[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7

Goedemorgen!

De besteldata van de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 256 en 512 GB en de Pro Goud 128 en 256 GB zijn zojuist aangepast. De andere besteldata en levertijden blijven hetzelfde.

Als er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

Reputatie 3

@David deze manier van het aanpassen van de levertijden maakt het nog onduidelijker. Pas het gewoon aan met het aantal weken dus bv 6-8 weken vanaf jouw besteldatum zonder een besteldatum te noemen

Goedemorgen!

De besteldata van de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 256 en 512 GB en de Pro Goud 128 en 256 GB zijn zojuist aangepast. De andere besteldata en levertijden blijven hetzelfde.

Als er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

I have ordered Iphone 12 Pro Oceaanblauw 256 GB on the 26th of November, but it is not there. Have you received my order?

Reputatie 7

@marzso 

Dank voor de feedback, maar deze aanpassing in de besteldata is ook nodig. Stel dat jij een besteldatum hebt die vóór de genoemde besteldatum ligt, maar jouw telefoon nog niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat er met de order iets is misgegaan en dan kan je aan de bel trekken. Wij kunnen dan nakijken wat er precies aan de hand is en dan blijf je niet voor niets wachten tot je de iPhone ontvangt.

@Marko1999

The delivery time for that particular iPhone is 6 to 8 weeks, which starts counting from the moment you ordered, so this can still take a while. However, I’ve checked if there's an order in your name, but on the phone number and e-mail address with which you are registrated on our Community there are no orders known. Was this order placed with another phone number or through a different party? 

If you have placed the order directly with us, but with a different account, can you send me a private message with your phone number, date of birth, full address and last 4 digits of your bank account info? Then I can go and have a look!

Reputatie 2

 

@David & @Hajar betreft dit ook de T-Mobile bestellingen? 

Beste  @Hajar/ @David Kun je me uitleggen waarom een Pro Goud 128GB besteld op 26/10 nog steeds niet geleverd is? Terwijl de besteldatum nu op 29/10 staat.

Reputatie 3

@DirkOntwerpt als je de bestel datum en de levertijd neemt kom je automatisch op volgend jaar. Op de site staat ook dat er wordt uitgegaan van de peildatum 13 november en plus 6-8 weken kom je dus in het nieuwe jaar uit @David Lastig als mensen niet het hele artikel laten zien

 

Reputatie 1

Stel dat jij een besteldatum hebt die vóór de genoemde besteldatum ligt, maar jouw telefoon nog niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat er met de order iets is misgegaan en dan kan je aan de bel trekken. 

Dus voor mijn goede begrip:

  • Stel je hebt je iPhone op 25 Nov besteld
  • De datum springt van “besteldatum 24 Nov” naar “besteldatum 26 Nov” 

Dan zou je telefoon dus uitgeleverd moeten zijn.

  • En wanneer je hem dan vanaf 26 Nov besteld hebt, dan moet je de gemiddelde wachttijd aanhouden in weken die er achter staat.

Zou érg helpen als in de eerste post in jip-en-janneke taal staat hoe je die informatie nu precies moet lezen, met wat “real life examples” erbij. De informatie is namelijk op meerdere wijzen op te vatten.

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂

Reputatie 3

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂


Uit nieuwsgierigheid, was 16-12 de eerstvolgende mogelijkheid voor jou of voor AMP?

Beste  @Hajar@David Kun je me uitleggen waarom een Pro Goud 128GB besteld op 26/10 nog steeds niet geleverd is? Terwijl de besteldatum nu op 29/10 staat.

Laat maar. Net een sms gekregen dat ik hem kan ophalen in de winkel!

