News

Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

  • 3 November 2021
  • 95 reacties
  • 18260 Bekeken
Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

Toon eerste reactie

95 reacties

Hi, I just did a contract for an iPhone 13 pro but I’d like to cancel my order. I’d like to order something else, how do I go about cancelling one order to do another ?

Reputatie 7
Badge +9

@NR74 We gaan ervoor zorgen dat je dezelfde deal krijgt als je oorspronkelijke bestelling. Als je ons een seintje geeft wanneer je je toestel hebt ontvangen, dan maken we dat in orde.

@Alys97 I can help you with your cancellation. You can send me a private message with your 06-number, name, birth-date, full address and the last 4 numbers of your IBAN. I will help you with your request. 

I haven’t received the phone yet, it was an iPhone 13 pro so I’d like to cancel it fully because it’s cancelled right now due to the delivery in store. 
T-mobile order

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Alys97 

I have cancelled your new order as well. You will receive cancellation e-mail. I hope you are satisfied with my help. 

Reputatie 1

@Siuii

That is correct, we’re keeping the same queue and you’ll receive a new confirmation for your order. When your order is ready to be shipped you’ll receive a message to make an appointment to have your phone delivered. 

@David 
May I know when will this action start? I still haven’t received any cancellation and new order confirmation, means it will take again more days? My order already has passed 5 weeks as indicated on the levertijd table. How much longer do we wait?

Ik heb een vraagje

 

Inmiddels zijn de winkels weer open. Ik heb afgelopen vrijdag 14 Jan een abonnement afgesloten bij T-mobile met een nieuw toestel. Er stond bij ‘Direct Leverbaar, laten bezorgen of ophalen in de winkel’ (status is nog steeds onveranderd.) Ik heb gekozen voor de ‘Snelste Optie’ Ophalen in de winkel. Daar ga je vanuit dat je deze dan ook zo snel mogelijk kan ophalen. Tot nu toe krijg ik geen duidelijk antwoord. Omdat ik momenteel met een defecte telefoon zit zou ik graag willen weten wanneer ik de telefoon ook daadwerkelijk op kan halen. Het gaat om de iPhone 13 Pro Blauw 256GB

Reputatie 7
Badge +14

De duurdere toestellen, zoals de Iphone 13 wordt alleen nog maar thuisbezorgd door providers. Door de recente bruto overvallen op de diverse winkels is dit beleid marktbreed ingezet.

Thank you so much, that was really great of you. So a new order to be delivered to my home wont be done, right? 

Hi,

wat gek zeg. Mijn partner heeft recent nog zijn nieuwe iphone pro max in de winkel mogen ophalen.

ik wil wel graag weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Heb hem op 18.10.2021 geplaatst bij de tmobile shop in rotterdam. Iphone 13 Pro max 126 gb Goud. Snap niks van die levertijd tabel. 

kan jij mij informeren waar ik vanuit kan gaan? :) 

is aan huis leveren sneller dan in de winkel ophalen of komt het op het zelfde neer.

 

Groetjes,

Sinem

Hi

I ordered a galaxy S21 ultra 256GB on 27th October. Now I received an SMS in which it is stated that I cannot pick up my order from the shop, and I will receive an email for home delivery. On the other hand, the deadline for ordering a galaxy buds2 for free is 7th November. In this way, I will miss this promotion to order galaxy buds2 for free

Reputatie 7

@Siuii 

If I’m correct you should have received a text message by now. As I stated before the queue stays the same, so the timing of the text doesn’t really matter in this case.

@Sienn 

Het ligt er een beetje aan hoe recent recent is, want we zijn hier pas kort geleden mee begonnen. De eerste winkels waren eind vorige week aan de beurt en daarna volgden de andere winkels. 

De iPhone die jij wilt bestellen heeft een verwachte levertijd van 4 tot 6 weken, dus dat kan voor jouw bestelling nog tot begin december duren alvorens deze geleverd kan worden (en dit is ook onder voorbehoud). Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates en vragen over jouw iPhone kun je ook daar stellen.

@Mohammad327 

You purchased your Samsung on the 27th of October, so that is within the term in which the device should be bought to be able to participate in this promotion. The request should be filed before December 6th, so you still have over a month. On this page you can find additional information on your promotion.

Hi, en als ik niet thuis ben tijdens aflevering en de weken daarna? Moet ik dan opnieuw bestellen?

Geachte meneer/mevrouw,

Ben nu al ruim 5 weken aan het wachten op mijn iPhone 13. Het zou tussen de 2/3 weken duren. Heb ook geen berichtje niks ontvangen. Vind dit erg slecht. Dat iets langer kan duren is al niet leuk, maar een bericht hierover is het minste wat er gedaan zou kunnen worden. Vandaag gebeld en dan wordt er gezegd ja kan het met zien denk deze week. Hier heb je dan als klant eigenlijk ook niks aan. 
 

Graag een antwoord hoe lang dit nog gaat duren

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TRCMH 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega’s in de shop het toestel hebben besteld voor je zodat je die zo snel mogelijk kan ophalen. Je krijgt ook een bericht van ze zodra je toestel klaar ligt. Mocht je toch liever voor een thuisbezorging gaan dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet je eerst een nieuwe bestelling plaatsen en aangeven dat je voor levering aan huis wilt gaan. Je kan namelijk de bezorgwijze niet aanpassen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reputatie 7

@Mabog

Bedoel je dat je je afvraagt wanneer ze langskomen of ben je voor langere tijd niet thuis? 

Je kunt zelf een afspraak maken wanneer jouw toestel op voorraad is en geleverd kan worden, de koeriers staan niet onaangekondigd voor de deur. Als je op reis of iets dergelijks bent en je krijgt een bericht van AMP dan heb je 7 dagen de tijd om een afspraak in te plannen, maar ik durf niet te zeggen hoe ver je deze in de toekomst in kunt plannen, dat ligt bij de koeriersdienst.

@DanielvanHees

Je kunt vragen over je iPhone 13 in het desbetreffende levertijdentopic stellen, dit topic gaat puur om de wijziging van de bestelling, niet over de levertijden van telefoons.

Reputatie 1

Hallo, dank voor de snelle reactie. hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen het bestellen en leveren? 

 

Heb zelf nog geen bericht gekregen dat het toestel al op voorraad is. Mij gaat het er meer op dat ik het een slechte service vind dat ik niks hoor als iets langer duurt en als je belt met de klantenservice hebben ze ook geen antwoord. 

Ik wil graag de gegevens van mijn telefoon overzetten op mijn nieuwe telefoon als die er is. Gaat de koerier daar dan op wachten want ik heb namelijk ook de recycle deal. Of kan ik mijn oude telefoon dan gewoon naar de winkel brengen als alles is overgezet. 

“Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten.”

Wat is langer wachten? Word de volgorde van bestelling dus uitlevering toch gewijzigd hierdoor?

@Siuii

That is correct, we’re keeping the same queue and you’ll receive a new confirmation for your order. When your order is ready to be shipped you’ll receive a message to make an appointment to have your phone delivered. 

Hi David, hier geef je aan dat we naast de annulering ook bericht moeten krijgen over de bevestiging van de ‘nieuwe’ bestelling en dan uiteindelijk tot slot het bericht van AMP voor de bezorgafspraak krijgen. Ik heb de annulering dinsdag ontvangen maar tot op heden verder niets over de nieuwe bestelling. Dan gaat er toch iets mis lijkt mij?

Reageer