Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Ik hoop niet dat ze dat gaan uitvoeren, denk dat je de enige bent met die wens @baarsha 

Reputatie 2

Mijn wensenlijst wordt steeds kleiner alleen wat ik nog steeds niet snap waarom dat RadioNL nog steeds niet tussen de radiolijst staat alle providers hebben NL erin staan zo moeilijk lijkt me niet om deze toe te voegen.

We zijn benieuwd.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marcel1981,

 

Dat is inderdaad erg jammer, we voegen wel met enige regelmaat nieuwe zenders toe aan de lijst. Ik hoop oprecht dat Radio NL daar binnenkort tussenzit! Het is niet precies hetzelfde, maar mocht het enig alternatief bieden: Stingray biedt ook Nederlandstalige radiozenders aan. Deze zijn bij ons te vinden op kanalen 1914, 1940 en 1948.

Reputatie 1

Mijn suggestie zou zijn:

 

Vast IPv4 Adres

Vast IPv6 Range (~6 adressen)

 

Ervan uitgaand dat ik in principe permanent internet gebruik en daarmee dus ook constant een IPv4 krijg toegewezen, wat is dan nog het nut van Dynamic IP adresses? Het komt bizar veel voor dat mensen voor een hele lange tijd (meerdere jaren) hetzelfde ip aders hebben; dit adres komt in praktijk dus eigenlijk nooit meer terug in roulatie (in verband met het tekort op IPv4 adressen); waarom kan dit (een willekeurig) ip adres dan niet gewoon gekoppeld worden aan mijn abbonement / huisnummer? Zover ik weet is mijn modem maar 1x in de 6 jaar 10 seconden offline in de praktijk; het verwisselen van het ip adres hierbij draagt echt geen drol bij aan een oplossing voor het tekort aan IPv4 adressen.

 

Ik weet dat de achterliggende infrastructuur daarvoor lichtelijk moet worden aangepast maar het zou mij en mogelijk ook andere gebruikers echt heel erg kunnen helpen.

 

Dit zou sommige use cases zooooooveeeel makkelijker maken

Graag zie ik IPv6 ondersteuning voor de internet verbinding.

 

@FrozenPK Wanneer jij van de provider IPv6 krijgt, dan krijg je niet ~6 adressen, maar minimaal 2^64 adressen… dat zijn er 18.446.744.073.709.551.616, dus 18 triljoen!!! Wellicht dat een aantal van de subnet bitjes (16 in totaal) ook vrijgegeven worden. Wanneer die allemaal aan jou worden toegewezen, dan mag je die 18 triljoen nog eens vermenigvuldigen met 2^16 (65536) en dan krijg je:

 

1.208.925.819.614.629.174.706.176 ipadressen!!!

 

Ik hoop dat dat genoeg voor je is.

 

Dus, T-Mobile, wanneer krijgen we nu eindelijk eens IPv6 ?!?!?!?!?

Reputatie 3

Wens is vanuit veel klanten zie topics in televisie om meer terug te kijken en dan in het bijzonder kinderseries. Als ouder wil je hier graag controle op hebben, op YouTube heb je dat niet. Op de televisie wel,

 

concreet: Dora, Brandweerman Sam, Bing, K3, Jokie en Jet.

KPN heeft hiervoor het pluspakket, Ziggo series xl. Bij beiden betaal je hiervoor. Terecht. Ik wil er ook voor betalen. Het levert dus ook omzet op en dat is bij menig tip hier niet het geval, dat kost alleen maar geld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @el flaco, top dat je het aankaart want dat is inderdaad een wens die we vaker zien terugkomen! Ik kan nu nog niet zien of en wanneer er naar gekeken wordt, maar we nemen alle wensen en ideeën serieus. Vaak heeft het qua Terug Kijken en Programma Gemist te maken met licenties. Sommige zenders willen dat dit bij 1 provider exclusief blijft, bijvoorbeeld. Nogmaals, goed dat je hierover aan de bel trekt. Als er een update is, dan zetten we dat in dit topic neer! :wink:

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt natuurlijk ook het Music & Kids pakket aanschaffen á € 3,75 p/m. Daar vind je meerdere kanalen met kinderseries, waaronder Pebble en Nickelodeon Junior. Terugkijken is hier nog niet direct, maar...