Lees al een tijdje mee hier. Pro 128 GB grafiet besteld op 5 nov. Levertijd van toen was 3-4 weken. Op 11 nov. een sms gehad dat de levertijd niet haalbaar is en dat ik op deze site moest kijken voor de actuele tijden. De levertijd is toen aangepast naar 5-6 weken. Vanmorgen sms en e-mail (in de spam) van amp ontvangen voor de bezorgafspraak. Volgende week dinsdag ontvang ik mijn toestel. Dat is dus binnen de 6 weken. De bezorg keuze is bij mij vanaf as maandag. 

Reputatie 1

Hoe is het acceptabel het dat het maar steeds wordt verlengd? Op de 11e kreeg ik een sms dat het is aangepast naar 5-6 weken en vandaag zie ik (geen sms) dat het weer is veranderd naar 6-8?? Dat is letterlijk dubbel de wachttijd dat wat mij beloofd is, hoe is dat acceptabel? Dat het langer duurt kan maar geeft gewoon vanaf het begin lange levertijden aan zodat mensen écht weten wat ze kunnen verwachten. Nu zit ik onverwachts nog een extra maand met een telefoon die niks meer kan. Mijn vriend en vader bestellen een iphone 12 mini en hadden hem de volgende dag in huis. Ik snap niet helemaal hoe dat werkt, waarom levert apple niet meer telefoons als ze zien dat specifieke modellen zo geliefd zijn?

Reputatie 4

Lees al een tijdje mee hier. Pro 128 GB grafiet besteld op 5 nov. Levertijd van toen was 3-4 weken. Op 11 nov. een sms gehad dat de levertijd niet haalbaar is en dat ik op deze site moest kijken voor de actuele tijden. De levertijd is toen aangepast naar 5-6 weken. Vanmorgen sms en e-mail (in de spam) van amp ontvangen voor de bezorgafspraak. Volgende week dinsdag ontvang ik mijn toestel. Dat is dus binnen de 6 weken. De bezorg keuze is bij mij vanaf as maandag. 

Fijn voor jou dat je heb binnen hebt 😃 !!! Zelf ga ik nu week 7 in, hopen dat ik hem ook deze week mag ophalen!

Reputatie 1

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂

Dit bevestigd dat het systeem gewoon niet op orde is. Woensdag 4 november begin in de middag besteld en nu pas de status overgedragen aan AMP en nog geen bezorgd afspraak kunnen maken. 

 

Reputatie 4

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂

Dit bevestigd dat het systeem gewoon niet op orde is. Woensdag 4 november begin in de middag besteld en nu pas de status overgedragen aan AMP en nog geen bezorgd afspraak kunnen maken. 

 

Heb je je spam inbox gecheckt, die mails van AMP schijnen daarin te verdwijnen

Reputatie 1

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂

Dit bevestigd dat het systeem gewoon niet op orde is. Woensdag 4 november begin in de middag besteld en nu pas de status overgedragen aan AMP en nog geen bezorgd afspraak kunnen maken. 

 

Heb je je spam inbox gecheckt, die mails van AMP schijnen daarin te verdwijnen

Uiteraard. Alles drie dubbel keer gecheckt. 

Reputatie 2

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂

Dit bevestigd dat het systeem gewoon niet op orde is. Woensdag 4 november begin in de middag besteld en nu pas de status overgedragen aan AMP en nog geen bezorgd afspraak kunnen maken. 

 

Achja ik wacht al sinds 19 oktober.. Nog steeds geen enkel bericht en wacht nu al 8 weken. Net langs de shop geweest en moet nog maar ‘’even wachten’’ 

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂


Uit nieuwsgierigheid, was 16-12 de eerstvolgende mogelijkheid voor jou of voor AMP?

Ik kon al vanaf 14-12 kiezen

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal! 

Er zijn zojuist weer wat besteldata aangepast. Dit zijn de besteldata van de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128 en 256 GB, Goud 128 GB en Grafiet 128 GB.

Wanneer er weer iets nieuws te melden is dan horen jullie het weer gelijk van ons!

Reputatie 4

Goedemiddag allemaal! 

