informatie

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Toon eerste reactie

186 reacties

Ik heb in het vorige topic ook gereageerd met de reactie dat de geboden oplossingen aan mijn kant ook niet hebben gewerkt. Vervolgens wordt er geadviseerd een privébericht te sturen, dat heb ik 2 dagen geleden gedaan en nog geen antwoord....
Reputatie 5
@koalatjuh



Hoi koalatjuh



Welkom op het forum van T-Mobile. Graag ontvang ik ook je IMEI-nummer(via pb), dan kan ik het doorzetten naar de technische afdeling. Vanuit daar wordt het doorgezet naar Google. Je kunt je IMEI-nummer o.a. achterhalen via de instructie op deze site.



@Xander1977



Wat bedoel je precies? Met die instructie verwijder je via instellingen je Google account en kun je weer een account toevoegen via dezelfde instellingen. Als dat niet werkt zou je dan ook je gegevens willen aanvoeren dan kan ik het ook voor jou doorzetten.



@Marvin053



Hoi Marvin,



Uiteraard proberen we de oorzaak van het probleem te achterhalen. Vandaar dat we eerst mogelijke oplossingen adviseren die uitgevoerd kunnen worden op het toestel. Daarnaast zijn de handelingen om uit te sluiten dat het aan de instellingen op het toestel ligt. Zou je de gegevens willen achterlaten waar Thalina om vraagt in haar post? Ik kan het dan voor je doorzetten naar de technische afdeling en Google.



Hoi Cher92,



Aan wie heb je dat privébericht gestuurd? Ik tik hem of haar dan even aan. 🙂 Overigens heb ik geen enkele twijfel dat je zo snel mogelijk wordt geholpen!





@all



Het is zeer waarschijnlijk geen probleem van jullie toestel omdat we meerdere signalen krijgen. Echter, om het 100% uit te kunnen sluiten vragen we jullie om te proberen of de tips het probleem oplossen. Als dat (zoals in veel gevallen) het probleem niet oplost dan zetten we het uiteraard voor jullie door naar de technische afdeling en Google. Ik begrijp heel goed dat jullie gewoon gebruik willen kunnen maken van de mogelijkheid om (in) app aankopen via de factuur te betalen. We doen ons best om al jullie vragen en verzoeken zo snel mogelijk te voorzien van een reactie en/of oplossingen die in ieder geval helder is.



Mocht er ook maar iets van een update zijn wat het probleem zou kunnen zijn informeren we jullie daar natuurlijk over. Voor nu dank jullie wel voor het geduld en de moeite die jullie hebben gedaan om te kijken of de tips helpen.



Voor nu alvast een goed weekend en als jullie nog vragen hebben, we zitten voor jullie klaar.
Reputatie 1
Mitch ik heb per pb mijn gegevens aan de ts doorgeven, nog geen reactie gehad.

Wat ik bedoelde is dat ik veel van deze problemen lees maar nergens een oplossing, ik heb ze inmiddels ook allemaal al geprobeerd. Dit lijkt mij geen toestel issue maar een tmobile issue.
Reputatie 1
Beste Mitch,



Ik kan nog niks.. alles al geprobeerd.. moet ik dan echt naar de t-mobile winkel gaan ?? Kan toch niet zo zijn dat ik niks kan kopen nu. Pff.
Reputatie 7
Badge +9
@ Xander1977 en @MacJackDaniels;



Kunnen jullie beide in een privébericht de volgende gegevens opsturen?


  • Imei nummer
  • Google-account (username)
  • Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
  • Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?

Ik ga dit dan doorzetten naar onze technische afdeling. @Xander waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het doorgeven van je gegevens, want er is geen case aangemaakt in ons systeem.



Ik zie jullie reactie graag tegemoet zodat ik jullie verder kan helpen! 🙂
Reputatie 1
Verstuurd
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie mitch.

Mijn probleem ligt onderhand bij jullie technische afdeling.



Hoop dat dit snel word opgelost! Erg vervelend dit!
Reputatie 7
Badge +9
@MacJackDaniels,



Ik heb je gegevens doorgezet naar onze technische afdeling. Je kan een terugkoppeling verwachten binnen 7 werkdagen.



@Marvin053:



Ik hoop ook dat het snel wordt opgelost! 🙂
Reputatie 1
Hajar, pb gestuurd met info, ben hierin alleen vergeten te vermelden dat ik geen aankopen gedaan heb via de tmobile factuur maar dat is ook waar het probleem ligt :)

Ik hoop dat jullie snel met een oplossing komen.



Gr.

Xander
Reputatie 7
Badge +9
Hi Xander,



Ook jouw gegevens heb ik doorgezet naar onze technische afdeling. Ik hoop ook dat we je probleem snel kunnen oplossen!



Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, let me know! 🙂
Help, heb het zelfde problem kan niks kopen?



username: [bekend bij moderators]

laatsd geprobeerd vandaag meerde keer 17-02-2016



ik hoop een reactie tegemoet.



ps. Heb bovenstaande stappen gevolgd trouwens.
Reputatie 5
Hoi Iris,



Dank je wel voor je imeinummer. Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling. Met ongeveer een week ontvang je hier een terugkoppeling over. Ik hoop oprecht dat jij, maar ook alle andere klanten, zo snel mogelijk weer gebruik kunt/kunnen maken van aankopen via factuur.



@Cher92,



Ik kan me voorstellen dat het zo wel lang duurt. Naar wie heb je dit bericht gestuurd? Dan geef ik even een seintje! Ik doe ondertussen even een rondvraag.
Hoi mitch dank je wel dat je het doorgeven hebt, ik hoop ook dat ik die functie weer kan gebruiken!:)
Reputatie 1
Ook bij mij heeft niks geholpen wat jullie zeiden zowel niet als op me tablet met internetdata als op mijn telefoon ik wordt er een beetje zat van er is al wel een case aangemaakt zoals jullie zeiden van mijn probleem maar vervolgens horen en merk ik er niks van ik hoop dat dit nu eens snel opgelost gaat worden pfff gr erica ten kleij
Reputatie 7
Badge +9
Hi Erica,



Onze technische afdeling is heel hard bezig om dit probleem op te lossen. Ik wil je daarom om geduld vragen. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Reputatie 1
Probleem is opgelost. Ik kan weer betalen via my t-mobile rekening.
Hallo T- Mobile,



ook ik kamp met dit probleem.

En ik heb alle stappen al 2x doorgelopen om zeker te zijn dat ik niets gemist heb.

Maar ik blijf de melding krijgen dat het account niet geverifieerd kan worden.

Sinds afgelopen maandag heb ik een nieuw toestel en zijn de problemen begonnen.



[bekend bij moderators]

laatste succesvolle aankoop: 14-2

zojuist nogmaals geprobeerd maar kreeg weer de foutmelding.



Ik heb ook al contact gehad met Google Play Services maar zij hebben me gezegd dat dit bij jullie lag.



Alvast bedankt voor de hulp
Probleem is opgelost. Ik kan weer betalen via my t-mobile rekening.



Wat hebben ze gedaan om het te verhelpen?
Reputatie 1
Probleem is opgelost. Ik kan weer betalen via my t-mobile rekening.



Wat hebben ze gedaan om het te verhelpen?




geen idee...



Ik ben naar de playstore gegaan, naar menu, naar mijn account, betaalmethoden, dan betalen via mijn t-mobile-rekening.

Dan zoals altijd die sms versturen (naar 6040) en deze keer pakte hij hem, en het werkt weer....
Alle tips geprobeerd, maar ik blijf een fout melding krijgen als ik een app wil kopen en betalen via mijn t-mobile factuur. Erg frustrerend! Er zijn inmiddels wel een heleboel smsjes te zien, omdat er steeds staat probeer het opnieuw wat ik al een aantal keer gedaan heb. Neem aan dat deze mij geen geld kosten!
Reputatie 1
Als je onbeperkt smsen hebt dan zitten er geen kosten aan die sms'jes. Dit is in mijn geval zo. Het is inderdaad heel erg frustrerend als het niet werkt.



Ik hoop dat het voor jullie ook snel weer werkt.
Reputatie 5
Hi ieruzz,



Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is!



We helpen je graag verder. Zou je ons willen voorzien van de volgende informatie:



• IMEI-nummer van het toestel

• Google-account van de klant (username)

• MSISDN van de klant

• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.

• Heeft de klant een blokkade App Store aankopen via T-Mobile factuur of heeft de klant ooit deze blokkade gehad, zo ja wanneer?



Dit kan je naar mij of één van mijn collega's sturen in een privébericht. Dan zorgen wij dat de informatie bij de juiste afdeling terecht komt zodat het opgelost wordt.
Reputatie 1
Nou sorry het probleem is bij mij nog steeds niet op gelost ik kamp al met dit probleem vanaf 26 januarie gr erica ten kleij
Reputatie 5
Hey Erica,



Flink balen dat het nog steeds niet is opgelost Erica 😞.



Ik zie dat je hier nog contact over hebt gehad en dat je voor het laatst op 26 januari een aankoop hebt kunnen doen. Klopt dat? Onze technische afdeling heeft het probleem nog in onderzoek en ik moet je nog even om geduld vragen. Excuses dat het zo lang duurt. Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Ik kan ook niets kopen via playstore . Alles geprobeerd maar op Google wallet heb ik geen keuze facturering via toilet te kiezen.

Reageer