekerd dat de levertijd 3-4 weken zou zijn en “reken er maar op dat het 4 weken word”.

Kan je zien of dit alsnog gehaald word ? Telefonisch kan men niet echt inzage krijgen blijkbaar in jullie systeem.

iPhone 12 Pro 128gb blauw

 

Reputatie 7

@Amier

Zo te zien heeft Joyce het dus nogmaals doorgezet naar Pierre, als seintje dat je nog op contact wacht. Ik ga er dan ook vanuit dat collega Pierre (of Joyce) binnenkort contact met je opneemt om dit verder te bespreken!

@hans030 

Ik heb (net als mijn collega's) geen inzage in de status van de levertijd van een specifieke bestelling, hierin zijn de genoemde levertijden leidend. Jouw order is goed bij ons binnengekomen, maar het is nu een kwestie van afwachten tot we weer leveringen vanuit Apple krijgen zodat we de bestellingen kunnen verzenden. 

Zoals je in de levertijdentabel ziet staat er voor jouw bestelde iPhone een levertijd van 6 tot 8 weken. Ik weet niet waarom iets anders aan de lijn tegen jou is gezegd, want de levertijden in de tabel zijn de actuele levertijden. Houd dus rekening met die levertijden voor de door jou geplaatste bestelling.

Mochten er nog andere vragen zijn horen we het graag en in ieder geval nog een fijne zondag! 

@David  Fijn dat jij in de systemen kan kijken. Jammer dat we niet zelf een status ergens kunnen zien van je eigen bestelling. Het gaat toch om serieus geld en dan wil je wel weten waar je aan toe bent.

Mij werd telefonisch verzekerd dat de levertijd 3-4 weken zou zijn en “reken er maar op dat het 4 weken word”.

Kan je zien of dit alsnog gehaald word ? Telefonisch kan men niet echt inzage krijgen blijkbaar in jullie systeem.

iPhone 12 Pro 128gb blauw

 

Jo, Hans dat werd mij ook verteld..

Reputatie 2

Ik heb onlangs iphone 12 pro besteld op 23/10  en heb niks binnen vervolgens zijn mij beloftes gemaakt namens T-mobile met je krijg het maandag binnen is er ook niks van gekomen. Vervolgens ben ik naar t-mobile in grote markt geweest en wou met de manager spreken. De manager weigerden om met mij te spreken. Ben al 4 weken aan het wachten en nog steeds niks. Dit is een oproep naar elke klant die bij T-mobile zit pas op met T-mobile want het boeit ze helemaal niks. Ze gaan jullie niet helpen. Weigeren de confrontatie aan te gaan AUB mensen pas op. En T-mobile Ik vind dat jullie heel erg slecht omgaan met jullie klanten. 👎👎

En zo weet ik wat mij over twee jaar te doen staat. Weg bij T-mobile, dat zou ik nu al heel graag willen, maar ik werk thuis en daar heb ik internet voor nodig. Noteer het alvast in je agenda zou ik zeggen. Blijven bij T-mobile is; belonen van deze oplichters voor hun wandaden. Weg ermee!