informatie

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Toon eerste reactie

186 reacties

Eerder heb ik ook al gemeld dat ik hier problemen mee heb. Paar dagen later heeft technische afdeling telefonisch contact met me opgenomen. Samen hebben we verschillende stappen ondernomen. Helaas is het nu nog altijd niet verholpen. Ze zouden nog iets laten weten, maar heb niks meer gehoord. Ik denk dat jullie hier enorm veel geld mislopen zolang deze service niet werkt.
Reputatie 7
Badge +9
@Kayrasilo:



Wat jammer dat het bij jou ook niet lukt. Ik zie in het systeem dat mijn collega jouw gegevens heeft doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen binnen 6 werkdagen contact met je opnemen om je probleem op te lossen.



Houd je ons op de hoogte?



@E.Sikkenga:



Mijn collega's zijn nog steeds bezig met je case. Ik verwacht dat zodra zij een oplossing hebben zij contact met je zullen opnemen. Ik begrijp dat het heel vervelend is dat het niet werkt, maar nog even geduld...



Als jullie in de tussentijd andere vragen hebben, let me know!
Het lukt nog niet. Laatste poging was vandaag, 24-02-16 om 13:08. Google account is bobbelejanus@gmail.com en er heft nog geen succesvolle aankoop plaats gevonden
Ik ben door gestuurd naar dit stukje forum.. ik heb alles wat ik kon vinden op internet al geprobeerd, meerdere malen..

Nu is mijn vraag, naar wie moet ik gegevens doorsturen en welke zijn dat?
Ik heb op 10 februari hierover contact gehad met de klantenservice. Binnen zes werkdagen zou daarover contact met me worden opgenomen, wat tot op heden niet is gebeurd. Ondertussen werkt het nog steeds niet.



M'n laatste succesvolle aankoop is geweest op 09-12-2015. Ik zie in de berichten-app dat er sms-berichten worden gestuurd naar 6040 maar er komt geen respons. Overigens heb ik wel vorige maand m'n abonnement verlengd (die vanaf mei in gaat) en een sim-wissel moeten uitvoeren.



Wat meer terugkoppeling over de stand van zaken zou ik kunnen waarderen...
Reputatie 5
@Danielleboes9



Jouw probleem is momenteel al in behandeling bij onze technische jongens. Ze zijn het momenteel nog aan het onderzoeken en nemen contact met je op zodra er meer informatie over bekend is. Sorry dat het wat langer duurt!



@Stefan80



Ik zie inderdaad dat David je hier naartoe heeft verwezen. In de openingspost van Thalina kun je precies zien wat je nog uit kunt proberen. Onderaan haar bericht zie je welke gegevens je in dit topic kunt achterlaten. 🙂



@David81



Ik zie inderdaad dat je hier eerder contact over hebt gehad. Zou je ons nog kunnen voorzien van de volgende informatie: je Google-account (username), wanneer je laatste succesvolle en onsuccesvolle poging was. We kunnen dit dan bij het onderzoek toevoegen. Alvast bedankt!
Ee is een bericht volgens een sms van tmobile.. maar ik kan nu niet naar pagina 4 van 4 om het antwoord te zien.. 😞
Begint echt irritant te worden..
Reputatie 1
Nou met recht stefan ik begin dr behoorlijk van te balen !!
Ik heb nog nooit eerder een (in-) appaankoop gedaan. Nu dat ik dat wel wil doen, krijg ik de betaalmethode via het Tmobilefactuur als optie. Zodra ik deze kies, krijg ik te zien dat mijn account wordt geverifieerd via een sms naar 6040. Maar dit mislukt elke keer.



Ik heb al ingelogd in mijn Google Wallet, maar ik daar zie ik alleen staan: 'er zijn nog geen transacties'. Bij betaalmethoden heb ik alleen de optie om een creditcard/betaalpas toe te voegen. Er staat dus niks van Tmobile, waarvan jullie zeggen dat ik het moet verwijderen.



Vervolgens heb ik mijn Google account verwijdert, terwijl de wifi uitstond. Dit is een waardeloze optie, want het heeft heel wat ellende met zich meegebracht. Ik heb een nieuw account aangemaakt: kaylalente95@gmail.com. Er is verder niks veranderd aan het probleem.



En voordat ik het vergeet. Nee, ik heb er geen blokkade opstaan.



Het lijkt mij een goed idee dat jullie dit probleem nu eens fatsoenlijk oplossen, gezien dat ik bij lange na niet de enige ben met dit probleem... En dat terwijl anderen al bezig zijn met het mogelijk maken van betalen in de 'echte' winkel met een telefoon.
Reputatie 5
Hi TmKayla,



Bedankt voor je gegevens. Ik kan me goed voorstellen dat je dit voor eens en altijd opgelost wilt hebben. Om ervoor te zorgen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd heb ik het voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij hebben meer inzicht in de benodigde gegevens en kunnen je van een oplossing voorzien.



