News

Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

  • 3 November 2021
  • 95 reacties
  • 18260 Bekeken
Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

Toon eerste reactie

95 reacties

@David 

Bij jouw order is het niet meer mogelijk om dit bedrag vooraf, tijdens of achteraf te voldoen met een creditcard. De enige manier waarop het nu zou kunnen, zou zijn door de bestelling te annuleren en dan opnieuw te plaatsen. Je kunt dit in de winkel doen of via de webshop, dan heb je wel de mogelijkheid om de creditcard te gebruiken om de bestelling te betalen. Bij de betaling via de webshop heb je hier dan twee uur de tijd voor, anders wordt het weer via pinpas bij de koerier.

Wanneer je ervoor wilt kiezen om de bestelling te laten annuleren en opnieuw te plaatsen, dan kan ik de annulering voor je regelen. Houd er in dat geval wel rekening mee dat een eventuele levertijd van de iPhone opnieuw begint, aangezien het om een compleet nieuwe order gaat.

Hopelijk heb je zo in ieder geval alle relevante info, maar mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag

 

Dit is toch heel vreemd! Ik ben meer dan 30 jaar getrouwe klant en jullie kunnen dit niet voor mij regelen? Ik zou toch gewoon naar de winkel kunnen gaan, de iPhone (volle bedrag) kunnen betalen, want ik heb hem niet op krediet genomen, zoals oorspronkelijk de afspraak was met de winkel, toen het nog levering via de winkel was? Juist omdat ik het zo wilde (betaling via credit card wegens verzekering via Visa) ben ik voor de bestelling naar de winkel gegaan, om na te vragen of dit zo kon.

Nu wijzigen jullie de aflevering naar via AMP bezorging en duperen jullie de klant op 3 wijzen (zie mijn eerdere bericht), want jullie hadden ook de beveiliging kunnen verbeteren!

Ik verwacht dat jullie mij de goede service verlenen dit ik van jullie gewend ben, dus regel het! Anders is dit onacceptabel!

Ik ga niet achteraan sluiten na inmiddels bijna 7 weken wachten! Bovendien kun je alleen via IDEAL betalen dus gewone bankpas en geen credit card, ook als je opnieuw bestelt, want dat stond in de email. Daarom heb ik ook gewacht zodat ik in de winkel zou kunnen betalen.

Reputatie 7
Badge +14

 

Nu wijzigen jullie de aflevering naar via AMP bezorging en duperen jullie de klant op 3 wijzen (zie mijn eerdere bericht), want jullie hadden ook de beveiliging kunnen verbeteren!

Ik verwacht dat jullie mij de goede service verlenen dit ik van jullie gewend ben, dus regel het! Anders is dit onacceptabel!

Nou Hans, Dit is toch wel heel erg hard van je. Er is een mega probleem in Nederland met overvallen waar medewerkers en klanten met vuurwapens worden bedreigd en bakken aan telefoons worden gestolen en dan kom jij aan met “je had d ebeveiliging kunnen verbeteren”…

Alle telecomwinkels hebben onmiddelijk een hoop stappen qua dienstverlening en winkelbeleving moeten aanpassen. Dat dan de andere processen eromheen, zoals het  achteraf betalen van de bestelling in de winel en dan via een koerier betalen met creditcard, nog niet direct op orde zijn kun je ze echt niet zo hard kwalijk nemen. Als je echt niet anders wil dan toch dit proces volgen, dan biedt T-mobile dus wel een oplossing door de huidige order te annuleren. Je kunt helaas nergens zo'n toestel in de winkel kopen, dus het blijft wachten daarna.

Reputatie 1

Update van mijn kant zodat andere wachtenden een indruk krijgen. 26/09 besteld, wordt maandag 22 November uitgeleverd. Het wijzigen van winkel naar AMP levert dus ongeveer 3,5 week vertraging op. Afhalen bij AMP in houten is blijkbaar ook mogelijk maar dan had ik nog langer moeten wachten.

