Beantwoord

Verificatie-SMS komt niet binnen van sommige bedrijven

  • 21 December 2019
  • 73 reacties
  • 8601 Bekeken


Toon eerste reactie

73 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joool 

This topic regards issues with verification codes so not regular sms from international numbers. But I would like to look into your issue. You say that it works with 2 other dutch numbers. Are those T-Mobile numbers as well? Did you add +31 when sending an sms to your dutch number? 

Can you send me a private message with your 06-number T-Mobile number, name, birth-date, full address, last 4 numbers of your account number and also the french number you are texting from? I will look into this. You can send me a private message by clicking on my name and choose the option ‘’stuur bericht’’. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bp111, stel je vraag altijd in een bestaand topic of start een nieuwe. Dan komen we zo snel mogelijk bij je. Het is niet toegestaan om ongevraagd privéberichten te sturen en zo voorkom je dat collega's een bericht stuurt die, zoals in dit geval, afwezig zijn.

  • Omdat er derde partijen bij betrokken zijn kunnen we geen oplossing garanderen, maar we onderzoeken het wel graag voor je. Probeer allereerst eens de volgende opties:
  • Controleer of er geen oud telefoonnummer geregistreerd staat bij lidl plus
  • Sommige diensten sturen vanuit het buitenland de sms'jes. Voer je nummer eens in met +31. Komt 'ie dan wel binnen?
  • Staat het telefoonnummer goed bij de dienst? Koppel dan tijdelijk een ander telefoonnummer. Komen de verificatie-sms'jes dan wel aan? 

Hi @veldh205, zou je bovenstaande ook willen volgen? Mocht het niet helpen, zet dan even het 06-nummer van je zoon in je profiel (onder klantnummer). Dan laat ik het voor jullie allebei onderzoeken!

Reputatie 7

@nona_pris

Ik zie terug in ons systeem dat mijn collega nog met jouw case bezig is en zodra hier meer bekend over is neemt hij ook direct contact met je op!

@kalpik

Even though BEN does indeed use our network, we can't help you with this issue, since we don't have access to your customer account. You can get in touch with the customer service of BEN to get this issue resolved.

@Martin_B

Dat kan ik op dit moment niet voor je regelen. Laten we hopen dat jouw case snel is afgerond en dat het probleem opgelost is.

Bedankt Hajar ; I send you a PM.

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

verificatie smsjes van paypal komen niet binnen

Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling. Normaal gesproken krijg je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling, maar vanwege de feestdagen kan het nu wat langer duren. 

 

Kan hier een update over worden gegeven? Ik heb gelezen dat bij anderen het niet T-Mobile's schuld zou zijn. Geldt dat ook voor mij? Wordt het nog steeds onderzocht?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dato 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij 3 voorbeelden geven van wanneer je een sms had moeten krijgen van deze diensten, maar deze niet hebt ontvangen? Wanneer je hier de datum, tijd en het bedrijf kan vertellen, kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

En gaat je collega er dan voor zorgen dat het probleem is opgelost / dat ik over kan naar een andere provider? Of komt er weer een verhaal dat jullie er heel hard mee bezig zijn maar afhankelijk van een andere partij die de instellingen heeft aangepast? 

Ik heb 16.15 vandaag 3x geprobeerd in de loggen en geen sms ontvangen. Betreft paypal

Hoi @Marciano van Odido, bedankt voor de reactie. Het nummer wat geregistreerd stond klopte gewoon. Ik heb het met een ander telefoonnummer geprobeerd en dit werkt gewoon. Nu kan ik dit echter weer niet terug veranderen omdat het met mijn eigen nummer niet werkt. Tevens stond hij gewoon als +31 geregistreerd. Ook heb ik van lidl vernomen dat de sms’jes uit spanje komen, mocht dit iets uitmaken.

Groeten

Heb net contact gehad met een helpdeskmedewerker van PayPal, zij gaven aan dat ze momenteel veel problemen hebben met het versturen van de SMS-jes, en dat de TD er naar aan het kijken is. Status updates kennelijk via hun fora (ik weet niet welke)

Reputatie 7
Badge +9

Ik kom zo direct bij jullie!

