Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187675 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Reputatie 5
Goedemorgen,

Ik zie dat er weer diensten worden aangedragen, top!

@Pief met de hoge hoed, @Hcblids en @Seaworx

Dank voor het aandragen van Pinguin Radio, Groot Nieuws Radio en Candle Light Radio. Ik ga contact zoeken met de dienstverleners om te kijken of we de dienst kunnen toevoegen aan Datavrije Muziek.

@Mickvi en @Nielshop,

Apple ontbreekt inderdaad op de lijst met aangesloten partners. Weet dat wij in principe alle dienstverleners willen toevoegen, tenzij er bijvoorbeeld ongepaste content ten gehore wordt gebracht. Apple Music kunnen toevoegen zou geweldig zijn. Hoewel het in een eerder stadium eigenlijk van de baan was, zien we door wat veranderingen in de dienst toch weer aanknopingspunten om te vragen of Apple de eerdere beslissing wil heroverwegen. Zodra er meer bekend is, zal ik dat uiteraard hier delen.

@all

Mogelijk staat een eerder aangedragen dienst er niet meer tussen. Voorheen was Datavrije Muziek in beheer van een collega die T-Mobile heeft verlaten. Er ontbrak nogal wat correspondentie, vandaar dat ik schoon schip heb gemaakt. Laat het vooral weten als je graag een dienst ziet worden toegevoegd!
Reputatie 1
Goedemorgen,

I

Mogelijk staat een eerder aangedragen dienst er niet meer tussen. Voorheen was Datavrije Muziek in beheer van een collega die T-Mobile heeft verlaten. Er ontbrak nogal wat correspondentie, vandaar dat ik schoon schip heb gemaakt. Laat het vooral weten als je graag een dienst ziet worden toegevoegd!


Kan de "In behandeling" van TuneIN misschien nieuw leven worden ingeblazen?
Omdat vrijwel alle aangedragen diensten via TuneIN gestreamd kunnen worden lost deelname van TuneIN in één klap een heleboel aanvragen voor diensten op 😉
En, is er wat informatie te delen over de stand van zaken van deze "In behandeling"?
Hier nogmaals een windows phone gebruiker die baalt dat tune-in al sinds de introductie op in behandeling staat!!! Dit is vrijwel de enige app die ik kan draaien die op de achtergrond blijft doorspelen ook al gaat t scherm uit!! de rest moet ik als webpagina draaien....en dus om de zoveel tijd mn scherm ontgrendelen om te blijven luisteren!! En zoals Flierik al zegt.....als tune-in werkt....kan ik ALLES luisteren wat ik wil!! Dus please.....beetje vaart hierin zou zeer welkom zijn.....anders blij gemaakt met broodje lucht!!!😞
Als er staat "In behandeling" hoe lang zal het dan duren voordat de muziekdienst beschikbaar is voor datavrije muziek??
Reputatie 2


Kan de "In behandeling" van TuneIN misschien nieuw leven worden ingeblazen?
Omdat vrijwel alle aangedragen diensten via TuneIN gestreamd kunnen worden lost deelname van TuneIN in één klap een heleboel aanvragen voor diensten op 😉
En, is er wat informatie te delen over de stand van zaken van deze "In behandeling"?


Dit dus. Al een jaar 'in behandeling'. Een jaar!
Is de kans aanwezig dat Google Play Music wordt toegevoegd? Is er misschien een status update? Alvast bedankt!
Reputatie 2
Hier nog een vote voor tune-in. Waarom duurt dit zo lang T-mobile?

Het is gemakkelijk om te adverteren met deze datavrije-muziek optie..maar als je geen Nederlandse radio luistert is in de praktijk enkel Spotify bruikbaar momenteel. Tune-in zal dit verhelpen. Lijkt me prio #1 als T-mobile inderdaad als doel heeft om de klanten te helpen met deze dienst?
Ik zie nu al een aantal maanden "in behandeling" bij Qobuz staan. Is hier een zelfde situatie als met Apple music aan de gang, of is er daadwerkelijk een behandeling bezig? Zou echt een toevoegde waarde zijn, omdat Hires muziek data vreet...
Ik zou graag jamendo.com willen.
Bij de veelgestelde vragen is te zien dat de datavrije muziekdiensten ook werken via bijvoorbeeld de hotspot functie. Nu rijd ik een auto waarin de Spotify app in is geintegreerd (zonder Carplay of Android). Hotspot via bluetooth wordt hierbij gebruikt als internetbron.
Is in dit geval alsnog datavrije muziek streaming van toepassing?
Reputatie 6
Badge
Hier nog een vote voor tune-in. Waarom duurt dit zo lang T-mobile?