Reputatie 1

Update van mijn kant zodat andere wachtenden een indruk krijgen. 26/09 besteld, wordt maandag 22 November uitgeleverd. Het wijzigen van winkel naar AMP levert dus ongeveer 3,5 week vertraging op. Afhalen bij AMP in houten is blijkbaar ook mogelijk maar dan had ik nog langer moeten wachten.

Dag Roger,

Welk toestel had je besteld?

Groet,

Wesley

Reputatie 1

Dag Wesley,

Een 13 pro max 256 Sierra blue.

Mvg Roger

Mijn telefoon is op 30/10 afgeleverd in de winkel. Ik kon het niet ophalen omdat ik in het buitenland was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog niets van AMP gehoord. Een medewerker van de t-mobile klantenservice vertelde me vandaag over de telefoon die ik volgende week pas van AMP zal horen. Dit is belachelijk lang. Ik vind het heel moeilijk te geloven dat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij heb behouden. Ik ben erg teleurgesteld over hoe T-Mobile hiermee omgaat.

Ik heb een vraag over een bestelling van mijn iPhone 13, moet je het toestel zelf aannemen, of mag je toestemming geven dat een ander hem aanneemt?

Beste @David ik heb op 28 oktober de iPhone 13 Pro 128G Zilver besteld. Conform de recente ontwikkelingen ben ik vandaag gebeld door de T-Mobile shop Rokin Amsterdam, voor de annulering en het opnieuw plaatsen van de bestelling. In de bevestiging zie ik nu “Besteldatum 7 november”, maar kan ik nog steeds uitgaan van de ‘wachttijd’ opgebouwd sinds 28 oktober? M.a.w. kom ik niet achteraan te staan? Alvast dank, vr groet Sibren

Reputatie 1

Update:

AMP heeft net mijn afspraak voor 22-11 eenzijdig geannuleerd. Moet een nieuwe afspraak maken, maar weer achteraan in de afspraken rij. Nog een week erbij dus. besteld 26/09 wordt nu geleverd 29/11.

Update:

AMP heeft net mijn afspraak voor 22-11 eenzijdig geannuleerd. Moet een nieuwe afspraak maken, maar weer achteraan in de afspraken rij. Nog een week erbij dus. besteld 26/09 wordt nu geleverd 29/11.

Vervelend zeg! Mijn telefoon wordt ook 22-11 bezorgd..nog niet geannuleerd door amp

Reputatie 1

Mijn telefoon is op 30/10 afgeleverd in de winkel. Ik kon het niet ophalen omdat ik in het buitenland was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog niets van AMP gehoord. Een medewerker van de t-mobile klantenservice vertelde me vandaag over de telefoon die ik volgende week pas van AMP zal horen. Dit is belachelijk lang. Ik vind het heel moeilijk te geloven dat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij heb behouden. Ik ben erg teleurgesteld over hoe T-Mobile hiermee omgaat.

Bij mij hetzelfde alleen ik kreeg op 28/10 dat telefoontje, zat ook in het buitenland. Afgelopen vrijdag pas bericht van AMP en nu kon ik dus niet eerder dan 29/11 een afspraak maken. Gaat bij jouw dus vermoedelijk nog wel een paar weken duren.

Reputatie 1

Abonnement verlend, snelste manier:ophalen in de winkel, NA akkoord rd pas de info dat er geen telefoon in de einkel ligt, omzetten naar thuis afleveren lukt niet, klantenservice NIET te bereiken via chat script lezen

Reputatie 1

Hi allemaal,

Ik zie dat er nog steeds wat verwarring over de reden waarom de bestellingen in de winkel zijn omgezet naar thuisbezorging. Afgelopen week hebben we maatregelen genomen vanwege de overvallen in de verschillende winkels en dus is het niet meer mogelijk om je toestel in de winkel op te halen. Alle bestellingen in de winkel worden dus omgezet naar thuisbezorging, maar aan de details van je verlenging en bijbehorende contract verandert verder niets. Alles wordt overgenomen in de nieuwe bestelling. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van de annulering en nieuwe bestelling dan kan dat een deze dagen alsnog gebeuren. Houdt ook je spambox in de gaten. Als je nog geen e-mail van AMP hebt ontvangen dan betekent het dat je toestel nog niet op voorraad is en zul je moeten wachten totdat je toestel leverbaar is. In onze levertijden topics kun je de meest actuele levertijden vinden. We doen ook ons best om deze levertijden te halen. 

