[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Ik zie dat meerdere mensen hun iphone 12 pro goud 128gb aan het ophalen zijn en besteld hebben rond 3-7 november. Ik  heb mijne 8 november besteld, net een dag na de aangepaste besteldatum. Ik snap nog steeds niet echt wat dat inhoud maar kan ik dan ook binnenkort mijn telefoon verwachten?

Reputatie 7

@angle 

I'm going to check your order and get back to you as soon as possible! 

@ctabiz 

Je moet hier de levertijden uit de tabel voor aanhouden. Voor jouw order staat er dus 6 tot 8 weken qua levertijd. Houd er ook rekening mee dat dit onder voorbehoud is en als er wijzigingen zijn dan laten we het hier direct weten! 

Ik zie bij de levertijd van de 12 pro zilver 128gb staan 5-6 weken van 1 november. Ik heb 25 okt besteld en bevestiging ontvangen en nog niets gehoord. Is dit na te kijken? Want dat is vreemd. Ik wacht nu 7 weken!!!

 

Reputatie 1

Beste T-Mobile,

17 okt 2020 heb ik de IPhone 12 pro, Blue, besteld. We zijn inmiddels 8 weken verder en we zitten bijna in 2021. De aangegeven levertijden kloppen dus niet, alweer! 
Ik wil graag weten hoe het zit met mijn bestelling. 

Ter info; het gaat om een zakelijke abonnement. 
Wat de situatie nog vervelender maakt, omdat ik nu al zo lang wacht op een zakelijke nummer. 
 

Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoord. 
Groet,

 

Reputatie 4

Beste T-Mobile,

17 okt 2020 heb ik de IPhone 12 pro, Blue, besteld. We zijn inmiddels 8 weken verder en we zitten bijna in 2021. De aangegeven levertijden kloppen dus niet, alweer! 
Ik wil graag weten hoe het zit met mijn bestelling. 

Ter info; het gaat om een zakelijke abonnement. 
Wat de situatie nog vervelender maakt, omdat ik nu al zo lang wacht op een zakelijke nummer. 
 

Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoord. 
Groet,

 


17 oktober…. Dan snap ik dus nu al HE LE MAAAL niet wat de toegevoegde waarde is van de updates betreffende “besteldatum”, los van de levertijd… De 8 weken die nu zo goed als voorbij zijn vanaf besteldatum zullen dus hoogstwaarschijnlijk verlengd worden naar 8-10 weken en dus 2021...

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

17 okt 2020 heb ik de IPhone 12 pro, Blue, besteld. We zijn inmiddels 8 weken verder en we zitten bijna in 2021. De aangegeven levertijden kloppen dus niet, alweer! 
Ik wil graag weten hoe het zit met mijn bestelling. 

Ter info; het gaat om een zakelijke abonnement. 
Wat de situatie nog vervelender maakt, omdat ik nu al zo lang wacht op een zakelijke nummer. 
 

Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoord. 
Groet,

 


17 oktober…. Dan snap ik dus nu al HE LE MAAAL niet wat de toegevoegde waarde is van de updates betreffende “besteldatum”, los van de levertijd… De 8 weken die nu zo goed als voorbij zijn vanaf besteldatum zullen dus hoogstwaarschijnlijk verlengd worden naar 8-10 weken en dus 2021...

Haha aankomende zaterdag wacht ik ook precies 8 weken, ben benieuwd. Ik denk dat ze het elk moment kunnen verlengen naar 8-10 weken aangezien het niet haalbaar is.

Reputatie 1

Ik zie bij de levertijd van de 12 pro zilver 128gb staan 5-6 weken van 1 november. Ik heb 25 okt besteld en bevestiging ontvangen en nog niets gehoord. Is dit na te kijken? Want dat is vreemd. Ik wacht nu 7 weken!!!

 

Je kan altijd de status van je bestellingen hier bekijken; https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 1

Mijn iPhone 12 128 GB grijs besteld op 4 november komt volgende week donderdag 17 december binnen. 

Reputatie 1

Mijn iPhone 12 128 GB grijs besteld op 4 november komt volgende week donderdag 17 december binnen. 


Ik hoop dan dat ik die van mij ook deze week kan ophalen. Ik heb mijn iPhone 12 pro 128gb zilver bestelt op 3 november maar heb nog niks gehoord erover 😅

Het kan niet gekker worden.. waar slaat dit op!! Ik heb mijn bestelling op 28 okt staan( iphone pro zilver 128g)en ik heb nog steeds geen bericht gehad!! En mensen die na mij besteld hebben wel een bericht!! Hoe dan??

Nederland gaat in lockdown. Ik heb gekozen om mijn telefoon op te halen in de winkel. Hoe word dit geregeld? 

Reputatie 2

De NOS meldt dat niet-essentiële winkels dicht moeten. Hoe gaat T-mobile hier mee om voor de klanten die 8 weken wachten om hun toestel op te halen? Wordt deze dan alsnog naar je huis gestuurd of moet je wachten tot winkels weer open zijn? 

Reputatie 7

Hi @Manishh en anderen die hier benieuwd naar zijn,

We zijn inderdaad ook op de hoogte van de berichten over de persconferentie van vanavond en naderende maatregelen. We volgen dit natuurlijk op de voet en zodra we meer weten over een aanpassing in het proces van bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden, delen we dat hier gelijk! 