Er zijn zojuist weer wat besteldata aangepast. Dit zijn de besteldata van de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128 en 256 GB, Goud 128 GB en Grafiet 128 GB.

Wanneer er weer iets nieuws te melden is dan horen jullie het weer gelijk van ons!

 

Nu de "besteldatum” naar voren is geschoven, betekent dit dan dat de mensen die heb 1 a 2 dagen voor de nu huidige "besteldatum” hebben besteld hun telefoon hebben ontvangen?

Reputatie 1

 

Nu de "besteldatum” naar voren is geschoven, betekent dit dan dat de mensen die heb 1 a 2 dagen voor de nu huidige "besteldatum” hebben besteld hun telefoon hebben ontvangen?

 

dat was dus precies ook mijn vraag :)

het zou érg handig zijn als ze in de eerste post nu eens in kinderlijk-eenvoudige taal schrijven hoe we die data moeten opvatten. Het is op zoveel wijzen op te vatten.

Inmiddels 5,5 week verder en helaas nog niks vernomen met betrekking tot de status. Gezien de andere reacties en ervaringen voel ik me ook niet geroepen om zelf contact op te nemen.

Wat ik wel merk, is dat ik hem eigenlijk al haast niet meer hoef… M’n 11 Pro werkt prima en over 10 maanden zal waarschijnlijk een 13 worden besteld😅

Maar goed, traditiegetrouw laat ik de order maar staan.

Update: vandaag kreeg ik de uitnodiging van AMP om een afspraak in te plannen voor m’n iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB! Maandag was de eerste optie. Dan heeft het dus 7,5 week geduurd in totaal tussen bestellen en afleveren.

Reputatie 2

Inmiddels 5,5 week verder en helaas nog niks vernomen met betrekking tot de status. Gezien de andere reacties en ervaringen voel ik me ook niet geroepen om zelf contact op te nemen.

Wat ik wel merk, is dat ik hem eigenlijk al haast niet meer hoef… M’n 11 Pro werkt prima en over 10 maanden zal waarschijnlijk een 13 worden besteld😅

Maar goed, traditiegetrouw laat ik de order maar staan.

Update: vandaag kreeg ik de uitnodiging van AMP om een afspraak in te plannen voor m’n iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB! Maandag was de eerste optie. Dan heeft het dus 7,5 week geduurd in totaal tussen bestellen en afleveren.

Aankomende zaterdag wacht ik precies 7 weken op mijn iPhone 12 Pro 128GB Ocean Blue. Ik was afgelopen weekend langs de T-Mobile shop gegaan om te kijken of alles wel goed loopt bij ze! De medewerker liet me vervolgens een hele lijst zien van wie de eerstvolgende is die een iPhone ontvangt, ik neem aan dat ze dat dan bij de klantenservice ook kunnen zien? Hij gaf overigens ook aan dat ze maar 1 iPhone per dag binnen krijgen dus ik hoop dat ik voor volgende week zaterdag, de mijne binnen heb!

Reputatie 1

@marzso

Dank voor de feedback, maar deze aanpassing in de besteldata is ook nodig. Stel dat jij een besteldatum hebt die vóór de genoemde besteldatum ligt, maar jouw telefoon nog niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat er met de order iets is misgegaan en dan kan je aan de bel trekken. Wij kunnen dan nakijken wat er precies aan de hand is en dan blijf je niet voor niets wachten tot je de iPhone ontvangt.

@Marko1999

The delivery time for that particular iPhone is 6 to 8 weeks, which starts counting from the moment you ordered, so this can still take a while. However, I’ve checked if there's an order in your name, but on the phone number and e-mail address with which you are registrated on our Community there are no orders known. Was this order placed with another phone number or through a different party? 

If you have placed the order directly with us, but with a different account, can you send me a private message with your phone number, date of birth, full address and last 4 digits of your bank account info? Then I can go and have a look!

Hmm 25 oktober besteld.. en de datum is nu naar 3 november gegaan.. gaat alles goed? 😇