Ze streven er naar om je binnen 5 werkdagen van een oplossing te voorzien. We zullen het dus nog even moeten afwachten. Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Ondanks dat het bij mij weer werkt is er nooit naar mij gebeld door T-Mobile. Er werd mij ook gezegd dat er binnen 7 dagen een telefoontje zou komen. Toch ben ik dan erg benieuwd waarom het bij wel weer werkt en bij de rest zo te zien niet?
[bekend bij moderators] is mijn username. Het is nog nooit gelukt om een aankoop te doen dus er is geen eerste en geen laatste aankoop.

Ik heb alle stappen doorlopen die in het eerste bericht staan inclusief google account verwijderen en een nieuwe aangemaakt. Hoop dat het snel verholpen is of verholpen kan worden want ik heb geen idee wat ik nog kan proberen.
Reputatie 7
@Marvin053



Apart dat het weer werkt, want het heeft er alle schijn van dat het onderzoek nog lopend is. Hierbij bevestig je dus wel dat alles weer werkt zoals het zou moeten? Dan sluit ik het onderzoek namelijk.



Ik hoor het graag van je!



@Stefan80



Ik heb een onderzoek voor je ingeschoten, dit komt dan bij Google terecht en zij zullen het probleem verder oplossen. Hopelijk heb je nog heel even geduld, het is bijna opgelos! 🙂
Reputatie 1
Hallo David.



Inderdaad heel apart dan... Ik heb ondertussen al meerdere aankopen gedaan en alles lijkt weer normaal te werken.

Elke dag weer opnieuw die sms verzenden naar 6040 en op eens pakte hij hem.

Na een klein vreugde dansje weer dingen gaan kopen via de play store.
Reputatie 5
Hi Marvin,



Ah gaaf! Mooi dat het is opgelost. :)



Nu ben ik wel erg benieuwd hoe jouw vreugdedansje eruit ziet! Share it!
Reputatie 1
Haha. Nou dat zag er ongeveer zo uit!

https://youtu.be/-V_ldaoJnAg?t=36s
Ik kan nog steeds geen google betalingen doen via tmobile, de laatste gelukte betaling was 4 januari 2016, de laatste mislukte betaling was vandaag nog, ik kom niet verder dan dat Google mijn account bij jullie gaat verifiëren, en dat gaat steeds fout, ik weet dat jullie mijn username van google nodig hebben om te kijken , maar dat is mijn voor en achternaam, en dat nu op dit topic neer te zetten lijkt mij niet zo goed idee, graag andere oplossing. b.v.d
Reputatie 1
Mijn probleem was door gezet naar de technische afdeling.. ik zou binnen 7 dagen een bericht terug krijgen, heb op de 8ste dag nog steeds niks. Wordt hier nu toch wel erg moe van! Wil nu wel eens via factuur kunnen betalen!!
Reputatie 7
Badge +9
@Marvin: Je fresh prince vreugdedans ziet er geweldig uit, haha! You sure know how to bust a move! :P



@Lucia; Je kan je inloggegevens via een privébericht naar mij sturen. Ik ga dit dan doorzetten naar de technische afdeling



@MacJackDaniels; Ik heb de technische afdeling een herinnering gestuurd zodat zij jouw probleem nogmaals bekijken. Excuses voor het ongemak! Ik begrijp dat je dit probleem zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.
Hoii ik heb een vraagje ik kan ook niet in de app aan kopen doen voor een spel en ook niet op de gtst app wat ik super graag doe maar helaas telkens moet ik een verificatie code doen en die krijg ik niet ik snap er niks van heb me al af gemeld en nu wil ik me weer aanmelden en zelfs dat lukt al niet meer
ik heb ook alles geprobeerd wat hierboven allemaal staat beschreven,en hij blijft maar verifieren naar 6040 ik hou de topic wel in de gaten voor verdere hulpmiddelen.

mvg raymond
Reputatie 7
Badge +9
Hi Jolanda;



Wat balen dat jij dit probleem ook ervaart. Heb je de tips die in dit topic worden gegeven al uitgeprobeerd? Het is belangrijk dat je ze eerst allemaal uitprobeert voordat wij dit doorzetten naar de technische afdeling.



Ik hoor graag van je!



@Raymond:

Als je de volgende gegevens in een privébericht opstuurt dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling.



• IMEI-nummer van het toestel

• Google-account van de klant (username)

• MSISDN van de klant

• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?
Hallo Hajar,

Ik kan nu weer op Google betalen via tmobile, maar alleen met mijn mobiel, helaas nog niet met mijn tablet,terwijl dit altijd kon, heb je een oplossing hiervoor? b.v.d.

groetje Lucia
Bij mij lijkt het weer te werken. Waar het valideren de afgelopen weken faalde lukt het vandaag opeens wel. Ben wel benieuwd wat er nu veranderd is.

Reageer