[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Hilversum hier, ze hebben een hekel aan filialen die beginnen met de “H” denk ik 😉😂

Met de R ook hoor haha. 

Reputatie 6

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Hilversum hier, ze hebben een hekel aan filialen die beginnen met de “H” denk ik 😉😂

Met de R ook hoor haha. 

Haha I know I know, van sommige dingen moet je een beetje grapjes gaan maken hé ;)

Reputatie 2

Gaat goed bij Apple nu al problemen met de camera en heb hem nog steeds niet onvangen  hoop niet dat de iPhone terug wordt geroepen 

Reputatie 4

Gaat goed bij Apple nu al problemen met de camera en heb hem nog steeds niet onvangen  hoop niet dat de iPhone terug wordt geroepen 

Het schijnt aan de ( externe) apps te liggen niet aan de camera zelf. Maar het is afwachten 

Reputatie 2

Gaat goed bij Apple nu al problemen met de camera en heb hem nog steeds niet onvangen  hoop niet dat de iPhone terug wordt geroepen 

Het schijnt aan de ( externe) apps te liggen niet aan de camera zelf. Maar het is afwachten 

Ik hoop oprecht dat dat het ook is haha.. Anders krijgen we dat er ook nog bij 😅

Reputatie 4

#CameraGate voor Apple 😂

#ShippingPromiseGate voor T-mobile

Reputatie 3

Gaat goed bij Apple nu al problemen met de camera en heb hem nog steeds niet onvangen  hoop niet dat de iPhone terug wordt geroepen 

Kan haast niet anders dan dat het gewoon een bug is. Het probleem doet zich namelijk niet voor met Apple’s eigen camera app, alleen derde partij apps. 

Reputatie 1

Gaat goed bij Apple nu al problemen met de camera en heb hem nog steeds niet onvangen  hoop niet dat de iPhone terug wordt geroepen 

Kan haast niet anders dan dat het gewoon een bug is. Het probleem doet zich namelijk niet voor met Apple’s eigen camera app, alleen derde partij apps. 

Ben zelf geen ingineur maar werk wel in de IT. Lijkt inderdaad een software functie met betrekking tot de auto focus, gezien het wazige beeld dat lijkt op problemen met focussen. Betekend niet dat het geen negatieve gevolgen kan hebben op de hardware, vanwege het overmatige trillen wat dat veroorzaakt. Hopelijk kunnen ze dit met een update snel oplossen.

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

Reputatie 4

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

Heb ze nog niet voorbij zien komen xD

Reputatie 2

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

Nope

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

Nope

Hier op dit forum max 2 handen te tellen.
Zodra ze ook hun toestel hebben zullen ze hier ook niet op reageren. want ja ze hebben dan niks om naar te kijken. misschien hoe erg T-mobile het aan het vernachelen is.

Reputatie 3

Ik ben oprecht wel teleurgesteld door hoe hiermee omgegaan wordt door T-Mobile. Ik ben jarenlang bij hen gebleven omdat ik altijd zo tevreden was. Top internet, maar vooral ook top service. 
 

Laatst ben ik ook overgestapt naar T-Mobile Thuis. Wat was dat een drama zeg! 8 telefoontjes verder en meer dan een week zonder internet gezeten, en dan vervolgens wel die dagen factureren en totaal geschoffeerd worden aan de telefoon. 
 

En nu ook nog dit erbij, en ze doen alsof hun neus bloedt! Het is toch onvoorstelbaar onfatsoenlijk dat ze helemaal niet meer op onze vragen reageren ineens 😵

Is het normaal dat er geen bestelling te vinden is online? Ik bestel in ieder geval nooit meer bij tmobile, ik had beter via Apple besteld dan had ik hem al lang kunnen afhalen nu vrees ik dat die voorlopig niet meer binnen komt terwijl belooft is vrijdag op te halen. 

Reputatie 3

75318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop

Zou bijzonder zijn als niemand zijn toestel na dit tijdstip niet in bezit heeft, ik was er redelijk vroeg bij en hem nog niet ..  

Reputatie 3

Is het normaal dat er geen bestelling te vinden is online? Ik bestel in ieder geval nooit meer bij tmobile, ik had beter via Apple besteld dan had ik hem al lang kunnen afhalen nu vrees ik dat die voorlopig niet meer binnen komt terwijl belooft is vrijdag op te halen. 

Ja is normaal, bij afhalen shop kan je jouw bestelling niet volgen. 

I’m vind het echt schandalig hoe er wordt om gegaan met de klanten ik heb de iPhone pro max 1 tb paars besteld om 14:02 ordners 75315xxx en ok niks mogen af halen en dat te bedenken dat een collega dagen later heeft besteld en die heeft afgelopen zaterdag hem bezorgd gekregen ongelofelijk 

Reputatie 3

Waarom geen reactie meer van @Hajar @Johrick ?

Reputatie 4

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

@wvzuilen , ik heb vandaag mijn Pro Max Paars 256GB kunnen ophalen in een T-mobile shop.

Reputatie 2

T-Mobile maakt mij zo boos…. Ik snap gewoon effe niets meer. Hoe kan het zijn dat ik mijn telefoon nog niet binnen hebt terwijl ik deze heb gepre-oreded heb? Ik zie zoveel mensen die de volgende dag (dus de 10,11 etc.) hebben besteld, en zij hebben gewoon hun toestel binnen. Das tochh raaaaar?? Hahaha

iPhone 14 Pro Max, 128GB Silver → 14:37 uur besteld, gekozen voor afhaal in winkel

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

@wvzuilen , ik heb vandaag mijn Pro Max Paars 256GB kunnen ophalen in een T-mobile shop.

Goed om te weten. Veel plezier ermee!

Reputatie 4

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

@wvzuilen , ik heb vandaag mijn Pro Max Paars 256GB kunnen ophalen in een T-mobile shop.

Jij bent de enige waarvan ik heb gehoord dat je het toestel hebt kunnen ophalen. Hier in de shop hebben ze nog steeds geen pro/pro max toestellen binnen gekregen.

Reputatie 3

Iemand die een 14 Pro Max Zwart 128GB heeft besteld met een bestelnummer boven 75324xxx en al heeft ontvangen? Klantenservice wilde het wel gaan onderzoeken maar alleen als ik een volledig bestelnummer had van een andere… Toen ik naar dit forum verwees gaven ze aan dat dit allemaal “valse berichten” kunnen zijn. 

Reputatie 2

Valse berichten doe ik niet aan. Maar ik kan op zijn tijd wel heel vals zijn. Ik zing ook heel vals trouwens, dat is een feit 😂

Reputatie 2

75318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop

Zou bijzonder zijn als niemand zijn toestel na dit tijdstip niet in bezit heeft, ik was er redelijk vroeg bij en hem nog niet ..  

Ja ik heb 75317xxx en heb het ook niett