[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 4

Even bij Vodafone kijkend zijn dit de levertijden.

https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

Bij KPN op de website zie ik zelfs half jan bij nu bestellen van Iphone 12pro 128gb Blue

 

toch bizar die verschillen, of is wat Vodafone aangeeft gewoon wat het is en worden we hier aan het lijntje gehouden?

Dat we aan het lijntje gehouden worden denk ik niet. Ik heb mijn iPhone 12 Pro op 7 november bestelt en plus 6-8 weken kom je uit op 7 januari dus dat klopt tot nu toe vrij aardig 

We zullen zien, en betreffende het dat lijntje. Er worden hier goede vragen gesteld, als hier nou gewoon is duidelijk op geantwoord kan worden… Scheelt de helft dacht ik zo.

Morgen is het week 7 voor mij, we zullen zien of ze hem binnen de 6-8 weken gaan leveren. Er zijn er hier genoeg die buiten de levertijd vallen..

21-10 mijn iPhone 12 Pro Blue 128GB besteld.

Woensdag bericht ontvangen van AMP, aankomende maandag heb ik mijn iPhone! :D

Succes met wachten, houdt vol! ;)

21-10 mijn iPhone 12 Pro Blue 128GB besteld.

Woensdag bericht ontvangen van AMP, aankomende maandag heb ik mijn iPhone! :D

Succes met wachten, houdt vol! ;)

ik heb exact hetzelfde. Had er 2 besteld: een grijze en een blauwe (mijne). Grijze gelijk de met de release gekregen maar op de blauwe acht weken moeten wachten. Was ik maar voor de grijze gegaan xd. Leveringen zijn door covid erg vertraagd, daar kan T-Mobile niks aan doen. Wat ze wel hadden kunnen doen is beter informeren want nu zijn ze een aantal klanten kwijt. Krijg hem gelukkig maandag dus ben blij haha. 

Reputatie 4

Ik heb zojuist een sms kregen dat mijn telefoon in de winkel klaar ligt, gaat om een 128gb goud

Reputatie 2

21-10 mijn iPhone 12 Pro Blue 128GB besteld.

Woensdag bericht ontvangen van AMP, aankomende maandag heb ik mijn iPhone! :D

Succes met wachten, houdt vol! ;)

Toch bijzonder dat ik hem de 19e heb besteld, zelfde toestel en ik heb nog niks gehoord. :sweat_smile:

Reputatie 3

Ik heb zojuist een sms kregen dat mijn telefoon in de winkel klaar ligt, gaat om een 128gb goud

ik zie dat je jouw telefoon op 6 november hebt besteld dus dat geeft hoop want ik heb ook een 128Gb goud op 7 november besteld 

Reputatie 2

Ik heb zojuist een sms kregen dat mijn telefoon in de winkel klaar ligt, gaat om een 128gb goud

ik zie dat je jouw telefoon op 6 november hebt besteld dus dat geeft hoop want ik heb ook een 128Gb goud op 7 november besteld 

Ik op 5 november en nog niets gehoord.. 

Reputatie 3

Ik heb zojuist een sms kregen dat mijn telefoon in de winkel klaar ligt, gaat om een 128gb goud

ik zie dat je jouw telefoon op 6 november hebt besteld dus dat geeft hoop want ik heb ook een 128Gb goud op 7 november besteld 

Ik op 5 november en nog niets gehoord.. 

‘ There’s no more hope ‘

Reputatie 2

21-10 mijn iPhone 12 Pro Blue 128GB besteld.

Woensdag bericht ontvangen van AMP, aankomende maandag heb ik mijn iPhone! :D

Succes met wachten, houdt vol! ;)

Ik heb dezelfde telefoon ook op 21/10 besteld. Nog niks gehoord echter… :.(

Reputatie 2

Ik heb zojuist een sms kregen dat mijn telefoon in de winkel klaar ligt, gaat om een 128gb goud

ik zie dat je jouw telefoon op 6 november hebt besteld dus dat geeft hoop want ik heb ook een 128Gb goud op 7 november besteld 

Ik op 5 november en nog niets gehoord.. 

‘ There’s no more hope ‘

En ik krijg zojuist een sms dat ik hem op kan halen!

5 weken en 1 dag gewacht. Valt me best mee 😁

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Goud 256 GB, Zilver 128 en 256 GB zijn zojuist aangepast. De andere data blijven hetzelfde. Je kunt dus de besteldatum van jouw bestelling naast de tabel leggen en dan de verwachte levertijd (onder voorbehoud natuurlijk) aanhouden voor jouw order. Als jouw besteldatum ervoor ligt dan krijg je waarschijnlijk spoedig bericht.

Wanneer er een nieuwe update te delen is horen jullie het weer en voor nu een goed weekend!

Reputatie 3

en ook mijn iPhone 12 pro 128 Gb goud is binnen. Besteld op 7 november . Fijn weekend iedereen

Ik heb zojuist mijn IPhone 12 Pro gold 128gb opgehaald in de shop in Zoetermeer.

Besteldatum is vrijdag 6 november.

Reputatie 4

Heb de mijne ook net opgehaald. And it is worth the wait

.

4 november mijn iPhone besteld en ik heb het vandaag mogen ophalen. Het is het wachten waard. 

Reputatie 4

pppffff….. Ben er nu wel klaar mee, 23okt mijn bestelling geplaatst

Reputatie 2

pppffff….. Ben er nu wel klaar mee, 23okt mijn bestelling geplaatst

Hahahaah afwachten neef, ik 24 okt! Zijn allemaal goude varianten die nu worden geleverd.. onze kleur is fuckedup :)

Reputatie 4

pppffff….. Ben er nu wel klaar mee, 23okt mijn bestelling geplaatst

Hahahaah afwachten neef, ik 24 okt! Zijn allemaal goude varianten die nu worden geleverd.. onze kleur is fuckedup :)

Hahah ja man, je hebt helemaal gelijk haha

4 november mijn iPhone besteld en ik heb het vandaag mogen ophalen. Het is het wachten waard. 

Welke kleur als ik vragen mag?

Reputatie 2

Gisteren eind van de dag werd ik gebeld en ik kom hem ‘s avonds nog ophalen. 7,5 week wachten maar nu is hij er dan!!!

Reputatie 4

Gisteren eind van de dag werd ik gebeld en ik kom hem ‘s avonds nog ophalen. 7,5 week wachten maar nu is hij er dan!!!

Dit gaat om goud? 

Reputatie 4

Wetende dat T-Mobile wel meeleest maar minimaal antwoord geeft op vragen heb ik toch een dringende vraag na de huidige nieuwsberichten van het kabinet.

Gezien de huidige maatregelen niet helpen en dus hoogstwaarschijnlijk worden verscherpt (o.a. sluiting van winkels) zit ik toch met een vraag in mijn maag. Houden jullie hier rekening mee, en dus overgaan op bestelling voor de mensen die hem eigenlijk zouden ophalen? Of hebben die mensen minder geluk dan dat ze nu al hebben gezien de levertijd en moeten ze nog langer wachten?

Graag hoor ik van jullie!

 

Reputatie 7

@Le-kwaSon

Terechte vraag en dat is zeker iets waar we rekening mee zullen houden, maar aangezien er op dit moment verder nog niets bekend over is vanuit de overheid hebben wij daar ook nog geen update over.

Wanneer hier iets over bekend is dan laten we het hier en in de andere topics over de iPhones weten. 

Voor nu een goed weekend!

I ordered a iPhone 12 pro (128GB, silver) on October 22, but I didn't receive any message to inform me to pick up my phone.  When I can get my phone? I have started the eighth week of waiting. Thanks!