Het is gemakkelijk om te adverteren met deze datavrije-muziek optie..maar als je geen Nederlandse radio luistert is in de praktijk enkel Spotify bruikbaar momenteel. Tune-in zal dit verhelpen. Lijkt me prio #1 als T-mobile inderdaad als doel heeft om de klanten te helpen met deze dienst?


Volgens mij al eens voorbij gekomen dat Tune-in het niet wil hebben ...
Ik zit eigenlijk ook nog te wachten op data vrij npo radio 1 2 en 3 kan deze zenders ook megenomen worden. Das super handig . ik ben chauffeur en vaak in het buitenland. En om dat de midden golf senders weg bezuinigt zijn door denhaag dan is dit de oplossing .
Ik zit eigenlijk ook nog te wachten op data vrij npo radio 1 2 en 3 kan deze zenders ook megenomen worden. Das super handig . ik ben chauffeur en vaak in het buitenland. En om dat de midden golf senders weg bezuinigt zijn door denhaag dan is dit de oplossing .

Dat kan met de NederlandFM app, alle NL zenders in handig overzicht.
Ja daar was ik achter aleen de npo radio valt buiten het dat vrij streamen dus je data bundel word aan gesprooken
Ja daar was ik achter aleen de npo radio valt buiten het dat vrij streamen dus je data bundel word aan gesprooken
Nee hoor, je kan in de NederlanFM app ook de NPO zenders kiezen en beluisteren. Deze gaan dan niet van je bundel af. Ik heb dit zelf geprobeerd op mijn vakantie vorige maand.
Ik zou graag http://www.baarsclassicrock.nl/speler/ toegevoegd zien.
Ja daar was ik achter aleen de npo radio valt buiten het dat vrij streamen dus je data bundel word aan gesprooken

Goseca, sorry, je hebt helemaal gelijk! Dit gaat in het buitenland wel degelijk van je bundel af.
Ik was in de veronderstelling dat dit voor die app in het buitenland niet gelden.
Dit gaat van een 6 GB bundel af, voor de "normale" vakantievierders voldoende, maar als je chauffeur bent en je bent regelmatig in het buitenland dan is dit uiteraard niet voldoende.

Excuses dat ik verkeerde info gaf.
Tja....en dan kijk je voor de zekerheid nog een keer......GEEN Nederland FM app voor windows phone......maar wat blijkt.....wel een TuneIn app......maar die staat al meer dan een jaar op in behandeling!!! Had dus voor gewoon internet op mn mobiel net zo goed een andere provider kunnen kiezen want het onbeperkt muziek luisteren is voor mij eigenlijk een wassen neus....jammer......
Reputatie 5
Hoi,

@Jaaphc
Er zijn wat personele veranderingen geweest binnen het team dat dit soort verzoeken behandelt, wist de nieuwe contactpersoon mij te vertellen. Om die reden is het e-mail contact wat ondergesneeuwd. Het contact is in ieder geval weer warm en ik verwacht snel schot in de zaak te zien.

@dwfcs72
Dank voor je suggestie. Ik ga contact zoeken om te kijken of we Baarsclassicrock.nl kunnen toevoegen aan Datavrije Muziek

@Popmart70
Hoi, ik kan mij voorstellen dat je graag via Tunein wilt luisteren. Die wens delen wij uiteraard. Tenzij er sprake is van ongewenste/ongepaste content, willen we iedere dienst toevoegen. Hoe meer, hoe beter. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat de vorderingen wat gestaag verlopen, maar we steken er graag energie in. Hopelijk is er snel mooi nieuws in dezen.
Ik zou graag rockradio.com in het lijstje zien.
Goedemorgen! Nu de ACM dan besloten heeft niet door te procederen vanwege de datavrije muziek wordt het tijd dat ook Apple Music mogelijk wordt!
Ik zie dat afterhours.fm/ah.fm verdwenen is uit de eerste post van dit topic, waarom is dit? maanden lang werd ons voorgehouden dat er gesprekken liepen, maar dat was blijkbaar een wassen neus?
Reputatie 5
Badge
Radio538 zie ik ook niet in de lijstjes staan?
Ik mis audible, voor audioboeken.
Ik weet niet of hij al eerder aangevraagd is, ik had geen zin om alle 44 pagina's door te spitten.
Maar ik zou graag de myTuner Pro app erbij hebben, volgens mij staan daar zo'n beetje alle wereldwijde zenders op.

Reageer