[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 3

 

@hans030

Ik heb (net als mijn collega's) geen inzage in de status van de levertijd van een specifieke bestelling, hierin zijn de genoemde levertijden leidend. Jouw order is goed bij ons binnengekomen, maar het is nu een kwestie van afwachten tot we weer leveringen vanuit Apple krijgen zodat we de bestellingen kunnen verzenden. 

Zoals je in de levertijdentabel ziet staat er voor jouw bestelde iPhone een levertijd van 6 tot 8 weken. Ik weet niet waarom iets anders aan de lijn tegen jou is gezegd, want de levertijden in de tabel zijn de actuele levertijden. Houd dus rekening met die levertijden voor de door jou geplaatste bestelling.

 

Bedankt voor je antwoord maar waar ik wat moeite mee heb is dat ik bestel en dan is het 3 tot 4 weken.

En dan hoor je niets en blijkt het nu opeens 6 tot 8 weken te zijn.

En mijn 2 weken bedenktijd is ook al verstreken.

 

Ik heb 16-10 de iphone 12 pro 256 gb graphite zakelijk besteld, maar het enige nieuws dat ik ontvang is dat de levertijden zijn veranderd en ondertussen ben ik aan m’n zesde week wachten begonnen.

Ik hoop dat T-mobile begrijpt dat meer duidelijkheid ook meer rust bij de klanten geeft, ik verneem graag de verwachting

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 2

Zit je dan al 4+ weken te wachten op de iPhone 12 256gb blauw. Krijg je een sms dat ie extra vertraging heeft, volgens mij lopen jullie die dingen weg te geven aan mensen die hem veel later besteld hebben dan aan de mensen die hem eerder besteld hebben. 
 

als je een BN’er of zakelijk bent zie ik die dingen veel sneller geleverd worden dan aan de gewone consument. Kan mij ook niet geheugen dat het zolang duurde om een telefoon te krijgen bij tmobile. iPhone X had toen de tijd ook een leverdatum. Maar dat was wel binnen de aangegeven weken. Nu word het alleen maar verlengd en moet je er zelf achter aangaan waar je bestelling blijft. 
 

denk echt dat jullie iets verkeerds aan het doen zijn, los zijn ze gewoon te krijgen bij cool blue. Jullie concurrent kan ze ook gewoon leveren. Maar tmobile? Nee daar moet je 2/3 maanden op wachten in eens. 

 

ik heb zakelijk besteld op 23-10 (pacific blue 128) maar ik heb tot op heden zelfs geeneens een sms ontvangen… niks gehoord behalve de bestelbevestiging. 
Maar ik mag hier wel lezen dat ik waarschijnlijk tot half december mag wachten. 
2 maanden van de 12 (cyclus nieuwe iphones) weg. 
En ik heb vrijwel elke iphone gehad en elk jaar binnen 4 weken geleverd. 

Licht je klanten in!

Reputatie 3

Is het mogelijk ALLES alsnog te annuleren bij Tmobile en je geld terug te krijgen ?

Dan kan ik gewoon naar KPN SimOnly en bestel ik de iphone wel elders

 

Klopt het dat als ik 23 okt de 256 Gb gold Pro heb besteld dat ik er uit van moet gaan dat het Max vier weken duurt?

 

Het staatje geeft aan bestel datum 17 okt. aan met 3-4 weken lever tijd. 
 

Die vier weken zijn namelijk inmiddels voorbij en heb niets van jullie vernomen. 
 

ik vind sowieso dat jullie status lever tijd communicatie wat magertjes is. Daarentegen begrijp ik goed dat jullie ook moeten wachten op Apple zelf qua levering. 
 

alleen als ik lees dat vandaag de lever tijden weer ge-update zijn, maar deze eigenlijk nu alweer ( in mijn geval ) achterhaald zijn. Zitten nu op meer dan vier weken. Dus staatje klopt momenteel al niet meer. 
 

Verneem graag een actuele status ;)

 

mvg, 

 

johan van der linden

Hoi, is er al iets meer bekend als deze levertijden kloppen van de iphone 12 pro? Heb namelijk op 28-10 besteld moet ik dan uitgaan van 4-5 weken?

Goedemiddag,

Ik heb op 20-10-2020 een iPhone 12 Pro 128GB, Graphite besteld. Tot op heden nog geen geluid gehoord dat ik het toestel binnenkort op kan halen.

Vreemd, als ik zie dat hetzelfde toestel als is geleverd aan mensen die het een dag later hebben besteld.

Gaat het nog wel goed met mijn bestelling? En nu zie ik dat bij de levertijden wordt gerekend vanaf 24-10-2020. Hoe zit dit? 