Snap niet dat mensen steeds voorbeelden moeten sturen terwijl jullie weten dat dit probleem nog steeds bestaat.Heb mijn abbo verlengt met een appo reno6 pro 5g en ik kan nog steeds niks versturen.Kreeg van jullie een cadaue,1 dag unlimited data,maar dan moet ik een code terug sms en.Handig als dit al maanden niet werkt.

Hi @bp111, stel je vraag altijd in een bestaand topic of start een nieuwe. Dan komen we zo snel mogelijk bij je. Het is niet toegestaan om ongevraagd privéberichten te sturen en zo voorkom je dat collega's een bericht stuurt die, zoals in dit geval, afwezig zijn.

  • Omdat er derde partijen bij betrokken zijn kunnen we geen oplossing garanderen, maar we onderzoeken het wel graag voor je. Probeer allereerst eens de volgende opties:
  • Controleer of er geen oud telefoonnummer geregistreerd staat bij lidl plus
  • Sommige diensten sturen vanuit het buitenland de sms'jes. Voer je nummer eens in met +31. Komt 'ie dan wel binnen?
  • Staat het telefoonnummer goed bij de dienst? Koppel dan tijdelijk een ander telefoonnummer. Komen de verificatie-sms'jes dan wel aan? 

Hi @veldh205, zou je bovenstaande ook willen volgen? Mocht het niet helpen, zet dan even het 06-nummer van je zoon in je profiel (onder klantnummer). Dan laat ik het voor jullie allebei onderzoeken!

Al de stappen zijn al gedaan, ruim een halfjaar terug. Als ik geen contact mag opnemen met een operator, prive-berichten neem ik aan? Hoe en waar moet ik dit nummer dan vermelden?

 

 

@Hajar ik heb de gevraagde gegevens een week geleden in een PM bericht aangeleverd, echter hier geen reactie van ontvangt op gehad. Probleem speelt nog steeds.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Antonibawoni 

Ik zie dat de specialisten nog bezig zijn met je case dus ik heb nog geen update. Zij zullen je zelf voorzien van een terugkoppeling. Excuses voor het ongemak!

Ik gebruik alleen google play,en wat voorheen wel kon,kan nu al maanden niet meer.Als ik een in game aankopen wil doen krijg ik geen sms verificatie binnen.Heb 2 abbos bij t-mobile en op alle ik werkt het niet.

Ik heb hetzelfde probleem bij sms’jes van lidl plus, @Hajar van Odido ik heb je 7 dagen geleden een pm gestuurd maar nog geen reactie.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nico_utrecht 

De voorbeelden zijn nodig omdat we voor iedere issue een apart onderzoek moeten starten. Er kunnen meerdere oorzaken zijn en dat moet eerst onderzocht worden zo kan het bijvoorbeeld ook aan de dienst zelf liggen. Als je mij van 3 recente voorbeelden met datum en tijdstip kan voorzien en laten om welke dienst het gaat, dan maak ik voor jou een case aan. 

Het is bij mijn zoon altijd nog niet opgelost ondanks meerdere meldingen die opgepakt zijn. Ik heb de hoop nog niet opgegeven maar momenteel andere belangrijke dingen waardoor ik er niet aan toekomt om dit verder op te laten lossen. 

@Hajar ik heb je eerder vanmorgen een PM gestuurd maar nog geen reactie gehad..... 

Reputatie 7
Badge +14

@Hajar ik heb je eerder vanmorgen een PM gestuurd maar nog geen reactie gehad..... 

Zo'n onderzoek kan een paar dagen duren. Als men iets kan vinden hoor je dat vanzelf.

Als je wel andere sms'jes kan ontvangen kun je ook de verzender vragen om bij hun sms gateway dienstverlener het probleem te melden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dato 

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit doorgezet naar de specialisten en zij gaan dit verder onderzoeken. Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het weten!

Reageer