Voor de klanten die nu een nieuwe besteldatum zien dit is omdat er een nieuwe bestelling is geplaatst namens jullie, maar jullie levertijd geldt nog steeds vanaf je oorspronkelijke besteldatum. Dus als je bijvoorbeeld op 06-10-2021 hebt besteld dan geldt je levertijd vanaf die datum. Je kan de nieuwe besteldatum negeren.

We doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en hoop dat er nu meer duidelijkheid is. 

 

Hi Hajar,

De aanleiding hiervan is bij de meesten van ons wel bekend. Erg rottig dat een winkel uit veiligheid geen voorraden meer kan aanhouden! Ook de inhoud van bericht is duidelijk. 
In mijn geval, maar ook bij Wesley, lijkt het alsof een winkelmedewerker óók ons contract heeft geannuleerd. En direct daarna een nieuwe bestelling heeft geplaatst. Volgens een medewerker van de klantenservice zou de verkoop (en commissie) daarmee op zijn naam komen te staan en wij waarschijnlijk wel degelijk, door deze actie, achter in de rij moeten

aansluiten. Kan jij hier iets op zeggen?

Ik had jouw bericht idd gelezen @Ro23 

 

Reputatie 1

@David  mijn order is geannuleerd en opnieuw aangemaakt maar opeens van een 1 jarig naar een 2 jarig abonnement gezet. En ook gaat het abonnement vandaag al in ipv wanneer het toestel geleverd word. Dat lijkt mij niet juist.
 

Reputatie 1

@RogerL

Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad op de dag van het telefoontje de telefoon nog op kon halen. Daarna is het besluit genomen om de winkelvoorraad weg te halen en daar zat dus ook de bestelling bij die jij op die dag nog op had kunnen halen. De order is daarna omgezet naar een bezorging en het is op dit moment dus even afwachten op AMP, tot je een afspraak bij hen kunt maken. Ik kan niet precies zeggen hoe lang dit zal duren, dus houd je mailbox goed in de gaten.

@sibrenw

Dat klopt inderdaad, zoals Wesley ook aangeeft. De wachtrij blijft hetzelfde en die verandert niet door de wijzigingen en je kunt van de oorspronkelijke besteldatum uitgaan.

Dank je wel David. Ik snap alleen niet waarom het allemaal zo lang moet duren. mijn toestel ligt nu al ruim een week bij AMP te wachten op iemand die een mailtje stuurt om een afleverafspraak te maken. Ik zit nu dus vanaf 26-09 (oorspronkelijke besteld datum) al te wachten. 

Reputatie 7
Badge +9

@philos31 

Ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie. 

Reputatie 1

Ik heb op 27-9 mijn Iphone 13 pro max besteld & zou hem afhalen in de winkel. Dit omdat ik €400 bij wil betalen en mn sim only eerder open breek om naar een abonnement met toestel te gaan. Hoe gaat dit precies in zijn werking dan

Reputatie 7

@Cornegeuze 

Dit zal op dezelfde manier verlopen als in de winkel, alleen betaal je de eenmalige bijbetaling nu aan de deur bij de koerier in plaats van aan de kassa in de winkel. Ook de details van je verlenging en bijbehorende contract zullen worden overgenomen, dus ook daar verandert verder niets aan.

Het gaat puur om het wijzigen van het ophalen in de winkel naar bezorging aan de deur.

Reputatie 1

@Cornegeuze

Dit zal op dezelfde manier verlopen als in de winkel, alleen betaal je de eenmalige bijbetaling nu aan de deur bij de koerier in plaats van aan de kassa in de winkel. Ook de details van je verlenging en bijbehorende contract zullen worden overgenomen, dus ook daar verandert verder niets aan.

Het gaat puur om het wijzigen van het ophalen in de winkel naar bezorging aan de deur.