Reputatie 1

De NOS meldt dat niet-essentiële winkels dicht moeten. Hoe gaat T-mobile hier mee om voor de klanten die 8 weken wachten om hun toestel op te halen? Wordt deze dan alsnog naar je huis gestuurd of moet je wachten tot winkels weer open zijn? 

Ik hoop niet dat we moeten wachten tot de winkels weer open zijn haha. 

Reputatie 1

Inmiddels is bekend dat Nederland in een lock down gaat en dat alle niet noodzakelijke winkels moeten sluiten. Ook ik heb mijn bestelling geplaatst met de optie ophalen in de winkel. Gaat T-Mobile deze leveringen nu omzetten voor levering aan huis via AMP?

Reputatie 4

Inmiddels is bekend dat Nederland in een lock down gaat en dat alle niet noodzakelijke winkels moeten sluiten. Ook ik heb mijn bestelling geplaatst met de optie ophalen in de winkel. Gaat T-Mobile deze leveringen nu omzetten voor levering aan huis via AMP?

Als goed is wel, heb via chat en via het forum wel degelijk die bevestiging gekregen. Maar goed, hierboven zie je hoe slecht T-Mobile hun zaakjes op orde heeft. Mensen die later hebben besteld ontvangen hem eerder, etc.  Ik wacht sinds 23okt, en dus 7 weken en 4 dagen verder ( 12pro Blue 128GB). Nu de winkels morgen al dicht zijn, mag ik van geluk spreken dat ik hem nog eind december krijg ( maakt 10 weken )

Reputatie 2

De NOS meldt dat niet-essentiële winkels dicht moeten. Hoe gaat T-mobile hier mee om voor de klanten die 8 weken wachten om hun toestel op te halen? Wordt deze dan alsnog naar je huis gestuurd of moet je wachten tot winkels weer open zijn? 

Ik hoop niet dat we moeten wachten tot de winkels weer open zijn haha. 

Ik ook niet zou wat zijn.. 3 maanden wachten op een Iphone. Hoop voor die 12 pro dat het een geweldig toestel is en het wachten waard :joy:

Reputatie 4

Zojuist een kleine twijfel gehad om wellicht de Pro Max blue 128GB te bestellen. Gezien de levertijd op direct leverbaar staat in dat staartje.. Op de website staat 2 weken levertijd, jullie staartje klopt dus wederom niet.. Staartje van de Pro Max is trouwens al 4 dagen oud.

Beste Tmobile

 

Ik heb Iphone 12 Pro Black 125GB op zondag 9 november besteld, het is voor mij nu nog steeds een groot raadsel wanneer ik mijn telefoon ontvang….. We zijn inmiddels 5 weken verder!!!

 

Het kan niet gekker worden.. waar slaat dit op!! Ik heb mijn bestelling op 28 okt staan( iphone pro zilver 128g)en ik heb nog steeds geen bericht gehad!! En mensen die na mij besteld hebben wel een bericht!! Hoe dan??

Ik heb die op 22 oktober besteld en heb ook nog niks te horen gekregen moet je nagaan...

Reputatie 3

iPhone 12 Pro 128GB goud bij coolblue op voorraad

Ik wil de blauwe. Maar zo kan het dus ook

 

En T-Mobile : als de iPhone 12 Pro 128gb blauw niet op voorraad is maar je wel een 512gb hebt die er eerder is ; wellicht die dan aan de 128gb wachtenden geven :-)

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Bij de levertijden is één regel toegevoegd voor de besteldatum bij de iPhone 12 Pro Zilver 128 GB, omdat hier een onderscheid in zit bij het moment van bestellen.

Nog even als herhaling: We zullen natuurlijk een update hier delen als er meer bekend is over de aanpak bij de bestellingen die in de winkel zouden worden opgehaald. Zodra hier meer nieuws over bekend is dan horen jullie het gelijk!

Hello, I ordered an Iphone 12pro (128gb silver) on October 25th and I still did not hear anything about it. Knowing that the Netherlands is in lockdown now, when can we expect to get our phone? Is it even possible to have it delivered at home? 

Reputatie 4

Goedemiddag allemaal,

Bij de levertijden is één regel toegevoegd voor de besteldatum bij de iPhone 12 Pro Zilver 128 GB, omdat hier een onderscheid in zit bij het moment van bestellen.

Nog even als herhaling: We zullen natuurlijk een update hier delen als er meer bekend is over de aanpak bij de bestellingen die in de winkel zouden worden opgehaald. Zodra hier meer nieuws over bekend is dan horen jullie het gelijk!

We zijn nu bijna 20uur verder @David, duidelijkheid zou welkom zijn. Neem aan, dat een georganiseerd bedrijf als T-Mobile zijn B-plan gister al dan niet eerder had klaar liggen. De lockdown kwam gister niet uit de lucht vallen.. Right??

Reputatie 7

Hi allemaal,

Op dit moment zijn we druk bezig om alle bestellingen die opgehaald zouden worden in een T-Shop om te zetten naar een bestelling die geleverd gaat worden door een koerier. De wachtrij blijft qua volgorde hetzelfde als voorheen!

Je ontvangt ook een bevestigingsemail zodra jouw order is omgezet. De levertijden kun je verder aanhouden zoals ze in ons topic vermeld worden, dus vanaf jouw oorspronkelijke moment van het plaatsen van de bestelling.

 Mochten er vragen zijn dan horen we het graag!