Ik hoor graag van je @Hajar of  @David

Reputatie 4

Goedemiddag,

Ik heb op 20-10-2020 een iPhone 12 Pro 128GB, Graphite besteld. Tot op heden nog geen geluid gehoord dat ik het toestel binnenkort op kan halen.

Vreemd, als ik zie dat hetzelfde toestel als is geleverd aan mensen die het een dag later hebben besteld.

Gaat het nog wel goed met mijn bestelling? En nu zie ik dat bij de levertijden wordt gerekend vanaf 24-10-2020. Hoe zit dit? 

Ik hoor graag van je @Hajar of  @David

 Levertijden zijn altijd vanaf je eigen besteldatum. Zoals vaker gezegd zijn ze afhankelijk van de levering van Apple, ik kan mij goed voorstellen dat de ene shop wellicht meer toebedeeld krijg dan een andere. Dit zal dus waarschijnlijk ook regio afhankelijk zijn.

Reputatie 3

Das gek: de 12 pro grafiet 128gb.. heb je em 24- 10 besteld is het 5-6 weken, heb je em twee dagen later, 26-10 besteld dan is het 4-5 weken. 1 tot 2 weken korter terwijl je eM 2 dagen later hebt besteld..

Overigens heb ik de blauwe besteld waarbij op 20-10 al 6-8 weken staat. Ik heb em 25e besteld dus dat wordt tegen die tijd waarschijnlijk 8-10 weken, haha. 

Reputatie 1

Vandaag de iPhone 12 pro gold 128gb binnen gekregen 😍 Echt het wachten waard 🥰 besteld op 17 oktober 

Reputatie 1

Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de Autoriteit Consument & Markt (via Consuwijzer.nl); ik heb bij T-mobile meermaals om een oplossing en/of compensatie gevraagd; maar ik blijf een standaard reactie ontvangen dat ze afhankelijk zijn van de leverancier. 

Echter; 

  • Ik heb een overeenkomst met T-Mobile gesloten en niet met hun leverancier; T-Mobile is dus gewoon als contract partij verantwoordelijk voor het leveren.
  • Een beroep op overmacht lijkt me weinig kansrijk, aangezien anders leveranciers (Belsimpel, Coolblue) aanzienlijk minder leveringsproblemen lijken te hebben (Coolblue heeft op dit moment gewoon zelfs (beperkte) voorraad).
  • Ik heb mijn telefoon besteld op 21-10; een paar dagen nadat de pre-order gestart was. T-Mobile had dus in de tussenliggende periode allang kunnen en behoren te weten dat levering vanaf 23-10 absoluut niet gehaald ging worden. Er lijkt mij dus spake van misleiding.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Vandaag mijn iPhone 12 pro goud 128gb binnen gekregen😍. Hij is echt 🤩. Besteld op 17 Oktober. 

Vandaag mijn iPhone 12 pro goud 128gb binnen gekregen😍. Hij is echt 🤩. Besteld op 17 Oktober. 

Krijg je op dezelfde dag een bericht dat je je telefoon kan gaan ophalen of 1 dag van tevoren? 

Ik heb op afgelopen donderdag ( 19.11) een bericht van AMPgroep gekregen.Daarna moest ik een afspraak voor de bezorging doen, en ik heb voor 24.11 gekozen. 

Reputatie 2

Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de Autoriteit Consument & Markt (via Consuwijzer.nl); ik heb bij T-mobile meermaals om een oplossing en/of compensatie gevraagd; maar ik blijf een standaard reactie ontvangen dat ze afhankelijk zijn van de leverancier. 

Echter; 

  • Ik heb een overeenkomst met T-Mobile gesloten en niet met hun leverancier; T-Mobile is dus gewoon als contract partij verantwoordelijk voor het leveren.
  • Een beroep op overmacht lijkt me weinig kansrijk, aangezien anders leveranciers (Belsimpel, Coolblue) aanzienlijk minder leveringsproblemen lijken te hebben (Coolblue heeft op dit moment gewoon zelfs (beperkte) voorraad).
  • Ik heb mijn telefoon besteld op 21-10; een paar dagen nadat de pre-order gestart was. T-Mobile had dus in de tussenliggende periode allang kunnen en behoren te weten dat levering vanaf 23-10 absoluut niet gehaald ging worden. Er lijkt mij dus spake van misleiding.

 

Ik heb zelfs op 17-10 besteld en nog steeds geen bericht van AMP. Ik had zelfs mijn order bij Apple gecanceld omdat T-Mobile toen met een eerdere leverdatum had geadverteerd.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldata van een aantal varianten van de iPhone 12 Pro zijn zojuist aangepast. In de tabel vind je de meest actuele informatie over de bestellingen.

Mochten er andere vragen zijn, let us know!

Klopt het dat als ik 23 okt de 256 Gb gold Pro heb besteld dat ik er uit van moet gaan dat het Max vier weken duurt?