Hoi David, 

 

Dank voor de reactie. Daarnaast wou ik mijn iphone ook met recycle deal. Kan ik dit ook bij de courier aangeven of moet dat ergens anders?

Begrijpelijk dat het op deze manier wordt opgelost. Al erg genoeg voor jullie en de medewerkers.

ik zou m’n nieuwe iPhone ook afhalen in de winkel en ben de levertijd helaas al voorbij. Hopelijk zorgt dit niet opnieuw voor té veel vertraging en mag ik ‘m snel in ontvangst nemen :)

Reputatie 2

Voor de mensen die zich eventueel druk maken over de wachtrij nadat hun order gecanceld was en opnieuw aangemaakt was; ik heb de iPhone 13 Pro Max, Sierra Blue, 256GB besteld op 29-09 en zojuist een AMP bericht en mail gekregen voor een afspraak, hierdoor val ik qua communicatie binnen de uiterste levertijd (wat volgens de laatste update 4 tot 6 weken is) maar qua levering een paar dagen daar voorbij… dus ga van de uiterste levertijd uit om een realistische verwachting te hebben qua levering en niet teleurgesteld te worden.

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

Wellicht had je het topic al gezien over de maatregelen in onze winkels die wij hebben besloten te treffen.

Voor jouw en onze veiligheid hebben we besloten alle smartphones uit onze winkels te halen. Je kunt je bestelling op dit moment dus niet in de shop ophalen, deze zal bij je thuis worden bezorgd.

Hoe werkt dat precies?

In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden. 

Zodra je bestelde toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail waarin je een voorkeur voor leverdatum en tijdstip kunt aangeven.

Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten. De levertijd voor je toestel blijft onveranderd.

Alvast veel plezier met je bestelling en bedankt voor je begrip!

 

Mocht je nog vragen hebben dan kun je in dit topic een reactie achterlaten, we zullen deze dan zo spoedig mogelijk oppakken!

Hi @David,

“In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden.”

Hoe gaat dit dan precies in zijn werk? Waarom dan alsnog een automatische mail met de melding dat de order gecanceld is en waarom direct een nieuwe bestelling maken?

Ook ik wacht nu al 5 weken op mijn order en ben door T-mobile meerdere keren (nadat ik mijn contract verlengd heb in de winkel) benaderd dat ik mag verlengen, terwijl ik dus op 29-09 al in de shop verlengd heb(?!) Er gaat dus iets langs elkaar heen qua communicatie?

Ik struikel een beetje over de woorden geannuleerd en nieuwe bestelling…..

Ter info:

Ik heb de Iphone 13 Pro Max 256GB, Sierra Blue op 29-09 in de T-Mobile shop besteld, dus ik moet ervan uit kunnen gaan dat ik het toestel uiterlijk volgende week binnen moet krijgen?

Reputatie 7

@Cornegeuze 

Ook de Recycle Deal is een onderdeel van het contract wat je hebt afgesloten, dus ook dat wordt gewoon meegenomen in de omzetting en daar hoef je verder niets voor te doen.

@N.ikki 

Dankjewel voor het begrip, het is niet leuk of makkelijk, maar het is op het moment niet anders jammer genoeg!

@mikeymaik 

Het hele proces is geautomatiseerd en het annuleren triggert een automatisch bericht, dat kunnen we niet tegenhouden. De nieuwe bestelling is eigenlijk gewoon een vervanging van de bestelling die je in de winkel zou ophalen en daar is verder niets nieuw aan. Op die manier houden we ook de (eventuele) wachtrijen intact.

De verwachte levertijden blijven hetzelfde als voor deze wijziging en zijn terug te vinden in de levertijdentopics.

Ik heb een annulering gekregen van mijn bestelling. Daarna wel een nieuwe bestelling ontvangen, maar wel ineens met een veel hogere abonnementsprijs. Op moment van mijn bestelling had ik een go go deal. Nu ineens niet meer? Lukt ook al niet om een persoon aan de telefoon te krijgen.

Reputatie 1

@David 

hi David, does it mean when my pick order is cancelled, I don’t have to queue again for the new order right? Will I receive an email for the new order confirmation as well??

Reageer