In plaats van Youtube zou je ook kunnen werken met Youtube Kids. Een speciale kindervariant, waarbij niet kindercontent is uitgesloten. Ook hiermee houd je wat jouw kind kijk beter in de hand.

Reputatie 3

Je kunt natuurlijk ook het Music & Kids pakket aanschaffen á € 3,75 p/m. Daar vind je meerdere kanalen met kinderseries, waaronder Pebble en Nickelodeon Junior. Terugkijken is hier nog niet direct, maar...

In plaats van Youtube zou je ook kunnen werken met Youtube Kids. Een speciale kindervariant, waarbij niet kindercontent is uitgesloten. Ook hiermee houd je wat jouw kind kijk beter in de hand.

Ik heb dat kinderpakket al een keer genomen maar vond het teleurstellend. Veel reclame, veel Engels sprekende series en geen terugkijken. Ik wil vanwege de taalontwikkeling juist Nederlandstalige content. Ik ken YouTube kids, werkte minder goed dan gehoopt, helaas, wat is idd een goed initiatief, bedankt voor je suggesties!

Reputatie 3

Hoi @el flaco, top dat je het aankaart want dat is inderdaad een wens die we vaker zien terugkomen! Ik kan nu nog niet zien of en wanneer er naar gekeken wordt, maar we nemen alle wensen en ideeën serieus. Vaak heeft het qua Terug Kijken en Programma Gemist te maken met licenties. Sommige zenders willen dat dit bij 1 provider exclusief blijft, bijvoorbeeld. Nogmaals, goed dat je hierover aan de bel trekt. Als er een update is, dan zetten we dat in dit topic neer! :wink:

Dat snap ik heel goed, licenties werken soms beperkend. Tmobile heeft de keuze tussen een kids pakket wat bijna niemand afneemt voor 3,75 of echt een goed product met veel terugkijken, veel kinderseries en ja dat kost geld. Maar daar heb ik best 15 voor over. En daar verdien je meer aan dan aan 3,75 wat bijna niemand afneemt. De massa wil niet wat obscure kindertelevisie series. De massa wil veel terugkijken, veel kinderseries in het Nederlands en de massa heeft daar echt wel wat voor over. Kijk naar Netflix, is ook meer dan een tientje. En vergeet niet: de massa is de kassa. 

Reputatie 7
Badge +4

Je zou ook eens kunnen kijken naar Just4kids. Netflix-achtig platform. Of Disney+. 

Voor zover ik weet zijn alle kinderkanalen bij T-Mobile Nederlandstalig met op ODF op een aantal ook een origineel Engelstalig audiospoor. Dit is een keuze. Als dat niet te kiezen was, dan was er iets mis. Een terugkijk optie via zoekfunctie of via de gids voor meer kanalen zou al helpen. Misschien binnenkort?

Ziggo heeft een eigen streamingdienst met een aardig aanbod. Als enige eigenlijk. Daar betaal je gewoon voor via het abonnementsgeld. Een T-Mobile streamingdienst zou best een mooie aanvulling kunnen zijn. Zolang het niet zo'n 'gratis' verplicht iets is, zoals het is/was bij ZIGGO.  :)

Reputatie 3

Je zou ook eens kunnen kijken naar Just4kids. Netflix-achtig platform. Of Disney+. 

Voor zover ik weet zijn alle kinderkanalen bij T-Mobile Nederlandstalig met op ODF op een aantal ook een origineel Engelstalig audiospoor. Dit is een keuze. Als dat niet te kiezen was, dan was er iets mis. Een terugkijk optie via zoekfunctie of via de gids voor meer kanalen zou al helpen. Misschien binnenkort?

Ziggo heeft een eigen streamingdienst met een aardig aanbod. Als enige eigenlijk. Daar betaal je gewoon voor via het abonnementsgeld. Een T-Mobile streamingdienst zou best een mooie aanvulling kunnen zijn. Zolang het niet zo'n 'gratis' verplicht iets is, zoals het is/was bij ZIGGO.  :)

Dank voor je advies is idd een mooi product Just4kids. Alleen geen Dora. Dat heeft Videoland wel en die boden blijkt nu alles aan wat de kinderen leuk vinden. Via tmobile ook nog een maand korting. En het dure Ziggo opgezegd want je betaalt daar de hoofdprijs. Wel nog even een maandje genieten van gratis film1, we blijven hollanders, gratis zijn we gek op:) 

Reputatie 3

Gratis hotspots net als bij Ziggo en Kpn.