 

Het staatje geeft aan bestel datum 17 okt. aan met 3-4 weken lever tijd. 
 

Die vier weken zijn namelijk inmiddels voorbij en heb niets van jullie vernomen. 
 

ik vind sowieso dat jullie status lever tijd communicatie wat magertjes is. Daarentegen begrijp ik goed dat jullie ook moeten wachten op Apple zelf qua levering. 
 

alleen als ik lees dat vandaag de lever tijden weer ge-update zijn, maar deze eigenlijk nu alweer ( in mijn geval ) achterhaald zijn. Zitten nu op meer dan vier weken. Dus staatje klopt momenteel al niet meer. 
 

Verneem graag een actuele status ;)

 

mvg, 

 

johan van der linden

Klopt het dat er hier niet inhoudelijke wordt gereageerd op vragen?

Even een misverstand uit de wereld helpen. Je kan gewoon je bestelling annuleren hoor. Ook na 14 dagen. 
 

ik heb net telefonisch contact gehad. Gemeld dan ik mn verlenging wilde annuleren. Dat was geen probleem. Op de vraag wat nu de huidige levertijd status is gaf de medewerker verschillende keren aan dat dit inmiddels 6 tot 8 weken is voor de bestellingen rond 23 okt. 
 

mik heb het meerdere keren gevraagd of dit echt zo is. Aangezien het levertijd en grafiekje heel

iets anders verteld…, maar mevrouw bevestigde het keer op keer. 

Reputatie 7

Hi Johan,

Jammer om te lezen dat je besloten hebt om te annuleren, maar dat is natuurlijk geheel jouw keus. Hopelijk krijg je snel jouw iPhone in handen! 

Apart dat mijn collega iets anders zegt dan wat hierboven is vermeld, want ik garandeer je dat dit de juiste levertijden zijn die op dit moment bij ons en mijn collega's die over dit proces gaan bekend zijn. Hoe een collega dan aangeeft dat er andere levertijden zijn is erg vreemd en ik ga hier zeker ook nog even achteraan. 

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag, want we pakken hier ook inhoudelijke vragen op, maar soms schiet er wel eens iets tussendoor.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 512 GB is zojuist aangepast. De rest van de verwachte levertijden blijven hetzelfde als ervoor en worden aangepast zodra we nieuwe informatie voor handen hebben.

Als er nog andere vragen zijn, let us know!

Reputatie 2

@David 

 

ik heb gister eindelijk gehoord dat mijn bestelling die ik netjes op 16 oktober heb geplaatst op 5 november genanuleerd werd door de t mobile shop door een storing in hun systeem. Dit konden jullie wel eerder tegen mij zeggen, want ik heb nu totaal 21 dagen gewacht sinds 5 november om dat vanuit jullie te horen.

wat ik jammer vind, is dat ik hier de dupe ben geworden terwijl ik wel netjes mijn bestelling op 16 oktober heb besteld nu moet ik heel lang wachten door jullie systeem fout zonder enige compensatie te krijgen, wat mij wel wat blijer kan maken.

Reputatie 3

@David

 

ik heb gister eindelijk gehoord dat mijn bestelling die ik netjes op 16 oktober heb geplaatst op 5 november genanuleerd werd door de t mobile shop door een storing in hun systeem. Dit konden jullie wel eerder tegen mij zeggen, want ik heb nu totaal 21 dagen gewacht sinds 5 november om dat vanuit jullie te horen.

wat ik jammer vind, is dat ik hier de dupe ben geworden terwijl ik wel netjes mijn bestelling op 16 oktober heb besteld nu moet ik heel lang wachten door jullie systeem fout zonder enige compensatie te krijgen, wat mij wel wat blijer kan maken.

Setje AirPods Pro lijkt me wel op z’n plaats hier

;)

Reputatie 2

Hi Johan,

Jammer om te lezen dat je besloten hebt om te annuleren, maar dat is natuurlijk geheel jouw keus. Hopelijk krijg je snel jouw iPhone in handen! 

Apart dat mijn collega iets anders zegt dan wat hierboven is vermeld, want ik garandeer je dat dit de juiste levertijden zijn die op dit moment bij ons en mijn collega's die over dit proces gaan bekend zijn. Hoe een collega dan aangeeft dat er andere levertijden zijn is erg vreemd en ik ga hier zeker ook nog even achteraan. 

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag, want we pakken hier ook inhoudelijke vragen op, maar soms schiet er wel eens iets tussendoor.

Hi @David ik heb op 17-10 besteld. Dit is de 6e wachtweek. Krijg ik deze week bericht van AMP? Ik wil niet nu pas horen dat mijn order is geannuleerd. Graag hoor ik van je. Dank.