[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Blauw 512GB en Zilver 512 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 128 GB  is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Blauw, Zilver, Grafiet 512 GB en Goud 128 GB  is aangepast. De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 512 GB is ook aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 128 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver en Grafiet 512 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de info uit de tabel blijft hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag en we laten het weten wanneer we weer een update hebben.

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB en besteldatum van de Pro Max Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de info uit de tabel blijft hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag en we laten het weten wanneer we weer een update hebben.

iPhone 12 pro max 128 GB goud is NIET LEVERBAAR!! Ik ben echt boos. Medewerker vertelde gister dat hij gewoon op voorraad was, daarna nog 4 medewerkers gesproken die allemaal zeiden “het komt goed mevrouw”. Net weer gebeld, en die medewerkster vertelde dat hij niet op voorraad was, en dat het pas maandag of dinsdag word. Slechte service!!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512 GB Goud is aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!

Reputatie 7

Hoi Debbie,

Goed dat je het even laat weten en dit ga ik voor je navragen. Als ik meer info heb dan kom ik bij je terug!

Ik heb 18-12 de 12 pro max 128 gb oceanblauw online besteld..ik heb deze nog steeds niet ontvangen terwijl er direct leverbaar staat in het overzicht.

Wat kan er aan de hand zijn?

Mvg,

Debbie

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden van iPhone 12 Pro Max 128 GB Blauw, Goud, Zilver en Grafiet zijn aangepast. De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512 GB Zilver is ook aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Giovannitjuh 

Ik zie dat je dat je voor de iPhone 12 Pro Max 128GB Goud hebt gekozen en de levertijden daarvan zijn 2-3 weken. Zodra je toestel op voorraad is, ontvang je een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

Hoi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data blijven hetzelfde als voorheen. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag!

 

Heyhoi.. Ik snap die foto niet echt… Ik zie 2-3 weken. daarna direct leverbaar en daarna (de nachtmerrie) 10 weken..

wat is nu de levertijd voor de 12 pro max in het goud?

Ik heb hem dus gister besteld met een nieuwe abbonement erbij.. 

 

groetjes

gio

Reputatie 7

Hoi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data blijven hetzelfde als voorheen. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512 GB Blauw iPhone 12 Pro Max 128 GB en 512 Goud aangepast. En de besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 12 GB en  512GB Zilver zijn ook aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden van de iPhone 12 Pro Max 128GB Blauw en Zilver zijn aangepast. En de besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512GB Zilver en iPhone 12 Pro Max 128 GB grafiet zijn aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB en 512 GB en Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden van de iPhone 12 Pro Max Grafiet 128 en 512 GB aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

We laten het weer weten wanneer er een nieuwe update te delen is!

Donderdagavond de iPhone 12 pro Max 128 GB besteld en gelijk betaald. Deze is volgens jullie op voorraad. Ik zou binnen twee uur en email van de koerier krijgen om een aflevertijd af te spreken. Tot nu toe nog niets ontvangen. Klantenservice zegt dat hij dan waarschijnlijk toch niet op voorraad is. Een andere medewerker zegt dat het druk is bij de koerier.Vreemd verhaal. Maargoed nog steeds geen telefoon. Valse voorwendselen noem ik dat. 

Hallo T-mobile,

 

17-12-2020 een iphone 12 pro max grijs besteld met de levertijd van 2-3 weken.

nu 3 weken later nog geen email ontvangen over een eventuele verzending.

is de levertijd langer dan dat of is er misschien iets mis gegaan?

ordernummer 55659198

Kan een moderator mijn account verwijderen? Ik heb een melding geplaatst over ontvangst van de iPhone en krijg vervolgens telkens opnieuw een mail als iemand anders een probleem post. Daar hoef ik uiteraard geen mail over te ontvangen. Daarnaast moet ik zelf in staat kunnen zijn om mijn account te verwijderen. Graag dit account per direct verwijderen

Hi, 

Ik heb afgelopen dinsdag 5 januari rond 11.00 ‘s ochtends de Apple iphone 12 Pro Max Blauw 128GB besteld. Er stond dat ik na 10 minuten een bevestigingsmail zou ontvangen, deze mail kreeg ik om 01.45 ‘s nachts pas! Nou goed, prima. Het duurt allemaal wat langer en het is overal drukker, dat begrijp ik. Nu zie ik dat er sinds gister de toestellen weer op voorraad zijn. ik lees ondertussen dat andere mensen wel al een afspraak kunnen plannen voor hetzelfde toestel, terwijl ze later hebben besteld!! Hoe kan het dat ik nog steeds geen mail heb mogen ontvangen over het inplannen van een afspraak met de koerier? 

Ik hoor graag van jullie! 

Met vriendelijke groet, 

Chloè Palte

@promaxio

Zeker, daar zijn we ook voor natuurlijk! 

Nee, het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel. In verband met de regels omtrent de lockdown zijn onze winkels daarvoor gesloten. Je kunt jouw bestelling dus alleen via de koeriersdienst laten leveren op het moment.

Ok, bedankt voor je antwoord. Heb net bericht gekregen dat de telefoon er is en dat ik een afspraak kan maken. Helaas pas de 19e is de eerste mogelijkheid maar i.i.g. heb ik nu een datum.

Deze levertijden kloppen NIET! Er staat 2-3 weken, ik wacht toch echt al ruim 5 weken op het toestel. Terwijl ook toen 2-3 weken werd aangegeven. Zet gewoon bij het bestellen van de mobiel zelf de juiste levertijden. Pure misleiding om daar 2-3 weken te zetten, terwijl het eigenlijk 6-8 weken is.

Reputatie 7

@promaxio

Zeker, daar zijn we ook voor natuurlijk! 

Nee, het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel. In verband met de regels omtrent de lockdown zijn onze winkels daarvoor gesloten. Je kunt jouw bestelling dus alleen via de koeriersdienst laten leveren op het moment.

Ik zie dat je graag hoort wanneer er nog andere vragen zijn dus,

Ik lees dat de uitlevering via de bezorgdienst ook nog eens voor vertraging kan zorgen. Kan ik mijn bestelling laten uitleveren bij een T-mobile winkel?