Geen Netflix integratie dure licentie vereist en Google chromecast volstaat.

4 k resolutie invoeren

maak een deal met Videoland (Netflix wil dit niet)

Reputatie 3

Onbeperkt bellen via vaste telefoon inclusief bellen naar eu nummers bijv frankrijk

je betaalt relatief veel simpel vraagt 4 voor onbeperkt bellen per maand 

Wij hebben de app van t mobile tv op de Apple TV.

Wij zijn erg blij met het gebruiksgemak maar missen een mogelijkheid op de app.

Apps zoals Videoland,Netflix en bijvoorbeeld NPO ondersteunen AirPlay, zodat je HomePods/ AirPods ermee kan verbinden. Hierdoor gaat het geluid niet via de tv, maar met een betere kwaliteit naar de speakers.

Komt er nog een update zodat de app van t mobile tv deze mogelijkheid ook ondersteund?

Reputatie 1

Zie ‘m nog niet specifiek staan bij de wensen voor TV Anywhere, dus hierbij:

  • internationale zenders zoals Arte, Canvas, ARD/ZDF/WDR toevoegen aan zenderpakket voor laptop/tablet

In deze coronatijd blijkt er (ineens) veel mogelijk aan constructies, ook als het gaat om rechten, etc. Dus een mooie kans nu met deze zenders tot een overeenkomst te komen, lijkt me?

 

Reputatie 3

Is het een idee om de standaard instellingen van de Zyxel VMG8825-T50 van  het “Extern beheer” aan te scherpen? Toevoeging van een “Vertrouwelijk domein” is wellicht een stap in de goede richting.

Reputatie 7

Hey @WJ4IoT,

Feedback en suggesties ontvangen we maar al te graag, bedankt! Om het overzicht te bewaren heb ik je suggestie verplaatst naar dit grote wensen en suggesties topic. :relaxed:

Migratie van DSL naar glasvezel met behoud van apparatuur en e-mailadressen. Er moet nu een volledig nieuwe aansluiting worden aangevraagd en dan de moderators lief aankijken of ze het bestaande dsl-abonnement willen stoppen. Komt nietecht professioneel over op mij.

Reputatie 3
  • Tijdens het zappen krijg ik vaak de foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Als je dan terugschakelt is het wel weer beschikbaar. Dit zapt niet fijn en komt de gebruikersbeleving niet ten goede. 
  • Betere communicatie m.b.t. kunnen opnemen. De informatie is tegenstrijdig. Tegen callcenteragents is verteld dat de boxen nog beschikbaar waren terwijl dit al niet meer het geval was. 
  • On demand platform a.s.a.p. beschikbaar maken. 
  • Gratis accespoint weer invoeren. 
  • Belbundels voor bellen naar het buitenland (ik heb bijvoorbeeld familie in Frankrijk dan is dat prettig)
  • Meer kinderseries kunnen terugkijken zie KPN en vooral Ziggo

Goedendag,

 

Wat heel irritant is dat de tijd niet in beeld staat, in het verkorte menu, daarnaast klopt de begin en eindtijd van programma ook zelden

En 1 of zinnen programma omschrijving zou toch ook moeten kunnen passen 

Mvg

Erik

Reputatie 7

Hoi @Zeg, bedankt voor de feedback. Idealiter is zo'n omschakeling van DSL naar glasvezel met behouden van klantnummer en e-mailadres. Dat ben ik helemaal met je eens! 

 

@el flaco en @donq, We hopen snel over te gaan naar het nieuwe TV-platform. Dan is de kijkervaring meteen anders. Ik hoop dat jullie wensen dan ook vervuld worden. 

 

Wat betreft de accesspoints, als blijkt dat je Wifi ondermaats is en er een versterker nodig is, dan bieden we nog steeds gratis een versterker aan. 

