[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

@David Nooit een antwoord gekregen op dit of mijn privébericht aan jou, of een telefoontje of e-mail van iemand bij T-Mobile. Ik moest zelf naar de T-Mobile winkel op het Rokin (op 5 december). Daar kwam ik erachter dat T-Mobile mijn bestelling aan iemand anders had gegeven, en opnieuw moest bestellen en wachten. Allemaal aardige mensen bij de T-Mobile-winkel, maar er zijn problemen met de manier waarop dit is ingesteld, hadden vorig jaar problemen met het bestellen van de nieuwe iPhone. T-Mobile NL lijkt dit probleem te moeten oplossen.

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon opgehaald bij de T-Mobile-winkel, het personeel daar was erg aardig en verontschuldigde zich voor de vertraging.

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

@David Nooit een antwoord gekregen op dit of mijn privébericht aan jou, of een telefoontje of e-mail van iemand bij T-Mobile. Ik moest zelf naar de T-Mobile winkel op het Rokin (op 5 december). Daar kwam ik erachter dat T-Mobile mijn bestelling aan iemand anders had gegeven, en opnieuw moest bestellen en wachten. Allemaal aardige mensen bij de T-Mobile-winkel, maar er zijn problemen met de manier waarop dit is ingesteld, hadden vorig jaar problemen met het bestellen van de nieuwe iPhone. T-Mobile NL lijkt dit probleem te moeten oplossen.

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

Nijmegen dukenburg, net 45 minuten klantenservice aan de lijn gehad maar kom niks verder bah

Ik bestelde op 12 november bij de T-Mobile winkel aan het Rokin. Ze gaven mijn bestelling aan iemand anders, moesten op 5 december bestellen. Niemand belde of e-mailde me, moest zelf naar de T-Mobile-winkel om dit uit te zoeken. 

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

Nijmegen dukenburg, net 45 minuten klantenservice aan de lijn gehad maar kom niks verder bah

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

Ik heb mijn iPhone 12 pro max 128GB net opgehaald! 🎉 Kreeg vanmiddag een sms met dat ik het direct mocht ophalen. Voor de nieuwsgierigen onder ons: besteld op 19-11 om 15.41! 
Het nam dus 2 weken + 1 dag in beslag.

Succes voor de rest!

Goud*

Ik heb mijn iPhone 12 pro max 128GB net opgehaald! 🎉 Kreeg vanmiddag een sms met dat ik het direct mocht ophalen. Voor de nieuwsgierigen onder ons: besteld op 19-11 om 15.41! 
Het nam dus 2 weken + 1 dag in beslag.

Succes voor de rest!

Op 24-11 de iPhone 12 pro max blauw besteld. Heb donderdag een bericht van AMP gekregen om een afspraak te maken voor volgende week. Anderhalve week gewacht. Ben dolblij :)

Ad hoc de winkel ingestapt, Den Haag. Hebben ze um gewoon klaarliggen voor me. Mooi. Blijft wel een gare manier van communiceren bij T-Mob. Besteldatum was 14-11. Dus 3 weken minus 1 dag geduurt. Allemaal succes met de bestellingen.

Ik heb op 24-11 iPhone 12 pro max 128GB Gold besteld. Er staat 2-3 weken. Is het dichterbij de 2 weken of dichterbij de 3 weken? Kunnen jullie inzien hoeveel mensen voor mij in de “rij” staan? 

Gisterenochtend een mail gehad van AMP. Zaterdag word mijn toestel geleverd! Eindelijk! Na 3 weken wachten..

Welke iPhone heb jij besteld en wanneer? 

Gisterenochtend een mail gehad van AMP. Zaterdag word mijn toestel geleverd! Eindelijk! Na 3 weken wachten..

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

Dat is dan heel bijzonder als jouw collega Suze verteld dat er een storing is in het bestel-systeem en de logistieke afhandeling naar de winkels toe en de levertijden dus niet zijn wat ze laten lezen. Hangt aan elkaar van spaghetti. Mij werd nu verteld dat de mensen die de storing gaan oplossen mij binnen 14 dagen !!!! hahaha gaan terug bellen hierover en het geen zin heeft om nu de bestelling eruit te halen en opnieuw te doen. Slechte sales dit. Zo niet volkomen waardeloos en zinloos. Maar ja, als klant heb je het nakijken. Suze heeft tot 6x ( ik heb ze geteld) haar excuus aangeboden. Maar daar koop ik werkelijk geen snars voor...

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

Jullie maken het er wel makkelijk van af, andere krijgen hun telefoon eerder,

ik ben gisteren nog bij de shop geweest en ik kon hem deze week niet meer verwachten oftewel 5 weken na bestel datum!

Ik heb nog gevraagd of het sneller zou gaan als ik hem liet thuis bezorgen maar dan moest de bestelling overnieuw.

Reputatie 7
Badge +9

@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

Op 16-11 mijn Iphone 12 pro max Goud 128GB besteld.  Net een SMSje gekregen dat ik hem vandaag kan ophalen. :))))

@David 

ik heb op 20-11 een iPhone 12 pro Max grafiet 128gb besteld , is er al enig idee wanneer deze komt ?  En kan je achteraf wisselen van kleur die direct leverbaar is ? 

Reputatie 1

@David 

Hi David, 

 

Ik heb 19/11 een Pro Max Blauw, 128 gb besteld bij de T-Mobile shop in Hilversum, en ervoor gekozen om die op te halen. 
Vandaag zijn de levertijden gewijzigd naar; ‘vanaf 21/11’  Ik heb alleen nog niks vernomen vanuit de shop, hoe kan dit? 
Duurt het dan alsnog even? Of komt ie deze week nog dan? 
 

Gr, Mitch

De data van de gouden kleur schiet lekker op! (19-11besteld)

@David sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik heb dus de blauwe 256gb besteld op 7-11 die nu op direct leverbaar staat, andere zoals @izay  hebben later besteld en de telefoon binnen.

Vijf keer de klantenservice lijn gebeld over de afgelopen maand heen en vandaag bij de winkel geweest.

Wat is er aan de hand?

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

En mijn order @David ?

Reputatie 7

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin 

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS 

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

@Jvda96 @Strunt @M.K-Alhaffar 

Ik zie dat jullie alledrie dezelfde variant hebben besteld en ik hoop van harte dat jullie allemaal snel bericht krijgen! Ik heb echter nog steeds geen bestellingen gezien die op een later tijdstip zijn geplaatst en al geleverd zijn. Het voorbeeld wat @M.K-Alhaffar aanhaalt gaat over een ‘Grafiet’, niet over ‘Blauw’. Om een goede vergelijking van leveringen te doen is het belangrijk dat je dezelfde kleur en geheugenvariant vergelijkt, anders klopt de vergelijking namelijk niet.

Mocht er nieuws zijn over de levertijden dan horen jullie het weer van ons!

Ok verklaar dan is de poseert van @izay  hieronder eens, dat is die ik besteld heb, ben vandaag nog in de shop geweest en ze hadden hetzelfde excuus