Beantwoord

sim kaart activeren buitenland

  • 5 June 2022
  • 8 reacties
  • 1247 Bekeken

Beste, momenteel verblijf ik voor langere tijd in het buitenland. Ik heb 2 extra sim kaarten van T-Mobile meegenomen. Dit omdat ik een lokale simkaart gebruik. Nu ben ik mijn T-Mobile sim kaart kwijt. En moet inloggen met mijn Nederlands nummer omdat er een aantal zaken gekoppeld zijn aan mijn telefoonnummer. Nu kan Ik de simkaart niet activeren van de nieuwe kaart. Kan dus niet bellen naar de klantenservice en er is ook geen mail. Hoe kan ik dit regelen? Met vriendelijke groet

 

 

icon

Beste antwoord door Cristien 5 June 2022, 13:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hall @Salvetti  Welkom in de Community, Je zal moeten wachten tot en of een moderator je verder kan helpen

 

Dit is op de site te lezen. 

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   
  3. Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg

Bedankt voor je reactie, 

 

Een paar maanden geleden heb ik in overleg met T-Mobile extra sim kaarten gehaald. Dit als mijn telefoon gestolen wordt of ik mijn sim kaart kwijt raak. Ik vind het niet erg om extra stappen te maken. Maar, zoals ik al zei, zou ik graag willen weten hoe ik dat moet doen. 

Dus ik wacht af. 

 

Met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +14

@Salvetti 

Ze kunnen je morgen/dinsdag pas verder helpen, daar bijna iedereen nu geniet van de Pinksterdagen.

MVG. 

No worries! Iig super bedankt! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Salvetti, we helpen je dolgraag natuurlijk en top dat @CrisTien ons aan de mouw getrokken heeft. Vanaf dinsdag kan het goed opgepakt worden, maar om alvast wat schot in de zaak te krijgen, wil ik je verzoeken om een aantal gegevens naar me toe te sturen via een privébericht (de link is klikbaar):

Om jouw case te kunnen doorzetten heb ik het mobiele nummer, volledig adres, geboortedatum, laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer en het nieuwe simkaartnummer nodig. Oh, en het nummer waarop je momenteel te bereiken bent. 

Deze info stuur ik dan door naar mijn collega van Mobiel die het vervolgens aankaart bij het speciale team. Thanks alvast voor je medewerking en @CrisTien thanks voor het doorsturen! 😄

Super bedankt! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Salvetti, mijn collega’s hebben je case aangenomen en opgepakt. Het streven is dat men binnen 24 uur contact opneemt met jou. Het kan echter zo zijn dat er geen contact opgenomen wordt omdat we officieel niet bellen naar buitenlandse telefoonnummers en ik weet niet zeker of we via WhatsApp contact mogen opnemen. 

Het wordt opgelost in ieder geval en je zult spoedig geholpen worden!

Hoi, 

 

Ja dat snap ik helemaal. Als ik vanuit hier iets moet regelen laat maar weten. 

 

Groetjes van Thomas salvetti