 

Buitenland belbundels, dat vind ik een goede. Die heb ik meteen toegevoegd!

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, we hebben een paar aanpassingen gedaan door wensen en suggesties die inmiddels vervuld zijn, weg te halen. Zo wordt het wat overzichtelijker! Hebben jullie tips en suggesties, blijf ze posten alsjeblieft! 😄👍 Hieronder een lijst met de updates:
 

-APAS Huawei erbij gezet → dit is op grote schaal al gebeurd via de meest recente firmware update, maar een aantal modems in de laatste batch loopt nog achter

-Eigen aangemaakte topics kunnen bewerken → kan inmiddels (60 minuten na plaatsing)

-Ook bij Glasvezel/Draytek abonnementen een 5 Ghz wifi netwerk → Alleen bij Draytek niet

-Snelheid glasvezel ophogen naar 1000/1000 Mbps → is opgehoogd naar 1000 Mbit/s, Internet Premium

-Sluimerstand/Sleepstand of automatisch uitschakelen TV Box → is actief op de Aria 610

-Opnames kunnen terugkijken op een andere TV Box → Cloud Opnemen (binnenkort)

-CNN in HD → is sinds begin dit jaar in HD

-Franstalige zenders → TV5 hebben we (Arte nog niet)

-AB: knoppen reageren soms slecht (fysiek). Ook moet er goed gericht worden met de AB → sinds de introductie van onze nieuwe AB is het enkel nog merkbaar bij individuele gevallen

-Basis TV-only knoppen op de T-Mobile afstandsbediening. Denk aan Source, Menu, Pijltjes en OK die niet voor de decoder reageren, maar alleen voor het tv gedeelte → kwestie van AB koppelen via TV codes of snelkeuze

-En misschien ook een powersave optie. En na x-minuten, display uit. Zodra je weer gaat zappen, display aan → is er op de Aria 610

-Terug Kijken via de gids → kan, Programma Gemist daarentegen gaat via On Demand (rode knop op AB)

-Zeven dagen terugkijken op alle zenders via de TV Box net zoals dit bij TV Anywhere kan → "op alle zenders" eraan toegevoegd, want de zin was dubbelzinnig

-Schakelen tussen radio en TV via knop op de afstandsbediening → die knop bestaat (TV/Radio)

-Gastnetwerk voor de (Draygor 2130) → Draygor moet Draytek zijn, maar sowieso zijn we al 3,5 jaar geleden naar de 2132 overgegaan en bovendien kan dit op de 2132 wel

-USB optie op het modem activeren → Optie is wel geactiveerd, maar we bieden er geen support op

-Source knop op T-Mobile afstandsbediening voor schakelen tussen bronkanalen. Update → kan via TV codes en set-up knop ook voor bronkanalen TV

-Dashboard in My T-Mobile Thuis met status van je diensten. Hier kun je dan bijvoorbeeld zien of er een storing bij jou is of hoe de Wifi presteert → ingekort tot alleen hoe Wifi presteert. Storingen in postcodegebied of service incidenten staan sinds begin vorig jaar in My T-Mobile Thuis


Mocht er wat ontbreken, laat het zeker weten!

Wij luisteren dagelijks via de glasvezel naar ClassicNL maar daar zijn steeds vervormingen van het geluid en dat is erg storend. Na een langdurige vervorming van het geluid vindt er een reset plaats (mijn eigen woorden) en dan is het geluid eventjes goed maar na verloop van tijd vervormd het geluid weer.

Is hier wat aan te doen?

Wij zouden graag klant willen worden van T-Mobile Thuis alleen is op dit moment alleen T-Mobile DSL op onze postcode te bestellen terwijl we op dit moment een glasvezel abonnement hebben bij Caiway. Graag zouden we T-Mobile thuis via de glasvezel willen bestellen. Is dit mogelijk?

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @racnor,

Wat tof dat je naar T-Mobile wil overstappen. Voor zover mij bekend is T-Mobile momenteel niet bekend via de glasvezelnetwerken van Caiway/Delta. Enkel via NetwerkNL glasvezelnetwerken. Of dit gaat veranderen is niet bekend, maar je kunt natuurlijk altijd de site in de gaten houden.