[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 512 GB en Goud 128 GB zijn zojuist aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden aangepast van de Oceaanblauw 128 en 256 GB, Goud 256 GB en Zilver 128 GB. De rest van de informatie uit de levertijdentabel blijft hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!

Trap er niet in, mensen. Zodra jouw telefoon op voorraad is duurt het nog 2 weken voordat de bezorgdienst een tijdvak vrij heeft om je bestelling daadwerkelijk te kunnen bezorgen. Dus houd de levertijden die hier gegeven worden aan en tel daar nog eens 2 weken bij op voordat je jouw nieuwe telefoon in huis hebt...

Leuk hoor, die levertijden op n rijtje. Maar jullie bezorger is het probleem: gisteren (4 jan 2021) een iPhone12 bij jullie besteld (“op voorraad”) maar de bezorger kan niet eerder dan 15 januari leveren……. 

Zetten jullie dat svp bij de levertijden? Het gaat de klant niet om júllie interne voorraad, maar om de dag dat je mooie nieuwe mobiel bij jou wordt afgeleverd!

Reputatie 7

Goedemorgen @Bobster,

De verwachte levertijden moet je rekenen vanaf jouw persoonlijke datum van bestellen.

Als er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Moet ik de levertijd rekenen vanaf het moment dat ik mijn bestelling geplaatst heb of de datum die jullie opgeven bij “besteldatum”? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max 128GB Zilver is aangepast.

Reputatie 7

@promaxio

De levertijden die we communiceren zijn altijd onder voorbehoud en een verwachting. Dit kan veranderen op basis van de leveringen die we vanuit Apple krijgen en dan is het soms nodig om de levertijden aan te passen. Ik snap dat het jammer is dat je langer moet wachten, maar iets anders kunnen we er niet jammer genoeg niet van maken. Hopelijk wordt deze verwachte levertijd wel gehaald, maar ook dat kunnen we vanuit onze kant nooit 100% garanderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?

En toen bleef het stil? Op deze manier verwacht ik natuurlijk over 3 weken de volgende aanpassing van 6-8 weken naar 12-14 weken...

Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BeardedLemell 

Wat is jouw order nummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Oceanblauw 256GB is aangepast.

Ik heb 2 december een iPhone 12 pro Max 512GB besteld. Nu heb ik nog steeds geen toestel dat onderweg is naar mijn huis. Wie kan mij helpen om duidelijkheid te scheppen over waar mijn toestel blijft?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden voor iPhone 12 pro Max Blauw 128 GB, iPhone 12 Pro Max Blauw256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 512 GB, iPhone 12 Pro Max Zilver 512 GB zijn aangepast. De rest is hetzelfde gebleven. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd voor de iPhone 12 Pro Max 128GB Oceaanblauw is aangepast. 

Ik heb net een abonnement afgesloten met de iphone 12 pro max blauw 128 gb is deze op voorraad momenteel? 

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB is zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Als er weer een update te delen is dan horen jullie het gelijk van ons!

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Niet meer. Wat bedoel je daar mee dan!? De koeriersdiensten kunnen het bijna niet meer aan.!

het is gewoon overmacht, en zeker niet misleidend 

Niet meer= dat we al sinds maart niet meer in een normale situatie zitten. Oftewel, we zitten al een tijdje niet meer in een normale situatie.
Wat het ook is (misleidend of overmacht), dan moeten jullie dit wel aanpassen op de website. Want ik begrijp vanuit meerdere hoeken (jullie medewerkers, andere klanten, etc) dat dit al een tijdje gaande is. En als jullie weten dat het niet mogelijk is om de volgende dag te leveren, dan is het wel misleidende informatie en geen overmacht meer. 

Nogmaals, ik snap dat het een andere situatie is. En daar heb ik ook begrip voor. Alleen klanten dienen de juiste informatie te ontvangen, voordat ze bestellen en betalen.

Reputatie 7
Badge +14

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Niet meer. Wat bedoel je daar mee dan!? Ben je de kerst vergeten?

De koeriersdiensten kunnen het bijna niet meer aan.!

het is gewoon overmacht, en zeker niet misleidend. Sinds de winkels zijn gesloten moeten ze duizenden pakjes meer bezorgen. Een beetje begrip is op zijn plaats. Iedereen zou het wel anders willen (ook ik) helaas die jongens werken het klokje rond en doen echt hun best.

 

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Reputatie 7
Badge +14

Sorry @Chielvk  Link verwijst naar de Max dus was fout  zie Antwoord van @David  

​ [Info] Levertijden iPhone 12 ​

Reputatie 7

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB is zojuist aangepast. Daarnaast is ook de levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 128 GB aangepast naar ‘Direct leverbaar'. 

De rest van de data blijven onveranderd. Als er vragen zijn horen we het graag!

Wat betekent direct leverbaar voor jullie?

Ik heb zondag een IPhone 12 blauw besteld en krijg deze pas de 29e in huis?
Dat vind ik niet direct leverbaar. Ik vind direct leverbaar en de volgende dag in huis, niet 1,5e week later. Ik kan me voorstellen dat het 2 a 3 dagen vertraging op loopt. Maar deze levertijd vind ik niet passend.
Wat gaan jullie hier nog aan doen? 

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 256 GB is zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’. Daarnaast is ook de besteldatum van de Pro Max Goud 128 GB aangepast.

Als er vragen zijn dan horen we het graag!

Reputatie 7

Hoi @suusjeh,

Ik heb jouw order erbij gezocht en ik zie dat deze bij een derde partij is afgesloten. In dat geval moet je dan bij die partij zijn voor vragen over jouw bestelling, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de telefoon. Wij hebben geen inzage in hun systemen en kunnen dus niet nakijken waar jouw telefoon is. Wij krijgen alleen de gegevens door en passen dit aan voor jouw abonnement. 

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!